Helt nydelige scrunchies 😍🙌 Beste silke…
Helt nydelige scrunchies 😍🙌 Beste silke produktene jeg har testet til nå! Veldig hyggelig og behjelpelig kundeservice 👌
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Helt nydelige scrunchies 😍🙌 Beste silke produktene jeg har testet til nå! Veldig hyggelig og behjelpelig kundeservice 👌
Dårlig kvalitet på hårbøylene. Bestilte to i ulike farger, og det var to vidt forskjellige produkter jeg fikk. Den ene hårbøylen er for vid, mens den andre er for stram. De sitter ikke som de skal på hodet dessverre.
Supersnille :) Jeg måtte gjøre endringer på bestillingen min og de var veldig hjelpsomme og strakk seg ekstra langt. Hårbøylene er veldig gode og sitter godt.
Fantastiske produkter! Rask levering❤️ Fikk med en nydelig gave og gaveposer! Utrolig fornøyd🥰 Anbefales på det varmeste. Skjønner ikke hva alle dårlige anmeldelser her kommer av. Løp og kjøp
(Jeg syns alle butikker bør slutte å selge silke og erstatte med noe annet, da dette er laget av dyr, men ikke butikken sin feil sånn sett)
🥰🧚🏻♀️
Supre klyper og rask levering. Endelig en klype som sitter i mitt tykke, glatte og lange hår😍
Bestilte 3. august og fikk melding 4. august om at ordren var sendt. Deretter har det ikke skjedd noe, og Posten venter fortsatt på innlevering av pakke. Har heller ikke fått svar fra kundeservice. Altfor dårlig når de lover levering innen 1-3 dager.
Klemmene sitter godt i håret, men lakken på klemmene begynte fort å falle av.
La inn en ordre 4 juni, og fikk melding av posten 9 juni om en pakke som var på vei. Deretter ble det stille. Sendte mail til kundeservice en uke etter at pakken tilsynelatende skulle blitt sendt, og får beskjed om at det har vært noe feil med strekkoden og at pakken er på vei tilbake til de. Ingen oppfølging fra kundeservice i mellomtiden, og ingen svar etter ny mail en uke senere da pakken enda ikke har dukket opp. Pakken kom i posten påfølgende uke, men ingen beklagelse/kompensasjon for at pakken kom 1 måned etter bestilling. Dette er for dårlig. Ikke stol på 1-3 dagers frakt som reklamert for på nettsiden.
Jeg fikk klemmene i posten i dag, 27. juni. Jeg la inn bestilling 9. juni. Når man reklamerer for levering innen 2-3 virkedager er dette altfor dårlig. Når man i tillegg konsekvent ikke får svar på henvendelser blir jeg faktisk irritert. Klemmene kan være så gode de bare vil, men kundeopplevelsen er elendig, så derav en stjerne. Jeg heier på nyoppstartede foretak, men jeg ser at min opplevelse ikke er unik her. Do better!
Jeg venter fortsatt på varene. Ikke mulig å komme i kontakt med dem - mailen på nettsiden fungerer ikke, får ikke svar på kontaktskjema, Facebook eller Instagram. Føler meg lurt
Har alltid slitt med å finne fine og gode hårklemmer som faktisk klarer å holde det tykke håret mitt på plass uten at den går opp igjen. Kom tilfeldigvis over reklame på disse hårklemmene fra Leonie, som jeg må si må være noen av de beste. Ikke bare er de fine, men de kjennes og føles «stødige». Veldig mange søte farger å velge mellom også. Kommer nok til å bestille flere i forskjellige størrelser 😊✨ God kundeservice med kjapt svar, da jeg første gangen bestilte feil.
Dette er de beste hårklemmene jeg noengang har hatt! Rask levering rett til postkassen min, og kjempefine og gode hårklemmer. Jeg har ganske glatt, halvlangt hår, og mange andre klemmer glir lett ut. Disse er de eneste klemmene som holder håret mitt på plass, HELE DAGEN! Anbefaler disse hårklemmene på det sterkeste!
Gode hårklemmer som sitter godt. Rask levering og kjapp og god kundeservice!
Supergode og fikk de etter kort tid. Anbefales absolutt!
de leverer ikke det de skal, jeg har nå ventet på produktet i 30 dager, og de gjør det vanskelig å bli kontaktet på. Anbefales ikke.
De lover levering på 1-2 dager, jeg har per nå ventet i 16 dager. Jeg har hatt mailkontakt med de, der de ba meg spore sending, jeg har heller ikke fått noen sendingsbekreftelse fra de, og da heller ikke noe sporingsnummer. For 1 uke siden sa de at de skulle kontakte posten, og komme tilbake til meg, dette har enda ikke skjedd. Problemer med levering kan skje, men det er svært dårlig kommunikasjon og ingen hjelp å få. Styr unna.
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.