Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

2,8

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

13 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Abgelaufener Schinken

Der Schinken wurde ordnungsgemäß gelagert und war zum Zeitpunkt des Öffnens zunächst unauffällig. Bereits nach etwa zwei Wochen hat er jedoch begonnen zu schimmeln, was aus meiner Sicht bei einem qualitativ hochwertigen Produkt nicht zu erwarten ist.
Der Kundenservice meinte nur, so etwas kann mal passieren.

28. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Sehr guter Schinken!

Ich habe dort jetzt schon mehrfach Schinken bestellt. Dieser kam immer binnen maximal 2 Tagen an und war qualitativ absolut unschlagbar.
Wer wirklich guten Schinken auch gerne verschenkt, ist hier gut bedient!
Auch das Geschenkpaket kam als Weihnachtsgeschenk sehr gut an.

30. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

schlechte Ausführung

Ich habe für Geschäftspartner 22 Pakete Bestellt In der E-Mail Die ich der Firma gesendet habe habe ich, eine Excel Tabelle mit den Adressen Beigefügt und geschrieben:
Ich sende mit dem heutigen Datum einige Briefe, die ich geschrieben habe mit der Bitte die Blätter in die Pakete jeweils mit Hereinzutun.
Die Pakete sollen erst nach dem 15.12 versendet werden, so dass wir kein zeitliches Problem haben, dennoch bitte ich dich um kurzfristigen Anruf.

Ende vom Lied: Pakete wurden sofort versendet 11.12.2025, meine persönlichen Briefe wurden nicht abgewartet und es gab auch keinen Anruf. Negatives Feedback der Geschäftspartner.

14. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Hallo zusammen

Hallo zusammen, ich habe letzte Woche Salzflocken bestellt, 2x250g.
Geliefert wurde relativ schnell aber leider nicht die gewünschten 2x250g sondern nur 2x180g ,was bei dem Preis nicht unerheblich ist.
Telefonische Kontaktaufnahme funktioniert nicht, da ich zu jeder Tages-und Nachtzeit nur eine Bandansage höre.
Auf meiner Email, mit der Bitte um Klärung, reagiert man dort auch nicht.
Ist schon sehr Bedauerlich

11. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Verkaufen abgelaufene Waren als Angebot ohne Angabe dass abgelaufen

Habe am 07.04.2025 insg. 5 Fuet Salami im Angebot bestellt, welche auch schon am 09.04.2025 bei mit eintrafen.
Habe eine direkt gegessen und mich über den seltsamen sauren Geschmack gewundert, sie aber trotzdem gegessen. Heute früh 26.04. öffne ich die 2. und wundere mich über eine gelbliche Verfärbung der Haut und mache gleich eine weitere auf. Beide sind klebrig und stinken fürchterlich wie ein Stinkekäse. Dann schau ich auf das Datum und sehe am 22.04.2025 abgelaufen…
Wie kann man sowas noch verkaufen das 1 Woche vor Ablauf schon schlecht ist? Vielleicht wurde die Wurst gar schonmal umetikettiert wie in manch dubiosen Einrichtungen üblich. Jedenfalls konnte ich die übrigen 4 Fuet direkt entsorgen. Habe den Support kontaktiert der meint das sei ok so und auch so üblich. Also keinerlei Einsicht oder Entgegenkommen. Eine Zumutung an den Kunden die abgestraft werden muss! Ich jedenfalls werde in diesem Gammelladen NIE WIEDER bestellen und kann nur jeden warnen dort etwas zu bestellen! Ekelhaft sowas!

26. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

I ordered for my father's birthday a…

I ordered for my father's birthday a few items ( Serrano ham,wine and a few other items) . Really happy with the service ,good quality products and super fast delivery.Thanks so much great work highly recommended.
Kind regards Daniel Hujer

28. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Super schnelle Lieferung, Ware sehr gut verpackt

Sehr schnelle Lieferung nach Österreich. Habe am Sonntag, 24.11. die Bestellung aufgegeben, bereits 2 Stunden später kam per Email die Versandbestätigung plus Tracking Nr. Die Ware kam heute sehr gut verpackt bei mir an und das obwohl Marmelade, Olivenöl, Limonade und ein Geschenkset im Karton waren. Bin sehr zufrieden, die Orangenmarmelade schmeckt köstlich!

27. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Unacceptable service

Unacceptable service, the company doesn't take any responsibility about delivery.

They pass the parcel to the delivery company (say, DHL), and then neither the delivery company, nor the Jamon.de bother to inform me as a client or a recipient about any changes that happening on the way.

DHL website with the tracking number gives wrong info, they don't call recipients if things change, and recipient has to "guess" when exactly they will deliver it and stay at home all day. If a recipient is not at home, there're no notifications, nobody bothers to call and the parcel is sent back. Having experience of working with other similar companies in the UK and the US, I know that there are definitely ways to make service more efficient and client-friendly.

22. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin