Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Yrityksen tiedot

  1. Huonekaluliike
  2. Sisustusliike

Yrityksen kirjoittama

We are a family business dedicated to the decoration of furniture and exclusive designer items. We love colors, and that's why we've based our company on designer items in a variety of colors, because we're passionate about living life with enthusiasm. We're in love with colorful furniture.


Yhteystiedot

2,0

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

21 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Still waiting for refund months later

Still waiting for refund months later

19. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

As we explained previously, our relevant department is waiting for you to attach all the necessary documentation to process your refund. As of today, you have not yet attached the documentation, and therefore, you have not received your refund.

Thank you very much!

Saanut 1/5 tähteä

Same problem

Same problem. They never refund me about returned products.

1. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

As of today, we are still waiting for your items to arrive at our warehouse so that we can issue a refund once we receive them. Therefore, we can only wait for the arrival of the aforementioned items so that you can receive your refund.

We apologize for the inconvenience and thank you for your trust.

Saanut 1/5 tähteä

Fraude????!!!!

Fraude????!!!!
Encomendei um candeeiro e recebi a confirmação da compra. Passado alguns dias uma mensagem dizendo que a encomenda vinha a caminho.
Passaram-se alguns dias e nada de encomenda. Procurei ver o estado da encomenda e apenas surge a mensagem de que está a caminho. Enviei vários emails e não obtive resposta . Enviei mensagem pelo watsapp que aparece na página e nenhuma resposta.
Até hoje, já passou um mês e nenhuma resposta e nada de encomenda.
Sinto-me enganada e aviso a todos para NÃO COMPRAR NADA A ESTÁ MARCA!!!! Infelizmente, só vi os péssimos feedbacks depois da encomenda
Irei fazer uma queixa contra a empresa

8. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

Your order was shipped without any issues. Due to a problem with the shipping company, you received your order damaged. The shipping company informed us that the box had been dropped, and therefore, we immediately sent a replacement so you could enjoy your order in perfect condition.

We would like to apologize for this inconvenience, but we can assure you that our company has covered the manufacturing costs for two lamps and two shipping costs so that you can enjoy your lamp in its highest quality.

We apologize for any inconvenience and thank you for your trust in our company.

Saanut 1/5 tähteä

Scam!!!!

Cheap, Chienese, low-quality counterfeit. The whole website is a scam. They send useless fake goods.

21. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

Our products are not counterfeit and are manufactured in our own factory. We have two warehouses, one in America and one in Asia, and we ship from each one, depending on the shipping cost at the time of shipment to each country.

Our company is not a scam, and we ship all the items our customers order.

We apologize for any inconvenience caused and thank you for your trust in our company.

Saanut 1/5 tähteä

Please do not buy – this is classic dropshipping from China.

I came across this shop through a “great deal” on Instagram and assumed it was a Spanish retailer. After purchasing a lamp for CHF 700, I didn’t hear anything for a full month, even though the product was supposed to be shipped within 10 days.

After contacting support, I did receive a very friendly reply. The product finally arrived after about 1.5 months. However, when unpacking it, three of the six lamps were already broken on the side and some screws were missing.

Only afterwards did I take a closer look at the reviews – unfortunately too late. So my clear recommendation: Do not order from this shop. It appears to be cheap dropshipping products from China.

You can already tell from the packaging that the quality is very low. I work in the fashion industry and also collaborate with partners in Hong Kong, so I know that high-quality products can absolutely come from China. Unfortunately, this is not one of them.

Even if you receive another very friendly response from support – don’t fall for it.

31. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

We appreciate your kind words regarding our customer service.

Our company is a Spanish company with its own factories, warehouses, and employees located in various parts of the world.

Our customer service department always offers to send replacements for items that arrive damaged, so please contact them to request a replacement.

We do not deceive our clients, and anyone who visits our website has access to all our company policies and information regarding our processes.

We apologize for any inconvenience caused and for anything that may have been to your liking. Thank you for your trust in our company.

Saanut 1/5 tähteä

Unfortunately I had an open case about…

Unfortunately I had an open case about a misunderstanding in payment for the past months with Masia Cadaques due to the payment provider Klarna.

Besides me explaining everything about the case very calm and in detail I received only messages that were not tend to find a solution nor find an ending to the case. In the end I payed just for the sake of closing the case and I did not write a bad review (although I really wanted to do so in first place).

As they started texting me new messages now (again!!) after paying I cannot stop myself but warn everyone. The product is really (nice) but as soon as customer service gets involved it will become messy! I explained everything several times and sent screenshots of the full payment and still I receive messages like „you did not pay“

12. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

Regarding your case, we would like to emphasize that we shipped your order. You filed a claim against us through Klarna, and you received a refund of the money you paid to our company.

To resolve this issue, we offered to send you another order so you would receive two units of what you had ordered. However, we needed you to make the payment again, as Klarna had taken the first payment.

Therefore, after this entire process, our company has covered the manufacturing costs for the two items and the shipping costs for both shipments. Initially, we received a payment from you, Klarna took the money you paid, and then we sent you another item.

Consequently, we sent you two items free of charge without receiving any payment.

We apologize for any inconvenience this may have caused. Thank you for your trust in our company.

Saanut 1/5 tähteä

CHEAP/TINY "DESIGNER FURNITURE" FROM CHINA

I bought the Dallas Couch for 1600 Euros (I used the Black Friday special for 400 Euros less, normally prized at 2000 Euros) from Masia Cadaques, a supposed designer furniture store from Spain. What I received instead was a cheap and tiny imitation from China. Not only were the fabrics used for the couch far from high-grade; what made the matter even worse was the fact, that the measurements were completely incorrect. Please be careful regarding the measurements to begin with, if you know the original couch from B & B Italia UP 5_6, you will be shocked by the offered size already. But what I received was even far from the original sofa, sold by Masia Cadaques. The couch was quite a bit smaller than claimed, to be frank, it is a complete joke. If the couch would not cost 1600/2000 Euros, it would actually be amusing. A child of maximum 8-12 years can sit in it comfortably, but a grown-up looks like an enormous giant in the couch. I of course attached pictures, so you can see, what a joke this couch actually is. Masia Cadaques sent the couch in a tiny cardboard-box, using vacuum packaging, which I obviously do not have at home. So it is literally impossible to send the couch back in the original box, honestly no chance. I asked customer service to refund 50% of the money from the product, because the entire affair is simply fraud, not more, not less. After they realized I was not kidding, they did not reply my emails anymore, even after I informed them, that I would post a very detailed report of the entire matter. So they have not replied in 10 days and they probably won’t reply anymore. They might comment my post, to cover up the matter, best they can. But don’t be mistaken, this is fraud and a horrible rip-off. They are selling „designer furniture“ for high prices, but what you get is a cheap Chinese imitation, which is also far from average sized furniture. Please check out my pictures and you will clearly see, what I am referring to. SO BE CAREFUL, DO NOT WIRE THEM MONEY!

The statement from them is NOT correct! The measurements were false, and I would of course post pictures to prove this, but Trust Pilot does not offer this function unfortunately. But be careful. the statement from this company is false!

18. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

We would like to emphasize that you purchased the small sofa from our store, and you thought you had ordered the large one. However, we sent you the sofa with the correct dimensions, as stated on our website.

Therefore, there was no error whatsoever with the delivery of your sofa, as you ordered the small sofa, and that is the one you received.

Our customer service team always responds to every message without exception and reviews every case.

We apologize for any inconvenience caused and for anything that may have been unsatisfactory.

Thank you for your trust in our company.

Saanut 1/5 tähteä

Really poor experience from the start

Really poor experience from the start. Delivery took ages (weeks to arrive) and when it finally did, the quality of the product is really low. I wish I had read these reviews before. 600€ lamp that looks like it costs 40€. I’ve been away so I can’t even return it. Not happy at all.

3. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

We are sorry that the quality of the lamp may not have met your expectations.

As you know, any customer can request a return within the 14-day return period.

We apologize again for any inconvenience and thank you for your trust in our company.

Saanut 1/5 tähteä

This is a scam

This is a scam — do not buy from this store.
I ordered lamps and the quality is shockingly poor, the cheapest I have ever seen. I paid €99 per lamp and honestly wouldn’t pay €10 for them.

The products look nothing like the photos. Many elements appear to be heavily photoshopped and do not reflect reality at all.

Returning the items is impossible: customer service is completely unresponsive. Save your money and avoid this seller.

6. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

We would like to apologize if the quality of the lamps did not meet your expectations.

We would like to clarify that the products we sell on the website are exactly as each customer receives, and therefore, there are no differences in the items, nor are they altered with any type of application.

All our customers have the right to return their orders without any problems, provided they are within the 14-day return period.

We apologize for any inconvenience and appreciate your trust in our company.

Saanut 1/5 tähteä

un timo


hace meses hice un pedido y todavía a día de hoy no ha llegado..nuchos mails y disxulpas pero ni llega (dicen q hay q contactar con empresa q reparte) ni hacen la devolución..un auténtico timo.

3. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

Nos gustaría recalcar que hace un mes escribimos a esta clienta mediante correo electrónico para informar de que debía realizar una recogida de su paquete en la oficina de correos local y no obtuvimos respuesta. Este problema ocurrió porque nadie se encontraba en casa en el momento de la entrega.

Sentimos las molestias por todo lo ocurrido y gracias por la confianza depositada en nosotros.

Saanut 2/5 tähteä

Overpriced chinese lowest quality crap (Fiona Lamp)

The company appears as Spanish designer shop, but when you buy, what you actually receive will deeply dissapoint you. I paid 500 euro for Fiona lamp, which came from China in the worst possible packaging. It will take me weeks to clean all polystyren balls from crashed box. And the lamp inside? The lowest and cheapest quality crap. If I'd see this in the shop I wouldn't pay even 10% of the price they ask for. Big dissapointment!

29. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

We apologize for any inconvenience caused and kindly ask that you contact our customer service team so they can resolve your issue and provide you with appropriate compensation.

Thank you for your trust in us.

Saanut 1/5 tähteä

I strongly advise against shopping at…

I strongly advise against shopping at this store! They are extremely irresponsible. They are scammers! I bought a lamp in November. Standard delivery. The shipment was supposed to arrive at the end of December. I still haven't received the goods. I sent numerous emails asking for information – all I received was assurances that I would receive the package. And constant thanks for my trust. I sent further emails – no specific information about where my package was or when it would arrive. I decided that, in accordance with applicable consumer law, I would demand a refund. No response. Nothing! A complete scam. I haven't received the lamp, I haven't received the money. Nothing! Not even an answer as to what they will do. Don't buy there. It's supposedly a Spanish store, but they ship the goods from China. Please – buy from local stores in your own country. Don't be fooled like I was. I lost my money!!!

29. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

We apologize for any inconvenience this may have caused.

As we have informed you on numerous occasions, the local transport company lost your package, and therefore, our team has sent you another package so that you can receive your order without any further problems.

Therefore, we can assure you that you will receive your package without any problems. As we have mentioned on multiple occasions, if you do not receive it, we will issue an immediate refund. Your package is currently in transit and will arrive in perfect condition at the agreed-upon address.

Thank you for trusting our company.

Saanut 1/5 tähteä

Dropshipping chinese trash

This company isn’t legit and after a bit of research looks totally same as ”Maisonfigueras” that reviews trustpilot recommends on this page. :)

This isn’t some Spanish family business, but someone dropshipping cheap garbage from China which takes ages to arrive and once it does it’s not even packaged properly. You can literally find the same lamps they sell from Alibaba etc marketplaces for fraction of the price - if you like trash.

I’m glad I didn’t spend much, avoid buying here.

31. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

We would like to inform you that our company is an independent business and that we have not collaborated with any other companies outside of our company, such as those you mentioned previously.

We would like to convey that we are a large family business, with our own factory and employees, and we strive to carry out all our operations with the utmost dedication to satisfy our customers.

We apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for the trust you have placed in our company.

Saanut 1/5 tähteä

Buyer beware: Unacceptable quality and unfair return policy

I’m extremely disappointed with this purchase.

Quality is unacceptable for a CHF 229 chair. When you press it, it feels and sounds like plastic bags inside (loud crinkling). A normal chair—even a cheap one—should have foam or proper filling. This does not feel like normal upholstery construction.

It also doesn’t match the website photos. Their photos show the curved/joint area smooth with no wrinkles, but the item I received has visible wrinkles/poor finishing in that exact area.

Shipping/packaging was shockingly unprofessional, worse than TEMU/AliExpress. The box had a large sheet of postage stamps stuck on it, and the overall presentation did not match the “professional brand” image.

They present themselves as an EU/Spain-based brand and claim they have their own factory. If that’s true, they should stand behind basic quality control and a fair return process. Instead, customer service Martin pushed a replacement/voucher first, then insisted I must pay return shipping from Switzerland because “it’s their policy”, and they would refund only after receiving the item. That means the customer absorbs the cost and risk for a not-as-described product.

This is not a change-of-mind return. I have photos/videos documenting everything. I do not recommend this company.

p.s. To clarify: they have not provided any prepaid return shipping label, and the communication has been ongoing back-and-forth. I also have not received any refund from the merchant. The payment/refund is currently on hold with Klarna, because I chose Klarna for buyer protection as I was unsure about this company. Klarna has already stepped in and is handling the case.

5. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

We are sorry that the chair you purchased does not meet your standard of good quality, but you should understand that our chairs are of good quality and are properly padded and upholstered. The chair you received is the same chair we advertise on the website, and there is no difference whatsoever.

Regarding the stamps affixed to the box, we would like to clarify that these stamps are required by the shipping companies and the respective countries to which we ship customer orders.

We would like to emphasize that we are a company located in Spain, with our own factory and employees.

Our customer service representative, Martín, did not pressure you at any time. He simply offered you a gift card for our store and also offered you another chair free of charge. These two gestures of good faith were offered because you were not satisfied with the quality of the chair, even though the chair you received is identical to the one we sell on our website.

We would be delighted if you could provide photos of the chair so that everyone who reads this review can see that the chair you received is the same one we sell on our website. It is exactly the same.

To conclude this review, we would like to emphasize that this customer received a refund for their order and kept the chair we sent. Therefore, we don't understand the negative review, as the customer benefited by receiving the exact chair advertised on the website and also keeping their money back.

We apologize for any inconvenience caused and thank you for your trust in our company.

Saanut 1/5 tähteä

Brought a light that I can’t even call…

Brought a light that I can’t even call a light it’s terrible quality you can not see your hand when the bulb is in and looks totally different from the product. Then when I asked to return it at my own cost I have to send to China DO NOT BUY

12. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

We would like to apologize if the lamp was not to your liking. Like all our customers, you have the right to a return, and you are welcome to return it for a full refund without any hassle.

Please note that all information regarding our shipping and return policies is available on our website, and therefore, customers are fully informed about the entire process.

We apologize for any inconvenience caused and for anything that may have been to your liking.

Thank you for your trust in our company.

Saanut 1/5 tähteä

A Chinees front shop

A Chinese front shop. Money was wirhdrawn right after order was placed in violation of EU-law (in their comments below they still dont understand facts or the law). After 10 days I had to ask for a tracking number. It seemed like they forgot the order without any infomation given. I received the product almost a month after the order was placed. The lamp came from a Chineese company. When I received the lamp two of the shades had fallen of the product, and the product is of low quality with cheap LED-band instead of light bulps. I paid EUR 700 and I feel scammed. The lamp should be priced at around EUR 150 to equal the quality.

Below the company now claims that the tracking number must have been lost in a spam filter. Not true, I have an e-mail from them where they admit that they did not send the product in the first place.

If you want to use your right of withdrawl you’ll have to send it to China at your own cost. They indicate 5 different shipping countries on different places, and their T&C’s are illegal on cardinal points.

The Company has nothing to do with Spain. There is no Spanish company registration and its not possible to see who ownes the domain name.

In short, dont buy anything here!

7. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

We would like to emphasize that we did not debit your card; you were the one who made the purchase and payment on our website.

Please note that all our customers automatically receive a tracking number via email, and the message may be in your spam folder.

Our store is not a Chinese brand; we have our own factory and staff and are a Spanish company.

We understand that you consider our lamp to be of low quality, but we also want to clarify in this review that your order was shipped and delivered satisfactorily. You requested a refund and also wanted to keep the lamp, as you wish to use it in your child's room.

Therefore, we gave you the option to return the lamp and receive your money without any problems. However, your request for a refund and to keep the lamp is unfair to our company.

We find your treatment of us incomprehensible and quite threatening to our company.

We apologize for any inconvenience caused and thank you for your trust.

Saanut 5/5 tähteä

Todo correcto!

He realizado la compra de varias lámparas y todas han llegado de manera correcta.

Satisfecho con mi compra.

4. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

Muchas gracias por confiar en nosotros!

Saanut 5/5 tähteä

Good service and short wait for delivery.

I placed an order from this store two weeks ago, and five days later they sent me the tracking number.

I've now received the chair I ordered from the store, and I'm delighted with it.

It's high quality and looks spectacular in my dressing room.

Thank you 💚

15. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

We are pleased that you were satisfied with your order.

Thank you very much!

Saanut 5/5 tähteä

Empresa seria

Muy buena experiencia de compra. La empresa es seria y profesional, el producto llegó antes de lo esperado y el embalaje era impecable. Todo perfecto.

10. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Masia Cadaqués-logo

Vastaus yritykseltä Masia Cadaqués

Todo un orgullo para nosotros poder cumplir con clientas como usted.

Muchas gracias por la confianza depositada en nuestra empresa.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin