Goloans Arvostelua 

433
•
TrustScore 2/5 tähteä

2,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

GoLoans has received caution alerts from customers and review companies . my experience with them (2025) has been as many customers have given in canada (2025). i have just received an email from on... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I had no issues with this company I had a few loans with them and no extra fees or additional charges… The repayment of my loans were completed without any complications or hiccups….

Saanut 1/5 tähteä

Giant waste of time. They make you create an account on their website submit picture ID and deny you a loan. They tell you "its not a reflection of your financial worthiness" while actively deny you i... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Sign up? Great! Add banking? Great! Privacy! Invaded!!! They will take that banking info, and give it out to anybody. They claim they do not go through banking info. They instantly stated the enti... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Lainaa tarjoava yritys

Yrityksen kirjoittama

Online lending platform built for people that needs access to cash quickly. Take a loan so you never need a loan again.


Yhteystiedot

2,1

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

433 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,1

Kaikki arvostelut

(433)

25 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

How can I leave a review

How can I leave a review. I have heard nothing but good things about but applies yesterday afternoon and close to 24 hours later ZERO response. I go to the help line and no agents available. I go phone them and again NO agents available??????

29. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Goloans-logo

Vastaus yritykseltä Goloans

Dear Shelley,

We sincerely apologize for the delay in responding to your application and for any frustration this has caused. We strive to provide timely support, and we regret that you were unable to reach an agent when you needed assistance.

Our team is currently experiencing a high volume of inquiries, but we are committed to getting back to you as soon as possible. Please rest assured that your application is important to us. If you haven’t already, please email support@goloans.ca with your application details, and we’ll prioritize your request.

We appreciate your patience and your interest in our services. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to assist you soon!

Best,

The Goloans Team

Saanut 1/5 tähteä

Unprofessional and incompetent

20. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Goloans-logo

Vastaus yritykseltä Goloans

Dear Sir/Maam,

We’re sorry to hear that you had a negative experience. Providing professional and efficient service is our priority, and we regret that we didn’t meet your expectations.

We’d love the opportunity to understand what went wrong and make things right. Please reach out to us at support@goloans.ca or +18664784119 so we can address your concerns directly.

Your feedback is valuable, and we appreciate the chance to improve.

Best regards,
The Goloans team

Saanut 1/5 tähteä

Giant waste of time

Giant waste of time. They make you create an account on their website submit picture ID and deny you a loan. They tell you "its not a reflection of your financial worthiness" while actively deny you in your time of need. Screw Pay day loans in general but especially these guys. Gone to them twice now and both times got turned down after going through a hassle.

6. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Goloans-logo

Vastaus yritykseltä Goloans

Dear Eyobel,

We’re sorry to hear that you had a frustrating experience. We understand that applying for a loan can be a time-sensitive matter, and we never want our process to feel like a waste of time.

Our approval decisions are based on multiple factors, and while a denial is not a reflection of your financial worthiness, we acknowledge that it can be disappointing. We strive to be transparent and efficient in our process, and we regret if it felt otherwise.

If you'd like more details on why your application was declined or to explore any possible alternatives, please feel free to reach out to us at support@goloans.ca or +18664784119. We appreciate your feedback and the opportunity to improve.

Best,

The Goloans Team

Saanut 1/5 tähteä

Info stealers and ZERO customer service

Gave these guys a shot but now I am starting to believe the other negative reviewers. I do believe that they're just out there to steal and sell your information. Apparently my application got rejected because I am self-employed... they even put self-employed as an option. Nowhere does it say that self-employed income is a no-go. They just collect all your information, even though they know they will reject you, because they clearly are up to no good. If you don't service self-employed individuals, then make that CLEAR so we don't waste our time giving out our precious and sensitive information.

They also have ZERO customer service. No one is EVER available on their supposed "live chat" or even responds on fb or via email. I had some luck on fb chat but they just stopped responding. And no one EVER answers the phone... it's just an automated voice saying no one is there.

Sketchy.

17. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Goloans-logo

Vastaus yritykseltä Goloans

Dear Sir/Maam,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback. We understand how frustrating it can be to go through the application process only to be declined, and we sincerely regret any confusion regarding our eligibility criteria.

While we do accept applications from self-employed individuals, approval is based on various factors, and we apologize if this was not communicated clearly upfront. Your concern about transparency is completely valid, and we will take your feedback into account to improve how we present our requirements.

Regarding customer service, we strive to be as responsive as possible, but we recognize that there may have been delays. We’re actively working on improving our support channels to better serve our customers. If there’s anything we can do to clarify your situation, please reach out to us at support@goloans.ca or +18664784119, and we’d be happy to assist you.

Thank you for your feedback—we take it seriously and are committed to improving our services.

Best,

Goloans

Saanut 1/5 tähteä

Everybody talks about how they were…

Everybody talks about how they were fast getting approved, but even after sending in all my documents it still took days (Saturday- Tuesday) to get back to me. No one answers their phone, and the chat bot just tells you to wait your turn… the whole “will get back to you in 30-60 minutes is a lie…” as it’s now Tuesday and they sent that email Saturday

14. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Goloans-logo

Vastaus yritykseltä Goloans

Dear Sir/Maam,

We sincerely apologize for the delay in processing your application and for any frustration caused by our response times. We strive to review applications as quickly as possible, but during peak periods, processing times may take longer than expected. Also, when we do not have all the information readily available for us, expect delays on your application process.

We understand how important timely communication is, and we regret that our estimated response time did not align with your experience. We are actively working on improving our support availability and response times to better assist our customers.

If your application is still pending or if you need further assistance, please reach out to us at support@goloans.ca or +18664784119 and we’ll do our best to address your concerns as quickly as possible.

We truly appreciate your patience and your feedback, as it helps us improve.

Best regards,
Goloans

Saanut 5/5 tähteä

They were very fast

They were very fast, processing the loan application, and surprised I was able to complete everything via text and email.

24. syyskuuta 2024
Goloans-logo

Vastaus yritykseltä Goloans

Dear Kayla,

We highly appreciate the review and we're happy to have helped you out!

Thank you and all the best,

Goloans

Saanut 1/5 tähteä

SCAMMERS STAY AWAY FROM THIS COMPANY

SCAMMERS STAY AWAY FROM THIS COMPANY

21. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Goloans-logo

Vastaus yritykseltä Goloans

Dear Reb,

We discourage posting negative reviews since we declined your application for a loan. Grievances are not welcomed here.

Thank you.

Best,
Goloans

Saanut 3/5 tähteä

I like the fact that they were there…

I like the fact that they were there for me as I needed the money in a hurry.but The amount which was granted was not what I received I received a quarter of the amount but still had to pay back the full amount plus interest.i have tried calling the agent in charge but have not gotten a response up until now.i do believe it's the agents fault in this matter that's why she hasn't answered my call.

16. elokuuta 2024
Saanut 5/5 tähteä

Always reliable

GoLoans has been my go to for over a year now and they've never let me down. Their customer service is prompt and courteous. It's easy to apply and takes minimal time to receive your funds!

18. marraskuuta 2024
Saanut 1/5 tähteä

I’ve just read other reviews…

I’ve just read other reviews and had something happen. After I did the verification I had notifications from my bank that my pin was changed. My bank account is now frozen. On top of this go loans denied me saying I wasn’t meeting required income some months. Strange as I’ve been working with the same company for 10 years with the same monthly salary!! I’m also receiving texts and calls with “amazing” offers.

10. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Leak of personal information

Sign up? Great!
Add banking? Great!
Privacy! Invaded!!!
They will take that banking info, and give it out to anybody. They claim they do not go through banking info. They instantly stated the entire contents of my bank account as if they had personally run through each transaction. There remains a high risk of leaking your personal data with public domain. I'm getting calls and texts from random people claiming to help cause I'm a loyal customer of Goloans. This is very concerning. I've twice now had attempts to log into my bank after my original verification. Change your banking password!!! Report report report!!

5. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Goloans-logo

Vastaus yritykseltä Goloans

Hi,

We’re sorry to hear about your concerns. Goloans values your privacy, and we have strict protocols to protect your banking information—this data isn’t shared with anyone outside of our secure systems.

I would also like to note that the Instant bank verification third-party software only sends us a copy of your electronic banking statement. We do not have access to your bank account.

If you've received any unauthorized contacts, please let us know so we can investigate. Updating your password is also a good step for added security.

Thank you for reaching out, and we apologize for any worry this may have caused.

Best,
The Goloans Team

Saanut 2/5 tähteä

They will lend to almost anyone ..at a cost

They will lend to almost anyone, but there is a cost. Guarantor/ broker fee is 50% or more.

27. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Goloans-logo

Vastaus yritykseltä Goloans

Hello,

All of our loan products are endorsement loans so it does come with a surety fee. In lieu of that fee, we do offer incentives to good payors. You can save up to 50-70% on your surety when you pay the loan off within 14-30 days.

Saanut 1/5 tähteä

Never awncer emails or messages never a…

Never awncer emails or messages never a live agent on phone nothing... always in evaluation stage for a week each day saying I being upgraded ro that stage and ask to do ibv 100 times in a week and also sent pic of banking and still no response.. got to be the worst I ever dealt with by far and for a little loan too much hassle please stay away

27. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Goloans-logo

Vastaus yritykseltä Goloans

Hello Shawn,

Upon checking what went wrong in your application with us, it took you awhile to link to the Instant Bank Verification. That is out of our control and we remained responsive to you during this process.

Once you were able to access the IBV, we evaluated your application immediately. However, upon thorough evaluation, we apologize if we cannot be of help to you. It is one of our loan criterion that you should have a low debt ratio.

Regards,

The Goloans Team

Saanut 1/5 tähteä

Horrible company....do not trust them…

Horrible company....do not trust them or give them sensitive information. Poor customer service, slow, and beyomd sus. I believe they act fraudulently and should be reported to BBB and national fraud centers.

30. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Goloans-logo

Vastaus yritykseltä Goloans

Hello Ryan,

We would like to extend our services to you to thoroughly investigate what happened in your case, however, I cannot find you in our list of clients.

To be honest, yes, we sometimes do have slow days, that's because we are dealing with a high volume of inquiries and we try to address each matter promptly.

However, I believe that is not a sufficient reason to be labelled as a "suspicious activity". If you are disappointed or frustrated because we were not able to expedite your request, just say so. No need to make false accusations.

Best,

The Goloans Team

Saanut 1/5 tähteä

worst lender ever!!!!never answer…

worst lender ever!!!!never answer phonecalls been trying to call them for week left voicemail never get back to me .dont waste time applying they wont respond back

5. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Goloans-logo

Vastaus yritykseltä Goloans

Hello,

I'm personally extending my service to you to investigate what happened to your loan application and how we can do right by you. If you could reach out to us and tell us your real name or email address, then we can sort this thing out.

I find it hard to believe that you've been calling for a week and not one of our agents have called you back. It is our protocol to always callback a missed call.

Looking forward to you reaching out.

Thank you!

Best,

The Goloans Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin