Mysalights Arvostelua 

268
•
TrustScore 2.5/5 tähteä

2,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Ich möchte Ihnen ein Update zu meiner Bestellung geben. Die mangelhafte Qualität der Lampe entsprach keineswegs der Beschreibung, weshalb ich mich für eine Rücksendung entschieden habe. Vor dem Rückve... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Die Website lässt vermuten, dass die Produkte von Amsterdam kommen. Es kommt dann allerdings ein Paket aus China. Die Ware war sehr minderwertig, deshalb habe ich sie retourniert. Seit 10 Monaten wart... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

Wie schon von anderen berichtet, ist die Qualität zumindest grenzwertig: Die erhaltene Lampe entspricht im Detail nur grob den Hochglanz-Fotos des Shops. Ob die elektrischen Eigenschaften CE-Norm... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Fast efficient service, well packed and secure, on opening glass was perfect and the lights feel a Qaulity product. We will buy again, Nick from London. Snelle en efficiënte service, goed verpakt... Näytä lisää

Yritys on vastannut


Yhteystiedot

2,3

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

268 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 89 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,3

Kaikki arvostelut

(268)

235 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Happy with my order

Happy with my order, lamp is a little bit smaller then expected but quality is top notch.

3. joulukuuta 2025
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Dear Emilia,

Thank you for sharing your experience. We’re glad to hear that you’re happy with your order and that the quality of the lamp meets your expectations, even if the size was a bit different than anticipated. Your feedback is greatly appreciated.

If you have any concerns at any time, please feel free to reach us at info@mysalights.com.

Kind regards,
The Mysalights Team

Saanut 5/5 tähteä

Nice product

Nice product! Arrived on time👍

3. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Dear Remco,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear that your product arrived on time and that you’re happy with it. Your positive experience means a lot to us.

If you have any concerns at any time, please feel free to reach us at info@mysalights.com.

Kind regards,
The Mysalights Team

Saanut 5/5 tähteä

Blij met mijn bestelling

Blij met mijn bestelling, goede communicatie, aanrader!

3. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij dat de communicatie goed verliep en dat u tevreden bent met uw bestelling. Geniet van uw nieuwe lamp!

Saanut 5/5 tähteä

Super service!👍

27. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Dear Wieke,

Thank you for your kind words! We’re delighted to hear that you had a great experience with our service. Your feedback is greatly appreciated.

If you have any concerns at any time, please feel free to reach us at info@mysalights.com.

Kind regards,
The Mysalights Team

Saanut 1/5 tähteä

Defective product, misleading advertising, no real customer service, and serious concerns about this company.

I purchased a chandelier from MySaLights after it was advertised as European bespoke. What arrived looked entirely different from the photos online, was clearly manufactured in China, and the quality was extremely poor for the price. In my view, the product was both misrepresented and defective.
I provided video evidence of the fault, which the company acknowledged. Despite this, the only remedies offered were:
25% refund,
60% store credit,
or a replacement.
None of these align with the remedies set out under EU Directive 2019/771, which MySaLights claim to comply with. Under this directive, when goods are defective or not as described, consumers are entitled to repair, replacement, OR a refund, and all remedies must be free of charge, including return shipping. Their own warranty text also states they cover all shipping costs for defective items, yet no full refund or clear return process was offered.
Customer service concerns
Another major issue is that there is no phone line, no human point of contact, and customer support appears to come from automated responses. In my experience, communication has felt extremely impersonal and scripted. After reading numerous other negative reviews, many customers report the same thing — difficulty reaching a real person and responses that appear automated.
Concerns about the legitimacy of the business
After my experience and after reviewing other customers’ complaints, I personally have serious concerns about whether this is a genuine EU-based business. Many reviewers describe the company as a shell operation, with products shipped directly from China despite being advertised as “European bespoke.” Even replies to negative reviews often appear formulaic, generic, or AI-generated, which only adds to the impression that this may not be a fully staffed or transparent company.
These are my impressions, based on my direct experience and what I’ve observed from other consumers publicly sharing similar situations.
Product quality
The item I received was:
extremely poor quality,
overpriced compared to what arrived,
not consistent with the product photographs,
and defective straight out of the box.
Given all of this, I believe other customers should proceed with caution. I am now pursuing a refund through my payment provider because, in my experience, the company did not honour the remedies required under EU consumer law nor their own stated warranty.

So they respond with the AI I’m guessing below. No mention of not following their own warranty procedures when I’m entitled legally to a FULL REFUND and FREE POSTAGE to return the faulty item. Avoid this company at all costs! You’ve been warned.

3. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Dear D Warden,

We are disappointed to hear that the product you received did not meet your expectations and that it did not align with what was advertised. We acknowledge your feedback and have been in communication with you regarding the issues with your order. As previously mentioned, we offered you alternative resolutions including a partial refund, store credit, and a replacement, but we understand that you preferred to proceed with a return.

We want to assure you that we are committed to resolving this issue. Please contact us directly at info@mysalights.com, and we will assist you with the further process.

Thank you for sharing your experience, and we will do our best to make this right for you.

Best regards,
The Mysalights Team

Saanut 5/5 tähteä

Schitterende service van een gedegen bedrijf!

Het betreft een kroonluchter waarvan één lampenkapje stuk was. Bij de ‘aankaarting’ van dit probleem werd ik op een zeer vriendelijke en behulpzame manier geholpen. Het lampenkapje werd in een mum van tijd vervangen en opgestuurd. Zowaar een voorbeeldig bedrijf met schitterende producten!

14. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Wat een fijne review, Alex - dankjewel! Het spijt ons dat er een kapje beschadigd was, maar we zijn blij dat we het snel voor je konden oplossen. Geniet van je prachtige kroonluchter!

Saanut 5/5 tähteä

Great product that arrived on time.

2. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Dear Ruben,

Thank you for your feedback. We’re very happy to hear that your product arrived on time and met your expectations. Your positive experience means a lot to us.

If you have any concerns at any time, please feel free to reach us at info@mysalights.com.

Kind regards,
The Mysalights Team

Saanut 5/5 tähteä

Goede lampen

Net verhuisd via deze site lampen gekocht. Kwamen snel binnen. Helemaal zoals verwacht. Zeker een aanrader voor als je opzoek bent naar nieuwe en mooie lampen.

2. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Gefeliciteerd met je nieuwe huis, Juraj! Fijn dat de lampen snel binnen waren en aan je verwachtingen voldoen. Veel woonplezier!

Saanut 1/5 tähteä

Bestelling niet ontvangen – verzoek om directe oplossing

Vier weken geleden heb ik bij u drie lampen besteld ter waarde van €120. Tot op heden heb ik niets ontvangen en ik kan via uw website geen contact opnemen om dit te melden.

Dit duurt nu onacceptabel lang. Als ik de lampen vanuit het buitenland had besteld, waren ze waarschijnlijk al binnen geweest.

Graag ontvang ik binnen 5 werkdagen een reactie met een update over mijn bestelling. Indien levering niet direct kan plaatsvinden, verzoek ik om een volledige terugbetaling van het betaalde bedrag.

2. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Hi Noah,

Het spijt ons zeer om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen en dat het niet gelukt is om via onze website contact met ons op te nemen. Dit is zeker niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden.

Bij Mysalights doen we altijd ons best om een vlotte en betrouwbare service te leveren, en we willen dit graag zo snel mogelijk voor je uitzoeken. Helaas kunnen we jouw bestelling niet terugvinden op basis van de informatie in je review.

Om je zo snel mogelijk verder te helpen, kun je ons een e-mail sturen op info@mysalights.com
met:

Je bestelnummer

Een korte omschrijving van het probleem

Zodra we deze informatie hebben, zorgen we ervoor dat jouw kwestie meteen wordt opgelost—of dat nu betekent dat we de levering regelen of een volledige terugbetaling verwerken.

Bedankt dat je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht. Reviews zoals die van jou helpen ons om onze producten en service continu te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Het Mysalights Team

Saanut 5/5 tähteä

I had a really great experience with…

I had a really great experience with this company, the products are great and i would recommend this to everyone

21. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Dear Anastasiya,

Thank you for sharing your experience. We’re delighted to hear that you enjoyed our products and had such a positive experience with us. Your recommendation means a great deal to our team.

If you have any concerns at any time, please feel free to reach us at info@mysalights.com.

Kind regards,
The Mysalights Team

Saanut 1/5 tähteä

Worst company- do not use.

Worst company- do not use.

2. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Hi Ian,

We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. At Mysalights, we always aim to provide a solid customer experience, and we would really like to understand what went wrong so we can resolve it for you.

Unfortunately, we are unable to locate your order based on the information provided in your review. To assist you properly, could you please email us at info@mysalights.com
with:

Your order number

A brief description of the issue

Once we receive your details, we will make sure this is resolved in a way that will satisfy you.

Reviews like yours help us improve our products and services, and we appreciate you bringing this to our attention.

Kind regards,
The Mysalights Team

Saanut 5/5 tähteä

Everything looks good after installing

Everything looks good after installing. I received my Moon lamp. I'm looking for another order now, and will definitely recommend it to friends!

20. marraskuuta 2025
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Dear Luis,

Thank you for sharing your experience. We’re very happy to hear that your Moon lamp looks great after installation and that you’re already considering another order. Your willingness to recommend us to friends means a lot to our team.

If you have any concerns at any time, please feel free to reach us at info@mysalights.com.

Kind regards,
The Mysalights Team

Saanut 5/5 tähteä

Super behulpzaam en vriendelijke…

Super behulpzaam en vriendelijke customer service!!

28. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Beste Maike,

Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Vriendelijkheid en behulpzame ondersteuning zijn voor ons erg belangrijk, en jouw feedback betekent veel voor ons.

Als je op enig moment vragen of zorgen hebt, kun je ons altijd bereiken via info@mysalights.com.

Met vriendelijke groet,
Het Mysalights Team

Saanut 5/5 tähteä

10/10

Love this!! I’ll definitely purchase again! 10/10

1. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Dear Vale,

Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you love your purchase and that you’d choose us again. Your enthusiasm truly means a lot to us.

If you have any concerns at any time, please feel free to reach us at info@mysalights.com
.

Kind regards,
The Mysalights Team

Saanut 5/5 tähteä

Erg fijn product die goed zijn werk…

Erg fijn product die goed zijn werk doet, bestelling was snel en goed. Erg tevreden over het algemeen

1. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Beste Frank,

Bedankt dat je je ervaring met ons hebt gedeeld. We zijn erg blij om te horen dat het product goed voor je werkt en dat je bestelling snel en efficiënt is geleverd. Jouw tevredenheid betekent veel voor ons.

Als je op enig moment vragen of zorgen hebt, kun je ons altijd bereiken via info@mysalights.com
.

Met vriendelijke groet,
Het Mysalights Team

Saanut 5/5 tähteä

Perfect

Perfect, mooie lampen. Niets te klagen

1. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Bedankt Mamdouh! Blij dat je tevreden bent - veel plezier met je nieuwe lampen!

Saanut 5/5 tähteä

Top service

1. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Dear Herke,

Thank you for your kind words. We’re delighted to hear that you were pleased with our service, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

If you have any concerns at any time, please feel free to reach us at info@mysalights.com
.

Kind regards,
The Mysalights Team

Saanut 1/5 tähteä

The worst company I have ever ever…

The worst company I have ever ever dealt with. Their customer service is a scam and they said my package got lost so I could either pick another item or wait till it was back in stock. I said please just refund me. I asked 6 times to be refunded, they then magically said the lamp reappeared and they were sending it. I asked them not to send it as I had already bought another lamp - they didn't listen and sent it anyway. As a result I had to pay 50gpb to ship back to them and still never heard back on them repaying me. This is illegal and a scam. They are stealing money.

21. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mysalights-logo

Vastaus yritykseltä Mysalights

Hi Chiara,

Thank you for your review and for sharing what happened. Your experience sounds very frustrating, and we are truly sorry for the trouble this has caused.

In your case, the product you ordered was initially out of stock, which is why our team offered you alternative options or a refund. During this process, the original item came back in stock and was already in transit, and this status was communicated along with the local carrier details. As a gesture of goodwill, compensation was also offered for the inconvenience.

After delivery, you let us know that you did not want to keep the lamp and wished to return it. Our team then shared the return instructions and options according to our standard return procedure, including a proposed resolution for your concern.

We never want any customer to feel that money has been taken unfairly, and we would really like to review your case again in detail. Please reply to the email we sent or contact us directly at info@mysalights.com with your order number and details about the £50 return shipment, so we can re-check everything and follow up on any outstanding refund or compensation.

Thank you again for your feedback — it helps us improve our service.

Kind regards,
The Mysalights Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin