Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Boy was I wrong. Spent years with anxiety and stress about my "bedroom" problems. Have always hated medications so pills were out of the question. Saw an ad for the Tenuto 2. Bit the bullet and go... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I had ordered a device by mistake and was able to return it and get a refund with much understanding and help. The correctly ordered one is excellent. The service and communication has been friendl... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

First, no confirmation of my order. No confirmation of shipping. The Tenuto 2 did not work well for me and is overpriced I thought. Had to use the APK download to install the app because it's not upda... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Read about mystery vibes in a fashion magazing and checked out their site. Really beautiful and so different from all sex toy sites out there. Made me feel very welcome and safe. And the products foll... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Lääketieteellisten laitteiden valmistaja

Yrityksen kirjoittama

MV.Health is an award-winning leader in Women's & Men's Health devices. These doctor-designed products adapt to the user's anatomy & deliver targeted vibrations to promote pelvic comfort, support natural lubrication, encourage penile blood-flow & enhance overall intimate health. MV's FSA/HSA eligible devices have won over 60 international awards including Red Dot, iF Design & Design Week. Backed by science & documented in 15 peer-reviewed journal papers, MV devices are recommended by leading doctors in US, UK & Europe and have improved the lives of over 200,000 users worldwide.


Yhteystiedot

4,4

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

273 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,4

Kaikki arvostelut

(273)

22 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

After receiving a faulty charger

After receiving a faulty charger, I contacted the customer service chat. It has been more than three hours and I'm still in chat waiting for someone to answer. What a waste of money and time. This customer service is a joke.

24. syyskuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
MV.Health-logo

Vastaus yritykseltä MV.Health

Dear Jen,

I am very sorry for the issues. I just spoke to our customer support team and they said it's all resolved now. Please let us know if you need anything else.

Love,
Soum

Saanut 1/5 tähteä

Their 48-hr shipping

Their 48-hr shipping, isn't 48-hr shipping, and when I tried to subsequently cancel the order, they replied that the order had been shipped out. They never addressed the cancelation email. Skip these guys.

2. syyskuuta 2021
MV.Health-logo

Vastaus yritykseltä MV.Health

Dear J

We are really sorry to hear about your poor delivery experience. We spoke to the courier (DHL) and they informed us that the current delays are due to big spike in orders due to Labor day coupled with shortage of staff. We have asked them to make every effort to get your product delivered at the earliest.

We are really sorry about this. Thanks again for your patience.

Love,
MysteryTeam

Saanut 1/5 tähteä

If it's too good to be true, it probably is.

People need to think about the fact that there are no negative reviews here. That was my first mistake, trusting these reviews.

My second mistake was trying over and over and over again to make this thing work. Thinking it was my body's fault.

Here are the issues:

1) They say this is for all body types, but that's just not so. Unless your clitoris is closer to your belly button than to your vagina, this won't work for you. The last bend/pivot point is an inch and a half away from where the clit is. The vibrations hit on the mons, rather than the clit.

2) The bends on the device won't stay vent. So, while you think it's a great idea to bend a piece to hit your gspot, and then bend it again to hit your clit, the inside piece is straight again before it gets inside, and you have to keep your hand on the rest of the device the entire time just to keep it bent to have contact with your clit.

3) the tenuto physically hurts the balls of anyone using it. It also has the vibrations at a ridiculous height, still not giving vibrations to the clit.

This company makes it impossible to contact them, give feedback, and make returns. This was such an extraordinary waste of money.

9. elokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
MV.Health-logo

Vastaus yritykseltä MV.Health

Dear Megan,

We are so sorry that you didn’t have a good experience with Crescendo and Tenuto and thank you for writing this feedback.

We are always looking to make our products work for more people and our product design team would love to speak with you as they are currently working on the next devices. The more feedback they can incorporate into it the better.

As a thank you from us for your time, we will add you to our pilot users so you will be the first to get our new product, on us. If you would like to feedback, please email me at support@mysteryvibe.com and I will liaise with you to set up the call.

Thanks again,
MysteryVibe Support Team

Saanut 3/5 tähteä

My female partner said it doesn't feel…

My female partner said it doesn't feel natural. She has said that about virtually all toys that have been introduced over the years. "NATURAL IS BEST".
As the male participant portion, I am rather excited to utilize the Crescendo to enhance our love making/foreplay.
I will say it is by far a superior vibrator to others I have seen with all the variable settings and flexibility/bendableness. At this point of time I am at an impasse in my relationship with continued use.

2. elokuuta 2021
MV.Health-logo

Vastaus yritykseltä MV.Health

Dear Rich,

Thanks for sharing your thoughts with us. We really appreciate your kind words about Crescendo :)

Please also check out our guide: https://mysteryvibe.com/pages/ultimate-sex-guide on how to introduce vibrators into the bedroom and a couple of our blog posts on this topic:
https://mysteryvibe.com/blogs/learn/how-to-introduce-sex-toys-into-relationship
https://mysteryvibe.com/blogs/learn/worried-vibrator-is-replacing-you

Love,
MysteryTeam x

Saanut 1/5 tähteä

the worst sex toy..

the worst sex toy... the app just so unclear to use and when you try to create your own setting, it just keep jump out and disconnect to the vibrator... the charger and the vibrator gets really hot while charging...
MOST IMPORTANT !!! the shape of the vibrator is flat so it CANNOT stimulate your clit, it just won't fit. the shape just don't make sense. It has a reason that there are no other vibrator is flat....

5. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
MV.Health-logo

Vastaus yritykseltä MV.Health

Dear szkkk,

We are so sorry that you didn’t have a good experience with Crescendo and thank you for writing this feedback.

Our product design team would love to speak with you as they are currently working on the next Crescendo and the more feedback they can incorporate into it the more people it will satisfy.

As a thank you from us for your time, we will add you to our pilot users so you will be the first to get our new product, on us. If you would like to feedback, please email me at support@mysteryvibe.com and I will liaise with you to set up the call.

Thanks again,
Lily

Saanut 1/5 tähteä

Wanted to love it 👎🏻

I purchased the crescendo and although I wanted to love, it’s not for me. Not powerful enough, the several different motors are too small and the different settings are not great. It’s loud, the buttons are not in an easy to use spot, Bluetooth to the app does not work. The flaps on the end are uncomfortable on my skin and I’ve had a better time with a much cheaper vibe...if you knOw what I mean. The list of negatives goes on. Wish I could return but oh well.
Won’t buy this brand again

23. huhtikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
MV.Health-logo

Vastaus yritykseltä MV.Health

Dear Am,

We are so sorry that you didn’t have a good experience with Crescendo and thank you for writing this feedback.

Our product design team would love to speak with you as they are currently working on the next Crescendo and the more feedback they can incorporate into it the more people it will satisfy.

As a thank you from us for your time, we will add you to our pilot users so you will be the first to get our new product, on us. If you would like to feedback, please email me at support@mysteryvibe.com and I will liaise with you to set up the call.

Thanks again,
Lily

Saanut 5/5 tähteä

Customer Service & Tenuto Solo Experience

Lily did a great job letting me know when the product would ship. In addition, she was quite patient in providing all sorts of information on product use. Customer service is a priority for this company!

Kudos to the company for developing a product that can be used solo, male/female, and male/male couples. My first experience was solo. Getting the Tenuto on does take some getting used to, but I quickly learned the best way. I used the phone app and I was amazed at the stimulation in so many different areas. I let the app cycle through the different patterns and used different intensities to get an idea of what was possible. My body responded as one might expect and time to climax was much sooner than I expected. Another indication of a great product. Looking forward to trying this with my partners.

22. huhtikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

I purchased the Poco for my wife…

I purchased the Poco for my wife because many vibes are just to powerful and the Poco was advertised as less aggressive on the low settings. Even at the low settings it was just over stimulating. Overall the product is very high quality and I would recommend it. I’m sorry things just didn’t work out for my wife.

19. huhtikuuta 2021
Saanut 1/5 tähteä

I would not recommend this product if…

I would not recommend this product if you are average length or shorter(be honest with yourself). I also could not get my testicles through without a bit of discomfort. I'm sure it works great if you're lucky enough to be 6 inches plus though.

14. huhtikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
MV.Health-logo

Vastaus yritykseltä MV.Health

Dear Radfishguy,

We are so sorry that you didn’t have a good experience with Tenuto and thank you for writing this feedback.

We designed Tenuto to stretch and adapt to a wide range of penis and scrotum sizes, however we appreciate it won’t work for everyone. Our product design team would love to speak with you as they are currently working on the next Tenuto and the more feedback they can incorporate into it the more people it will satisfy.

As a thank you from us for your time, we will add you to our pilot users so you will be the first to get our new product, on us. If you would like to feedback, please email me at support@mysteryvibe.com and I will liaise with you to set up the call.

Thanks again,
Lily

Saanut 2/5 tähteä

I found Tenudo simply does not work

I found Tenudo simply does not work. 1.) There is no way I can get my balls through the bottom hole. 2.) The opening for the penis keep sliding forward due to the recommended lube. 3.) Bluetooth connection (reason for purchase), frustrating slow. 4.) On/Off switch very small and impossible to operate. And I do not need 12 speeds or various vibrations. This tool should really be much more easily operable.

22. maaliskuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
MV.Health-logo

Vastaus yritykseltä MV.Health

Dear D’Harry

We are so sorry that you didn’t have a good experience with Tenuto and thank you for writing this feedback.
We designed Tenuto to stretch and adapt to a wide range of penis and scrotum sizes, however we appreciate it won’t work for everyone. Our product design team would love to speak with you as they are currently working on the next Tenuto and the more feedback they can incorporate into it the more people it will satisfy. As a thank you from us for your time, we will add you to our pilot users so you will be the first to get our new product, on us.
If you would like to feedback, please email me at support@mysteryvibe.com and I will liaise with you to set up the call.

Thanks again,
Lily

Saanut 1/5 tähteä

Don't buy

I bought a MysteryVibe Crescendo this last Christmas as a gift to myself, and boy do I regret it. The toy does nothing for me. It's hard to feel anything from it, even on the highest setting due to the strange design. Also it's bendable design doesn't really work. It just unbends while you're using it, moving it out of the spots you want it. And on top of all that, the app doesn't seem to work on Android devices.

So, upon finding the app doesn't work with my phone, I requested a return for my, at the time, unopened product. The only way to contact the company is through their website interface. Their email isn't listed (or wasn't at the time I was trying to contact them), they have no phone number to call, and nowhere to write. I tried on no less than 3 occasions to contact them through their website to request a return and a refund.

The emails apparently never went through.

So I went to my bank to request a refund from them. At this point I decided I was never going to actually return this product and opened it to try it out using the controls on the device. It was AWFUL. All I ended up feeling was frustrated, both sexually and mentally. I gave it another chance a different day and it fared no better.

I just got a message from my bank that MysteryVibe has denied my request for a refund because they say I only contacted them once. Their website didn't work, keeping me from returning my unopened product.

Do not buy from MysteryVibe. Not only is the Crescendo a bad product, but their customer service is TERRIBLE.

12. helmikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
MV.Health-logo

Vastaus yritykseltä MV.Health

Dear Elizabeth,

We are very sorry to hear about your experience.

Customer support is our priority at Mysteryvibe. We double-checked our customer support system and we saw your message and had replied straight away, but maybe it ended up in Spam. You will find our contact email as well as a phone number on our contact us page, please do call us if you don’t see a reply to your message straight away.

Unfortunately, with Android, while we are constantly testing our app on new phones, due to the large number of brands and Android versions out there, it’s difficult for us to ensure Bluetooth compatibility with all of them. Please let us know which phone brand and Android version you have, and we will build the support for that in our next release.

We also encourage everyone to check out our Play Page so they can enjoy all the things Crescendo has to offer since it’s a very versatile toy and the app is a small part of it.

Please get in touch directly via email support@mysteryvibe.com on the particular issues you are experiencing on the app and if we can’t resolve them, we will get the fix added to our next App release.

Please also add our two main customer support emails: support@mysteryvibe.com and hello@mysteryvibe.com to your contacts so they will always go to your inbox.

Sorry again for the poor experience, we will make it right!

Kind regards,
Lily at MysteryVibe Support.

Saanut 2/5 tähteä

I want to ask Ed a question about his…

I want to ask Ed a question about his 7/29 review. I also just received my Tenuto and have yet to get it on securely. What else have you learned since writing your review?

14. elokuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
MV.Health-logo

Vastaus yritykseltä MV.Health

Dear Paul, Thanks for your feedback. I just spoke to our customer support team and they will send you a detailed email shortly. Soum x

Saanut 5/5 tähteä

Tenuto cured my age related delayed ejaculation

I purchased the Tenuto to help with a loss of sensation issue that is related to aging and being circumcised (delayed ejaculation). My urologist advised me to get a vibrator for the perineum to enhance sensation. The Tenuto has successfully enabled me to consistently climax once again. The opening provided for the penis and scrotum is very small and since the device is very stiff, it was initially very frustrating, painful and difficult for me to get the Tenuto seated and positioned properly. However I found by initially placing a very flexible silicone penis ring around both penis and scrotum before putting on the Tenuto, it was much easier and painless to get the Tenuto on and have it stay on without dislodging and falling off. There is definitely a learning curve, but with patience and practice it is all good now. The vibrations are variable since they can be adjusted for different modes and strengths. I am very pleased with the strength of the vibrations compared to other male vibrators on the market. The battery charge lasts a very long time and the device charges rapidly. I would prefer a remote option vs app. My understanding is the company is working on a remote for Tenuto. I have found that this company seems to carefully listen to their customers and thoughtfully responds to their emails. My company contact Soum has been wonderful.

29. heinäkuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Do not purchase the MysteryVibe Tenuto…

Do not purchase the MysteryVibe Tenuto product if you expect $ 150.00 dollars worth of quality. The engineering on the on/off switch is clearly defective and almost impossible to find it under the rubber covering. The device is bulky, inflexible, and trying to open it up enough to put your testicles in it is impossible. Not sure who they made this thing for but it's clearly not worth the money.

26. toukokuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
MV.Health-logo

Vastaus yritykseltä MV.Health

Hi Fred, Sorry to hear you are having trouble with your Tenuto! People often mistake the power symbol for the on/off switch (the button is right next to the symbol). We have found that the best way to use Tenuto is to make sure that Tenuto is turned on before putting it on. We also recommend connecting to the app in order to be able to control Tenuto whilst wearing it (you can control Tenuto without the app, but the location of the buttons make it slightly difficult once you're wearing it!). Before putting Tenuto on, generously apply a water-based lubricant on Tenuto, your penis, or both. Tenuto is easiest to put on during arousal. Stretch and open the “wings” outwards, as opposed to sideways to create a bigger opening to slide it on. Please send us an email on support@mysteryvibe.com so we can better help you with your experience of Tenuto.

Saanut 2/5 tähteä

Lasted 5 minutes

I received my crescendo, set it up to charge, paired it to my app, downloaded the update, never connected properly in the 5 minutes that it actually worked before it turned itself off and now refuses to charge/turn on. Charger works fine, flashing green light but no pulse light coming from the vibe. Very disappointed, sent email with no response as yet. So I have in my possession the most expensive vibrator and also the shortest lifespan all in one unit. *insert sad face*

25. toukokuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
MV.Health-logo

Vastaus yritykseltä MV.Health

Hi Benjamin, Sorry to hear you're having trouble with your Crescendo. We responded to your email yesterday from "hello@mysteryvibe.com" - did you not receive the email? let us know if you're still having issues! Thanks, Kelly

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin