Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

chinese brol, oplichting, kreeg een kleed toegestuurd helemaal niet wat ik bestelde, ook veel te klein alhoewel ik XL vroeg volgens hun maattabel en uiteraard niet meer bereikbaar voor retour. AFBLIJ... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Schenden het consumentenrecht op veel fronten, wekken valselijke indruk door ordinaire themu producten die niet overeenkomen met foto’s site, kopje “over ons” staat haaks op hoe in werkelijkheid dit b... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Oplichters. Ze profileren zich als drie jonge dames uit Brabant met een eigen webshop, maar in werkelijkheid gaat het om een Chinees bedrijf dat waardeloze producten levert. De extreem lange levertijd... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Niets bestellen hier! Dropshipping concept!! Dan weet je al hoe laat het is. Producten matig kwaliteit. Zogenaamde klantenservice doet blijkbaar niet aan herroepingsrecht. Meerde malen geprobeerd cont... Näytä lisää

1,1

Huono

TrustScore 1/5 tähteä

338 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Retourzending

Retourzending Goederen worden vanuit China verzonden Klant wordt geacht voor eigen rekening retour naar China te verzenden.
Klacht ingediend bij de Autoriteit Consument & Markt

3. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

De bestelde zonnebril was niet de bril…

De bestelde zonnebril was niet de bril die op de website stond. Verder is de algehele kwaliteit van de bril ontzettend slecht! Ik heb er € 40,00 voor betaald, afgaande op de slechte kwaliteit denk ik dat de werkelijke waarde nog geen 1 Euro mag zijn.
KOOP HIER NIKS!!!!

5. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Oplichters 1e klas!

Het jurkje dat ik besteld had komt gewoon niet overeen met wat ik ontvangen heb. Het trekt op niets en het is Chinese BROL. Koop dus nooit iets via deze site het lijkt wel op een Nederlandse site maar dat is het niet. Hun brol komt uit China. Ik kan het jurkje wel terugsturen naar China op mijn kosten maar wie zegt dat ik dan mijn geld terug krijg...
HAARLEMO & CO ZIJN OPLICHTERS!!!

20. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

1 ster is nog teveel; OPLICHTING

1 ster is nog teveel! DOE GEEN ZAKEN!
Haarlemo staat voor pure oplichting:
- je bestelt feitelijk een product uit China, en het is troep/nep;
- het recht tot ontbinding van de koopovereenkomst binnen 14 dagen komen ze niet na;
- geen geld terug gekregen dus;
- de betaling blijkt via Hongkong te lopen, en op advies van ICS is de creditcard geblokkeerd om fraude te voorkomen;
- concrete vragen per email worden niet concreet beantwoord:
- de website vermeld niets over de betaling, het retourbeleid, waar het product vandaan komt etc.

3. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Het zijn opliochters en dieven

Het zijn opliochters en dieven! Bieden dure kwaliteitsartiekel aan op hun site en sturen je goedkope rommel uit China. Als je klaagt dan mag je de zooi op eigen kosten naar China retour sturen! Je krijgt je geld niet terug. Koop er niets het zijn oplichters en dieven! Doe online aangifte van internetfraude en oplichting bij de politie in Drunen en meld het bij ACM, Autoriteit Consument en Markt. Stop deze oplichters!

4. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Heb aangifte gedaan van oplichting en…

Heb aangifte gedaan van oplichting en deze oplichter gemeld bij ACM. Ze adverteren met dure kwaliteitsartikelen en sturen je goedkope rommel uit China. Als je klaagt dan geven ze je een adres in China waar je de rotzooi op eigen kosten naar retour kunt sturen. Nadat ze bericht kregen van de politie van mijn aangifte, mocht ik de zooi houden en zou ik 100% vergoed krijgen. Heb de aangifte niet ingetrokken en maar 1/3 vergoed gekregen. Wederom aangifte gedaan; ze moeten vervolgd worden. Dit moet stoppen, het zijn dieven!

19. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

WAARSCHUWING!!!

WAARSCHUWING!!!
Koop niet via deze site: de kwaliteit is slecht en ze weigeren het retour adres op te geven, waar je de arikelen naar terug kunt sturen.
Sterker nog: men reageert NIET op mails. Het correspondentie adres in Drunen en het Franse telefoonnummer bestaan volgens mij niet eens.
Kortom: het riekt naar oplichterij !!!!

10. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Oplichters

Oplichters, antwoorden niet op emails. Je krijgt geen geld terug.

1. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Oplichters

Oplichters. Veel blabla op de website, maar zeer slechte klachten- en retourenafhandeling. Je denkt te maken te hebben met een Nederlandse webwinkel, maar alles komt vanuit China. De kwaliteit is verschrikkelijk slecht, de maatvoering klopt totaal niet. Stuur je retour dan krijg je te horen dat je het pakket terug moet sturen naar China (mijn pakket had ik reeds verstuurd naar het Nederlandse adres op de website). Je krijgt standaard mails die ze blijkbaar naar iedereen sturen gezien de vele uitermate slechte recensies en gelijke reacties. Ik ben zeer benieuwd of ze alsnog het fatsoen hebben om het bedrag terug te storten op mijn rekening.

4. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Oplichterij

Oplichterij! Niet bestellen!!

Waardeloos artikel opgestuurd gekregen. Op de foto was het een mooi jurkje, in werkelijkheid een waardeloze kwaliteit stof, welke de lengte heeft van een crop top.

Ik heb wel 6x per mail contact opgenomen, maar er wordt niet gereageerd. Het telefoonnummer op de website is niet in gebruik. Ze reageren gewoon niet en ik ben mijn geld kwijt.

20. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Het is heel moeilijk om van deze firma…

Het is heel moeilijk om van deze firma iets constructief te zeggen. De schoenen die ik besteld had zien er totaal anders uit dan de foto. Ik heb heel lang moeten wachten op enige uitleg voor retour en moet de schoenen die afschuwelijk zijn op eigen kosten naar China zenden! En dan nog af te wachten of ik iets terugbetaald krijg. Heel héél negatieve ervaring!

3. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

18 mei besteld

18 mei besteld , product binnengekomen maar kwalitatief heel slecht .. retourgegevens na 3 keer mailen nogsteeds niet gekregen..

18. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

OPLICHTERS

Ik dacht te bestellen vanuit en via een Nederlandse website totdat er een email kwam dat het onderweg was vanuit China. Hierdoor een lange levertijd en ik kreeg Chinese troep geleverd die ik desgewenst bij Ali had kunnen bestellen voor 1/3 van de prijs!!

Simpel dus, HIER NOOIT KOPEN!!!

18. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Oplichting

Heb bij Haarlemo gezondheidsschoenen besteld voor 50 euro. Heb net dezelfde schoenen gevonden op aliexpres voor 7 euro. Wat een oplichting. Ze zijn nog geen 5 euro waard. Gewoon plastic. De maat klopt ook niet. Kan ze ook niet retour sturen. Reageren niet op mijn mails.

13. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin