My Post Shop Arvostelua 

189
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Order was delivered promptly. One purchase was returned due to incomplete parts (not their fault) but customer service was excellent ,kept in touch promptly with advice by email. Thought it would be a... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

my delivery was split, so i had to wait for my stamps. no formal notice was recieved to say there would be a delay. price for delivery was high considering weight of envelope and the time taken. cou... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 2/5 tähteä

Nice clear site but unable to get to final payment button..it doesn't seem to exist!. Despite several attempts...just cannot pay!!. So I've gone elseware..lost customer on my very first visit to t... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Initially I had,a lot of problems with delivery of my order for stamps.This was due to the delivery company,not the business.Once I contacted customer service,they were superb,keeping me updated about... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Toimistotarvikekauppa

Yrityksen kirjoittama

A One Stop Shop with a Huge range of Quality Office, Postal Supplies & Collectibles. Our Extended Range Provides Everything from Paper to Files and Folders. Shop Online Today! Fast Delivery. 10,000 Office Essentials. Business Accounts. Fast, Easy Payments.


Yhteystiedot

4,0

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

189 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,0

Kaikki arvostelut

(189)

34 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Great service

Great service, timely and quick.

24. maaliskuuta 2025
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We're happy to hear you are pleased with the service provided. Kind Regards my post shop

Saanut 5/5 tähteä

Great efficient service

Great efficient service

28. helmikuuta 2025
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We're happy to hear you are pleased with the service provided. Kind Regards, MPS Team

Saanut 5/5 tähteä

Ease of use

Ease of use. I couldn't have asked for an easier experience. Thank you. The item has already gone to its destination.

28. helmikuuta 2025
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We're happy to hear you are pleased with the service provided. Kind Regards, MPS Team

Saanut 3/5 tähteä

Wasn't really sure who this comment was

Wasn't really sure who this company was. I received an email from a random woman telling me my order was on its way. Didn't feel secure to me. The order did, however, arrive within a week.

26. helmikuuta 2025
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We're happy to hear you are pleased with the service provided. Kind Regards, MPS Team

Saanut 1/5 tähteä

I placed an order for stamps for my…

I placed an order for stamps for my office.
The order said it will be next business day or following day which would have been ok.
1 full week gone and I am still waiting for my original order and it’s not arrived.
I emailed them about the shortage of order or lost order and 5 days gone and I have not received any communication from them to say that we have acknowledged your shortage etc.
This is the worst service I have got from this Mickey Mouse company and I will certainly not use them any time soon so avoid them and don’t place your orders cos they will get lost.

26. helmikuuta 2025
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. The tracking is showing your order as delivered on 27/02/25. I have sent you an email directly with the proof of delivery details. Sincere Apologies for the inconvenience caused by this. Kind regards, MPS team

Saanut 1/5 tähteä

Paid £272 for stamps

Paid £272 for stamps. No delivery. No replies from customer service through their platform. Provided emails bounced back too, which looks like they are now taking money but yet not trading. I have no way of getting my money back- so taking them to court

27. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We are sorry to hear of the delays with your order. Please can you email us with your order details so we can investigate this for you. service@mypostshop.com. Sincere Apologies for the inconvenience caused by this. Kind regards, MPS team

Saanut 4/5 tähteä

The delivery of our stamps went astray…

The delivery of our stamps went astray but once I had managed to contact customer services by email they responded well and efficiently. The subsequent order was delivered swiftly.

3. helmikuuta 2025
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We're happy to hear you are pleased with the service provided. Kind Regards, MPS Team

Saanut 3/5 tähteä

Delivery too lengthy & expensive

Delivery too lengthy & expensive; stamps are extortionately priced anyway!

31. tammikuuta 2025
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We are sorry to hear you are unhappy with the service provided. Our delivery service operates Monday through Friday only. For orders placed on Friday, delivery will occur on Monday. Orders placed after 5pm on Friday are delivered on the Tuesday. Sincere Apologies for the inconvenience caused by this Kind regards MPS team.

Saanut 5/5 tähteä

So simple to order & very efficient and…

So simple to order & very efficient and quick delivery

28. tammikuuta 2025
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We're happy to hear you are pleased with the service provided. Kind Regards, MPS Team

Saanut 4/5 tähteä

general sevice

my delivery was split, so i had to wait for my stamps. no formal notice was recieved to say there would be a delay. price for delivery was high considering weight of envelope and the time taken. couldnt get invoice off of the system which caused further time to resolve.

not a great experience too be honest

7. tammikuuta 2025
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello. Thankyou for your feedback. As per our terms and conditions, all Stamps have a delivery cost no matter the quantity with tracking for security. With regards to the invoice I apologize you could not download it. I am pleased you managed to get this resolved. Kind Regards, MPS team.

Saanut 5/5 tähteä

Very good and as described.

Very good and as described.

9. tammikuuta 2025
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Trustpilot
Hello, thank you for your feedback. We're happy to hear you are pleased with the service provided. Kind Regards my Post Shop

Saanut 1/5 tähteä

Our order has not arrived - bad customer service

Our order has not arrived, it is now 17/12/2024 and we placed the order on 27/11/2024. I initially received a response from the customer service email but have now sent more emails with no response. We have been told that our order got 'stuck on the system'. On Tuesday last week we were told the order would arrive on Thursday or Friday - not even an offer of expedited delivery as some way of apology. It is now Tuesday and still our stamps have not arrived and no further response from the company. I cannot find any way of getting in touch with them on the phone. I am not one to write damning reviews online but I had an email from mypostshop.com asking us to rate them so here we are.

27. marraskuuta 2024
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We are sorry to hear of the delays with your order. Due to a system error on the order, our system was unable to process this as normal. I have sent you an email separately with details about the progress of your order. Sincere Apologies for the inconvenience caused by this. Kind Regards, MPS Team

Saanut 5/5 tähteä

Excellent Cutomer Service

A very easy website to navigate and the ordering process is quick and easy.

26. marraskuuta 2024
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We're happy to hear you are pleased with the service provided. Kind Regards, MPS Team

Saanut 5/5 tähteä

Easy and straightforward

Easy to order...Easy to pay...and arrived quickly...

26. marraskuuta 2024
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We're happy to hear you are pleased with the service provided. Kind Regards, MPS Team

Saanut 1/5 tähteä

items didnt arrive

items didnt arrive, no replies to emails and no refund - complete con

26. marraskuuta 2024
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello. Thankyou for your feedback. Unfortunately I cannot find any e-mails from yourself in our inbox. Apologies you have not received your order. I have sent you an e-mail o resolve this. Kind Regards, MPS team.

Saanut 5/5 tähteä

Brilliant service

Brilliant service, ordered and delivered within 48 hours. A satisfied customer .

1. marraskuuta 2024
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We're happy to hear you are pleased with the service provided. Kind Regards, MPS Team

Saanut 5/5 tähteä

Usual prompt service.

This is the second time I’ve ordered from this company and again I was impressed by their prompt service. The order arrived very soon and was all correct so no problems at all.

4. marraskuuta 2024
My Post Shop-logo

Vastaus yritykseltä My Post Shop

Hello, thank you for your feedback. We're happy to hear you are pleased with the service provided. Kind Regards, MPS Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin