Hoera, HTM routeplanner...
Ben inmiddels oud geworden, maar niet dom. Mijn eerste computer schafte ik aan in 1981, en werk dagelijks intensief met computers voor mijn vrijwilligerswerk. Ik moest naar de oogarts voor een check-up en kreeg te horen dat ik daarna een paar uur niet mocht autorijden i.v.m. slechter zien. Dus voor het eerst een langere route moeten plannen. In mijn onschuld zocht ik HTM Routeplanner. Na zo'n twintig maal getracht een route te maken en steeds of eruit werd gegooid, of er gebeurde niets of ik kreeg de verkeerde info, zonder de mogelijkheid terug in het programma te gaan om te zien waar de fout zat. Dan maar de klantenSERVICE gebeld. Wat een ervaring. Dame kortaf en eerst nauwelijks verstaanbaar door gepraat op de achtergrond. Het probleem uitgelegd. Kreeg de tip om 'boven in het scherm' HTM.NL in te toetsen. Dat is in een Ipad niet mogelijk. Ik gaf aan dat ik Google gebruikte. 'Dat moet u ook niet doen'. Ik bleef rustug en gaf haar de gevevens van vertrek en aankomstpunt. Triomfantelijk meldde ze dat het bij haar meteen zichtbaar was. Ik probeerde het weer van voor af aan en meldde iedere reactie op het scherm. Voorspelbaar: Weer niets. Ik meldde dat ik wel bovenaan zag dat de rating van HTM wat aan de lage kant was. Reactie: "U moet niet zo bijdehand doen'' Bravo, voorspelbare reactie van zo'n duidelijk SERVICE gerichte medewerker. Je zult ze maar hebben.....



