Let's Roam Arvostelua 

2 145
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

We had a great time and got to see some amazing historical sites and learned about the history of the town. There were also neat art pieces around. Lasts about an hour, but I guess that also depends... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 3/5 tähteä

Customer service experience terrible. Actually, it's below terrible, whatever that is! They use chatbots that do not understand the English language and never connect you to a live agent. NOTE: This... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

My husband and I used the Let’s Roam app today to explore Staunton, Virginia, and we had such a fun time! It was a charming and interactive way to learn about the city’s history and architecture wh... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Super fun experience for people who want to get to know Tucson. I bought tickets for this hunt as a date and it was actually really fun seeing places in Tucson that I’ve never been. Everything is very... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Matkanjärjestäjä
  2. ja myös
  3. Kulttuurimatkojen järjestäjä

Yrityksen kirjoittama

Let’s Roam is an interactive adventure company that helps people explore the world around them through app-led scavenger hunts and custom experiences. With activities available in over 3,000 locations across 27 countries, Let’s Roam makes it easy to discover a city’s landmarks, hidden gems, and rich history—whether you’re a tourist or a local. Each hunt includes fun trivia, photo challenges, and missions designed to get participants moving, thinking, and laughing together. In addition to public adventures, Let’s Roam specializes in team building experiences for companies looking to boost morale and strengthen collaboration. Their corporate scavenger hunts are designed to encourage communication and problem-solving, all while having fun outside the office. Options are available for outdoor city adventures, indoor events, and even virtual team building, making them a great fit for teams of all sizes and work settings. Let’s Roam also offers custom events for special occasions like birthdays, bachelorette parties, and family reunions. Whether you’re looking to bond with coworkers, celebrate with friends, or explore solo, their platform offers a flexible, engaging way to connect and make memories. With Let's Roam, every experience is a new adventure.


Yhteystiedot

3,3

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

2 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,3

Kaikki arvostelut

(2 145)

128 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Wir hatten eine Schnitzeljagd in Herten…

Wir hatten eine Schnitzeljagd in Herten gebucht, leider super langweilig. Alleine schon die Tour zu buchen und dann auch einzulösen war eine Katastrophe und hat uns viel Zeit gekostet. An jeder Station die selben (Foto) Aufgaben. Raus geschmissenes Geld. Hätte wir uns sparen können. Wir haben nach ein paar Aufgaben abgebrochen, war eh immer das selbe. Würde ich auf keinen Fall empfehlen.

14. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Hallo,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu geben. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Ihre Schnitzeljagd in Herten nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat.

Wir verstehen, wie frustrierend es sein kann, wenn eine Aktivität nicht die gewünschte Spannung bietet. Unsere Schnitzeljagden sind als interaktive, rätselbasierte Abenteuer konzipiert, wodurch Aufgaben manchmal wiederholend erscheinen können, insbesondere wenn nur ein Teil der Tour abgeschlossen wird. Wir bedauern, dass dies Ihre Erfahrung beeinflusst hat.

Die Buchung und Einlösung der Tour sollte problemlos verlaufen, und wir entschuldigen uns, dass Sie Schwierigkeiten hatten. Unser Support-Team steht jederzeit zur Verfügung, um bei Problemen vor oder während der Tour zu helfen. Bitte kontaktieren Sie uns unter support@letsroam.com
, wir helfen Ihnen gerne weiter.

Vielen Dank noch einmal für Ihr Feedback, das uns hilft, unsere Erlebnisse zu verbessern.

Mit freundlichen Grüßen
Das Let’s Roam Team

Saanut 1/5 tähteä

Terrible

Terrible. The questions are barely related to the location/sight, really simple, and excessive amounts of silly photo taking. Really underwhelmed. Do NOT recommend

15. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Hello,

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

Our scavenger hunts are designed to be lighthearted, puzzle-based adventures rather than detailed guided tours, which is why the questions focus on fun and exploration rather than in-depth information about each location. We understand this may not be what some participants are looking for, and we apologize if the experience felt underwhelming.

We take feedback like yours seriously and will use it to improve future hunts. If you would like to discuss your experience further or need assistance, please contact our support team at support@letsroam.com
.

Thank you again for sharing your thoughts.

Kind regards,
The Let’s Roam Team

Saanut 1/5 tähteä

Waste of time

We did the Porto scavenger hunt and it was a complete waste of time.
It said entrance fees don’t apply but the majority of the challenges required that you enter the attractions. The questions were either moronically easy or completely wrong, we even asked a member of staff to confirm the question and answer and they said the app was nonsense.

We do scavenger hunts when we visit cities and this was the biggest waste of time and disappointment. Will never use this app or company again.

6. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Hi there, thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry to hear that the Porto scavenger hunt did not meet your expectations and that the experience felt frustrating rather than enjoyable.

Our hunts are designed so that attractions can be completed without paying entrance fees, and we regret that this was not clear or did not align with what you encountered on the ground. We also take accuracy very seriously, so hearing that some questions felt incorrect or confusing is concerning and something we will be reviewing with our content team.

We understand that when you regularly do scavenger hunts while traveling, expectations are high, and we’re sorry this experience fell short. While we know this did not provide the experience you were hoping for, we appreciate you bringing these issues to our attention so we can work to improve future hunts.

If you’re open to it, our support team would be happy to review your experience in more detail. You can reach us at support@letsroam.com
.

Saanut 1/5 tähteä

Beware

I ordered the adventure books for family members at Christmas. They came relatively quick however almost a month later I got an almost $26 charge on my account. I emailed and they said I must’ve clicked on a link on the checkout page. I did not because I remember it saying to be careful not to accidentally click that link. If you have to warn customers to not click something because it’s so easy to do so, your website should be redesigned.

I spoke to customer service through an email and they guaranteed that my money would be back within 10 to 15 days. However, 10 days later not only did I not have my money but they deducted another almost $26 from my account.

I sent another email and they apologized again and said that my money would be returned. That was January 18 and I have not received any of the money back into my account.

At this point, I’m just going to call my bank and dispute the charges and leave reviews wherever I can.

This company obviously can’t be trusted to do the right thing.

Update: 2/11- They have once again taken money out of my account. After multiple emails assuring me that nothing else would come out of my account. Plus this pathetic response they send to reply to my review trying to cover up how they do business. This company has TAKEN money from me again.

Don’t ever waste your time. They are nothing but a SCAM.

8. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Hi there, thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry for the frustration this situation has caused, especially after ordering gifts for your family.

After reviewing how these charges occur, we’d like to clarify that the additional charge is tied to an optional offer that appears during checkout and requires a selection to be completed. We understand your feedback that this can feel too easy to select, and we appreciate you sharing that perspective. We pass this kind of feedback directly to our product team so the checkout experience can continue to improve.

Regarding the refund, we understand how disappointing it is to be told a timeframe and not yet see the funds reflected. Refunds are processed through our billing team and, once issued, the posting time depends on the bank or card provider, which can take additional business days beyond our processing window.

We regret that the communication along the way did not give you the reassurance you were expecting. If you would like us to review the current status of your refund and provide a clear update, please reach out to our support team at support@letsroam.com
with your order details, and we’ll be happy to assist further.

Saanut 1/5 tähteä

Total scam

I purchased 2 annual passes and then accidentally purchased a third. That happened on Dec 8, 2025. I contacted them Dec 9, 2025 and explained what happened. They immediately removed the third membership from my account and said I would get a refund. It is now Feb 3, 2026 and still no refund. I was told on at least 2 calls and 1 email that it was pending but they were swamped with billing requests. The last was in early January when I was told my refund would be processed within 24 hours.

Now they will no longer respond to emails. Do not put your trust in this company. I was willing to use the other two memberships but now will dispute them with my credit card as well.

9. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Hi there, thank you for sharing your experience. We’re sorry for the frustration this situation caused and understand how concerning refund delays can feel.

After reviewing your account, we can confirm that the third membership was removed promptly after you contacted us and that the refund request was submitted to our billing team. Once a refund is approved and processed on our end, the remaining timeline is dependent on the bank or card issuer, which can take additional time to reflect on your statement.

We want to reassure both you and future customers that this was not a case of funds being taken without action or intent to withhold a refund. While higher-than-usual billing volume can affect response times, your request has been handled and was not ignored.

We regret that the communication delay led to a loss of confidence, as that is never our goal. If you would like confirmation details or further assistance, our support team can still help at support@letsroam.com
. We appreciate the opportunity to clarify this publicly.

Saanut 1/5 tähteä

Very disappointed

I was very happy to see that Lets Roam had a good rating on Trustpilot. My experience has been quite the opposite. I have been overcharged three times the number of packages I purchased. I used their chat feature, which was so unhelpful that I captured screenshots of the entire exchange which lasted almost an hour. When I was able to reach a human, by phone, customer service assured me that refunds would be processed between seven and 10 business days and that was over 40 days ago.
Consider considering that my legitimate purchases were gifts, and activation will start when each recipient starts their first ScavengerHunt, I still have no assurance that they have actually received a gift, and that it’s not a scam. Very disappointed.

29. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Hi there, thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that this situation caused frustration, especially since these purchases were intended as gifts.

After reviewing the account, we can confirm that the purchases are active and available. Gift packages do not activate until a recipient begins their first Scavenger Hunt, so they may appear inactive until redeemed. All valid purchases remain accessible.

We also want to clarify that the additional charges occurred because the Buy & Save option was selected during checkout, which applies multiple packages at a discounted rate. The quantity is shown for review before the order is finalized.

Additionally, the refund for the extra charges has already been processed back to the original payment method. Once issued, the posting time depends on the customer’s bank or card provider and can take additional business days to appear.

We understand how confusion around checkout options and refund timing can be disappointing. We appreciate the opportunity to clarify these details publicly and reassure future customers that this was not a case of missing products or unresolved refunds.

If you still have questions or would like further clarification, please feel free to contact our support team directly at support@letsroam.com
.

Saanut 5/5 tähteä

St Liz staff explores charms of Oakland.

Fabulous afternoon exploring the downtown Oakland charms with the faculty and staff of St. Elizabeth Elementary School!

28. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Thank you so much for the kind review. We are thrilled to hear that the faculty and staff of St. Elizabeth Elementary School had a fabulous afternoon exploring the charms of downtown Oakland. It is always a pleasure to be part of experiences that bring teams together while discovering new places. We hope to see you again on another adventure soon.

Saanut 5/5 tähteä

We had a fun time!

28. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Thank you so much for your review! We’re thrilled to hear you had a fun time and hope you’ll join us again for more adventures soon!

Saanut 1/5 tähteä

A trap! photo on the site

The photo on the site, Claiming to be a village in Worcesters is in fact a totally different village in the Cotswolds!!!
The village of Claines can be walked around on 10 mins! A complete con!!!!

25. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that this experience didn’t meet your expectations.

The photos on our site are intended to represent the general character and atmosphere of the region rather than a single street or viewpoint. Villages like Claines are small by nature, and the experience is designed to be a short, self-guided exploration rather than a long walking tour.

We appreciate your comments and will take them into account as we continue to improve how we present our experiences. If you’d like us to review your hunt or discuss your concerns further, please contact our support team at support@letsroam.com
.

Saanut 1/5 tähteä

AVOID.AVOID.AVOID at all costs...save yourself time and money

Avoid this company at all costs because what you'll get is money taken for tickets never purchased and endless emails to customer service that yields ZERO results. Scammer! Scammers! Scammers!I would leave a zero rating if that were an option.

I had three friends visiting Scotland and decided a scavenger hunt may be a nice way for them to experience some of the sites offered. I found Let's Roam scavenger hunt and purchased 3 tickets for £28.83. Immediate regret when as I put the payment through the screen flashed and I was suddenly thanked for purchasing more tickets. How many? I couldn't tell you! Immediately my bank account debited for £56.31 plus the £28.83 for the three tickets. Immediate panic and knew something not right with this company.

Came onto trustpilot reviews and had a read through other peoples experiences and immediately the penny dropped. Definite Scam! Reviews advising money taken, scavenger hunt details inaccurate and sketchy (apparently company owed by two teenagers in the USA) probably why the details for a scavenger hunt in the UK a bit dodgy.

Within minutes of making the purchase and realising it was a scam, I immediately got in contact with Let's Roam advising them that I was unhappy, money taken, no receipt for my "extra" purchases and bad reviews which for me means AVOID. I let them know that I wanted my full refund of £85.14 as I wanted to put this bad experience behind me immediately and wanted no association with this company at all. Polite emails back about how my tickets could be passed on as gifts and I had 2 years in which to use them.

Five emails later of me insisting I wanted my full refund to be told they would send my request across to their billing department who would assess the validity of my claim for a refund before they make the decision about whether or not to refund me and this process would take 5-10 working days.
Two days later emails advising my case was now dealt with and being closed as resolved. I emailed again advising that this was not the case, I was still unhappy and £85.14 out of pocket.

Told just their standard automated procedure to call back in 10 days if nothing done.

What gets me is I'm still waiting for my full refund more than 15 days after purchase, reported to my banks fraud department but it seems these scammers are sneaky drawing out communication until you finally give up. These companies should not exist they are a slap in the face of hard- earning customers, treating your money like their own.

Please be WARNED: AVOID, AVOID,AVOID... save yourself the time and money. SHAME on you Let's Roam... you're bad business for the man in the street!!!

7. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Hi there, thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that this experience was frustrating and understand how concerning unexpected charges can feel.

We would like to clarify that during checkout, customers are shown the quantity of tickets selected along with the total amount and are asked to review and confirm these details before completing the purchase. This step is in place to ensure the selected quantity and charges are correct prior to payment.

That said, if there is any confusion about the purchase or if you believe something did not display correctly at the time of checkout, our billing team is able to review this further. While refunds are assessed according to our purchase terms, we’re always happy to take another look and make sure everything was processed accurately.

If you’d like us to review your transaction again, please contact us directly at support@letsroam.com
with your booking details and a reference to this review. Our team will be glad to assist you.

Thank you for sharing your concerns. We appreciate the feedback and the opportunity to clarify how the checkout and review process works.

Saanut 5/5 tähteä

Exciting travel around Disney Springs…

Exciting travel around Disney Springs while also learning a little bit about different parts of the world.

20. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Thank you so much for the great review! We’re glad you had an exciting time exploring Disney Springs and enjoyed learning a bit about different parts of the world along the way 🌍✨

We really appreciate you sharing your experience and hope to see you on another adventure soon!

Saanut 5/5 tähteä

We had a lot of fun doing this

We had a lot of fun doing this. Ended up a good part of Anaheim to grab lunch later.

18. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Thank you so much for the great review! We’re thrilled to hear you had a lot of fun and that the experience helped you explore Anaheim and even find a great lunch spot afterward. That’s exactly what we hope for 😊

We really appreciate you taking the time to share your experience and hope to have you join us on another adventure soon!

Saanut 1/5 tähteä

Lindau war ein Reinfall

Ich habe eine Schnitzeljagd in Lindau am Bodensee verschenkt. Die Beschenkte war sehr enttäuscht. Die App war unzureichend und hat nicht funktioniert. Vieles war auf Englisch. Es gab an den einzelnen Stationen keine tiefergehenden Infos, keine spannenden Aufgaben, die Erwartungen wurden in keinster Weise erfüllt. Die Beschenkte hat dann mit ihrem Partner den von der Tourist-Info der Stadt vorgeschlagenen Stadtrundgang gemacht.
Dass Schnitzeljagden viel, viel besser gehen, habe ich bereits bei einem anderen Anbieter erlebt. Leider bot dieser Lindau nicht an. Deshalb habe ich auf Let's Roam gebucht. Schade um die 27 Euro.

1. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Es tut uns sehr leid zu hören, dass die Schnitzeljagd in Lindau nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir wissen, wie enttäuschend es sein kann, wenn die App nicht richtig funktioniert oder der Inhalt nicht so spannend ist wie erhofft.

Vielen Dank, dass Sie uns Ihr Feedback gegeben haben – es hilft uns, unsere Schnitzeljagden und die App-Erfahrung zu verbessern. Wenn Sie weitere Unterstützung benötigen, wenden Sie sich bitte an support@letsroam.com
. Wir hoffen, Sie geben uns in Zukunft eine weitere Chance für ein besseres Abenteuer!

Saanut 1/5 tähteä

Hold jer langt væk fra dette!

Hold jer langt væk fra dette!! Vi skulle prøve i Vejle og kunne hurtigt konstatere, at der i svarene var rodet rundt i både engelsk og dansk sprog og dermed blev det useriøst og irriterende. Så det der skulle være hyggeligt og sjovt blev bare en følelse af, at have smidt penge i et useriøst foretagende!!

3. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Tak fordi du tog dig tid til at dele din feedback. Vi er meget kede af at høre, at din oplevelse i Vejle var frustrerende frem for hyggelig. At blande sprog i svarene er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker at give, og vi forstår godt, hvordan det kan føles uprofessionelt og forstyrrende.

Vi sætter stor pris på, at du gør os opmærksomme på dette, da det hjælper os med at blive bedre. Hvis du har lyst, vil vi meget gerne undersøge sagen nærmere og se, hvordan vi kan rette op på oplevelsen. Du er velkommen til at kontakte vores supportteam direkte på support@letsroam.com
, så vi kan hjælpe dig videre.

Saanut 4/5 tähteä

Good time

Good time, not a ton of info about ghosts though

30. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Thank you for your feedback! We’re glad to hear you had a good time. We appreciate your note about the ghost information and will take it into consideration as we continue to improve and enhance the experience.

Saanut 1/5 tähteä

Avoid!

We did the "Peterborough: Cathedrals, Clocks and Cobblestones" Hunt at the beginning of December. Our experience revealed inaccurate information prior to booking (it said total distance 0.88 miles whereas you needed transport between several points on this hunt) and clues/questions were not up to date, as well as other questions asking such vague things as "take a photo of your favourite exhibit in the museum" and even though by then we were feeling let down we completed those two questions only to be docked points for an incorrect answer (their fault for not updating) and taking too long in the museum (no one said it was a speed test). Then upon completion when I complained to customer services and asked for a refund, I was led to believe one was forthcoming only, at the end of 4 weeks, to be denied it "as it is against company policy". A further discovery: this company is US-based. I would avoid!

2. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Thank you for sharing your experience. We’re very sorry to hear that the Peterborough hunt did not meet your expectations and that you encountered outdated information and unclear instructions along the way. We understand how frustrating it must have been to be docked points for issues outside your control.

Regarding the refund, we apologize for any confusion caused during the process. While our policy does limit refunds once an experience has been completed, we appreciate your feedback and will share it internally to help improve clarity, content updates, and communication for future participants.

We truly value your input and are sorry that your experience left you disappointed. If you’d like any further assistance, please feel free to reach out to our support team at support@letsroam.com
.

Saanut 5/5 tähteä

Awesome

Had a great time and learned some new things.

29. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Thank you for your feedback! We’re thrilled to hear you had a great time and learned something new. We hope you continue to enjoy more adventures with us!

Saanut 1/5 tähteä

Confusing & Hugely Underwhelming Experience

Signed up to do the scavenger hunt in Salisbury and was persuaded to pay the supplement for the "couples challenge". We have paid for several other scavenger hunts via different providers which have enabled us to see new cities and learn a little about them; this one did nothing of the sort as the instructions in the app were completely baffling and seemed aimed at teenagers since it appeared to consist mainly of taking selfies at every location. Given neither of us were craving banal social media content we quickly gave up to save wasting any more of a rare day together without children.

I raised a grievance with Let's Roam about the experience and following some to and fro a refund request was submitted. After six weeks of chasing for an update they said "...the request has been declined. Because each Let’s Roam scavenger hunt experience is unique for every customer, we’re unable to process refunds once the order has been completed."

So not only did I waste my money but then was kept wondering a few days shy of two months only to be told what must / should have been known at the outset which is once they take your money, regardless of how poor the experience is you are not getting a penny back.

The Customer Service staff were pleasant in correspondence and tried to offer more tickets as a goodwill gesture but I declined these as I've no intention of wasting more time with Let's Roam and would encourage others to proceed with caution.

19. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re genuinely sorry to hear that the Salisbury experience did not meet your expectations, especially on what should have been a meaningful day together.

Our scavenger hunts are designed to appeal to a wide range of participants, and we understand that the selfie-style challenges and app flow may not align with everyone’s preferences, particularly for those looking for a more history-focused or guided experience. Your comments about the instructions and overall format are helpful, and we appreciate you sharing them.

We also regret the frustration caused by the refund process and the time it took to reach a final decision. While our policy does limit refunds once an experience has been completed, we understand how disappointing this can feel when the experience itself was not enjoyable. We’re glad to hear our support team was courteous in their communication, even though we recognize the outcome was not what you had hoped for.

Your feedback has been noted and shared internally, as it helps us continue to improve both our experiences and how clearly they are presented before purchase. We appreciate you giving us a try and wish you the best in your future adventures.

Saanut 5/5 tähteä

Let’s Roam

This was such a fun time learning and exploring. Love the different challenges! Can’t wait to try other hunts and challenges.

27. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear you had fun exploring and enjoyed the challenges. We can’t wait for you to try more hunts and adventures with us!

Saanut 1/5 tähteä

Expérience inintéressante

Bonjour,

L'activité est totalement nulle. Il faut prendre des photos de statuts et de pizzarias..... payer 25euros pour ca.... de l'arnaque

15. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Roam-logo

Vastaus yritykseltä Let's Roam

Bonjour,

Nous sommes désolés d’apprendre que cette expérience n’a pas été à la hauteur de vos attentes. Nos activités sont conçues pour permettre de découvrir une ville de manière ludique et interactive, en mettant en avant des lieux emblématiques, l’histoire locale et des points d’intérêt. Nous comprenons toutefois que ce type d’activité ne convienne pas à tout le monde.

Vos retours sont importants pour nous et nous aident à nous améliorer. Si vous souhaitez que nous examinions votre expérience ou voir comment nous pouvons vous aider, n’hésitez pas à contacter notre équipe d’assistance à l’adresse support@letsroam.com.

Merci d’avoir pris le temps de partager votre avis.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin