Diastudios Arvostelua 

76
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Where do I start with this amazing company. I have 9 pairs of their boots and counting. As a lipodema sufferer they have opened up my wardrobe to wear dresses and skirts for the first time, honestl... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

My boots arrived today after ordering them 4 days ago! They’re absolutely gorgeous, well made and so comfortable. I can’t wait to wear them to my next country music concert .. although I’m sure... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

After many years of never finding boots to fit my curvy calves. I ordered the Daniella wide calf boots and could not be happier! They fit perfectly and are really reasonably priced for the quality of... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Very very helpful customer service, good advice about which boots would be best. Boots delivered quickly & fit perfectly- would def recommend!


Yhteystiedot

4,7

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

76 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,7

Kaikki arvostelut

(76)

22 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Fabulous, definitely a repeat customer

I would definitely recommend Dia studios for its amazing boots. I only discovered them a few weeks ago and have already purchased 17 pairs of fabulous cowboy boots ( honestly) they’re so lush I kept going back for more, they’re high quality made, lovely and comfortable with beautiful designs some quite unique and WOW the Taylor’s are incredible am over the moon with my boots. The staff/owners are warm and friendly very helpful and will help you choose your perfect boots and give you all the information you need about each pair individually, they even offer a custom calf service which is fantastic. I’m thrilled and would like to say you won’t be disappointed.

3. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Love them!!

I’ve bought my pair in January and I absolutely love them! I always get compliments on them when I wear them out.

Will definitely be back for more!!

17. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Do not buy with this company

Do not buy with this company. They want you to arrange your own returns and if you order anything in the sale you can’t ever get your money back. Ridiculous.

3. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Not impressed

Received boots which are too large for the size, and very poorly quality. They look and feel cheap. Also an eyelet is loose. Returns process is awful because have to email to arrange a return at own expense. So not at all impressed. 13188

14. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Diastudios-logo

Vastaus yritykseltä Diastudios

Sorry to hear you were disappointed and appreciate your feedback. There was no mention of eyelets in the email just a simple request to return for sizing. We can see you emailed at night time on Friday 14th 19:46pm and you were replied to promptly the morning of the next working day (Monday at 10:26) which is the quickest we could possibly reply. We are a small business team of 3 and reply to all emails daily Monday-Friday. Returns cost £3.99 with Royal mail online click and drop tracked 48hrs service which was advised in the email. Outward shipping is always Free for UK customers but to return it is £3.99 as we are a small business not a huge fast fashion company. All returns information is available to view on our website, we just need an email with your order number and all returns information is sent over the next working day. Super sorry if you didn't like this experience, but thank you for your feedback

Saanut 5/5 tähteä

Thank you so much I love them! Boots that fit!

Writing a review because the reviews nearly put me off at the time of ordering. Glad I ordered anyway. Ordered custom fit boots THANK YOU SO SO MUCH!... I finally have gorgeous boots that fit. Honestly this is life changing for me. I love them so much and will be ordering many more. Thank you for being an amazing inclusive company.

7. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Amazing Quality- 1year on…

Had Cowboy boots from DIA studios for over a year and have held up really well, gorgeous design with a sturdy material. No problems at all and will be buying more in the future

7. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Great quality boots

Great quality boots, bought for my girlfriend who absolutely loves them.
Customer service was on point as I wasn’t sure what to get and the team helped me out with sizing!
Thank you
A+

7. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Custom boots - buyer beware

Ordered boots in a custom calf width. First the good things - the quality of the boots was very good, the leather was soft and comfortable, colour and stitching were all faultless.

However, my supposedly custom-sized boots were flapping about on my legs massively - far too much room between boots and leg, definitely not as shown on site pics of same boots.

Requested refund because I found boots too big on leg. Was told to send back photo of my original measurement so they could check whether I had done it properly, as they had made boots to what I had given them. Seems no refunds for custom items allowed - even if they don't actually look anything like what you saw on the site.

UPDATE: After further discussion and sharing photos of the fit, I was granted a refund but warned this was not usual practice. I was also sent two emails pleading with me to update this review.

I have given an additional two stars because I was granted a refund eventually. However, I found the tone of the emails sent to me unsympathetic and patronising. Being told initially that I needed to confirm the measurement - and send a photo of what I had measured, when they give clear instructions for thisnon their site - implied this was my fault for getting it wrong. This did not make me feel like a trusted customer. And then I was asked twice to rewrite this review, which (given I won't buy from them again) seems misguided.

Conclusion - boots are worth the money if you buy standard calf sizes. Make up your own mind whether you want to risk a custom order...

3. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Will be falling apart before you've finished paying klarna

Metallic cowboy boots cracked after 1 week, now 4 weeks on and the coating is completely peeling away. Tried to ask customer service if they consider this normal, to be told it is wear and tear and essentially my fault. An actual shambles. They won't last long if they blame their consumer for poor quality.

**** Edited to address Dia Studios reponse***
Below is their reponse verbatim, from two different emails. At no point do they advise that I am not supported by their customer service because I purchased via Asos, in fact It's the first detail I gave them. A big shame that the designs are so lovely but don't be fooled by the poor quality or product matched with terrible customer service. I regret this purchase as they look so tatty already.

Working in technical for a brand myself, I find it insulting and unprofessional that the consumer is being blamed for coating peeling after 1 week (2 wears!). This product is not fit for purpose and is an insult to all hard work that goes into fashion product testing and wearer trials in other brands.

The following emails are all I received, no name, no sign off, no thanks for your your email. Super unprofessional.

"Sorry to hear about this but unfortunately we cannot be held responsible for chips and scuffs upon wear

But we do recommend avoiding knocking them against rough or solid surfaces as this will cause damage to the boot"

"Sorry to hear your disappointment. But we cannot be responsible for damage made upon wear"

29. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Diastudios-logo

Vastaus yritykseltä Diastudios

Sorry to hear Aimee, however this order was made via ASOS not directly through us so we could not aid in this matter nor provide any customer service. We are always happy to help with our website orders and reply to emails daily Monday-Friday

Saanut 2/5 tähteä

poor quality and disappointing costumer service

ordered their boots and the soles completely fell apart within just 3 months of wearing. also the faux leather was already damaged after a few times of wearing. super sad because they are very pretty. i got in contact with their costumer service and they gave me a 10 procent refund and told me that they are not accountable for the damage, which i found very disappointing. i would invest in better quality cowboy boots if you have the opportunity because the boots don't last.

28. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Colour wears off after one wear

I think the boots look great and they’re really comfortable however the quality is not good enough for the price. They also market them as “to be passed down”, implying they should last, but after one single wear (for two hours to my neighbour’s garden) the boots were all scuffed and wearing away on the front. The faux leather seems to just peel off so easily. I told the company and they gave me a 10% refund but said they couldn’t be responsible, I would have at least appreciated them acknowledging the quality as they really need to improve it for £80 boots.

6. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin