I ordered 2 portable air conditioners. I tried one and was not impressed with the quality of cool function, so decided to return. Sent recorded delivery to the return address on label (there was no... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
So, I ordered the 3 in 1 High Performance quick coating spray for vehicles. Not impressed. I've used many different coatings, to include Lucas Slick Mist, Shine Armor and Torque Detail. For the mo... Näytä lisää
Yritys on vastannut
The transaction was a bit unusual. I bought the item on Viveala.com. I used Paypal, who paid " clickmob, +86 187 9269 6860." The request for a rating came from "keilini.com." The order arrived abou... Näytä lisää
Bug Zapper is absolute garbage, doesn't attract anything. Rip off don't buy. Sent them e-mail as requested, heard nothing, not surprised. Still nothing asked for review I gave it, they haven’t s... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Pyytää asiakkailta arvosteluja
Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
As i told you before this product does…
As i told you before this product does not work very well. It does not capture the mosquitos and kill them like it is supposed to and I won't use it anymore. Pleas refund my money asap!
Thank you,
Dennis Heldreth

Vastaus yritykseltä keilini.com
The transaction was quick and easy.
Not sure if it works
Not sure if it works
How to tell if any mosquitoes or flies were killed?

Vastaus yritykseltä keilini.com
The product actual performed as…
The product actual performed as advertised. In this day and age a reall surprise.
Shipment arrived well wrapped and on…
Shipment arrived well wrapped and on time. Was as described.
I purchased 3 Keilini (lightbulb type)…
I purchased 3 Keilini (lightbulb type) security cameras at a cost of $137.98
They do not work at all. They said it takes a micro SD card but after I purchased them, they do not fit. It takes a larger card.
The camera app will not scan the QR code. The user manual says to scan the "Lens." But if you look at the app, it says to scan the QR Code. I did both. Nothing happens. The app just loops.
I've contacted Keilini.com today (8/29/23) and demanded a full refund.
Not surprisingly, they do not provide a phone number to speak to a human being. All you get is an email address.
This is the worst security camera I have ever experienced. There is zero customer service. I do not believe I will receive a response from these folks. I think I am out $137.98 USD
Unless you can afford to throw money away, my sincere suggestion is that you do not purchase these cameras.
NEW INFORMATION: if you don’t think these cameras are a scam, wait till you hear this!! So they send me the video that I already watched and the user manual that I already read, neither of which solved the problem or I wouldn’t be complaining and I told them this. Their response? Mail them back to China but they say that I have to bare the cost of shipping!!! Defective cameras and false advertisement and I have to pay return shipping?? I don’t think so!! However, because PayPal is involved, I paid the $71 shipping but demanded that Keilini reimburse me. Now here’s why I say this is a scam - because they sent me an email saying they’d be glad to give me $15 off I didn’t want to pay for return shipping!!!
Here is their actual email:
service6 (support)
Sep 5, 2023, 16:17 GMT+8
Dear customer,
We are glad you got the item but sincerely sorry for the problem.
According to our Return & Exchange Policy, we accept returns and exchanges within 30 days from the date of package reception and if the products are in new, unused condition with the original packaging.
If you want to send the order back for exchange or refund, the return shipping fee needs to be afforded by yourself.
Considering the high shipping fee to return it all the way back to our warehouse (about return shipping fee is $50-$80), will it be possible to offer a $15.00 refund to you as a way to make up for this? It is more convenient for you.
Just a suggestion, if you insist on returning back, please send it to the following address:
Address: Room 906, R&D Complex Building, Baoyunda Logistics Center, Baoan District, Shenzhen, Guangdong Province, China
Zip code: 518102
Contact: SIbei Xiao
Phone No.:13692256065
Please put order No. with specifications within the package back to us. And please offer us the tracking NO. of the parcel after you send it back, after we can get the items back, we will arrange the refund to your account as soon as possible.
Have a nice day!
Do you see, they falsely advertise knowing that no one uses 2g anymore so you’ll return the cameras. Then they offer you $15 to forget the whole thing. Most people won’t pay the $71 to return it so they’ll stupidly agree. Not me. My next move is the Chinese and American embassy’s. I want my money back plus the shipping!! I will not settle for anything less. These people scammed me and I’m not letting them get away with it!!

Vastaus yritykseltä keilini.com
Wont Work For Me
I cannot get my cameras to connect to my Wi-Fi. I follow all instructions and listen for the pre-recorded prompt, I do as she says, then I get an error saying the connection cannot be completed. I tried 4x one night to connect with no success. I am frustrated. They are sitting in a box in my office. I am not satisfied

Vastaus yritykseltä keilini.com
HUGE DISAPOINTMENT!
The unit came but the directions begin, "Took the .. from the box." Instead of "Take". Red flag right there.
There is no way to open it to clear out the bug "tray" as they advertise - there is no bug tray - not that it killed any bugs anyhow.
When you open the bottom the light is exposed and falls out. It is very cheaply made and wired.
We were ripped off, pure and simple.
Their website doesn't open-up and there is no contact number to call.

Vastaus yritykseltä keilini.com
Product sent without any charging…
Product sent without any charging cables. All 3 of them. Hard to set up without being able to turn on. Any help would be greatly appreciated! No instructions, would love to speak with someone regarding assistance. What is a good contact number?

Vastaus yritykseltä keilini.com
A scam?
I ordered in total 6 dresses with free delivery. I received 1 item out of 6 today and it was something I hadn’t ordered, an ugly kind of t-shirt 👕. Are your company a scam?

Vastaus yritykseltä keilini.com
I’m trying to return the camera
I’m trying to return the camera, emailed but have yet for a response. Please email with instructions on how I may return the item.

Vastaus yritykseltä keilini.com
Waited far to long
Waited far to long. Paid 4 times what everyone else charges. Never will use this product again.

Vastaus yritykseltä keilini.com
Delivery
Took a long time to get and used USPS delivery. I hope the small bottles are as good as advertised.
Amazingly fast delivery from the USA to…
Amazingly fast delivery from the USA to Sydney Australia.
Still have not received last tracking…
Still have not received last tracking still show in china I want a refund

Vastaus yritykseltä keilini.com
The product was mailed to the wrong…
The product was mailed to the wrong address. Needs to be sent to 7816 w 89th Place Hickory Hills Il 60457 Apt 2E

Vastaus yritykseltä keilini.com
I have not received the 2 security…
I have not received the 2 security cameras I ordered. I got an e-mail saying they shipped on the 19th of July. You have already taken $114.97 out of my account. It would be appreciated if you could check into this matter. Thank-you.

Vastaus yritykseltä keilini.com
Great Quality.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







