Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Can not comment on the product itself as they have delivered the wrong boxes (!!) to build the trampoline which was intended for our children’s Christmas present tomorrow. Not happy at all. You’d expe... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

The site offered a bank holiday free gift of a basketball hoop attachment. When I tried to order the gift was out of stock and replaced by a hose attachment at half the rrp. No apology just a comment... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Ordered the 12ft trampoline which was in stock. Courier eventually contacted us with a delivery day which didn't suit. Rearranged delivery day and then day before delivery an email comes from deliv... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I took a risk and purchased this Jumpflex trampoline shade hoping it would fit our existing trampoline. It fits perfectly over our circular 8ft SkyHigh trampoline - we just tied loops in the webbing s... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Ulkoiluvälineliike

Tietoja yrityksestä Jumpflex Trampolines

Yrityksen kirjoittama

Jumpflex Trampolines

About Jumpflex
Jumpflex Trampolines is on a mission to keep the world happy, healthy and bouncy. Jumpflex sells high-quality trampolines and fun accessories in the USA, United Kingdom, New Zealand, Australia and Canada that help families develop, grow and connect through outdoor play. Play for life!

Yhteystiedot

2,3

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

128 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 4/5 tähteä

Great trampoline - improve the quality control

The trampoline seems solid, robust and hopefully long lasting. It was also relatively straightforward to construct (albeit 2 men recommended for this).

However there were a couple of issues: one of the metal pieces that interlocked with another had a small "drip" of metal inside preventing the interlock - we managed to file this away so as to be able to interlock the pieces. Also one of the fabric sleeves - one of its ties wasn't stitched on and the tie came away in my hand. Given this is one of the pricier trampolines on the market, quality control could be improved.

10. maaliskuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Deb,

Thanks for taking the time to leave us a review.

I'm pleased to hear that you are happy with the design of your Jumpflex™ and you found the assembly process straightforward!

We appreciate the honest feedback on the issues you encountered during assembly. I'm really sorry to hear about this, if you would like to discuss this further so we can send out some replacements, please contact us - hello@jumpflex.co.uk

Warm Regards,
Renee

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 5/5 tähteä

Excellent service

25. helmikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Gary,

We appreciate your 5 Star review and that you're happy with the service 😊

Kind regards,
Weslee

Saanut 5/5 tähteä

Quality trampoline

Had trampoline around a month now. Quite easy to put together. Feels solid and has survived storm Eunice with the jumpflex anchors and sandbags on the feet.

18. helmikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Paul,

Thank you for your 5-star review and for sharing your positive feedback with us 😊

Warm regards,
Weslee

Saanut 4/5 tähteä

Good value

It’s very good value, however the ladder feels flimsy, the steps are just too narrow, and for smaller children the difficulty presents when getting off the trampoline, there is nothing to hold on to.

1. helmikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi CU,

Thanks for taking the time to leave us a review.

We appreciate the 4-star rating and feedback on the ladder and we will pass this onto our production team to review for future improvements.

I hope your family is enjoying your Jumpflex™ - We're happy to have you onboard for years to come!

Warm Regards,
Renee

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 5/5 tähteä

I have given jumpflex 5 stars because…

I have given jumpflex 5 stars because from start to finish they have been so helpful.
100% excellent customer service, and they are extremely professional.
One of the best trampolines I have purchased and I would definitely recommend this to all customers!
My children have so much fun playing on it! 👌👍🤗

Thank you jumpflex Team

31. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Claire,

Thank you for your positive feedback and taking the time out of your day to leave us an awesome review. We're really happy to hear you're satisfied with the trampoline and would recommend Jumpflex™ 😊

Saanut 1/5 tähteä

Trampoline cover didn’t fit so returned…

Trampoline cover didn’t fit so returned for a refund. Never got a refund & never heard anything back from the emails I sent.

30. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Laura,

Thank you for your review. Apologies that you haven't heard from one of our team earlier about your refund. It looks like we didn't receive notification from our warehouse to let us know that the item had been returned. I have gone ahead and processed your refund. Again apologies for the delay in reply and inconvenience this has caused.

Warm Regards
Sovann
Jumpflex Support

Saanut 5/5 tähteä

Delivered on time and complete

Delivered on time and complete. Comprehensive instructions and went together ok. One of the support legs had a slight scuff mark, but on the whole ok.

28. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi there Ian

Thanks for sharing your rating with us and the community. If you did need a replacement for the leg, please let me know.
You can email us at hello@jumpflex.co.uk and one of our friendly staff will be more than happy to help you out.

Kind regards
Jit Van
Jumpflex Customer Service Representative.

Saanut 5/5 tähteä
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Luisa,

Thanks for taking the time to leave us a review.

That's great to hear you received prompt delivery and you are enjoying the high quality of our product.

We're happy to have you on board the Jumpflex™ team!

Warm Regards,
Renee

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 5/5 tähteä

Great trampoline and good value, but useless sunshade

Great trampoline and good value. Was easy to put together. Small niggle with the ladder, which does not support one tread evenly. We bought the sunshade, which is a complete waste as it's a) only suitable for small children (larger kids and adults will hit it with their heads when bouncing), and b) no use except when not windy.

6. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Tony

Thank you for your review.

Yes, unfortunately, the Smartshade is suitable for smaller children only. Please do not hesitate to get in touch with one of our friendly customer support teams to discuss this further.

Kind Regards
Sary

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 4/5 tähteä

Excellent service

Excellent service through the website. Everything came nicely wrapped.
It came in 2 boxes which were VERY heavy for one person to carry.
Struggled with setting up the trampoline, attaching the jump mat was tricky until I read how to do it properly.
Make sure to read all instructions before just plowing ahead.
The top section also needed two people to pull the bars in to connect to the upright poles.

4. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Ashley,

Thanks for taking the time to leave us a review.

We appreciate the honest feedback on your Jumpflex™ purchase and for leaving some great tips in your review - we're happy to have you a part of the Jumpflex™ team!

Warm Regards,
Renee

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 5/5 tähteä

I'm really pleased with the trampoline…

I'm really pleased with the trampoline which was bought as a Xmas present for my daughter. It was delivered on time, it was easy to put up and is very sturdy and well built. My daughter loves it.

3. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Kate,

Thank you for your 5 star review!

I'm very pleased to hear your order arrived in time for Christmas. We hope the family is enjoying their new trampoline 😊

Warm regards,
Weslee

Saanut 5/5 tähteä

Excellent Trampoline

Excellent delivery in time for Christmas. Product is very well made and feels incredibly sturdy and safe. The kids (both big and small) love it! Instructions were very clear and easy to follow. We would definitely recommend this company and the JumpFlex 10 foot trampoline to anyone.

3. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Carolyn,

Thank you for your review!

Pleased to hear you're satisfied with the your purchase. Thank you for recommending Jumpflex™ 😊

Warm regards,
Weslee

Saanut 4/5 tähteä

Great value for money and easy to…

Great value for money and easy to install. Delivered on time. My son loves it. I would definitely recommend jumpflex trampolines.

2. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Matt,

Thanks for taking the time to leave us a review.

Great to hear that you received prompt delivery and you found the assembly of your Jumpflex™ easy.

We're happy to hear that your son is loving his Jumpflex™ - thank you for recommending Jumpflex™ trampolines!

Warm Regards,
Renee

Jumpflex™ Customer Support

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin