Kronen-p0ps Arvostelua 

204
•
TrustScore 4/5 tähteä

3,8

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

I am still waiting for my Pre-order for almost an entire year (25th June 2025). I wrote them multiple questions. I didnt get any respons wether it will be shipped or if I can get my money back. Since... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Seriously the best packaging ever for Funko's. Arrived in free protective cases,which was good because even though there was fragile tape all over the box it still arrived dented,but the contents were... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

So pleased to stumble across this website for a pop I couldn't find elsewhere. Easy to order, easy to set up an account, clear pricing and postage costs. Very quick delivery, well packaged. Excellent... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Great company as always, had to email to confirm something and they replied straight away and where super honest and helpful with my enquiry. The funkos themselves are as great as ever and are always... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Keräilyliike

Yrityksen kirjoittama

UK independant online retailer stocking exclusive Funko Pops. We also supply our very own Premium Quality Pop! Protectors! Loungefly bags will be coming soon, including exclusive American bags too! We pride ourselves on our service, communication and packaging! Feel free to contact us should you have any questions!


Yhteystiedot

3,8

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

204 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,8

Kaikki arvostelut

(204)

3 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

I am still waiting for my Pre-order

I am still waiting for my Pre-order for almost an entire year (25th June 2025). I wrote them multiple questions. I didnt get any respons wether it will be shipped or if I can get my money back. Since half a year passed already, I cant even get my money back from PayPal. Dont buy here, you will be scammed.

28. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Hugely disappointing

Placed an order in November 2024. No updates on the order until I contacted them in June 2025. I was told about the issues with a family member and also told the items would be delivered around the end of June. I thanked them for the update and wished them all the best with the situation around their family.
Cut to November and still no items. I've spent the last 3 weeks emailing trying to get a refund and all emails have been ignored. Looking like I've been scammed.

17. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

100% recommend

Honestly never had a bad time dealing with kronen pops... They're the most amazing, friendly and helpful people ever! I've recommended a few people to them!

7. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Do not buy from here.

Avoid at all costs. i ordered a wicked funko pop on preorder with them in DECEMBER 2024 and it’s now August 2025 and i still haven’t received my order nor have i received any kind of update and whenever i email them they take forever to respond. i took into condsideration that they’re experiencing a family emergency but i did see a social media post saying that they dealt with it and were back to business as usual. i will be disputing the transaction with my bank because this company is terrible “2025 tbc” is NOT good enough. do not sell products that you aren’t even sure if you’re able to get ahold of them. ridiculous.

7. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Kronen-p0ps-logo

Vastaus yritykseltä Kronen-p0ps

Hi Amie,

Thanks for your review. We’re sorry to hear you’re unhappy with the wait on your pre-order.

Your order from December 2024 was for an item clearly marked "ETA: 2025 (TBC)" on our website, along with a note that delays may occur due to importing from abroad. This particular Funko 2-pack was released earlier in limited numbers, and we’ve been chasing a restock since — but unfortunately, Funko’s updates have remained vague, with only a broad 2025 estimate provided. That uncertainty has made it difficult for us to give accurate timeframes.

We also want to acknowledge your point about response delays — you’re absolutely right to expect timely communication. We've been dealing with a serious family health situation, which impacted our response times for a while. Things are more stable now, though due to ongoing care duties, replies may not always be instant — but every message is seen and responded to, and we deeply appreciate the understanding from many of our customers during this time.

That said, we completely understand if you no longer wish to wait. As requested, we’ll process a full refund — no need to go through your bank. We’re sorry this didn’t work out as hoped and wish you all the best going forward.

Kind regards,
Dan
Kronen-p0ps

Saanut 2/5 tähteä

There was an order for the my-Melody…

There was an order for the my-Melody sleepover Funko Pop since 2023 that I never got. I contacted back then to see the issues-which was apparently they had stocking up difficulties, I told them it was fine for me to wait-as I didn’t mind. I contacted another few times and recently to get updates-but I never got any updates on this pre-order, and it’s been 2 years. I just would like to get my refund but they’ve not responded back to me-they are usually very kind and professional and most orders i received except this one.

15. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ordered 3 items in August 2024 all pre…

Ordered 3 items in August 2024 all pre orders. Got one in November 24, second one could not be fulfilled and recieved a refund and the final item arrived 10 months after initial purchase in august and all money was taken on the day of purchase. Email 2/3 times during the wait for my goods and only was replied to after the third email. 10 months is a joke to have to wait so avoid if you can purchase elsewhere.

7. kesäkuuta 2025
Kronen-p0ps-logo

Vastaus yritykseltä Kronen-p0ps

We’re genuinely sorry to hear you felt disappointed, and we completely understand the frustration that can come from long waits — especially on collectible pre-orders.

Just to clarify for others reading:
All of your orders were clearly marked as pre-orders, and each one included a note that delays are possible, which is unfortunately common with Funko releases, especially those imported from the U.S. The item that took 10 months was a highly limited release, and delays were entirely out of our control.

We also have automatic email replies explaining the current delays due to a serious illness in the family, which has resulted in full-time care duties. This is also stated on our website.

You were always welcome to request a cancellation and refund at any time, and we would have gladly honoured that — just as we did for one of your items.

We’re a small team doing our best in difficult circumstances, and while we appreciate it took multiple emails for a reply, we are actively working to improve this. We’re sorry you didn’t have a better experience and thank you for your patience.

— Dan, Kronen-p0ps

Saanut 5/5 tähteä

5 stars

Fast, well packaged, never fail it to me I recommend , just the prices are a bit high then normal but is alternative is you miss any pop in or collection

1. kesäkuuta 2025
Kronen-p0ps-logo

Vastaus yritykseltä Kronen-p0ps

Appreciate the 5 stars! It means a lot to us, especially as a small business. Thanks for the support!

Saanut 5/5 tähteä

Funko pop was well packaged when…

Funko pop was well packaged when delivered

Well recommended 👌

19. toukokuuta 2025
Kronen-p0ps-logo

Vastaus yritykseltä Kronen-p0ps

So glad everything arrived safely and that you’re pleased! Thanks for trusting us with your order.
— Dan, Kronen-p0ps

Saanut 5/5 tähteä

Awesome

Pre ordered the flocked sonic pop. Never heard of the company before. But thought I would give them a try, as exclusives are hard to come by! And boy did they deliver packaging was very good and the pop arrived in great condition.

4. maaliskuuta 2025
Saanut 5/5 tähteä

Excellent service

Excellent service, always very helpful and responsive if you have any questions on products. Use kronen pops with confidence every time.

Many thanks

4. maaliskuuta 2025
Saanut 3/5 tähteä

I got my dj sona Funko Pop but damaged

I got my dj sona Funko Pop but damaged

19. helmikuuta 2025
Kronen-p0ps-logo

Vastaus yritykseltä Kronen-p0ps

Hi Fidias, we’re sorry to hear that your order arrived damaged. We take great care in packing all shipments, and your DJ Sona Funko Pop was sent in a thick pop protector to ensure safety. If there was any damage, it likely occurred during transit. We always encourage customers to reach out to us first so we can help resolve any issues.

Saanut 1/5 tähteä

Absolutley shit website

Absolutley shit website, preordered on October still waiting for goods. No communication from retailer dispute me seding numerous emails, messages and phone calls.

9. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Never buying from this store again

Order took months to complete and I had to pay an extra €41,50 upon delivery.

8. tammikuuta 2025
Kronen-p0ps-logo

Vastaus yritykseltä Kronen-p0ps

Hi Matteo,

Thank you for your feedback.

We understand your frustration regarding the delay in your order. As communicated on our website, we are currently navigating through a difficult time due to a family illness, which has affected our response times and shipping schedules. We deeply appreciate the understanding and patience shown by our customers during this period.

Regarding the additional €41.50 charge, we’d like to remind you that our Terms and Conditions state that customs, VAT, and other import-related fees are the responsibility of the customer. These charges are set by your country’s customs office and are outside of our control.

We’re sorry to hear that your experience with us didn’t meet your expectations, and we wish you all the best moving forward.

Kind regards,
Dan
Kronen-p0ps

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin