Verkeerd toetsenbord en verkeerde lader geleverd. Ondanks plus minus 10 maal contact geen enkele acties van digoo gezien, niets ontvangen. Volledig onder de maat Ondanks snelle reactie hieronder... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Verkeerd toetsenbord en verkeerde lader geleverd. Ondanks plus minus 10 maal contact geen enkele acties van digoo gezien, niets ontvangen. Volledig onder de maat Ondanks snelle reactie hieronder... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Helemaal niet tevreden van de service. 7 maanden geleden een GSM toestel gekocht met 2 jaar garantie. Na 4 maanden werkt het toestel niet meer. Toestel moeten op sturen voor garantie 6 weken geleden.... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Dat is hier precies een beetje 'op goed geluk' laptops kopen. Bij de één is het "fantastische service", bij de ander is het een opeenvolging van mankementen in producten en diensten. Mijn persoonlij... Näytä lisää
J'ai acheté un MacBook pro en octobre 2018 et suite à de nombreux problèmes graphiques j'ai décidé de l'emmener en réparation en février 2019. Après plus de 3 mois d'attente je reçois à nouveau mon o... Näytä lisää
Actief sinds 2011 als speciaalzaak voor nieuwe en refurbished toestellen. Door onze klantvriendelijke en ervaren team wordt je altijd professioneel geholpen! Klanten kunnen onze fysieke winkel bezoeken of online bestellen via onze webshop met gratis levering in België en Nederland. We hopen je snel te zien op onze webshop of in ons kantoor!
Eindgracht 3, 3600, Genk, Belgia
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Levering was de verkeerde laptop.
Deze is enkele dagen geleden terug gestuurt. Op dit moment nog geen informatie gekregen over wanneer de levering van de juiste laptop zal plaats vinden of als de vorige laptop al is toegekomen. Naargelang de opvolging hiervan zal deze review mogelijks aanpassen.
Ben nu al een week aan het wachten op mijn gekochte laptop.
Mail gestuurd en zelfs via FB; daar wel 1 recatie gekregen voor mijn ref nr, maar nu nog steeds niet...
dus indien volgende week niets te horen of niets te ontvangen. Ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen!!!
Dat is hier precies een beetje 'op goed geluk' laptops kopen. Bij de één is het "fantastische service", bij de ander is het een opeenvolging van mankementen in producten en diensten.
Mijn persoonlijke ervaring is de tweede optie: barslecht dus.
Indien je écht geld teveel hebt kan je het erop wagen hier een laptop te kopen, wie weet heb je geluk en heb je een fantastische computer met topservice gekocht! Toitoi!
Een goede en vriendelijke service. Dit is al het 2e refurbished toestel dat ik heb gekocht bij hun. Eerste was een desktop en deze werkt al een heel jaar zonder problemen. Nu een laptop, met de eerste was ik niet tevreden, hier zaten vlekken op het scherm en dit was niet duidelijk genoeg vermeld op de website maar ik heb zonder problemen kunnen ruilen. Nu ben ik zeer tevreden.
Tja...., koop ik een Apple MacBook refurbished van € 1.900,00. Een goed product overgiens. Na een jaar begint de batterij vreemd te doen. Dus ik een mail naar Digoo gestuurd, waarin ik het probleem haarfijn uitleg "Geen reactie". Ik reageer verbaasd natuurlijk. Krijg ik een mail terug met de vraag wat het probleem nu is. (???) Dat had ik toch al uitgelegd. Dilano de medewerker laat weten dat ik het product moet opsturen. Ik woon haast naast de zaak :-)) Mijn vraag de Macbook langs te brengen. NEEN HOOR forget it :-(. Ik werk dagelijks met mijn MacBook. Dilano laat weten dat ik het product moet opsturen waarna hij laat weten dat het nazicht 1 week duurt en een mogelijk herstel 2 weken. Moet ik dit nu TOPSERVICE noemen??
I'm sorry but.....
Tja...., verkoop uitstekend, kan ook niet anders want dan stroomt het geld binnen. Service achteraf VERY BAD immers ze verdienen er dan niks aan.
Goede aanbieding, mooie prijs, goed product, goed verpakt en snel geleverd. Alles perfect in orde dus wat wil je nog meer? Een kaartje met een contactpersoon in de doos in geval er een probleem is. Of een bon voor een volgende aankoop. Of een garantiebewijsje... Toch 5 sterren maar ze zouden ook kunnen gaan voor 6 sterren.
Beste laptop-aankoop ooit! Goed voor het milieu, voor de portemonnee en een stevige laptop die tegen een stootje kan.
Zelfs de batterij gaat nog 6 uur mee.
De service was excellent: ik vroeg nog een aanpassing na bestelling, wat zonder probleem is afgehandeld.
De voorgeïnstalleerde image is compleet: alle accessoires (camera, fingerprint, etc. ) werken zoals het hoort.
Ik kijk al uit naar mijn volgende aankoop bij Digoo.be :-)
My experience with Digoo: They're a scam.Sell the product but will not support it.If you have a problem with the item, you may as well throw it in the garbage..Support will not respond.
Ondertussen meer dan 2 jaar geleden hier een "nieuwe" laptop gekocht :Asus x541.
Eerste aanblik na aankoop was al van: plakletters over de toetsen?raar, maar ach voor 350 euro.
na 1 jaar begonnen de problemen, laptop viel uit op batterij, plots zonder aanleiding.
Digoo gemeld en ze gingen het nakijken.
Na 3 keer binnen gebracht te hebben en na zeer moeilijke communicatie met de winkel deed hij het nog steeds niet en was ik het beu.
Laptop opgestuurd naar Asus zelf en laten nakijken, het was maar een futiliteit volgens hun dus ik dacht garantie maar nee hoor.
Volgens het serienummer zou de laptop in Duitsland verkocht zijn en daar geld maar 1 jaar garantie aldus Asus, ondanks mijn aankoopfactuur van Digoo Genk...
74euro verder kreeg ik mijn laptop terug echter zonder Windows besturingssysteem, wederom contact met Asus en bleek dat deze computers dus ZONDER windows verkocht waren en ik daar dus ook weer geen recht op had.
Dan maar alles voorgelegd aan Digoo Genk mr omdat ik zelf aktie ondernomen had konden ze niks meer voor me doen maar ze waren wel zo vriendelijk om me windows terug te installeren.
Hallo Digoo!!!ik heb die zo gekocht bij jullie en hij was defect dus jullie hadden dit volgens de belgische wetgeving moeten herstellen of vervangen en niet mij aan den draai houden!!!!maar ach in Belgie kan veel, dus nog even deze ervaring gedeeld zodat anderen ook weten wat ze kopen bij Digoo.
Dikke rommel al twee weken aan wachten niks geleverd van mijn bestelling en die laten ook niks weten en ik kan hen ook niet bereiken!!
Kon beter er waren toch wel veel schrammen op het scherm voor de status zeer goed
Intussen zijn we 2,5 weken verder dan mijn vorige review.
Op 7 november kwam mijn order ongebruikt bij hen weer toe (vanwege dubbel cadeau stuurde ik hem terug, dus geen klachten over inhoud.. ik deed de doos zelfs niet open..).
Ze betaalden terug op een rekeningnummer dat net afgesloten was, wat ik ook gemeld heb, ze gingen het in orde brengen.
Na weken navraag te doen naar de status van de terugbetaling bleven ze mij aan het lijntje houden. Maar geen terugbetaling.
Ze stelden voor om via paypal terug te betalen want dat kon meteen, maar via bankoverschrijving zou het wel even kunnen duren??? Ik wil uiteraard gewoon het geld terug op mijn rekening zien. Maar na al die tijd, tot op de dag van vandaag kreeg ik géén terugbetaling en wordt er alleen maar gezegd 'ik zal mijn best doen'... Mijn idee van je best doen is nu niet echt om de klant zoveel weken te laten wachten, een overschrijving is snel gemaakt toch?
Helaas zijn wij genoodzaakt om verdere stappen te zetten.
Laptop was prima in orde en mooi op tijd geleverd.
Al verschillende toestellen aangekocht.
Zeer snelle en correcte afhandeling van onze bestelling. De stroomkabel mocht wel gepoetst zijn...
Spijtig dat mijn laptop niet verzet was naar azerty.
Heb naar de firma moeten bellen om dit recht te zetten
Ben onlangs definitief vertrokken naar het Buitenland en je mist absoluut niet de stroom van info met DigiD, overheidsinstellingen en dergelijke.
Voor vertrek een nieuwe MSI laptop gekocht en met gewenste programma's laten installeren. Prima advies en een nog betere service, ben online met de chat voor eventuele vragen, die naar mijn menig goed worden beantwoordt.
Zelf jaren in Ommen gewoond en steeds was de koffie klaar en je ziet dezelfde - vertrouwde - gezichten; dan is een visite kaartje haast overbodig.
Lees ook mindere ervaringen, mensen geef het tijd en is en blijft een dynamisch team, die steeds aan de kwaliteit en relatie binding werkt !!.
Bernie, Polen
De laptop die ik bestelde was inderdaad binnen de 48u bij mij thuis. Toen ik de laptop wou uitproberen blijkt hij problemen te hebben met het vinden van mogelijke wifi toegangen. Als ik mijn wifi dan toch geïnstalleerd krijg vergeet de laptop deze terug en vindt die zelfs ook niet meer. Verder zou het een laptop zijn met toutch screen en yablet modus maar ook dit werkt niet. Chatten met het bedrijf lukt niet want wat zij een chat noemen is in werkelijkheid een mail die je kan sturen die ze binnen de 3 dagen beloven te beantwoorden, wel ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Hopelijk komen jullie met een oplossing want ik ben echt niet tevreden wat dit betreft. Trouwens nauwelijks of haast geen gebruikssporen is echt wel heel zacht genomen vindt ik.
Meys Ronny 02/12/2019.

Vastaus yritykseltä digoo
Jullie verkopen laptops van 10 jaar oud
Met Windows 7
Veel geld voor zo een oude laptop

Vastaus yritykseltä digoo
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.