Hallo Arie,
We vinden het helemaal niet vervelend dat je kanttekeningen maakt. We vinden het wel vervelend wanneer er onzin uitgekraamd wordt, waarop vervolgens een zogenaamde beoordeling wordt gebaseerd.
:-(
Op Marktplaats zul je voor €50 geen refurbished Galaxy A5 vinden, die werkelijk 'zo goed als nieuw' is, voorzien van een nieuwe accu, én 6 maanden garantie heeft. Je vergelijkt appels met peren.
En, ja, natuurlijk betaalt men voor onze service. We leven niet van de lucht. Jij wel?
Voor slechts €195 krijg je bij ons een Galaxy A5 (zoals hierboven beschreven) die door ons reeds voorzien is van iodéOS. Daarnaast kun je altijd gebruikmaken van onze supportafdeling, wanneer je ergens niet uit komt; per e-mail of telefonisch. Eigenlijk een koopje dus!
Dat je in NL enkel via VoIP zou kunnen bellen is flauwekul. (Bovendien heet die techniek via het mobiele netwerk VoLTE, niet VoIP.)
Vraagje... Wat heeft jou bewogen om een review te schrijven over Goodbye BigTech? Volgens onze gegevens is er geen Arie Brood die gebruikmaakt van één van onze producten of diensten. Is dat niet eigenlijk een voorwaarde om een review tot kúnnen plaatsen?
EvdH