digoo Arvostelua 299

TrustScore 1/5 tähteä

1,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Verkeerd toetsenbord en verkeerde lader geleverd. Ondanks plus minus 10 maal contact geen enkele acties van digoo gezien, niets ontvangen. Volledig onder de maat Ondanks snelle reactie hieronder... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Helemaal niet tevreden van de service. 7 maanden geleden een GSM toestel gekocht met 2 jaar garantie. Na 4 maanden werkt het toestel niet meer. Toestel moeten op sturen voor garantie 6 weken geleden.... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Dat is hier precies een beetje 'op goed geluk' laptops kopen. Bij de één is het "fantastische service", bij de ander is het een opeenvolging van mankementen in producten en diensten. Mijn persoonlij... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

J'ai acheté un MacBook pro en octobre 2018 et suite à de nombreux problèmes graphiques j'ai décidé de l'emmener en réparation en février 2019. Après plus de 3 mois d'attente je reçois à nouveau mon o... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Tietokonekauppa
  2. Tietokonekorjaaja
  3. Kierrätyskeskus

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Actief sinds 2011 als speciaalzaak voor nieuwe en refurbished toestellen. Door onze klantvriendelijke en ervaren team wordt je altijd professioneel geholpen! Klanten kunnen onze fysieke winkel bezoeken of online bestellen via onze webshop met gratis levering in België en Nederland. We hopen je snel te zien op onze webshop of in ons kantoor!


Yhteystiedot

1,1

Huono

TrustScore 1/5 tähteä

299 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 3/5 tähteä

Licentie office wordt niet bezorgd

Ik kocht een refurbished laptop + een licentie voor office.
De levering was heel vlot. Van de laptop ben ik tot hiertoe tevreden. De info op de website is voor mij gedetailleerd genoeg. Wat er niet opstond is dat de laptop oorspronkelijk een qwerty was, en dat dit met stickertjes wordt opgelost. Voor mij is dit geen probleem, maar het is een kleintje om dit te vermelden.
Office staat er niet op. Op dinsdag nam ik contact op via chat om te vagen hoe dit komt. Ik kreeg te horen dat ze dit er niet zelf opzetten, maar een licentie doormailen. Ik vind het geen probleem dat dit er nog niet opstaat, maar opnieuw, het is een kleine moeite dit op voorhand te vermelden. Op woensdag heb ik nog niks binnengekregen, ik bel om te vragen waarom, ik krijg de melding dat dit in orde gemaakt wordt. Op donderdag nog niks gekregen, ik mail, tot heden geen antwoord. Op vrijdag bel ik, er wordt me gezegd dat ik binnen het halfuur een antwoord krijg, maar helaas niks gehoord. Ik ben niet van het type het moet meteen geregeld zijn, als er een goede reden is waarom dit niet meteen kan is dat ok voor mij, maar naar mijn gevoel word ik nu toch wel aan het lijntje gehouden. Ik heb lang gewacht om mijn waardering te geven, maar ik heb op dit moment het gevoel dat er enkel dan iets zal ondernomen worden door jullie. En dat op zich is al een spijtige zaak.

15. kesäkuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
digoo-logo

Vastaus yritykseltä digoo

Dag Annemie,

Hartelijk dank voor je recensie.
Dit werd onmiddellijk doorgegeven aan de verantwoordelijke.

De licensies zijn sinds een korte periode nieuw in ons gamma.
De vertraging in levering hierin is inmiddels opgelost waardoor je de licentie inmiddels in je mailbox kan terugvinden.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Veel succes met de laptop en de licentie!

Met vriendelijke groeten,
Dilano - Digoo Team

Saanut 5/5 tähteä

Zeer vlotte service

Zeer vlotte service. Geweldig handig dat er een online chat is met deze mensen zodat men met eventuele vragen bij hun terecht kan.
Enorm sterke aanrader om bij hun te kopen.
Ben uiterst tevreden van de snelle levering, behulpzaamheid en de zorg waarmee het product verpakt en opgestuurd is.
Doe verder op dit elan digoo.be.
Guido C.

13. kesäkuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Ik heb een laptop besteld

Ik heb een laptop besteld , merk samsung , ik heb hem nu 5 dagen en tot zo ver ben ik er zeer tevreden van , hij heeft een minime beschadiging op het scherm en dan even ter verduidelijking , een lichte streep die mij persoonlijk nu niet verder stoort, zeer snelle levering ! dank u wel

8. kesäkuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Laptop 2 maal moeten opsturen voor…

Laptop 2 maal moeten opsturen voor herstelling. Lange wachttijd voor reparatie en response.

24. toukokuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
digoo-logo

Vastaus yritykseltä digoo

Dag Sonja,

Bedankt dat je ons dit liet weten.
Wij hechten veel belang aan snelle maar correcte oplossingen voor onze klanten.

De verantwoordelijke is hiervoor aangesproken en dergelijke wachttijden zullen vermeden worden in de toekomst.

Ik neem deze feedback dan ook heel graag mee in ons teamoverleg.

Met vriendelijke groeten,
Dilano - Digoo Team

Saanut 1/5 tähteä

Helemaal niet tevreden van de service

Helemaal niet tevreden van de service. 7 maanden geleden een GSM toestel gekocht met 2 jaar garantie. Na 4 maanden werkt het toestel niet meer. Toestel moeten op sturen voor garantie 6 weken geleden. Na verschillende mails nog altijd geen reactie.Enkel mails met de uitleg dat ze al 6 weken aan het toestel bezig zijn, Dus heel ontevreden. Alles behalve een profesionele aanpak

23. huhtikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
digoo-logo

Vastaus yritykseltä digoo

Dag Yoeri,

Wat jammer te moeten vernemen dat je verwachtingen van de afterservice niet ingelost zijn.
Er is onmiddellijk navraag gedaan bij mijn collega's, blijkt inderdaad dat uw iPhone enige tijd bij ons in de technische ruimte heeft gelegen.

Dit vanwege het volgende:
De iPhone werkt perfect maar herkende uw zoon zijn simkaart niet meer, ook zat er een 'beperkingscode' op waardoor het toestel niet gereset kon worden. Alvorens een ander model te kunnen opsturen moeten de gegevens van de klant op het oud model volledig gewist kunnen worden. Dat was hier niet het geval omdat de beperkingscode helaas vergeten werd door u.

Daarbuiten heeft een van mijn collega's een dreigmail van u mogen ontvangen met als boodschap dat zijn persoonlijke verzekering hopelijk goed zal zijn voor het geval dat u het kantoor een bezoekje zou willen brengen. Daar werd deftig op geantwoord met als doel om u uit te nodigen en een afspraak te maken bij ons op kantoor om de situatie te bekijken en gezamenlijk op te lossen.

U bent langsgekomen en mijn collega's hebben geprobeerd om de situatie uit te leggen, helaas zonder positief resultaat langs uw kant. De camerabeelden maken duidelijk dat u met voorbedachten raden en een agressieve instelling bent langsgekomen. Jammer genoeg moesten mijn collega's de politie hierbij betrekken en is er inmiddels een dossier opgemaakt.

U bent nog altijd van harte welkom bij ons op kantoor om deze jammerlijke situatie te bespreken en positief af te ronden.

Met vriendelijke groet,
Het Digoo-Team

Saanut 5/5 tähteä

Prima ervaring met Digoo.be

Ondanks een levering die slecht verlopen is (iMac met gescheurde scherm) alles toch perfect afgelopen. Na telefonisch contact en het terugsturen van het toestel alles in de perfectie geregeld. Er werd geen probleem gemaakt over de toestand van het geleverde product. Meer dan waarschijnlijk is er iets gebeurd tijdens het transport door de leveringsfirma (Bpost) . Door Digoo is dan beslist dat ik een ander toestel kon kiezen of dat de reparatie van het toestel kon gebeuren.
IK heb gekozen voor een ander toestel en was zo tevreden dat ik er nog een ander toestel(iphone7) bijbesteld heb. De verantwoordelijke was zeer behulpzaam bij het leveren van de nieuwe toestellen en heeft dan nog eens alles geïnstalleerd zowel voor de iMac als de iPhone zodat ik niets meer hoefde te doen. Van een prima service gesproken. Ik moet toegeven dat ik , omdat het mijn eerste aankoop van een gerefurbished toestel ging, zeer wantrouwig was, immers liep alles niet perfect in het begin , maar ik moet toegeven dat ik nu mijn volste vertrouwen heb in zo'n prima onderneming. Chappeau ! Ik zal zeker nog zaken met jullie doen!

15. maaliskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Uitstekende service!

Het personeel is klantvriendelijk en men luistert goed naar de wensen van de klant. Indien mogelijk en het probleem is niet te groot, wordt het meteen opgelost. Goede service en ik ben heel tevreden!

26. helmikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Levertijd niet volgens termijn op website

De levertijd zou 2 dagen bedragen, uiteindelijk heb ik 12 dagen op de laptop gewacht. Qwerty aangepast met stickers naar Azerty, heel goed voelbaar en niet fijn om mee te werken. Urenlange updates met daarna foutmeldingen waar de updates ongedaan moeten gemaakt worden. Ik ging op de hoogte gehouden worden van de levering, maar heb zelf contact moeten opnemen om te vragen wanneer de levering zou plaatsvinden. Jammer dat het zo is gelopen.

23. tammikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Refurbished laptop gekocht voor…

Refurbished laptop gekocht voor studerende dochter. Snelle performance voor scherpe prijs. Snelle levering. Laptop was geleverd met windows7 ipv windows10, maar ik heb via een link die digoo mij bezorgde zelf de upgrade kunnen doen.

16. tammikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin