chinese brol, oplichting, kreeg een kleed toegestuurd helemaal niet wat ik bestelde, ook veel te klein alhoewel ik XL vroeg volgens hun maattabel en uiteraard niet meer bereikbaar voor retour. AFBLIJ... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Schenden het consumentenrecht op veel fronten, wekken valselijke indruk door ordinaire themu producten die niet overeenkomen met foto’s site, kopje “over ons” staat haaks op hoe in werkelijkheid dit b... Näytä lisää
Oplichters. Ze profileren zich als drie jonge dames uit Brabant met een eigen webshop, maar in werkelijkheid gaat het om een Chinees bedrijf dat waardeloze producten levert. De extreem lange levertijd... Näytä lisää
Niets bestellen hier! Dropshipping concept!! Dan weet je al hoe laat het is. Producten matig kwaliteit. Zogenaamde klantenservice doet blijkbaar niet aan herroepingsrecht. Meerde malen geprobeerd cont... Näytä lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Geen was label ,ander merk naam ,
Geen was label ,ander merk naam ,
Geen label wat voor soort stof het is .
Stiknaden al los ,
Je kan het bijna niet terug sturen voor geld terug .
De maat is niet goed .
Erg klein voor een Large
Oplichterij
Twee verkeerde bestellingen ontvangen, vijf keer gemeld maar geen enkele reactie. Wel 90€ vooruit betaald. SCHUNNIG!
BIJ HAARLEMO NIETS BESTELLEN!!
Geen maat
Wat een vreemde manier van zaken doen. Ik bestelde schoenen van maat 41.
De exemplaren die hie aankomen zijn ongeveer maat 36.
We zullen het nooit weten want op de schoenen zelf staat geen maat.
Op het zakje staat 41 dat san weer wel
Ook ik heb besteld voor 140,00 krijg ik…
Ook ik heb besteld voor 140,00 krijg ik waardeloos spul voor nog geen 2 tientjes waard…denk stuur het terug en wat blijkt??? Geen gehoor geen mail een Frans sprekende man op het antwoordapparaat (kan je niks mee) wel een adres: beethovenlaan 22, 5151 LJ in DRUNEN….maar als je daar je verhaal gaat halen wie weet wat voor uitschot van de bovenste plank daar woont….dan maar aangifte bij de politie…maar dat zal ook niet veel uithalen deze viezerikken gaan gewoon verder onder een andere naam bah te walgelijk voor woorden dit bedrijf
Complete boevenbende
Complete boevenbende, NIET bestellen, producten inferieur en terugsturen niet mogelijk. In een woord OPLICHTERS !!
Helaas kreeg ik een item wat niet leek…
Helaas kreeg ik een item wat niet leek op de afbeelding die ik had besteld. Echt slechte kwaliteit. Dus ik wilde het retour sturen. Maar ik krijg geen enkele reactie terug. 4 keer gemaild en niets terug. Waardeloos... en dan wel zo'n mooie site hebben waar ik helaas ook ben ingetrapt. Weer wat geleerd; altijd eerst reviews lezen....
Zij reageren niet als je wat wil…
Zij reageren niet als je wat wil retourneren wel 30 keer gedaan en geen reactie!!
Ik ben ook opgelicht
Ik ben ook opgelicht. Spullen besteld, het duurde minstens drie weken voordat ze geleverd werden en toen ze niet pasten, konden ze niet terug gestuurd worden. NIETS bestellen dus
Nooit bereikbaar
Heb meerdere keren contact opgezocht met Haarlemo. Nooit reactie gehad. Erg jammer dit!
Ik wil graag mijn pakketje retourneren.
SLECHTER dan SLECHT
19 juni een bestelling gedaan.
Bestelling zou binnen een paar werkdagen komen, wat bleek een paar weken te zijn. Met de vraag of de bestelling geretourneerd kon worden kreeg ik één antwoord, met dat dat niet kon en het echt zou komen. Gevraagd of ik dan een retour label zou mogen krijgen waarNOOOIT meer op werd gereageerd (natuurlijk). Uit eindelijk de neppe goedkopen lelijke jurken ontvangen. (shein lijkt nog een beter bedrijf). 30 mails gestuurd ZONDER OOIT een antwoordt terug te krijgen. €600 euro naar de maan!!!
Alles wat hieronder staat klopt
Alles wat hieronder staat klopt! Dikke oplichters! Na tig mailtjes geef ik het maar op, het enige wat ik nog hoop is dat niemand hier nog wat gaat kopen en deze reviews op tijd leest want dit is weer een les voor mij
OplichtersZoals alle negatieve reviews hieronder…
Zoals alle negatieve reviews hieronder hoef ik niet te herhalen., maar ik doe het toch!
Broek besteld, die is uiteindelijk geleverd, maar is te klein. Na zeker 4x contact via mail en contact formulier geen reactie om retour te sturen , of geld terug te ontvangen.
Dus mensen, bij Haarlemo nooit iets bestellen………
Het is allemaal waar wat er in de voorgaande reviews staat.
Ben je van plan om hier iets te…
Ben je van plan om hier iets te bestellen? NIET DOEN!
je bent je geld kwijt en op de mailtjes wordt niet reageert. Het zijn oplichters die hun spullen uit China laat komen duurt weken voor je het überhaupt ontvangt daarna is er op geen mogelijke manier meer contact mogelijk. DUS EEN WIJZE ADVIES NIET DOEN!
Carmen een slachoffer.
Heel slecht bedrijf
Heel slecht bedrijf, vier weken geleden besteld. Niks ontvangen. Ze sturen een nep bewijs van levering. Niet aanrader
Jammer dat ik er in getrapt ben
Jammer dat ik er in getrapt ben. Had beter eerst die reviews kunnen lezen. 54 euro naar oplichters gegaan. ik had dat geld liever aan een goed doel geschonken.
Niet bestellen!!
Niet bestellen!!
Ik heb in mei mijn jurken retour verzonden en nog steeds geen geld terug!!
Contact met dit bedrijf is onmogelijk
Maatvoering van de aangeboden kleding klopt van geen kanten. Terugsturen, c.q. ruilen voor grotere maat kan niet omdat contact met dit bedrijf onmogelijk is (4 pogingen gedaan in 1 week).
Ze doen zich aanvankelijk zeer klantvriendelijk voor en geen idee dat mijn produkt uit China komt. Dan had ik zowiezo niet besteld. Weer geleerd: altijd eerst reviews bekijken!
Niets bestellen bij dit bedrijf!!
Niets bestellen bij dit bedrijf!!: lang wachten op je bestelling, kwaliteit van de blouse die ik heb besteld is dramatisch, geen label te vinden in de blouse, retourneren is niet mogelijk, geen reactie op mails. Jammer dat ik nog 1 ster moest geven om deze beoordeling te kunnen geven.
Very bad quality and long delivery
Very bad quality and long delivery
the dress is not at all what is in the website. I am trying to get my money back but there is no answer.
do not buy from this store. it is a scam
Bestel hier nooit iets!
Als ik 0 sterren zou kunnen geven, had ik het gedaan. Slechte kwaliteit en als je het terug wilt sturen, krijg je geen antwoord op het ingestuurde contactformulier. Regelrechte oplichters en wie houdt zich schuil achter het adres Beethovenlaan 22 in Drunen?
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








