Banner for Londonist DMC Student Accommodation

Londonist DMC Student Accommodation Arvostelua 

1 903
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

This company misrepresented a the student accommodation to us. I have been asking for a refund for over 6 weeks. We have not moved in, I had to find accommodation elsewhere, thru are not returning the... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

My agent Thakur called me about an hour after my initial request for student housing was made through the website. He was professional, helpful, insightful and efficient. Thakur narrowed down about 7... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Mustafa Yildiz Bey zerafetiniz, hizli sorun cozmeniz, profosyonel yonetim ve ekip ve Peddington City View de Evimizden ilk kez ayrilan kizim icin harika bir yasam ortami sagladiginiz icin butun kalbim... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I had a lovely stay at Londonist Paddington when I first moved to the UK in this summer. Having a comfortable and welcoming place to stay made settling into a new country so much easier. A special tha... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Opiskelijoiden asumiskeskus
  2. ja myös
  3. Opiskelija-asuntolat

Yrityksen kirjoittama

Londonist DMC is dedicated to providing students with a comfortable and supportive environment in London. We offer a diverse range of accommodations and student services to meet every unique need. Our premium residences are spread across 30 prime locations in London, providing easy access to major universities and neighbourhoods. From flexible contracts ranging from 2 to 52 weeks to personalised payment options, we aim to simplify the experience for students at every stage.   With no UK guarantor required, Londonist DMC ensures students can focus on their studies without unnecessary financial burdens. The Londonist residences offer a variety of fantastic facilities within the premises, such as gyms, cinemas, computer labs, and social and study spaces. All bills are inclusive, and the residents have a 24/7 security and maintenance team on site. We also offer additional services to support our students, including airport transfers, insurance, kitchen sets, and bathroom packs. We are passionate about delivering a five-star service by making students feel at home away from home. It is achieved with the help of an inspired team, innovative technology, and intentional partnerships. To further meet student needs, we've developed an innovative student portal application that enables students to discover promotions, purchase additional services, view outstanding rental balances, and make payments with ease using just a few clicks. In 2025, Londonist DMC was proud to receive the King’s Award for Enterprise in International Trade and be named ‘Agency of the Year’ at the RESI Awards, a testament to our commitment to excellence and innovation in student living.   Londonist DMC takes pride in supporting student well-being, academic success, and personal growth.  Visit us to find the perfect place to start your London adventureyour home away from home awaits!  

Award-Winning Service

Yrityksen kirjoittama

King's Award for Enterprise 2025
Receiving the King's Award for Enterprise reflects our commitment to excellence, innovation and exceptional support for international students choosing London as their study destination.

Verified Properties

Award-winning accommodation, personally verified

Award-winning accommodation, personally verified
Every Londonist property is personally inspected and verified by our team, and proudly recognised with the British Youth Travel Awards for Best Student Accommodation. What you see is exactly what you get.

Yhteystiedot

3,7

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

2 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 93 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,7

Kaikki arvostelut

(1 903)

245 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Lack of professionalism

I was only browsing accommodation options and never contacted anyone directly. A representative kept messaging me on WhatsApp asking if I had seen their email. When I finally replied, I politely explained that I had chosen another accommodation provider.

Instead of accepting my decision, she repeatedly asked me which accommodation I had chosen, even after I said I wanted to keep that information private. I don’t think that’s appropriate or professional.

After making it clear that I was no longer interested, I still received more contact attempts. My decision should have been respected. This experience was frustrating and left me with a very negative impression of the company.

7. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

We’re genuinely sorry to hear about your experience, Sokhna. We completely understand how uncomfortable and frustrating it must have felt to have your decision questioned after you had already made it clear that you were no longer interested.

We truly apologise if our communication made you feel that your privacy or decision was not being respected. That is certainly not the experience we want anyone to have, and we appreciate you taking the time to share this with us.

Please be assured that we’ll take your feedback seriously and use it to improve how we communicate with prospective students. We’ll also make sure greater care is taken to respect customers’ decisions and boundaries so that an experience like this is not repeated.

Thank you for bringing this to our attention, and we’re sincerely sorry that your interaction with us left you with a negative impression.
Londonist DMC

Saanut 1/5 tähteä

Disappointed

Hello, everyone this Romaisha and being very honest never book your room with Londonist they never give security deposit back. I contacted the team 100 times they did not respond me back neither give me reasons for the delay it’s been 6 months since February I am contacting them especially Jigyasa and Garima. They are highly unprofessional people and I am utterly disappointed. Raised ticket as well but no response

3. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for taking the time to share your experience with us, Romaisha. We’re truly sorry to hear how frustrating and disappointing this situation has been for you, especially after you’ve made several attempts to get an update regarding your security deposit. We completely understand how disheartening it can feel when you’re waiting for something that is important to you and don’t receive the clarity or response you’re hoping for.

We’re genuinely sorry that we haven’t been able to provide you with the support and reassurance you deserved. Your feedback is important to us, and we’re listening to your concerns. We would really like the chance to look into your case properly and help get this matter resolved as quickly as possible.

Please reach out to our Customer Support team at [customersupport@londonist.co.uk] and share your booking details along with any relevant information. This will allow our team to locate your case, review the situation carefully, and assist you with the next steps.

Thank you for your patience and for bringing this to our attention. We truly hope we can make things right and leave you with a much better experience.

Londonist DMC

Saanut 1/5 tähteä

Be aware

Be aware: I’m still waiting for my deposit refund 9 months after.

30. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re genuinely sorry to hear that you’ve been waiting for your deposit refund for such a long time. We completely understand how frustrating and disappointing this must feel, and we’re truly sorry that your experience has not been as smooth as it should have been.

Please be assured that we’re listening to your concerns and would really appreciate the opportunity to make this right for you. We’d like to personally look into your case and do our best to get this resolved as quickly as possible.

Could you please email our Customer Support team at **[customersupport@londonist.co.uk]with your booking details and any relevant information? Once we receive your details, our team will review your case and assist you further.

We sincerely apologies for the inconvenience and appreciate your patience and understanding. We hope to have the opportunity to turn this experience around for you.

Londonist DMC

Saanut 3/5 tähteä

Too hot in the room

2. elokuuta 2026
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for sharing your feedback with us. We’re sorry to hear that the room felt too warm and understand how uncomfortable this can be, especially when you’re trying to relax or get a good night’s sleep.

We’d really appreciate the opportunity to look into this and see how we can assist you. Please feel free to reach out to our Customer Support team at [customersupport@londonist.co.uk]with your room details, and we’ll be happy to look into this for you.

Thank you for bringing this to our attention — your comfort is important to us, and we truly appreciate your patience and understanding.

Londonist DMC

Saanut 1/5 tähteä

Missing Items

I have already paid for my bathroom pack and stu-buddy but some items are missing. Already contacted the londonist’s team but didn’t have any response.

27. heinäkuuta 2026
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re genuinely sorry to hear that some items from your Bathroom Pack and Stu-Buddy were missing, especially as you had already taken the time to contact our team and didn’t receive a response. We completely understand how disappointing and frustrating it must have been to be left waiting for assistance.

We truly appreciate you bringing this to our attention, and we’d love the opportunity to make sure your concern is properly heard and looked into. Please reach out to our Customer Support team at **[customersupport@londonist.co.uk] with your booking details and the items that are missing. Our team will be happy to look into this and assist you further.

We’re sorry again for the inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding. Your experience matters to us, and we hope to have the opportunity to put this right for you.

Londonist DMC

Saanut 1/5 tähteä

Bad service

I had pipe problems in my kitchen, I sent a message to the londonist team and they literally ghosted me.

Getting the deposit back is also extremely hard.

They contact you every second to make you book with them, but then the moment you book through them, they disappear.

Wouldn't recommend to use Londonist.

30. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We sincerely apologise if you felt that your maintenance concerns were not addressed promptly. We understand how frustrating it can be to experience an issue affecting your accommodation, and we regret if our communication fell short of the standard we strive to provide. We work closely with our accommodation partners to ensure maintenance issues are resolved as quickly as possible, and we appreciate that delays or a lack of updates can be disappointing.

We are also sorry to hear about your experience with your deposit refund. We understand the importance of receiving your deposit in a timely manner and appreciate your frustration if there has been a delay.

We would welcome the opportunity to investigate both matters further. Please contact us at operations@londonist.co.uk with your booking reference or the full name on your booking so that we can review your case and provide you with an update as a priority.

Your feedback is valuable to us, and we remain committed to improving both our communication and the service we provide to our residents.

Londonist DMC

Saanut 5/5 tähteä

My daughter stayed paddiggton citi view…

My daughter stayed paddiggton citi view great place an thank you Taha for your help

21. heinäkuuta 2026
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review.

We are delighted to hear that your daughter enjoyed her stay at Paddington City View and that you had a positive experience with our service.

We are especially pleased to hear your kind words about Taha. We will be sure to pass on your feedback, as we know he will greatly appreciate your recognition. Our team is committed to providing the best possible support throughout every stage of the accommodation journey, and it's rewarding to know that Taha was able to assist you.

Thank you once again for choosing Londonist. We wish your daughter every success with her studies and hope to assist you again in the future.

Londonist DMC

Saanut 1/5 tähteä

The shower was tiny

The shower was tiny, and to make matters worse, there was a small cockroach in the wardrobe.

22. heinäkuuta 2026
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations.

We regret that you found the shower to be smaller than anticipated. As room layouts can vary between properties and room types, we understand that this may not have suited your preferences.

We are particularly concerned by your comments regarding the cockroach in the wardrobe. This is certainly not the standard we expect from our accommodation partners. We work closely with our residence providers to ensure high standards of cleanliness and hygiene, and any reports of pests are treated as a priority. Had this been reported during your stay, we would have worked with the onsite team to arrange an immediate inspection and appropriate pest control measures.

We appreciate your feedback, as it helps us and our accommodation partners continue to improve the experience we provide to our residents.

Londonist DMC

Saanut 3/5 tähteä

Deep cleaning

Self check-in was okay actually. But rooms is not that clean, needs a deep cleaning.

18. heinäkuuta 2026
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are pleased to hear that your self check-in experience went smoothly. However, we are sorry to learn that the cleanliness of your room did not meet your expectations.

We take cleanliness very seriously, and we apologise if the room was not presented to the standard you should have received. Your comments have been shared with the relevant team so that they can review our housekeeping procedures and ensure our standards are consistently maintained.

We appreciate your feedback, as it helps us improve the experience we provide to our residents. Thank you again, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

Londonist DMC

Saanut 1/5 tähteä

The people dont reply the things asked…

The people dont reply the things asked werent full-filled and im extremely disappointed with the service I have received

18. heinäkuuta 2026
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for taking the time to leave your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We sincerely apologise if you felt that your questions were not answered and that the service you received fell short of the standard we aim to provide. We understand how frustrating it can be when expectations are not met, and we regret any disappointment this has caused.

We would appreciate the opportunity to better understand what happened and to see if we can resolve any outstanding issues. Please contact us directly at operations@londonist.co.uk with your booking reference or the full name on the booking, and our team will investigate your concerns and respond as a priority.

We value all customer feedback, as it helps us identify areas where we can improve, and we hope to have the opportunity to restore your confidence in our service.

Londonist DMC

Saanut 1/5 tähteä

Never go there

Unfortunately, I had a disappointing experience.
After paying the security deposit, I found that it was non-refundable, even when I cancelled my reservation. I was also surprised to continue receiving requests to pay the remaining balance after the booking had been cancelled.
I also found it very difficult to contact customer service. Communication was mainly through online chat, and I struggled to get a response.
This was my personal experience, and because of it, I would be cautious about booking with this company. I recommend reading the terms and conditions carefully before making any payment.

16. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand your disappointment regarding the cancellation of your booking. Our cancellation and refund policies, including the terms relating to security deposits, are outlined in our booking terms and conditions, which are provided to customers before a reservation is confirmed. We always encourage customers to review these carefully before making a payment.

We also apologise if you found it difficult to reach our customer service team. We recognise the importance of timely and effective communication and appreciate your comments, which have been shared with the relevant team as part of our ongoing efforts to improve our service.

If you believe there has been any misunderstanding regarding your booking or the outstanding balance requests you received after cancellation, we would welcome the opportunity to review your case. Please contact us directly at operations@londonist.co.uk with your booking reference, and we will be happy to investigate and provide further clarification.

We appreciate your feedback and remain committed to continually improving the experience we provide to our customers.

Londonist DMC

Saanut 1/5 tähteä

Book with the property company directly, I cannot recommend Londonist at all.

First, do not necessarily trust everything your agents say. In our case, they assured us of things they had no control of, namely everything to do with the properties.

Second, you have to really run after your deposit. I have been waiting for a refund for SEVEN months and counting. Most likely, they will just fraudulently keep it.

I would HEAVILY advise to book with the property managers directly, like CHAPTER accommodations. I would circumvent Londonist entirely!

16. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We regret that you feel the information provided during the booking process did not align with your experience. As an accommodation provider, we always aim to provide accurate information based on the details supplied by our accommodation partners. We also work closely with them to resolve any issues that may arise during a resident's stay.

We are also sorry to hear about the delay to your deposit refund. We understand how frustrating this must be and appreciate the importance of receiving your funds promptly. We do not intentionally withhold customers' deposits, and we would like the opportunity to investigate your case and ensure that any outstanding issues are resolved as quickly as possible.

Please contact us directly at operations@londonist.co.uk with your booking reference or the full name on the booking so that we can review your refund status as a priority and provide you with an update.

We value all customer feedback, as it helps us improve our service, and we hope to have the opportunity to resolve this matter for you.

Londonist DMC

Saanut 1/5 tähteä

Never again

İ had to move 3 times in 2 days due to operational issues. The pack i ordered before i came was not in the residence when i came, they provided it later. So to sum up as an agency you didn’t make my life easier on the contrary you made it harder

11. heinäkuuta 2026
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your arrival experience did not meet your expectations.

We sincerely apologise for the inconvenience caused by the room moves you experienced during your first two days. We understand that having to relocate multiple times after arriving is frustrating, particularly when you are settling into a new city.

We also apologise that your pre-ordered arrival pack was not available when you checked in. While we are pleased that it was provided shortly afterwards, we appreciate that it should have been ready upon your arrival.

We understand that these issues impacted your first impression of our service, and we regret that we did not make your arrival as smooth as intended. Your feedback has been shared with the relevant teams so that we can review our operational processes and improve the experience for future residents.

Thank you again for bringing this to our attention, and we wish you all the best for the future.

Londonist DMC

Saanut 1/5 tähteä

My experience with Londonist was inconvenient...



My experience with Londonist was initially more positive. At the first accommodation I stayed in, I received a better level of service, and the overall communication and management were more satisfactory.

Unfortunately, after moving to Finsbury House, my experience changed significantly. The team handling the property, the communication process and the management of maintenance issues were extremely disappointing. For approximately two months, I experienced several problems affecting basic living conditions, despite paying my rent regularly and in full.

The most significant issue was the washing machine. I was unable to use it for approximately two months. The problem was eventually resolved, but only after a very long delay and repeated follow-ups from me.

During those two months, no proper alternative was arranged. I repeatedly asked what solution could be offered in the meantime, but I never received a clear answer. To wash my clothes, I had to personally ask to use the washing machine in the room next door. This was not a solution organised by Londonist; it was something I had to arrange myself as a temporary measure.

Although the washing machine was eventually fixed, being left without access to such a basic facility for approximately two months was unacceptable.

There were also prolonged problems with the hot water in the kitchen and with the oven, which was not working for an extended period. These are basic facilities that tenants should reasonably be able to use, especially considering the weekly rent being charged.

I also experienced a mouse problem in my room on two separate occasions. After I reported the second incident, pest-control treatment was carried out the following day, which I appreciated. However, the fact that mice entered my room twice was still extremely concerning from a hygiene and safety perspective.

Following these incidents, I requested additional protection around the window to help prevent the problem from happening again. I was told that this would not be installed, but I was not given a clear explanation or offered another preventative solution.

Throughout the process, I repeatedly received statements such as “it will be resolved within a few days” or “it will be installed soon.” However, these timelines were repeatedly delayed. I had to constantly follow up, send further messages and remind the company about the same unresolved issues.

Communication was one of the most frustrating parts of the experience. Responses were often delayed, unclear or sometimes not provided at all. The responsibility for chasing updates and following every repair was effectively left to me. I was rarely given clear information about what was happening, when the problems would be resolved or why the delays were continuing.

These issues caused both financial and emotional stress. I had to find alternative ways to manage basic daily needs, faced additional inconvenience and expenses, and was left in a constant state of uncertainty. Repeatedly having to contact the company about the same problems was exhausting and had a serious impact on my overall experience.

After weeks of inconvenience, I was offered a discount and an additional free week of accommodation. However, the offer and payment arrangements were not handled clearly, and the agreed discount was not properly reflected when I was later contacted for payment. Once again, I had to explain and follow up on something that had already been discussed.

The most disappointing aspect is that my first accommodation showed that Londonist is capable of providing a better service. However, the service I received at Finsbury House did not reflect the rent I was paying or the standard that had been advertised.

I fulfilled my responsibilities as a tenant and continued paying my rent regularly. In return, I expected the basic facilities, living conditions and support included in the accommodation service to be provided.

After showing patience and repeatedly giving the company opportunities to resolve the problems, I lost confidence in the way my accommodation was being managed. Based on my experience at Finsbury House, I cannot recommend Londonist.

14. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We are pleased to hear that your initial experience with Londonist met your expectations, but we are genuinely sorry that your subsequent stay at Finsbury House fell short of the standard of service we strive to provide.

We sincerely apologise for the inconvenience caused by the maintenance issues you experienced, including the delays in resolving the washing machine, oven, hot water, and pest control concerns. We understand how frustrating it must have been to experience these issues over an extended period and appreciate the patience you showed while our team worked to address them.

We also regret that our communication did not meet your expectations. We recognise the importance of providing timely updates and clear information throughout the resolution process, and we appreciate you highlighting where we can improve.

We note that, in recognition of the inconvenience caused, a goodwill gesture was offered during your stay in the form of a discount and an additional week's accommodation. We are sorry to hear that there was further confusion regarding the implementation of these arrangements, and we understand how this added to your frustration.

Your feedback has been shared with the relevant teams as part of our ongoing efforts to improve both our maintenance response times and customer communication. We value all customer feedback and use it to help us enhance the experience we provide to future residents.

We appreciate the time you have taken to share your experience and wish you all the best in the future.

Londonist DMC

Saanut 1/5 tähteä

I strongly advise anyone considering…

I strongly advise anyone considering staying here to think twice /Je déconseille fortement cet établissement

It has now been 3 months since I checked out, and I am still waiting for the refund of my security deposit. I have sent more than 15 messages to their team, and each time I receive the same promises without any actual refund.

Two weeks ago, they told me the refund had been processed. Then, on 10 July, they told me exactly the same thing again. Yet I still have not received a single penny.

Keeping a customer’s security deposit for months without any valid explanation is completely unacceptable. At this point, it feels like they are simply keeping money that does not belong to them.

Money does not grow on trees. I worked hard to earn this money, and I should not have to spend months chasing a refund that should have been returned automatically after my stay.

I am now escalating this matter to the relevant authorities and consumer protection organizations. I hope this review helps other customers before they decide to book.

I would not recommend this residence based on my experience.

Cela fait maintenant 3 mois que j’ai quitté la résidence et j’attends toujours le remboursement de mon dépôt de garantie. J’ai envoyé plus de 15 messages au service client et, à chaque fois, on me répond que le remboursement va être effectué… sans qu’il ne soit jamais réalisé.

Il y a deux semaines, on m’a assuré que le virement allait être fait. Puis, le 10 juillet, on m’a de nouveau affirmé exactement la même chose. À ce jour, je n’ai toujours rien reçu.

Conserver le dépôt de garantie d’un client pendant des mois, sans aucune justification valable, est totalement inacceptable. J’ai l’impression qu’on retient volontairement un argent qui ne nous appartient pas.

L’argent ne tombe pas du ciel. J’ai travaillé pour le gagner et je ne devrais pas avoir à passer des mois à réclamer un remboursement qui aurait dû être effectué automatiquement à la fin de mon séjour.

Face à l’absence de solution, je vais signaler cette situation aux organismes compétents et partager mon expérience afin d’éviter que d’autres clients ne vivent la même chose.

Très mauvaise expérience. Je ne recommande pas cet établissement.

11. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

We are sorry to hear that you have been disappointed with your experience, particularly regarding the delay in receiving your security deposit refund.

We understand how frustrating it is to wait longer than expected and appreciate the inconvenience this has caused. We also apologise if our communication has not met the standard you were entitled to expect.

Please be assured that we do not withhold customers' deposits intentionally. Refunds are processed in accordance with our procedures and, where applicable, those of our accommodation partners. We appreciate that, in your case, the process has taken longer than anticipated, and we are sorry for this.

We would like the opportunity to investigate your case and provide you with a clear update. If you could please contact us at operations@londonist.co.uk with your booking reference or the full name on the booking, we will review the status of your refund as a priority and work towards resolving the matter as quickly as possible.

We value all customer feedback, as it helps us improve our service, and we hope we can resolve this matter for you promptly.

Londonist DMC

Saanut 1/5 tähteä

Room change declined

I’ve just moved a week ago and found out that in my room the fridge is extremely loud. It doesn’t let me sleep at night and I literally have to constantly turn it off (so I can’t store any groceries in my room either). I talked to maintenance on site and they said this problem requires moving to a different room because nothing else can be done. I’ve been calling and leaving messages and urgent requests to Londonist for a whole week, but to no avail. I’m utterly exhausted, disappointed and sleep deprived.

11. heinäkuuta 2026
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Hi Maria ,

Thank you for sharing your feedback, and we're very sorry to hear about your experience.

We understand how disruptive a noisy fridge can be, especially when it's affecting your sleep, and we sincerely apologize for the frustration this has caused. This is not the experience we want our residents to have.

We regret that you were unable to reach us as quickly as expected and appreciate your patience. Your concerns are important to us, and we'd like the opportunity to look into your case and help find a resolution as soon as possible.

One of our team members will be contacting you shortly to discuss your case in detail and work with both you and the accommodation provider to find the best possible solution.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate the opportunity to make things right.

Saanut 4/5 tähteä

Super response & helpful team…

The response & support from your team member- Mohammad was amazing. Super responsive & willing to help with everything. Thanks to him, I could take a quick decision.

Then, why not 5 stars?? - The one star loss is not due to Mohammad. Its due to the business inability to accommodate my request for shorter duration (needed just 15 days less than the current 115 days, which is a pure waste of funds for me). Wish the business could see the student side as well.

Best wishes.

9. heinäkuuta 2026
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Dear ,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you found our team to be excellent, professional, and helpful. Your recommendation means a lot to us, as we strive to provide the best experience for all our students.

Kind regards,
Londonist Team

Saanut 3/5 tähteä

Attention pas de remboursement du dépôt de garantie

Ma fille a passé 3 mois dans la résidence Paddington City View tout s’est très bien passé, la résidence est particulièrement bien placée et se trouvait à 10 minutes de son école. Depuis son retour nous réclamons la restitution du dépôt de garantie, nous avons laissé l’appartement impeccable. Au début on nous a dit que le délai était de 4 à 6 semaines, cela fait maintenant 3 mois. Nous envoyons des messages chaque jour, une seule fois nous avons eu le retour d’une personne qui nous a dit qu’il procédait au virement le lendemain mais ce n’était pas vrai. Malgré nos messages quotidiens nous n’avons aucun retour ni aucun remboursement. Ma fille n’est pas la seule dans ce cas donc on peut dire que ce sont des voleurs et qu’ils font exprès de ne pas rendre le dépôt de garantie.

3. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Bonjour,

Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience concernant la restitution du dépôt de garantie n'a pas été à la hauteur de vos attentes.

Nous sommes toutefois ravis de savoir que le séjour de votre fille à la résidence Paddington City View s'est bien déroulé et qu'elle a apprécié son logement pendant les trois mois de son séjour.

Nous comprenons parfaitement votre frustration face au délai de remboursement et nous nous excusons sincèrement pour le manque de communication que vous avez rencontré. Ce n'est pas le niveau de service que nous souhaitons offrir à nos clients.

Nous prenons votre situation très au sérieux et souhaitons la résoudre dans les meilleurs délais. Nous vous invitons à nous contacter directement à operations@londonist.co.uk en indiquant le nom de votre fille ou sa référence de réservation afin que nous puissions vérifier l'état du remboursement avec notre équipe financière et vous apporter une mise à jour dans les plus brefs délais.

Nous vous remercions pour votre patience et espérons pouvoir résoudre cette situation rapidement.

LONDONIST DMC

Saanut 1/5 tähteä

I expect you to process refunds with…

I expect you to process refunds with the same speed and efficiency you show when taking customers’ payments. It has already been several days since my deposit refund was supposedly issued, yet I still have not received my money.

This is a simple refund, and somehow you have still failed to complete it. It took your company nearly a month just to figure out the refund process itself, which is completely unacceptable.

What is even worse is your complete lack of communication. I have contacted you multiple times, and not a single person has had the professionalism or decency to respond. Ignoring customers while holding their money is unacceptable.

Your service is disgraceful, and your company has demonstrated an astonishing level of incompetence and disrespect toward its customers.

I will pursue every available course of action regarding this matter. I will also make sure to publicly document and share the fact that my repeated emails have been completely ignored, along with the unacceptable way you have handled this entire situation.

This experience has been nothing short of appalling, and I expect my refund to be completed immediately.

30. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

We are sorry to hear that you have been disappointed with your experience.

We understand how frustrating it must be to wait for a deposit refund, particularly when you feel that communication has not met your expectations. We sincerely apologise for any inconvenience caused.

Please note that once a refund has been processed, the time it takes for the funds to reach your account can vary depending on your bank or payment provider. That said, we appreciate that you have been waiting longer than expected, and we are actively looking into your case to ensure it is resolved as quickly as possible.

We take all customer feedback seriously and are committed to improving both our communication and our service. If you haven't already done so, please contact us directly with your booking reference at operations@londonist.co.uk, and we will prioritise reviewing your refund status and provide you with an update.

We appreciate your patience and hope to resolve this matter for you as soon as possible.

LONDONIST DMC

Saanut 5/5 tähteä

Very Responsive

Vaishnavi is very response to any questions or enquiries that we have. We appreciate her constant help to find a solution, alongside the rest of the team.

25. kesäkuuta 2026
Londonist DMC Student Accommodation-logo

Vastaus yritykseltä Londonist DMC Student Accommodation

Dear Bayswater,

Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that Vaishnavi and the rest of our team were able to assist you promptly and effectively. Providing responsive and supportive service is at the heart of what we do, and it’s wonderful to know that we hit the mark.

We truly appreciate your recognition of our efforts!

Kind regards,
Londonist Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin