Dragons Head Shop Ltd Arvostelua 

248
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Looked like a good product(s) Affordable too. Bought/ordered the product, then nothing. Order didn't arrive, hard to track, no response after several emails to their customer support. Shocker, you c... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Hello, The Dragons Head Shop Ltd cannot fulfil orders at the moment due to unforeseen circumstances. The owner passed away suddenly. This is a family member trying to sort out estates. We will try t... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Discreet, pretty good selection although couldn’t find exactly what i wanted. Fast delivery considering. The pipe i got is excellent quality but has 2 major drawbacks- the tapered stem makes it hard t... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Haven’t received parcel at all payed extra for tracking number and everything haven’t received anything. Can’t even see where it is as tracking number don’t work will never be using this site again I... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Kauppa
  2. ja myös
  3. Sähkötupakan myynti
  4. Sähkötupakkamyynti
  5. Vesipiippukauppa

Yrityksen kirjoittama

Dragons Head Shops based in London, UK Dragons Head Shop is an online-only store selling smoking, vaping and CBD products globally, operating from the UK. The store's main focus is the supply of high-quality Smoking and Vaping Accessories, such as Hand Rolling Papers (HMRP), Hemp-based CBD Oil Based Products, Shisha Tobacco flavours and accessories, Water pipe Bongs & Hookahs and many more. Their aim is to provide a one-stop shop for all smoking and vaping related needs with competitive pricing and hassle-free shipping and returns. They strive to stock only the best available products


Yhteystiedot

3,3

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

248 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,3

Kaikki arvostelut

(248)

0 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

It's been 1 month and I have not…

It's been 1 month and I have not received my order

20. maaliskuuta 2021
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Dear Insaaf, I replied to your message regarding payment of customs duty via email, if you did not receive it, please, check your spam folder. To re-cap, If you refer to our terms and conditions of delivery and shipping for overseas customers. It is the responsibility of you the customer to pay any import or customs taxes. As mentioned in my reply I have looked up the details for your location and it is legal to import your purchases in your country and the duty payable is 15%. As a goodwill gesture, I will send you a discount code for the value of this from any future order. Also, your order was placed on March 4th 2021 and when you posted the review was just over 2 weeks not 1 month. I hope that this clarifies the situation. Kind regards Lee

25/3/21 Further to the above reply, I have looked into this even further as I do not like an unhappy customer. I feel that you are unfairly criticising us fo the whole situation and still exagerrating the time scales to portray us poorly. You placed an order on 4/3/21, this was dispatched 5/3/21 and in your country on 9/3/21 and has been under clearance proceedings since then. The delay has been totally caused by your governments clearance procedures that would be impossible for us to influence. The Royal Mail website states "This item is still being assessed by the destination customs authority. If any further information is required before release they will contact the recipient directly." Your categorisation that we have provided a 1 star bad service is therefore not one I can accept. To recap; order to arrival in your country 5 days, Items held by your government 16 days. This is still only 21 days (or three weeks) which any observer can clearly work out is under 1 month and not over 1 month

I can sympathise with your frustrations about this situation, I do feel strongly though that you are focussing on the wrong party to apportion the blame to here.

If I am misunderstanding the situation at all , do let me know how.

Kind regards
Lee

Saanut 4/5 tähteä

Generally brill

Excellent quality and price, wrong size sent but needed so couldn't be returned...had to adapt
Was large bowl with largest male connector not 10mm
Edit
Problem corrected

9. maaliskuuta 2021
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Hi Oliver, I am really sorry that you were sent the wrong item. Please let me know which item you received and I will send a replacement to you of the correct item, If you have managed to get the other one working, please, feel free to keep that too. In future if there is any issue with any order, we are here to put things right. I'm sorry that we have let you down here. Kind regards Lee

Follow up 26/3/21
Hi Oliver
I hope you received your replacement in tact and in time. Please let me know it arrived safely and more importantly that you are happy with the item and our handling of the mistake we made. If these have been positive experiences. I would humbly ask for you to re-visit your initial review? Kind regards
Lee

Saanut 5/5 tähteä

Great service!!!

8. maaliskuuta 2021
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Thanks, Jo. We try to get things right first time, Occoassionally we do make human errors and then you will see how we try to fix those issues and go the extra mile.

Saanut 5/5 tähteä
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Hi LB, us LB's should stick together, If there is ever an item you are looking for, that we don;t have in stock. Let us know and we will try to competitively source it for you. Kind regards Lee B

Saanut 5/5 tähteä

Super fast

Very fasy and very good product , many thanks 🥰🥰

11. helmikuuta 2021
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Thank you, Natacha.

Saanut 5/5 tähteä

Great service

Great service. Helpful, talkative and an easy experience because of the guys over there. Will buy again for sure.

10. helmikuuta 2021
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Thank you, Manny.

Saanut 5/5 tähteä

Got a fake bong, but i got a refund

bought a bukkit bong, somehow the bukkit inprint on the top is missing and the wrong bong head came with it, which let a lot of air trough, so the content of the head isn't burning well. And the quality of the bong is bad, the tupe had holes at the top and bottom.

Update:
So the bong is now no longer availibale in the shop (because it was a fake), so nobody gonna have the same problem. And i got a refund. Thanks for the good support.

3. helmikuuta 2021
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Dear Jona, I am sorry to hear that you are not happy with your Bukket bong. I buy these from a reputable wholesaler; I was not aware that they had an imprint on the top. If you would like to return it, I will send you a postage label and once I have the bong back, I will send you a full refund. I will also check this out with the wholesaler and see what their thoughts are. If they are not genuine then, I will be complaining about this. I will also take them down from our store, whilst we investigate. Apologies again, but rest assured, I will get to the bottom of this. Please, let me know if you wish to return and I can either email a label or post one up to you, if you do not have access to a printer. Kind regards Lee

***update***
I have investigated this issue further and it appears these have been pirated. I can only apologise for this, we have also been the victims here. Our offer still stands of a refund, but we have had no reply from you. We take this kind of thing extremely seriously as we only wish to sell the best quality products and not fakes. They will not be stocked again or sold here. I hope that this answers your initial comments in your rating and would ask that if you do wish to claim your refund, that you contact us directly and potentially update your review to reflect the customer service provided and actions taken in order that this does not happen to anyone else.

****final word****
Thank you for updating your review and bringing this to our attention, we will not tolerate counterfeiting of branded goods. We hope to see you in the shop again soon

Saanut 5/5 tähteä

Well packaged and timely delivery

Well packaged and timely delivery. Even better, they had a slight pink colouring in the glass. I won't lie to you, they are the most attractive pipes I have seen, sucking on them is a joy!

25. tammikuuta 2021
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Thank you, Dayle. Are you serious, they are pink? I must be going blind, they are supposed to be clear. However, I'm glad you like them... off to check the rest of the stock now. #expectarebrand lol

Saanut 5/5 tähteä

Good service and products

Pretty quick delivery everything as expected and described, well packaged so no breakages. Thank you.

24. tammikuuta 2021
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Thank you, David.

Saanut 5/5 tähteä

Always a good shopping experience

Always a good shopping experience, very helpful, good quality items, very well packaged and very quick delivery, definitely recommended.

23. tammikuuta 2021
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Thank you, Tracey. I hope you could read my note. My handwriting is not the best.

Saanut 5/5 tähteä

Excellent all round

Fast delivery, high quality products, friendly service.

14. tammikuuta 2021
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Thank you for your review, Simon. It is much appreciated.

Saanut 1/5 tähteä

Asked for my order to be cancelled…

Asked for my order to be cancelled within a few hours after ordering and for a refund, message was ignored and then item shipped the next day - still no reply to my original email.

12. tammikuuta 2021
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Dear Jay, I sincerely apologise for our mistake. We have recently changed one of our internal applications that processes emails to our system. Your review has brought to our attention an error that has meant some emails have been processed incorrectly. I am grateful to you for leaving the review as this could have carried on for a few more days or weeks. I will of course immediately issue you a full refund. I hope that this situation does not completely put you off using us again. As you can see we have many five star reviews and happy customers.
Again, I am sorry we have let you down.
Kind regards
Lee

Saanut 5/5 tähteä

Never changing customer service in a very changeable Covid world

Ive once again been treated like a VIP all through my purchase from start until the end I have received , a service next to nothing , helpful, attentive, quick and friendly , is a few words to describe this service , these guys have grown into such a respectable and reliable shop owners and with the quality and price it’s hard to go anywhere else.
We all have had a tough year , worldwide that is , COVID-19 have certainly brought us closer and changed our lives forever but to sit back and relax on this Xmas night and enjoying the products I got , does make things easier and makes one appreciate the important things life ,especially knowing this is one of the things that will never change🙂

Well done boys and I wish you a Merry Xmas and all the best for the New Year

25. joulukuuta 2020
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Thank you, Marlon. Your custom is much appreciated and we wish you a merry Christmas and a prosperous New Year. Hopefully, Covid-19 will be in the rearview mirror

Saanut 5/5 tähteä

Very well made and the delivery was quick!

Very happy with the penis shaped bong!
The delivery was quick and the bong arrived in one piece.
The glass is very thick and strong too.

9. joulukuuta 2020
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Thank you, Benjamin. It is a very well made piece.

Saanut 2/5 tähteä

No communication

6. joulukuuta 2020
Dragons Head Shop Ltd-logo

Vastaus yritykseltä Dragons Head Shop Ltd

Dear Matt, I am sorry that you felt there was no commumication. I am genuinely shocked that you feel we have let you down with our communications to you as we designed our communications strategy to keep customers aware of all steps in the process; from order to dispatch and post sale.
I have reviewed your order and would like to point out the following. When you placed the order you received via the email you provided a confirmation of your order. Your order was packed and ready to be shipped in less than 45 minutes to which you should have received an email and SMS containing the Royal Mail tracking number. Your items were posted the next day (as the order was past 4pm on the Monday you ordered your items) and as this was your first order, we sent you an email thanking you for your business. Approximately five days after this you should have received an email asking if you were happy with your order. I assume that the contents of your order were in good condition and quality as we received no notice otherwise? All of our correspondence has our contact details on and if there was any kind of issue we invite people to contact us and we will do our best to sort any problems. I am unsure what further communications we could have provided to you. If you have a suggestion I would very much welcome it and if it is feasible would very much consider implementing it.
Kind regards
Lee

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin