Banner for Bliv

Bliv Arvostelua 

2 243
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

I ordered two vials of their medicine. I only got one. I’ve been calling and leaving messages to their Customer Service number, no one ever answers or return my calls to answer my questions. I even sc... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

As usual order placed, reviewed, shipped and received in no time. Never have an issue waiting long periods of time for my orders. I really appreciate that. And, as usual always keeping me posted wi... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Great communication. They don't always follow the rules tho. I get meds from Texas and Michigan l thought you could only sell in your home state but oh well. Sometimes the vials come warm but they d... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Stephanie is always very prompt with her call and every time she has several great ideas to assist in my journey. Very informative call every time!

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Poliklinikka
  2. ja myös
  3. Apteekki
  4. Reseptilääkkeet verkosta
  5. Vaihtoehtolääketieteen harjoittaja
  6. Verkkoapteekki

Yrityksen kirjoittama

Bliv is a leading online telemedicine provider specializing in GLP-1 weight management programs, making safe and effective weight loss accessible to thousands of people nationwide. Since opening our doors in 2022, we have rapidly grown to serve several thousand customers across the United States who trust us to deliver fast, affordable, and reliable care. At Bliv, our mission is simple: remove the barriers that prevent people from starting and succeeding on their weight loss journey. We offer free consultations with licensed GLP-1 weight loss nurses who take the time to understand each patient’s needs and goals. Our streamlined approval process makes it easy to begin treatment without the hassle of doctor’s office visits, waiting rooms, or complicated scheduling. We ship GLP-1 medications—such as semaglutide and tirzepatide—directly to your doorstep, one vial at a time, with no contracts, hidden fees, or long-term commitments. This pay-as-you-go approach means you stay in control of your health and your budget. Bliv stands apart by combining convenience with expert care. In addition to medication, we provide lifestyle coaching, access to educational resources, and a supportive community to help you achieve long-term success. With thousands of satisfied customers and growing every day, Bliv is redefining what modern weight management looks like: simple, affordable, and effective.

Compounded Tirzepatide

Yrityksen kirjoittama

Advanced GLP-1 Weight Loss Support
Experience one of the most effective GLP-1 medications available for weight management. Tirzepatide works by regulating appetite, slowing digestion, and improving blood sugar control—helping you lose weight steadily and sustainably. Our compounded tirzepatide is delivered directly to your door, backed by licensed telehealth providers, with no contracts or hidden fees.

100% Moneyback Guarantee

Not Approved? No Problem.

At Bliv, your peace of mind comes first. If you are not approved for GLP-1 medication by our licensed providers, we will issue a full refund for your prescription and visit payment—no questions asked.

Yhteystiedot

4,3

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

2 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,3

Kaikki arvostelut

(2 243)

1 659 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Bliv is AMAZING

Bliv is amazing! I have lost almost 40 lbs so far and the customer service is on point. My order always comes so quickly and the process is so very easy. I love that I can check in with a nurse if needed with any questions or concerns I may have. Bliv is an amazing value for my money.

19. syyskuuta 2026
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you so much for the wonderful feedback, and congratulations on your progress—almost 40 lbs is an incredible milestone! We’re thrilled to hear that ordering has been quick and easy, our customer service team has been there when needed, and you value having access to our nursing team for additional support. Thank you for trusting Bliv to be part of your journey!

Saanut 5/5 tähteä

I have been losing weight and I am…

I have been losing weight and I am happier with myself!! Bliv has helped me and their customer service is 2nd to none! They are great!

6. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you for the wonderful review! We’re so happy to hear about your progress and, most importantly, that you’re feeling happier and more confident in yourself. It means so much to know our customer service team has made a positive difference in your experience. We appreciate you trusting Bliv to be part of your journey!

Saanut 5/5 tähteä

4786971956

13. syyskuuta 2026
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you so much for the 5-star review! We truly appreciate your support and are happy to have you as part of the Bliv community. Our team is here to make your experience as smooth and supportive as possible, and we look forward to continuing to be part of your journey!

Saanut 5/5 tähteä

The nurse was very good and explained a…

The nurse was very good and explained a lot of things to me help me a lot. It make my journey easy for me. She has explained what I should eat and I should not eat and explain how I can use the injection the medicine thank you.

16. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you for sharing your experience! We’re so glad our nurse was able to answer your questions, provide helpful guidance, and make your journey feel easier and more manageable. Having the right support along the way can make such a difference. We truly appreciate you choosing Bliv and wish you continued success!

Saanut 5/5 tähteä

Prompt

Prompt, on time

13. syyskuuta 2026
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you for your feedback! We’re so glad to hear that everything was prompt and arrived on time. We know how important timely service and reliable communication are, and we’re happy we could provide a smooth experience. Thank you for choosing Bliv—we appreciate the opportunity to support you on your journey!

Saanut 5/5 tähteä

Easy and great follow up

13. syyskuuta 2026
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you so much for taking the time to share your experience! We’re happy to hear that the process was easy and that our team provided great follow-up along the way. Making sure our patients feel informed, supported, and taken care of throughout their journey is very important to us. We truly appreciate you choosing Bliv and look forward to continuing to support you!

Saanut 5/5 tähteä

What a great experience

What a great experience. I’ve lost weight n I’m feeling better than ever . Eating the right foods n drinking a lot of water. 💦

16. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that you’re seeing progress and, most importantly, feeling better than ever. It’s wonderful that you’re also focusing on healthy nutrition and staying hydrated along the way. Keep up the great work, and thank you for allowing Bliv to be part of your journey!

Saanut 1/5 tähteä

Ordered two vials and only received…

Ordered two vials and only received one. Apparently this is happening to other customers so buyers beware!!! First off it took forever to receive my order(3 weeks) My initial order was 2 vials both supposed to last 8 weeks each. I reached out to customer service only to be told that the “pharmacy is processing it”. It’s been almost two weeks now and no second viaI. I paid over $1000 for this order. If you want your money stolen, order with Bliv. I have contacted my bank.

7. syyskuuta 2026
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you for sharing your concerns. We understand how receiving only one vial when you purchased two would be concerning, especially after waiting for your order.

To clarify, our pharmacy partner has recently adjusted how multi-vial orders are fulfilled. In some cases, the vials are now shipped separately rather than together to help ensure the medication remains within its appropriate beyond-use date (BUD) throughout treatment. This does not mean the second vial is missing from your order or that you have not received what you paid for. We encourage you to contact our support team directly so we can review your order and provide information specific to your prescription. You may also schedule a complimentary call with our nurse team if you have questions regarding your dosing schedule or how long each vial is expected to last.

We understand the confusion this change can cause and are happy to help clarify the status of your second vial.

Saanut 5/5 tähteä

Very helpful intro call

Stephanie was incredibly helpful and also so kind! I learned so much in our short call, and I’m excited to start this process. Thank you, Stephanie!

14. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that Stephanie was incredibly helpful, kind, and able to provide you with valuable information during your call. Starting a new journey can come with a lot of questions, and our nurse team is here to make sure you feel informed, comfortable, and supported along the way. We’ll be sure to pass your kind words along to Stephanie. We’re excited for you to get started and wish you continued success on your journey!

Saanut 5/5 tähteä

After approval

After approval, my order came very quickly!

14. syyskuuta 2026
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you so much for sharing this! We know waiting for medication can be stressful, so we're really glad your order came through quickly once you were approved. Fast, reliable shipping is something our team works hard on, and it's great to hear it made a difference for you. We hope your treatment continues to go smoothly, and if you ever have questions about dosing or anything else along the way, our nurse team is always happy to help on a complimentary call.

Saanut 5/5 tähteä

East and Speedy!

I love the ease of Bliv, the speedy shipment, and the support offered with nurse calls and side effect management.
Best in the business!!

14. syyskuuta 2026
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you so much for this wonderful review! We're thrilled to hear that the ease of getting started, the speedy shipping, and the support from our nurse team have made such a positive difference in your experience. Helping you feel confident and supported through side effect management is exactly what our nurse team is here for. Thank you for trusting Bliv with your health journey — we're so glad to have you with us!

Saanut 1/5 tähteä

I ordered two vials and paid over $1000…

I ordered two vials and paid over $1000 and I only received one.

13. syyskuuta 2026
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you for bringing this to our attention. If you ordered and paid for two vials but only received one, we definitely want to review this for you and help get it resolved.

Please contact us directly at support@joinbliv.com or 888-859-2882 with your order information. Our team will review the shipment with the pharmacy and assist you with the appropriate next steps.

Saanut 5/5 tähteä

Easy Peezy!

9. syyskuuta 2026
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you for the great review! 😊 We’re so glad your experience with Bliv was easy and hassle-free. That’s exactly what we strive for! We appreciate your support and look forward to continuing to make your journey simple and convenient.

Saanut 1/5 tähteä

Do not waste your money—severe decline in quality and customer safety

Hey everyone, heads up if you’re currently ordering through Bliv—check your vials and beyond-use dates (BUD) immediately.
Ever since they had to switch pharmacies away from ProRx to smaller compounders (mine came from PerfectionRx), quality and support have fallen off a cliff:

Short Expiration Dates: I paid $600 for a 3-month supply (with my prescribed dosage), but the vial arrived with a BUD only one month out. I called PerfectionRx directly, and they confirmed their compounded meds only have a 45-day BUD. Bliv is charging people for 3-month batches knowing the meds expire weeks before you can actually finish them.

Warm / Damaged Shipments: My original shipment arrived hot, and the replacement they sent (after 3 weeks of trying to talk with AI bots and real support staff ) also showed up warm, bubbly, and with the exact same 30-day expiration window.

Refusing Refunds: Their support repeatedly sent me outdated BUD documents from their old pharmacy and flat-out refused a refund because the order "already went to the pharmacy." The only money I was able to get back was the remaining money for a yearly subscription for when I had tried buying namebrand Zepbound through Bliv but ended switching back to compounded . I wasn’t refunded for my $600 compounded order . ( they responded with “well we gave you a complimentary replacement vial since we never heard anything back from pharmacy”. Meanwhile the replacement vial was hot, bubbly, and expired only a few days after the first vial they sent ).

Just wanted to give you all a warning so you don’t get blindsided or take degraded/expired medication. If you have an active order arriving, check the date on the vial before using it!

3. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you for sharing your concerns. We take medication quality, proper storage, and patient safety extremely seriously, and we understand why the BUD and condition of your shipments would be concerning.

We do want to clarify that Bliv works with licensed U.S. compounding pharmacy partners, and the beyond-use date, formulation, labeling, and storage guidance for each prescription are determined by the dispensing pharmacy. When pharmacy partners or formulations change, documentation from a previous pharmacy should not be used to determine the BUD of medication dispensed by a different pharmacy.

Regarding your shipment, our team did work to address your concerns and provided a replacement vial at no additional cost while the issue was being reviewed. We’re sorry to hear that the replacement did not resolve your concerns and that you were dissatisfied with the time it took to receive answers.

We also understand your frustration regarding the refund request. Because compounded prescription medication is prepared specifically for the patient and fulfilled by the pharmacy, orders generally cannot be refunded once they have been submitted and filled. However, we recognize that concerns involving the condition or BUD of medication deserve careful review.

We appreciate you bringing this experience to our attention. We are continuing to work with our pharmacy partners and internal team to ensure patients receive clear, pharmacy-specific information regarding their medication, including formulation, storage, dosing, and beyond-use dates. If you have any additional questions or concerns regarding your specific order we encourage you to reach out directly to us at 888-859-2882 or via email at support@joinbliv.com.

Saanut 5/5 tähteä

I have always had the best one in one…

I have always had the best one in one care when getting in touch with a nurse or support for any questions I have had. I have been a customer using the tirzepetide compound thru Bliv for over a year with great success.

10. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you so much for sharing your experience and for being part of BLiv for over a year! We’re thrilled to hear that you’ve had great success with your Tirzepatide journey and have consistently felt supported by both our nurse and Customer Support teams. Providing personalized, one-on-one care and making sure our patients have someone to turn to when questions come up is incredibly important to us. We truly appreciate your continued trust in BLiv and wish you continued success!

Saanut 5/5 tähteä

Very fast response and very helpful

Very fast response and very helpful

10. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you so much for your feedback! We’re happy to hear that our team was able to respond quickly and provide the help you needed. Making sure our customers feel supported and receive clear, timely assistance is very important to us. We truly appreciate you choosing BLiv and taking the time to share your experience!

Saanut 1/5 tähteä

I did not receive my 25% off

I did not receive my 25% off

6. syyskuuta 2026
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

We’re sorry to hear about your disappointment. We do want to clarify that discount codes must be entered and applied at the time of purchase. Unfortunately, once an order has been completed, we’re unable to retroactively apply a coupon code or adjust the purchase to include the discount.

We understand how frustrating it can be to realize the code was not applied after checkout.

Saanut 1/5 tähteä

I requested different dosage when I…

I requested different dosage when I talked to the nurse and I ordered the right dosage and units and got the wrong unit medication.

6. syyskuuta 2026
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you for sharing your feedback. We understand how concerning it can be when the medication you receive appears different from what you were expecting. Medication concentration can vary between our licensed partner pharmacies, which means the number of units may also change even when the prescribed dose in milligrams remains the same.

Because dosing and dose changes are clinical matters, they must be reviewed with our nurse or provider team. We encourage you to contact us directly so we can review your specific order and make sure you have the correct information for the medication you received.

Saanut 5/5 tähteä

It was fast arriving very nice and…

It was fast arriving very nice and polite individuals

6. syyskuuta 2026
Bliv-logo

Vastaus yritykseltä Bliv

Thank you for the wonderful feedback! We’re so glad your order arrived quickly and that you had a positive experience with our team. We truly appreciate you choosing Bliv and look forward to continuing to support you!

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin