KiwiCo Arvostelua 

5 021
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

I originally gave my review one star because KiwiCo appeared to not want to work with me. They have since resolved the issue and I am happy to report that I recommend them and their STEM crates. Goo... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Unfortunately, I have had very little communication from this company and I feel totally ripped off. I spent $70 on two crates for my children and was originally given two extra crates free as part of... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Our puppy chewed up the bow in our archery set, I messaged customer service and asked if we could get some replacement pieces. They helped us figure out exactly what we needed. The process was so easy... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Ordered crates for my 4 Grandchildren which were all delivered in one box with no names attached and no description of what they were which resulted in the crates getting mixed up. Customer support... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Tapahtumat & Viihde

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Our goal is to inspire kids to see themselves as scientists, artists, creators, and makers. We deliver STEM, STEAM & Science kits for kids of all ages. Over 10 million kits shipped!


Yhteystiedot

3,6

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

5 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 98 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,6

Kaikki arvostelut

(5 021)

166 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

We began our KiwiCSubscription Has Become More Stress Than Valueo subscription in…

We began our KiwiCo subscription in September for one year. The first package arrived within 7 days, exactly as advertised. The October box took about 11 days, which was still reasonable. However, from November onward, the communication and service have significantly deteriorated.

There has been no information whatsoever about when the November and December shipments were sent or where they are in transit. Despite constant follow-ups, the November crate only arrived after 20 days, and even then, I received no proper tracking information.

For December, today is December 15, and KiwiCo is telling me the shipment—which should have arrived by December 1—will take another 4–5 weeks. There is still no tracking number, no carrier information, and no shipment email. I have called customer service multiple times, and the only explanation provided is that delays are due to shipping to Canada. If that were genuinely the case, then why did the first shipment arrive in 7–8 business days exactly as promised?

This inconsistency makes the service feel unreliable. And frankly, if I wanted that level of uncertainty—waiting until mid-January for something that should have arrived December 1—I could have simply purchased similar science kits from TEMU for a fraction of the cost, since many of the kits appear comparable in content. At least then I would know what to expect regarding delivery timelines.

Overall, it feels as though the initial shipments are timely to encourage subscription sign-ups, but once subscribed, the communication and support become abysmal. I have multiple email threads where I repeatedly asked for tracking information and received no useful response. This subscription has added more stress than value. At this point, purchasing science kits individually from TJ Maxx, Marshalls, or online would have been far simpler and far more predictable.

Not recommended.
Edit on January 9th, 2026:
There is no way to add screenshot, but it is January 9th and the shipment is not yet done. I have sent emails as well. So, you can deny and lie about it in the social and online, but I have my screen shots, emails, and experience of disappointed kids who have stopped looking forward to these kits.

14. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Hi there, and thanks for sharing your feedback. The two main issues that you've shared with our team have been around the missing shipment notifications and the subscription delivery dates.

Regarding the shipment notifications, we can confirm that we have sent the shipment notifications to the email address that you've given us, and our team has copies of each email showing when they were sent. We're not sure why you are not receiving them, if you like, we can add a second email address to see if you get them at a different email address.

Regarding your subscription delivery dates, all of our subscriptions will be processed on one of 4 different days each month (yours is processed on the 1st), and from there, we will pack your order and ship it from our fulfillment center within 6 business days, then from there, your order will be delivered to you, and most shipments to Canada will take about 10 business days.

Your Dec order was processed on Dec 1, shipped on Dec 5 (within 4 business days), and is currently en route to you. We hope this helps to explain the process a bit more for you. Please reach out to our team if you have any additional questions.

Saanut 5/5 tähteä

Fantastic

Fantastic. Easy to use and manage subscriptions. Timely delivery.

10. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Thanks so much for letting us know!

Saanut 1/5 tähteä

Product is good but I believe customer…

Product is good but I believe customer service can be improved. I renewed a subscription for my daughter and the company shipped a crate that we had received previously. I have written to the company at least 3 times to date in order to request different crate and have received no response at all from the company besides their automated responses.

9. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Hi there, and thanks for reaching out. Sorry to hear that we have not responded to your email(s) yet. After reviewing your emails, it seems that each time you sent a follow-up response, it pushed your email to the bottom of the queue, which is why you have not received a response to your initial email yet. If you had not sent follow-up responses, we would have responded to your email before now, so we apologize for the delay. In looking at your subscription history, we've confirmed that the new subscription you purchased did not link to the expired subscription, which is why you were sent a duplicate crate. We've corrected this issue and have requested a replacement to be sent to you at no cost. Thank you again for reaching out.

Saanut 1/5 tähteä

There are no refunds ever on subscriptions

SECOND UPDATE: Thank you for an interesting perspective. My review referred to the second subscription. I was explicitly told by a member of Kiwico when I telephoned that I could not get a refund; the only option was to pause the subscription.

With reference to the first subscription, I also had an unfortunate telephone call concerning a discount announced within hours of paying for the subscription. During that call, I was informed there were no refunds ever. Canceling a subscription means ending the subscription on its scheduled end date.

UPDATE: Kiwico requires my phone number before TrustPilot will "accept" the review. I am extremely uncomfortable giving my phone number to a company engaged in questionable business practices.

An hour after I ordered an annual subscription, I discovered the receipt was uninterested. I immediately contacted the company, who responded that there are no refunds. Ever. The advertised cancel at any time is misleading -- if you paid for 12 months, then you will get 12 months with the cancellation taking effect at the end of the subscription, which is not a cancellation. The only thing they can do is to pause the subscription and then change the recipient. Even airlines give 24 hours to cancel a ticket.

4. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Hi there, Thanks for sharing your feedback.

Regarding your review, you stated that "I immediately contacted the company, who responded that there are no refunds. Ever." This is not accurate, as you never asked us to cancel or refund any of your purchases, and we never told you that we could not cancel or refund one of your subscriptions.

On the evening of 11/5, you purchased a new subscription, using the promotional offer you saw earlier in the morning. You did send us an email within the hour asking how to update one of your subscriptions to a different person. Our team member responded, asking for the name of the subscription you wanted to update, because you had three different subscriptions addressed to different people. We also offered to pause one of your subscriptions. You replied, thanked us for the response, and asked us to pause one of your subscriptions for a year, which we did.

Regarding the requirement to provide your phone number before Trustpilot accepts your review. This is a Trustpilot requirement, not a requirement from KiwiCo. Since you shared your feedback via a 3rd party, we do not have any control over what information they require from you. One way to avoid this requirement from Trustpilot is to reach out directly to our team with your feedback and work with us to resolve your concerns.

Since the second subscription that you purchased on 11/5 was paused for a year before sending any crates, we would be happy to assist you in cancelling this purchase and offering you a full refund if this is what you are looking for. If this is what you'd like, please let us know. Thanks and we look forward to hearing back from you.

Saanut 1/5 tähteä

No price info.

They ask for my personal info before they even show their prices. Finally found them in the support chat widget of all places. Worst organized site ever? No, it's probably done on purpose for some scummy reason. Was curious to give them a try before seeing this and giving up.

21. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Hi there and thanks for reaching out. Our prices are listed once a subscription line and term is selected. If you have questions or need further assistance, please feel free to reach out to our customer care team. We want to thank you for taking time and sharing your experience. It's with feedback that allow us to improve our customer experience.

Saanut 1/5 tähteä

I really didn't want to give a star

I really didn't want to give a star. The kits are good and fun when they work but beware of their customer service. This ongoing battle for a such a minor request (yet one that would allow my child to complete the project!). I requested that they could send out the long one over 87 days ago (the irony being it was for a Perpetual Calendar!) Email trail below and happy reading:

SAT 16 AUGUST (Me)
My daughter was in the process of making the 'Perpetual Calendar' which is fab by the way.
She got to the end and the dowel that runs through the number tumbler is too short to allow the two thin disks and O-ring to be placed around the handle. I checked that she used the correct ones for each part and took it apart to reassemble – the dowels in fact are are the same size. Would it be possible to send out a longer dowel so this can be completed.

TUES 28 OCTOBER (Me)
I had really hoped you would have answered my last email and helped my daughter complete her kit. Please can you look into my previous request.

TUES 28 OCTOBER (KiwiCo)
Hi there, I'm Chip, KiwiCo's virtual agent. Thank you for reaching out again about the Perpetual Calendar kit. It sounds like the dowel included might be too short for the assembly with the two thin disks and O-ring. Could you please confirm if you have the instruction manual handy? If so, could you provide the exact name or part number of the dowel causing the issue, or a picture from the manual showing the part? This will help us assist you better. If you don't have the manual, I can connect you with our Customer Care team who can help further with this.

TUES 28 OCTOBER (Me)
It's Part D, step 4 and the 'long' dowel. It would be nice for a human response seeing as this is the second time I'm contacting Kiwi Co.

WED 29 OCTOBER (KiwiCo)
Thank you for reaching out to KiwiCo! I truly appreciate you contacting us for assistance. To ensure we can provide the best support, could you please share more specific details about your concern? Any additional information you can provide will help us address your request promptly and effectively. I look forward to hearing from you and helping you further! Best regards, Mark

THURS 30 OCTOBER (Me)
Good morning Mark, I'm not sure how I can be more specific when I've written two emails and answered the virtual agent. Please find the details below: (Email forwarded)

THURS 30 OCTOBER (KiwiCo)
Thank you for reaching out to KiwiCo. I want to ensure we can assist you promptly with your concern regarding a possible missing item in your project. Could you kindly provide the name of the child, the order number, and the name of the crate? Once we receive this information, we’ll be happy to process a replacement for you and make things right. We're excited to get you back to exploring and innovating! If you need anything else, please don't hesitate to let us know.

MON 10 NOVEMBER (Me)
Child's name: Provided
Don't know the order number as they were given as gifts by Provided (Grandfather)
Lot #03262021-CW
Part #F1790-ECAL

MON 10 NOVEMBER (KiwiCo)
Thanks for reaching out to KiwiCo. After reviewing your account, we can confirm that the subscription under 'Childs name' has already expired. To help us locate the order and address your concern, could you kindly provide the order number as well as the name of the crate? Once we receive this information, we’ll be happy to assist you further and process a replacement for you. We truly appreciate your patience and cooperation, and we’re committed to making things right for you. Please let us know if you have any questions. Hope this helps!

MON 10 NOVEMBER (Me)
Is there anyway I can speak to a human being or speak to someone who can actually do something? You keep thanking me for 'reaching out' and I'm a little tired of doing so! I had kindly asked for one slightly longer dowel over two months ago and I have had to supply details to 3, 4, maybe 5 emails and now this latest cracker. It was a gift from a grandparent, I do not have an order number but you clearly have my son's details (and should already have the order number attached to the account)!
Yes the subscription is over and we don't want another – surely as a company providing toys to inspire kids to build a better world you would like to give them the correct parts to do so? I have attached the correspondence from you to my father-in-law and the crate was the Eureka Crate (Perpetual Calendar)

TUES 11 NOVEMBER (KiwiCo)
Thanks for reaching out agin to KiwiCo. To assist you further with your concern, we kindly ask if you could provide the email address of the account owner. This will help us locate the account and get everything sorted for you.

There still hasn't been a resolution and this is for a missing part. I would hate to be dealing with these guys if there was money on the line!

11. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Hi there, and thanks for sharing your experience with our team. We apologize for the service you received. In researching your conversation with our team, it appears that the Perpetual Calendar was sent to your son in March 2022. While it's possible that we can assist with a replacement item more than 3 years after the crate has been sent, we usually no longer have the item available. It looks like our team sent you two different emails last week advising that the item was no longer in stock and provided two options as a possible resolution. We look forward to hearing from you soon so that we can move forward with the resolution. Thank you again for reaching out.

Saanut 1/5 tähteä

Watch out for overseas extra fees

I decided to order a 12 month subscription for my daughter, the $288 quote seemed expensive but I thought just about worth it. However as I clicked the button to buy in Apple Pay, the price jumped from $288 to $431!!! Way out of our budget, apparently this is to include shipping and taxes but it literally did not appear until I pressed the ‘buy’ button, by which time of course it was too late. Immediately I looked up how to cancel the order but no option was available, other than to cancel the subscription for the following year. So I did that, and immediately emailed customer support. I received an ai bot reply within minutes to say it would be forwarded to customer service. Two days passed and instead of receiving a cancellation email, I got a shipping confirmed message. I wrote a further message to customer support asking why they had shipped my order instead of cancelling it as requested. The reply was that they had not reviewed my message in time and it is not company policy to refund any item that has been shipped- which is of course why I had emailed immediately, it felt rather convenient for them to use this as an excuse. I was appalled that a company of this size would use their own poor customer service as an excuse to take money from me. To top it off my bank has charged me £9.80 for an overseas payment, which is of course not kiwicos fault, but adds insult to unjust and for the purpose of this review feels relevant when the overall theme is of being charged more than expected.

28. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Hi there and thanks for reaching out! We're sorry to hear about your experience with the subtotal amount versus final amount with Apple Pay during checkout. When you selected the Apple Pay option, another screen would've prompted you the total amount including the taxes and shipping fees before confirming and finalizing the payment.

When you emailed our team, it was outside our business hours (Monday - Friday, 6:00 AM - 5:00 PM) and the crate already processed. It looks like our team had canceled and refunded you for the unshipped crates. If there is anything else we can help you with, please don't hesitate to reach out.

Saanut 1/5 tähteä

Poor qaulity for the pricing with the…

Poor qaulity for the pricing with the idea that it’s barely educational and PRETENDS to be from NZ as a cover not an NZ company just a Californian cash grab that needs its advertising to make any sales as the products don’t do anything

4. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Hi there and thanks for reaching out. It sounds like you have a quality issue with the product you've received. If you's like, we'd be happy to take a look at your account. Please reach out to our team and we'd be happy to further assist you.

Saanut 1/5 tähteä

Poor customer service and logistics: scam comp.

Only received one crate so far and the quality was fine. Their customer service and logistics are horrible. I have a subscription and after charging my card it takes them 5-7 days to ship out the crate. It is being delivered within the same state: CA. They also take too long to respond to email enquiries. I will cancel my subscription if they can't get it together.

Update: I sent Kiwi emails last week and they still haven't responded. However, they responded to this Trustpilot review. They pick and choose when to respond. My card was charged on the 22nd and it's now the 30th and my crate still hasn't shipped. Yet they say all crates ship 2-3 business days. Ha! They hold your money hostage. This happened with the first crate, and now again with the 2nd crate. Now I have to tell and disappoint my 7 year old nephew that he can no longer receive this gift because the company is garbage.
ALSO: Their website shows Trustpilot review score of 4.7 when it is actually 4.2. Dishonest.

22. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Hi there and thanks for reaching out. We're sorry to hear that your experience did not expectation. We'd be happy to take a look at your account. We've requested additional information and hope to hear back soon!

Update: Thanks for getting back to us with the additional details. Our domestic shipping can take up to 7-10 business days. We can confirm that your crate is shipped and will arrive shortly. If you have additional questions or would like to make any changes to your subscription, please reach out to our team. We want to thank you again for your feedback and taking your time to let us know.

Saanut 1/5 tähteä

Not responding emails at all

I purchased a quarterly subscription and received the first package but not the second one. The second package was delivered to a neighbor instead of my address. Since I'm located outside the US, I initially assumed the delay was normal for international shipping and waited patiently.
Eventually, someone from KiwiCo contacted me explaining that the neighbor who received my package had reached out to them directly. I was relieved and assumed the issue would be resolved quickly. However, after that initial email, I never heard back from a human representative again.
I've been emailing KiwiCo about my missing package for several weeks now without any response. The lack of customer service follow-through has been disappointing. They also didn't provide the neighbor's contact information, even though the neighbor had initiated contact with them, which would have helped me retrieve my package directly.
As an international customer, this subscription was a significant expense when factoring in shipping costs and import taxes. Receiving only partially what I paid for, combined with the unresponsive customer service, has been frustrating.
The concept of the crates is okay, though my child was more engaged with book (which was an additional purchase). KiwiCo needs to improve their international delivery tracking and customer communication to better serve customers outside the US.

19. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Hi there and thanks for reaching out. We're sorry to hear about your delivery experience. While we strive to exceed our customer expectations we know that sometimes we miss the mark. After reviewing the interaction you had with the agent, we can confirm that a replacement crate was sent out. We want to thank you for providing your feedback and we will pass it along to our team for review. We hope that the replacement crate arrives shortly. If you have additional concerns, please let us know.

Saanut 1/5 tähteä

12-mth Subscription: From USD29.05/crate to USD34.39/crate

I've first ordered a 12-month subscription on 08 Aug 2024 and paid USD348.61 (USD203.40 + Shipping USD119.40 + Tax USD25.81). An email containing the order details was received back then and there.

On 02 Jul 2025 (based on SGT), I received an email saying that my subscription is going to be renewed at USD259.20 which included an "exclusive 10% discount".

However on 08 Sep 2025, my card was charged USD412.67. No email acknowledgement nor order details, or even details of the renewed subscription was received at my hotmail (I had signed up for Kiwico via my hotmail).

I checked in my Kiwico account that there is no module for monetary transaction/payment history.

Hence, I've sent an emails - 1st one to their 'Hello' mailbox on 10 Sep, 2nd one to their 'customercare' mailbox on the same day, 3rd one to the latter on 13 Sep, followed by a 4th one today (ie. 19 Sep).

From USD29.05 a crate to USD34.39 a crate, that's an 18% increase. This is too steep.

I'd think it's basic courtesy that consumers be informed of why a particular amount was charged, and the details to it.

But no, they aren't responding and not responsive.

DO NOT PATRONISE KIWICO.

10. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Hi and thanks for getting back to us. We apologize for the delay in response. In reviewing, the auto-renewal email that was sent out included the price for the 12-month subscription before taxes and shipping fees. Our team had broken down the cost to better clarify the total amount. Again, we apologize if this had caused any confusion and we will pass your feedback along to our team for review. Thanks again for giving us a opportunity to look into this. If there is anything else we can do, please let us know.

Saanut 2/5 tähteä

They do not allow you to cancel once…

They do not allow you to cancel once you have signed up. They just continue sending new boxes. I had to send them back return to sender.

1. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Hi there and thanks for reaching out. We're sorry to hear about your experience. We've requested additional information so we can further investigate. We hope to hear back soon.

Update:
Hi and thanks for getting back to us! In reviewing your account, it looks like you've purchased a 12-month renewing subscription (12 prepaid crates). While our policy states that we do not except mid-term subscription cancellation, when you had spoken to our team, we've canceled and processed a refunded for the remain two unshipped crates. We can confirm that you will no longer receive further crates. If you need additional assistance, please reach out to our team. Thanks again for reaching out.

Saanut 1/5 tähteä

KiwiCo’s Disturbing Dissection Kit Misses the Mark on Ethical Education !!!

Thank you for your response regarding the Dissection Froggie Lab crate. While I appreciate your intent to teach children about biology in a hands-on way, I remain deeply troubled by the concept of introducing dissection, even with a plush toy, to children as young as 3. A child’s mind is simple and impressionable—they are likely to perceive dissection as dissection, potentially internalizing that it’s acceptable to cut open living creatures. This risks normalizing practices tied to ethical concerns about animal welfare, given the cruelty and unreliability associated with animal testing. If the goal is to teach about organs like the heart, lungs, liver, and kidneys, why not create a human model for this activity? Learning about human anatomy would be more directly relevant to children’s understanding of their own bodies and could foster curiosity without the ethical implications of mimicking animal dissection. I urge KiwiCo to reconsider this approach and prioritize activities that promote compassion and ethical awareness alongside scientific learning.

I was deeply disappointed with KiwiCo.com, a company that markets itself as creating educational toys for children. While their products are presented as fun and enriching, I was appalled to discover their Froggie Lab Dissection kit, which encourages young kids to "dissect" a plush frog. This concept feels disturbingly inappropriate for children as young as 3, the target age for this toy. Even though it’s a plush toy and not a real animal, framing dissection as a playful activity risks normalizing invasive procedures and desensitizing kids to the ethical concerns surrounding animal cruelty and testing. Animal testing itself is cruel and unreliable, and introducing children to such concepts, even in a pretend format, feels misguided and unsettling. When children are around animals, they maybe curious to harm them to see what’s inside.
I expected KiwiCo to promote compassion and curiosity in a way that respects all living creatures, not to gamify something as serious as dissection. I won’t be purchasing from them neither recommend to anyone and urge them to reconsider this product.

19. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Thank you for sharing your feedback with us! We completely understand your concern and want to assure you that our Dissection Froggie Lab crate is designed to teach kids about the science of living things in a fun, hands-on way. It’s not intended to encourage or normalize harm to animals—instead, it provides a safe and educational experience where kids can learn about organs like the heart, lungs, liver, and kidneys, as well as explore real medical terms in an age-appropriate way. We appreciate your thoughts and will keep them in mind as we continue to create learning experiences for kids.

Saanut 1/5 tähteä

Never shipped the very first box

Never shipped the very first box. Called twice regarding it and the box just says "label created." Customer service is not in the U.S. Had to cancel the subscription and hoping to get a refund. Ordered for my grandson and realized I wouldn't know whether he received monthly boxes after this unless I asked him every month if they are not reliable. There apparently is no way to track the shipments. It will say label created and they tell you that means it has shipped. From that point on you can't track the order and you just have to trust them that it really was shipped. Pretty shady if you ask me. And they will also tell you they have processed a refund but be sure you get confirmation of that in writing. I had to insist on that. Still waiting for my money back.

12. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Hi there, and thanks for reaching out and sharing your experience. Please know that while most orders shipped within the US are delivered within 10 business days, sometimes packages are delayed and will arrive within 15 days. In the case of your first purchase, we've confirmed that your order was packaged and shipped within our normal expectations of 1-2 business days. Unfortunately, the delivery service has not updated its tracking information with the current status of your order, which is what you are seeing when you review the tracking information online. The agent you spoke to on Thursday processed a full refund for you and requested a free crate to be sent as quickly as possible. We apologize again for the delay in your order delivery and thank you for sharing your feedback.

Saanut 5/5 tähteä

I love kiwico

I love kiwico. Best Cost and price value.

Good quality and good learning experience

1. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KiwiCo-logo

Vastaus yritykseltä KiwiCo

Thanks for your great feedback!

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin