Lillys Amsterdam  Arvostelua 450

TrustScore 1.5/5 tähteä

1,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Ik heb in december 2025 twee paar oorbellen besteld. De bestelling kwam maar niet binnen en ik kreeg geen gehoor van de klantenservice. Meerdere malen geprobeerd contact te krijgen maar wederom geen... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Absolute scam. First delivery was incomplete, second never arrived. I had to contact my visa provider for refund, because I never got A SINGLE response from the company, though I contacted them multip... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

I used to buy here regularly. After December 2025 never again. I ordered earrings, 4 pairs - order no. 44107. Got an email that they were experiencing some holiday rush and the order may delay. Fine.... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Had ik deze reviews maar gelezen voordat ik een bestelling deed...27 maart een bestelling gedaan en nog niets ontvangen, niets gehoord. Op basis van de andere reviews verwacht ik niet dat er ooit no... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Koruliike

Yrityksen kirjoittama

Jewelry for those who don't watch and wish


Yhteystiedot

1,3

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

450 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 27 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaaminen kestää yleensä yli kuukauden

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Uitkijken. Zeer slecht

Al in oktober is er een bestelling gedaan, die nooit geleverd is. Na heel veel pogingen om contact met ze te zoeken is het bijna een half jaar later nog niet opgelost. Conclusie: dit bedrijf is absoluut scam en zeer slecht, 1 ster is nog teveel om te geven. Geld kwijt. Negatieve reviews volop hier. Pas op!

31. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Opgelicht dus laten we ze rapporteren en van IG afhalen!

Heb maand geleden voor €50 bij ze besteld maar heb nog steeds niks binnen gekregen. Geen ractie op email, of dms. Ze hebben ook heel laf hun reacties uit staan zodat er geen negatieve dingen onder hun Instagram posts geplaatst kunnen worden. Ik heb ze al gerapporteerd als oplichters dus als meerder mensen dit kunnen doen kunnen ze van Instagram gehaald worden.

Vorige ervaring met ze was goed dus vandaar dat ik het vertrouwde maar ik ga zeker nooit meer bij ze bestellen!

16. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Waardeloos dit bedrijf

Waardeloos dit bedrijf! Ik heb een (dure) bestelling geplaatst op 6 februari '26. Nog helemaal niets ontvangen. Diverse mails gestuurd en dm's via Instagram, maar geen enkele reactie gehad. En wel reclamemails blijven sturen en nieuwe reels op social media zetten. Dit is oplichterij!!!!

11. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Almost 2 months and nothing

Recently I posted a review here for my order placed on 18th of January (order #44224). Lilly’s Amsterdam replied on 18th February saying that they escalated the order and will send me an extra gift with it and that I also have a 20% voucher on my next purchase. Please do not trust those comments as so far I didn’t receive anything.
@Trustpilot: can you tag this company as FRAUD company?

9. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Het liefst geef ik -10 sterren

Het liefst geef ik -10 sterren: bestelling geplaatst op 9 februari. Nog niks ontvangen....en écht nu 20 mails gestuurd en geen ENKELE reactie.....schandalig bedrijf dit.

9. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Geen levering, nauwelijks contact

Eind november een bestelling geplaatst, die nog steeds niet geleverd is. Sporadisch wat gehoord van de klantenservice, maar het zijn lege beloftes. Ook geen reactie op de vraag om geld terug te krijgen.

3. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I have not received my package with…

I have not received my package with order no 44260. No status and no respond to any of my emails. Do not use this website!

9. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lillys Amsterdam -logo

Vastaus yritykseltä Lillys Amsterdam

Hi Hege,

Thank you for sharing your concern, and we’re really sorry to hear about your experience — we understand how frustrating this must be.

We’ve checked your order #44260, and we want to clarify that it is still in the processing stage. In some cases, preparation times can take longer than expected depending on demand and production flow.

That said, not receiving any response to your emails is not the level of service we aim to provide, and we sincerely apologize if your messages were missed.

Please reach out to us again at info@lillysamsterdam.com
, and we will make sure to prioritize your case and provide you with a clear update on your order.

We appreciate your patience and the opportunity to assist you further.

Saanut 1/5 tähteä

Items not delivered and no updates given

Ordered over 2 weeks ago, no update on tracking or responses to my emails. Looking at other reviews this happens often - won’t be ordering again.

26. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lillys Amsterdam -logo

Vastaus yritykseltä Lillys Amsterdam

Hi Amber,

Thank you for your feedback — and we’re really sorry for the lack of updates and communication you’ve experienced. We completely understand how frustrating it is to wait without clear tracking or replies.

Orders can sometimes take longer to process or update, especially depending on production or carrier timelines. However, you should always be kept informed, and we sincerely apologize if that wasn’t the case here.

We’d really like to look into this for you and provide clarity on your order. Please contact us at info@lillysamsterdam.com
with your order number so we can check the status and update you properly.

We appreciate you bringing this to our attention and will use this to improve our communication moving forward.

Saanut 1/5 tähteä

No delivery and no contact

No delivery and no contact. This site is a scam!

25. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lillys Amsterdam -logo

Vastaus yritykseltä Lillys Amsterdam

Hi Nicole,

We’re really sorry to read this and understand how frustrating it must feel not to receive your order and not hear back from us.

We want to assure you that we are a legitimate business and all orders are processed through our system. In some cases, orders may take longer than expected due to processing or carrier delays, but they are never intentionally left unfulfilled.

That said, not receiving a response from us is not the experience we aim to provide, and we sincerely apologize if your messages were missed.

We would like to help clarify the situation for you. Please contact us at info@lillysamsterdam.com
with your order number so we can check your order status and provide you with a clear update.

We take concerns like this seriously and are here to assist you.

Saanut 1/5 tähteä

Ware nie erhalten

Ich habe im Dezember 3 Paar Ohrringe bestellt.
Im Dezember noch eine Antwort vom Kundenservice erhalten, seitdem keine Antworten mehr auf meine Anfragen.
In der Vergangenheit habe ich schon 3-4 mal bei Lillys bestellt. Lieferzeiten waren immer relativ lange, weshalb ich mir erst mal keine Gedanken gemacht habe.
Mittlerweile gehe ich stark davon aus, dass die Ware nicht mehr verschickt wird und der Shop pleite ist.

19. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lillys Amsterdam -logo

Vastaus yritykseltä Lillys Amsterdam

Hi Helena,

vielen Dank für deine Nachricht — es tut uns wirklich leid zu hören, dass du deine Bestellung noch nicht erhalten hast und seitdem keine Rückmeldung mehr bekommen hast. Wir verstehen absolut, wie frustrierend und auch beunruhigend das sein muss, vor allem, wenn du bereits mehrfach bei uns bestellt hast.

Bitte sei versichert: Unser Shop ist weiterhin aktiv und wir versenden nach wie vor alle Bestellungen. Es handelt sich hier also nicht darum, dass deine Bestellung „vergessen“ wurde oder nicht mehr verschickt wird.

Dass du nach deiner letzten Nachricht keine Antwort mehr erhalten hast, entspricht nicht unserem Standard, und dafür möchten wir uns ehrlich entschuldigen.

Gerade bei älteren Bestellungen kann es in seltenen Fällen zu Problemen im Versand (z. B. Verzögerungen oder verlorene Sendungen) kommen. Genau das möchten wir jetzt gemeinsam mit dir prüfen und schnell lösen.

Bitte melde dich direkt bei uns unter info@lillysamsterdam.com
mit deiner Bestellnummer, damit wir:

den aktuellen Status deiner Sendung überprüfen
eine Lösung einleiten (Ersatzlieferung oder Rückerstattung)

Wir kümmern uns dann priorisiert darum, dass du entweder deine Bestellung erhältst oder eine passende Lösung bekommst.

Vielen Dank für deine Geduld — und wir hoffen, das schnell für dich klären zu dürfen.

Saanut 1/5 tähteä

RUNNNN!!!!

I had the same experience as many people here: unanswered emails and DM's in Instagram, lack of delivery updates (or explanation for the delay), missing my order after almost two months of the purchase, erased comments in social media when asked about the issues... a complete disaster... now that I know that such websites like trustpilot exist, something like this won't happen again to me... try to ask for a refund to your bank!!! It was easy and fast in my case, and had the money back in my account after a week. It's a disgrace that shameless companies like this can keep operating and scamming people on daily basis.

2. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lillys Amsterdam -logo

Vastaus yritykseltä Lillys Amsterdam

Hi Gio,

We’re truly sorry to read this, and we understand how upsetting this experience must have been.

We want to clarify that your order was not intentionally left unresolved. In cases where deliveries take longer than expected, this is usually due to unforeseen carrier delays, but we fully agree that you should have received clear updates and timely responses throughout — and we sincerely apologize if this was not your experience.

Regarding your concern about unanswered messages, we always aim to respond to every inquiry. If any of your emails or messages were missed, that is not intentional and we deeply regret the frustration it caused. The same applies to social media — we do not remove comments to avoid concerns, and we take all feedback seriously.

We also understand that you chose to proceed with a bank refund, and while we respect your decision, we’re sorry we didn’t get the chance to resolve this directly for you first.

We take accusations like this seriously because they do not reflect the level of service we strive to provide. Your experience is not what we want for any customer, and we are continuously working to improve both communication and delivery transparency.

If you’re open to it, you can still reach us at info@lillysamsterdam.com
with your order details. We would appreciate the opportunity to review what happened and provide proper clarification.

Saanut 1/5 tähteä

I am another who has been scammed on…

I am another who has been scammed on this website. No products delivered, no communication and no refund. Do not use this website!!

1. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Lillys Amsterdam -logo

Vastaus yritykseltä Lillys Amsterdam

Hi Sarah,

We’re very concerned to read your review and sincerely regret that your experience has led you to feel this way.

We want to be absolutely clear that we do not take situations like this lightly. If your order has not arrived or you have not received the support you expected, that is something we are committed to resolving properly.

Your order #44085 is now being escalated internally for immediate review and priority handling. As a gesture of goodwill, we have added a €20 voucher to your account, and a complimentary gift will be included in your parcel once delivered.

Please contact us directly at info@lillysamsterdam.com with your order number so we can personally investigate and provide you with a direct update as soon as possible.

We take accountability seriously and appreciate the opportunity to address your case directly.

Saanut 1/5 tähteä

Enttäuscht

Keine Bestätigung, keine Rückmeldung, kein Geld zurück,
einfach nichts. 3 Monate keine Antwort. Die Ohrringe sind nicht schlecht. Der Service scheinbar nicht ausgereift.

20. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

DONT ORDER FROM Lillys…

DONT ORDER ANYTHING FROM Lillys Amsterdam. Its scam. They don’t send you anything and when you try to contact them on social media they shut you down. I have sent them several emails but still missing my jewelry or my money back. I ordered 7th of November 2025.

7. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Lillys Amsterdam -logo

Vastaus yritykseltä Lillys Amsterdam

Hi Charlotte,

We’re very concerned to read your review and sincerely regret that your experience has led you to feel this way.

Not receiving your order or clear communication after such a long time is understandably upsetting, and we apologize for the frustration this has caused.

Your order #43988 is now being escalated internally for immediate review and priority handling. As a gesture of appreciation for your patience, we have added a €20 voucher to your account, and a complimentary gift will be included in your parcel once delivered.

Please contact us directly at info@lillysamsterdam.com with your order number so we can personally investigate your case and provide you with a direct update as quickly as possible.

We take concerns like this seriously and appreciate the opportunity to address your situation properly.

Saanut 1/5 tähteä

Bestelling nooit ontvangen

Bestel hier al een aantal jaar zonder problemen, maar nu op 27 november 2025 een bestelling geplaatst en nog steeds niks binnen. Ook geen contact te krijgen met de klantenservice.

27. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

8 januari bestelling geplaatst en nog…

8 januari bestelling geplaatst en nog altijd niks ontvangen. Op mails wordt ook niet gereageerd.

Update 02-03-2026: hieronder zogenaamd een oplossing aangeboden. Vandaag 2 maart en nog altijd niks ontvangen. Geen oorbellen noch kadobon. Oplichters.

8. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Lillys Amsterdam -logo

Vastaus yritykseltä Lillys Amsterdam

Hi Neda,

Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen en dat je geen reactie hebt gekregen op je e-mails. Dat is absoluut niet de ervaring die wij willen bieden, en daarvoor bieden wij onze oprechte excuses aan.

Je bestelling #44212 wordt momenteel met prioriteit behandeld en intern opgevolgd. Als blijk van waardering voor je geduld hebben we een €20 voucher aan je account toegevoegd. Daarnaast zal er een kleine attentie worden toegevoegd aan je pakket bij levering.

Wil je ons alsjeblieft een e-mail sturen naar info@lillysamsterdam.com met je ordernummer? Dan zorgen we dat je direct een persoonlijke update ontvangt en dat dit zorgvuldig wordt opgelost.

Dank je wel dat je ons de kans geeft dit recht te zetten.

Saanut 1/5 tähteä

They don't answer or ship the products

10 days after ordering and paying for the order, there is still no answer from them. 2 emails, 1 Insta DM and nothing. I see that they are doing it to other people too. What was once a reputable brand and fast with shipping, now has become a scam.

9. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin