Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

2,4

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

12 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Hoera, HTM routeplanner...

Ben inmiddels oud geworden, maar niet dom. Mijn eerste computer schafte ik aan in 1981, en werk dagelijks intensief met computers voor mijn vrijwilligerswerk. Ik moest naar de oogarts voor een check-up en kreeg te horen dat ik daarna een paar uur niet mocht autorijden i.v.m. slechter zien. Dus voor het eerst een langere route moeten plannen. In mijn onschuld zocht ik HTM Routeplanner. Na zo'n twintig maal getracht een route te maken en steeds of eruit werd gegooid, of er gebeurde niets of ik kreeg de verkeerde info, zonder de mogelijkheid terug in het programma te gaan om te zien waar de fout zat. Dan maar de klantenSERVICE gebeld. Wat een ervaring. Dame kortaf en eerst nauwelijks verstaanbaar door gepraat op de achtergrond. Het probleem uitgelegd. Kreeg de tip om 'boven in het scherm' HTM.NL in te toetsen. Dat is in een Ipad niet mogelijk. Ik gaf aan dat ik Google gebruikte. 'Dat moet u ook niet doen'. Ik bleef rustug en gaf haar de gevevens van vertrek en aankomstpunt. Triomfantelijk meldde ze dat het bij haar meteen zichtbaar was. Ik probeerde het weer van voor af aan en meldde iedere reactie op het scherm. Voorspelbaar: Weer niets. Ik meldde dat ik wel bovenaan zag dat de rating van HTM wat aan de lage kant was. Reactie: "U moet niet zo bijdehand doen'' Bravo, voorspelbare reactie van zo'n duidelijk SERVICE gerichte medewerker. Je zult ze maar hebben.....

22. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Tram reed weg met bewust

Ik ging rennen voor de tram en de chauffeur zag het. Het regent keihard en nog reed die weg hoe ik aankwam rennen gingen de deuren supersnel dicht en ik klikte op de knopje met dat de deur open kan en reed die alsnog weg echt top htm

11. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Duurzaam en fijn.

Over het algemeen ben ik enorm blij met HTM, natuurlijk kan er soms wat beter maar het is een belangrijke speler in de regio. De HTM brengt mensen duurzaam bij elkaar.

10. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

HTM wees klantvriendelijker

Eigenlijk is 1 ster nog teveel. Tot 2x toe een klacht ingediend omdat 1x buschauffeur mij terwijl ze me aankijkt voorbij rijdt bij de bushalte Mauritskade en de andere keer werd mijn man door een bus bijna van het fietspad af gereden omdat deze met volle vaart langs ging.
ederom is het gelukt om mij te verbazen.
Ik ontvang een brief dat ik het proces verbaal niet binnen 7 dagen heb betaald. Dat klopt omdat op de website van HTM staat dat ik dit uiterlijk 14 dagen na uitschrijven van de boete moest doen. Op 23 mei heb ik keurig betaald en bezwaar gemaakt omdat ik het nog steeds een onterechte boete vind en nog steeds niet te spreken ben over de bejegening.
Ook bij het indienen van de klacht is het niet mogelijk om een adres met toevoeging in te vullen? Ik woon op getal+c en de c toevoegen is onmogelijk.
Dan krijg ik de brief op mijn oude adres met een telefoonnummer waarbij de medewerker aangeeft niet over boetes te gaan en dat ik moet mailen. Waarom staat er op de brief een telefoonnummer waar je niets aan hebt en staat niet gewoon het e-mailadres vermeld.
Het lijkt wel of de HTM er alles aan doet dat je geen bezwaar maakt of geen contact op kan nemen. Dit komt bijzonder niet-klantgericht over. Net als iemand een boete geven met een business card waarbij het controle apparaat van controleur 1 niet werkt en die vervolgens als 20 jarige tegen een 46 jarige vrouw begint te schreeuwen uit het niets. Terwijl ik enkel aangaf dat ik haar toonde dat ik ingecheckt had en uitcheckte om dit te bewijzen. Vervolgens 7 anabole gasten om een vrouw heen te gaan dat is intimidatie ten top. Ik was niet agressief, ik was niet respectloos. Het enige wat ik deed was een weerwoord omdat ik het niet eens was en perplex was. Ook dreigen met een aanhouding wanneer ik niet snel genoeg mijn id toonde slaat nergens op. Dit zijn keer op keer dingen die eerder escalerend werken ivm deëscalerend.

12. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Electrische tijd

Een oudere kennis belde de klantenservice om te vragen waarom er geen elektronische tijdnood staat. Er wonen veel ouderen in de buurt en niet iedereen wil/ kan een qr code scannen. De dame van de klantenservice was uitermate klant onvriendelijk. Wist niks, wilde niks en zei niks. Waarom werkt deze persoon op een klantenservice???

9. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

In de tram naar de Keizerstraat

In de tram naar de Keizerstraat, stond de helft van de passagiers klaar om uit te stappen. De tram reed door omdat kennelijk niemand er aan gedacht had op het knopje te drukken… maar de chauffeur moet die passagiers gezien hebben. Belachelijk dit!

6. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Prijs is gestegen

Plotseling is de ticketprijs voor 2026 verhoogd. Waarom? De klantenservice is verschrikkelijk. De stoelen in de tram zijn vervallen. De tram rijdt niet op tijd. 😡

3. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Sta je bij de halte s'avonds

Sta je bij de halte s'avonds. Heel goed de aansluiting gevolgd in de app, word gewoon de rit weggehaald. Rit vervallen! En waarom? Omdat er niet veel mensen staan bij de halte? Alsof HTM de reizigers een plezier doet. De meest vreselijk ov bedrijf is Nederland. Ik reis veel met HTM, en kan een boek schrijven met slechte ervaringen.

3. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Half 1 snachts ik sta bij de halte…

Half 1 snachts ik sta bij de halte laatste tram die rijd zo langs de stop nu kan ik 2.5 uur lopen die chauffeur stond me nog net niet uit te liggen volgende keer spring ik ervoor maar stoppen zal die ben zo kwaad wat een nare nare vent

10. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Disgraceful

Born and raised in this city, I have become accustomed to hate our own public transportation. Never ever on time, always busy, unfriendly personnel, dirty, unsafe and expensive. Go walking or rent a bike. You’ll regret taking our pt…

6. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Een goede vervoersmaatschappij / A good transport company

HTM is een goede vervoermaatschappij in Den Haag en ik heb zelf niet veel problemen ervaren met hun.
Je ontkomt zelden aan hun als je in Den Haag en omstreken met de openbare vervoer reist.

HTM is a good transport company and I didn't experience much trouble with them.
You rarely can avoid them if you travel with public transit in The Hague and the surrounding region.

10. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin