FED Fitness Arvostelua 

153
•
TrustScore 5/5 tähteä

4,8

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

When I received my trampoline from a 3rd party seller, it was missing necessary parts. BCsn trampoline support quickly jumped into action and shipped out parts, some of which were overseas. Ve... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Quick response from customer service. (Even on a weekend which was not expected) To clarify, I wouldn’t have had to call them if I would have read the instructions more thoroughly.. Great product so f... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Excellent customer service. Very prompt responses to my questions about a factory reset of my treadmill. We have had the Star 100 treadmill for two years. We love it! After a while the belt needed oil... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I have been vigoriously using my Yosuda Rower for over 4 years now. Recently I experienced a very unusual break on one of the pedals. Despite the product being well out of warranty, Yosuda quickly r... Näytä lisää

4,8

Erinomainen

TrustScore 5/5 tähteä

153 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,8

Kaikki arvostelut

(153)

153 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

I am very pleased with this company

I am very pleased with this company.
There was an issue with something that was delivered and was damaged during delivery. They took care of the situation immediately and are sending me a brand new one!
Customer service is phenomenal
I will definitely do business with them again!

20. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Yosuda folding exercise bike

We purchased a Yosuda folding exercise bike which came in quick time. Everything was well packaged and easy to assemble. We are very pleased with the bike. Its well made and good to ride.
There was one small, minor mark on the seat back rest and FED are replacing this item. Lavender responded quickly to our email and we would like to show our appreciation. I believe we made a good choice here.

18. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Exercise bike from FED Fitness

The shipping was fast, the exercise bike was packaged very well, the instructions were very easy to follow, the price was very affordable, and the bike is very well built. I will enjoy using it, thank you.

16. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Great Customer Support

Support has been great. I contacted FED Fitness immediately after my purchase to say that the advertised discount wasn't applied to my purchase and requested a credit. They responded right away and took care of it.

14. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Great Customer Service

The package was significantly damaged in transit and when I contacted the company to let them know, they responded quickly and were great to work with to get the matter resolved.

5. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Replaced my Bellicon and super happy with it

I purchased a rebounder from them which was to replace my older Bellicon which was 3x the price. after a year of daily use I can confirm the rebounder is quality and very well built. The bounce is not too soft and not too hard but just right. highly recommend purchasing the BCAN rebounder if you are in the market and if not my question to you is WHY NOT? Tjheir customer service is incredible as well.

30. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

The company showed their excellent…

The company showed their excellent customer service, because the understood my problem with space and equipment.
They walked the extra mile and gave me the solution to my situation.
I can recommend widely to FED Fitness for every one

12. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

OUTSTANDING CUSTOMER SERVICE

I have been vigoriously using my Yosuda Rower for over 4 years now. Recently I experienced a very unusual break on one of the pedals. Despite the product being well out of warranty, Yosuda quickly replaced broken part. Customer support is fast and very friendly. This is a company that clearly stands by their product.

10. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Terrible experience

Terrible experience. I ordered a Brake Knob Assembly for YOSUDA Bikes in April 2026, and I still haven't received it. No customer service phone, emails ( more than 12) never answered, chatbots that don;t work... 36 USD thrown to the toilet. PLEASE NEVER BUY ONLINE FROM THIS STORE

22. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
FED Fitness-logo

Vastaus yritykseltä FED Fitness

Hi Carlos,

We are truly sorry for the inconvenience and disappointment this situation has caused. We fully understand your concerns regarding the lack of a response.

We have located the records of your previous emails to us and confirm that we’ve replied to them, but it seems our messages may not have reached you, possibly due to email filtering.
Since you weren't able to receive the solutions we sent, we'd love to try again using a different route. Could you please contact us from an alternative email address so we can ensure our solution reaches you?

Please rest assured that we are committed to getting this resolved for you. We look forward to hearing from you soon!

Best regards,
FED Fitness support Team

Saanut 5/5 tähteä

Amazing Customer Service

Placed an order for one of their products on a third party online sales site and it was not described correctly on that site. The third party would not cancel my order if it was placed more than 30 prior. I contacted FED Fitness and told them the situation and they responded within 24 saying they canceled the order and charge was refunded within 48 hours saving time and shipping and headache of me having to ship back. Very impressive response and customer service. Highly reputable for doing this especially when the order for their product was through a third party. I would not hesitate buying from them in the future.

21. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Everything was great

Everything was great, but the tracking numbers confused me, so I reached out to customer service. They were helpful and got me the right numbers. Delivery was quick, and the elliptical was easy to build. The wheels on it are useless, so it isn't super easy to move, but I found a workaround.

3. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Had piece of my order lost in shipping…

Had piece of my order lost in shipping due to the handlers lack of care. Emailed the company and they very quickly were able to ship out a replacement part hassle free and no charge to me within 24hrs. Customer service was insane.

17. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

A complete replacement for the bike was…

A complete replacement for the bike was overdue based on the delay in warranteed parts and and incorrect shipment. This is what needed to happen right away, but did not. Also, when I reported the broken cushion frame, I had to send a copy of the website's warranty from your website to prove coverage. This should not a customer responsibility and customer service told me the total warranty was only for a year. A terrible gap in customer service. When the replacement cushion frame was ordered, based on the correct model number I provided, I received the wrong part. To make matters worse, cutomer service told me to dispose of the part rather than offering a return pickup. Apparenty Yosuda has money to spare on parts, but not customer service, After submitting photos to prove my point, a replacement cushion frame was placed on order, but a long delay resulted in a replacement bike. Good news there. However, it was disappointing to be told by customer service the full warranty is not applicable to a new bike, leaving me with just months on my original warranty, and this applies only to the frame, not other components on a new unit. Based on company dictates, customer service no doubt stayed within set parameters, but with that I am not a happy customer. For marketing purposes, consider my 25/250 experience during my corporate marketing work: If you are satisfied with a product, you will offer positive reviews to 25 people, but if not, you will offer negative reviews to 250. Enough said.

11. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

The company gave me the info I…

The company gave me the info I requested even though I did not purchase the equipment from their store!! I really appreciated their commitment to customer service!!!
THANK YOU!!!!

7. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Great customer support

A piece must have fallen out of the box during transit. We discovered it as we were putting our heavy equipment together. I emailed customer support and they were so helpful very quickly and got the problem solved!

15. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

I received my bcan rebounder with a missing part

I received my bcan rebounder with a missing insert. I immediately sent them a picture and they responded very quickly. They sent a whole new leg, which came in damaged, I once again contacted them immediately, and they responded by sending me the part that was missing. All in all, it took a couple of tries, but happy with the product and the customer support!

22. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin