Crossthelimits Arvostelua 

545
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Its hard to trust supplement companies especially ones who require a wire transfer and dont use credit cards in the UK. These guys are great though. Always responsive, never missed a shipment. Ive use... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

Have used multiple times with no issues, but the time I have an issue (received an expired product) I have yet to have a response from customer service.

Saanut 5/5 tähteä

Despite some issues with a lost package, they eventually helped locate it and where it went wrong and they sent my package back my way for free. The retail packaging was deverely damaged because it wa... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Have used cross the limits a few times it’s a good place to purchase elicit pre workouts that are hard to source in the uk! They have loads of exclusive stuff especially from Koko labs and dark labs... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Urheiluravintokauppa
  2. ja myös
  3. Kunto- ja ravitsemuspalvelu
  4. Vitamiinit ja lisäravinteet

Yrityksen kirjoittama

Crossthelimits is a leading UK-based specialist retailer and authority in high-performance sports nutrition and advanced dietary supplementation. With nearly a decade of experience, we have built a strong reputation as one of the most trusted sources for hard-to-find international supplements in the UK and Europe. We act as a bridge for athletes, fitness enthusiasts, and biohackers seeking premium, in-demand formulas — particularly from the USA — that are often unavailable through standard UK retailers. Our catalogue features a meticulously curated selection of over 10,000 products, including high-stimulant pre-workouts, fat burners, advanced nootropics, vitamins, and performance-focused supplementation. Unlike generic supplement stores, we prioritise efficacy, ingredient transparency, and real demand — focusing on products customers actively search for and trust. Crossthelimits is widely recognised across fitness communities for consistently stocking trending and hard-to-source products. Our range reflects what real users are actually using and discussing, not just mass-market inventory. We work with selected brands and trusted suppliers to ensure authenticity, quality, and consistency across all products. Our streamlined logistics enable fast, reliable worldwide shipping, including optimised EU delivery solutions that reduce delays and simplify the customer experience. Whether your goal is increased energy, improved focus, enhanced training performance, or daily optimisation, Crossthelimits delivers a seamless shopping experience backed by real industry experience and product expertise. Crossthelimits is recognised as one of the go-to UK platforms for high-performance and hard-to-find supplements.


Yhteystiedot

4,2

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

545 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 22 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,2

Kaikki arvostelut

(545)

65 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 2/5 tähteä

Forgot about my order for 10 days

I placed my order on 10.06.24, after waiting 10 days (in this time the products should already have arrived by the way) I asked about shipping information of my order since I did not get any updates. One day later they replied with the shipping tracking code, which I checked and the shipper even mentioned that they just got the delivery the day before so they literally forgot about my order until I reminded them. On top of that they told me in their reply that one of the products will now be a different flavor, even though the flavor I originally ordered was available on their site at the time of ordering it, and that "they hope it's okay" without even asking me if I am fine with that. Lastly it stated on their website that you get a free product if your order is over 75£ ( which I assumed they will just randomly add), however there was nothing included in my order. After e-mailing them again they told me that I did not order a "free product" on their site, however there is literally no way to know which products are eligible as "free" if your order is over 75£ so I simply did not receive anything. Overall, a really bad customer experience, would not recommend honestly. 2 Stars only because I did at least get the products I ordered.

26. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Dear Lukas,

When placing an order, you agreed to our terms and conditions and shipping policy, which state that we ship orders to the EU once a week on Fridays (your order was placed on Monday). Once your order arrives in the EU warehouse, we send it to you via DPD; tracking was provided. Your order was delivered within the specified time frame.

To receive the free product for purchases over €75, you need to add it by proceeding to the cart, where you will find a large popup that you can click to add the product. Unfortunately, you did not select this option, so it was not sent. Everyone has the right to decide whether they want the free product.

We also believe that you received the highest level of customer service possible. Our team contacted you from the moment you placed your order until you received it, responding to every email you sent.

We are very sorry to hear that you feel this way. We hope this clarifies any confusion, and we appreciate your understanding. If you have any further questions or concerns, don't hesitate to get in touch with us.
Thank you!

Saanut 5/5 tähteä

I recommend Cross the Limits

Cross the Limits delivered great products in a reasonable period of time. I ordered strawberry flavored whey protein and a sleep supplement. The protein is delicious and the sleep supplement is relaxing. I am happy 😊

5. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Dear Sheila,
Thank you so much for your kind words and for recommending Cross the Limits! We're thrilled you enjoyed the strawberry-flavoured whey protein and the sleep supplement. It's great to know you found the protein delicious and the sleep supplement relaxing.
Your satisfaction is our top priority, and we're happy that we could meet your expectations. 😊
Best regards
CTL Team

Saanut 2/5 tähteä

exactly as bad as your expectations

exactly as bad as your expectations

23. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is very important to us, and we would like to understand more about what went wrong so we can improve our services.

Please feel free to contact us directly at info@crossthelimits.co.uk with more details about your experience. We are committed to providing the best possible service and hope to resolve any issues you encountered.

Thank you for giving us the opportunity to make things right.

Best regards,
CTL

Saanut 5/5 tähteä

4 Orders now with no complaints

4 Orders now with no complaints. Everything I have purchased has been legit quality and the customer service is amazing. If you want something they don't have online, email and they may be able to accommodate you. Lots of vendors sell fake nonsense but crossthelimits has not failed me once

15. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Cameron, that was pleasure to help you, Thank you!

Saanut 1/5 tähteä

Selling fake supplements

Selling fake supplements
I’ve emailed and only got one response
Then asked got refund and they avoid you
I’d stay well clear
Uk based but not run from anyone in the uk.
Oh and it’s definitely not a fake review
How about replying to my emails instead on here.
I’ve reported you to trading standards.

2. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Unfortunately, that's a fake review, please ignore it 🙏

Saanut 1/5 tähteä

Do not buy from here, expired goods.

Sent me a product at the end of February (ordered 20th Feb) received 3 days later after paying next day delivery (albeit not Crossthelimits fault here) that expires in March. The product can be taken once daily and comes with 33 servings. Refuses to follow consumer rights act by not accepting a return after 14 days (by law I have 30 days), despite the product not being fit for purpose. After expressing the upset with this they have neglected to reply to my second or third email and appear to be uncontactable since I said I wasn’t happy that they wouldn’t replace or refund the product for their “valued customer”, and apologised for the “inconvenience”.

20. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Dear Customer,

Thank you for reaching out. We understand your concern regarding the order (64409). However, as per our Terms & Conditions, we cannot accept returns or offer refunds for products that have been opened or used. This is standard practice for dietary supplements, as we must ensure the safety and integrity of our products for all customers.

The UK Consumer Contracts Regulations 2013 specify that consumers generally have the right to cancel and return online purchases within 14 days of receipt. However, there are exceptions to this rule, especially for health and hygiene-related products. Dietary supplements fall under this category, where once the product has been opened, the right to return is voided due to health protection concerns.

This applies specifically to goods "sealed for health protection or hygiene reasons" that have been unsealed after delivery. Therefore, you are within your rights to refuse a return or refund for an opened or used supplement.

According to the UK Consumer Contracts Regulations, consumers do not have the right to return certain goods for hygiene or health reasons once the seal has been broken, including dietary supplements. This policy protects customers by ensuring that all consumable products are safe and untampered with.

We appreciate your understanding in this matter.

Kind regards,

Saanut 1/5 tähteä

Suite à commande du 14 janvier 2024…

Suite à ma commande du 14 janvier 2024 numéro 64409 que j'avais refusé(car visiblement ouverte et incomplète)au point relais de livraison dont j'ai fait part à la société CROSSTHELIMITS qui m'a limite traité de menteur puis à réception ment en disant que la commande était complète et qu'il allait me rembourser en déduisant des frais de transport (alors que je n'ai aucune commande) la commande d'un montant total de 55 livres sterling j'ai été remboursé 23 livres sterling soit un VOL DE 32 LIVRES STERLING !!! ET DIRE QUE CETTE SOCIÉTÉ A OSÉ ME DIRE QUE JE LES INSULTAIENT!!! ALORS QUE JE JE NE DIS QUE LE LA VÉRITÉ ET J'AI DES PHOTOS POUR PREUVES!!! CETTE SOCIÉTÉ ARNAQUE SES CLIENTS ET LES NARGUES!! ENVIRON 40 EUROS POUR RIEN

12. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

CROSSTHELIMITS ARNAQUEURS commande non remboursé en intégralité

Suite du retour de la commande 64409 je confirme la société CROSSTHELIMITS est vraiment malhonnête de véritables escrocs car suite à mon refus du colis auprès du point relais (colis déjà ouvert et articles visiblement manquants au toucher aussi) le colis est retournée auprès de l'expéditeur (CROSSTHELIMITS) le 06/02/2024 qui le refuse également!!! Et dire que c'est cette même société qui a pleuré quand j'ai fait part de mon expérience sur trustpilot (en promettant un remboursement ou une réexpédition du colis complet) HEUREUSEMENT QUE JE N'AI PAS MODIFIÉ MON AVIS CAR SE SONT DES VOLEURS!!! Au final frais de transport à ma charge et ceux sans commande Soit un mois perdu et de l'argent perdu 🤦 NE COMMANDER JAMAIS CHEZ EUX QUEL HONTE!
Suite à votre réponse du 08/02/2024 voici la VÉRITÉ
you confirm that you are liars and thieves!!! you have no shame ! what is the point of refusing a package in this case??? If ultimately I had taken it and complained then you could have said that it is not true but I refused the package without taking it because it was clear that it had been opened and that it WERE NOT THERE 2 POTS!! THIEVES AND LIARS I CONFIRM!!! YOU DARE TO CRY HERE WHEN I PAID POSTAGE AND TIME FOR NOTHING INSTEAD OF APOLOGIZING YOU🤦

7. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

The customer presumed that items were missing from the package without opening it and consequently declined to accept the international shipment. Upon return, the package was inspected and found to be intact with all contents accounted for, showing no signs of tampering. In accordance with our terms and conditions, a refund was processed.

Saanut 5/5 tähteä

Will be buying more

Nice customer service , order came on time. Highly recommend will be buying more supplements from them.

4. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Harris, Thank you!

Saanut 2/5 tähteä

Poor service

So basically they have this option that you can pay extra if you want to get a fast delivery the next day so i paid extra 7 quid for that
I have waited for the next day and royal obviously couldn’t find my address claiming it was inaccessible!! I have emailed cross limits and no one replied also i have tried to call them from the phone number they left on the site and also no one answered
I don’t get it why did i pay for such a service that I didn’t get and also it’s not granted??!

1. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Dear Customer,
I would like to address a recent concern regarding our communication and the delivery of your package. Firstly, I must clarify that we did respond to your email yesterday morning. However, due to the high volume of emails we receive, we have not yet been able to reply to another email sent today. Please rest assured, we are doing our best to respond to all inquiries as quickly as possible.

Additionally, I would like to inform you about the delivery attempt of your package. According to Royal Mail, they tried to deliver your package, but it seems no one was available to receive it at the time. We recommend checking the tracking information and arranging a redelivery at a convenient time, or you may collect the package from your local post office.

We apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding as we work to manage these situations. If there are any further issues or if you need more immediate assistance, please do not hesitate to contact us directly.

Thank you for your patience and cooperation.

Best regards,

Saanut 1/5 tähteä

Not for human consumption

Ordered two supplements. One bottle states “not for human consumption” and the other one has been tampered with (visible pen mark on nutritional label, plastic only partially wrapped around container).

No response from customer service when asked for refund (I placed the request immediately after seeing the products and have clearly not opened nor consumed them).

Please address this immediately.

16. marraskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Thank you for your review, but after reviewing our records, we believe this review does not reflect an accurate experience with our company.

Firstly, none of the products we sell are labeled as "Not for human consumption" unless explicitly required by law for specific uses, which would be communicated clearly at the time of purchase. Additionally, we take utmost care in ensuring that all our products are packaged securely and meet our high-quality standards. There is no evidence of tampering with any items we have shipped.

We also do not have any record of receiving a request for a refund from you. We take customer satisfaction very seriously and always respond promptly to such requests. If you believe there has been a misunderstanding, please contact us directly at [insert customer service email] so that we can investigate this further.

We kindly request that reviews accurately reflect real experiences, and if this is not the case, we hope you will reconsider this review. We are always happy to resolve any genuine issues a customer may have.

Saanut 1/5 tähteä

Poor communication and customer service

Giving 1 star,I have ordered previously for a pre workout and didn't have an issue. This time round I had ordered another pre workout from there site and everything was fine until I got an email saying my parcel was delivered and nothing had arrived there was no knock on my door people were home at the time of supposed delivery. I know parcel company is also to blame but the poor communication with the business on following up to find out what happened to my parcel has not been great I have emailed multiple times to ask them could they follow up with the parcel company to find out what happened to my parcel and if there has been some type of mistake to put a claim in to refund me. So far nothing,I have been on the phone with the parcel company they had said they are investigating it but also told me to get in contact with the business I bought from to put a claim in which I simply cannot do because I do not get any response after multiple emails. So now I'm left at this current moment without my product nor my money. Edit: I have received a letter from royal mail stating they are unable to confirm the item was delivered to the intended address. If only the business would communicate better and put the claim in for my parcel so I can be refunded.

28. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback. We truly regret any inconvenience you have experienced with your recent order.

After thoroughly reviewing the case with the parcel company, Royal Mail has confirmed that the package was indeed delivered to the intended address. In addition, they have provided a photo showing the parcel being placed at your doorstep, clearly confirming the delivery. These photos and tracking details are collected specifically to ensure transparency and accuracy in such situations.

We understand how frustrating it can be when something like this happens, but based on the evidence provided by the courier, it appears that the parcel was successfully delivered. We recommend checking with neighbors or other locations where the parcel may have been safely stored.

We are always here to help and encourage you to contact us directly at [insert customer service email] if you need further assistance. We want to ensure that everything is clear and resolved fairly.

Thank you for your understanding.

Saanut 4/5 tähteä

Everything is really fine

Everything is really fine , they use 48 h royal mail so no disappointed at the moment .
I give just 4 stars because they should have more staff for sell like a bodyshock.pro.
Then I give 6 stars.

21. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

10/10

Company is legit bought the 1Testosterone and delivered next working day 😀 hopefully it helps me combined with a high protien diet and strength training, cheers Guys will be placing another order soon

10. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Am, Thank you!

Saanut 5/5 tähteä

5/5 Happy

I've had two experience with this shop and two great experiences. The have an exotic range of supplements and the shipping is prompt to Ireland. Customer service is very reliable also
Recommended

18. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Nigel, Thank you!

Saanut 1/5 tähteä

Received my order but the packaging…

Received my order but the packaging seal was clearly perforated, supplied the image to their customer support just asking for potentially a refund of delivery cost at the least as usually you would expect to receive a product in pristine condition, they were unable to do this for me as a gesture of good will, so here I am.

14. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Dear Customer,
Unfortunately, we cannot refund money for the products that have been opened and used.
Kind regards.

Saanut 1/5 tähteä

Never buy on this website

Never buy on this website,
it's a scam I never received my order and when I tried to find explanation and diplomatic solution with them,
(they never answered mail) via insta or whatshapp they block me and told me to go F myslef.

Legal action are on the way

13. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Dear Customer,
Your order was sent within two days. This is the tracking you received: LG883412349GB. Unfortunately, all international parcels are out of our control. Following our T&C, which you agreed to when placing an order with us, all responsibility for international orders passes to the buyer:
"International/Customs Duties & Fees:
The buyer assumes all responsibility for any customs duties or fees. Duties, taxes, and carrier brokerage fees are not included in your order total during checkout. These fees will be assessed by the parcel carrier, not our company. Additionally, we will not refund or replace orders sent internationally when seized by your country’s customs, lost, or stolen. The buyer should know whether a product can be shipped to their country before placing an order. Please know your import regulations before ordering. It is unfortunately out of our control if the package is held by customs or has been seized or destroyed"
Kind Regrads

Saanut 5/5 tähteä

Solid

Solid decent business with solid decent products.

3. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Crossthelimits-logo

Vastaus yritykseltä Crossthelimits

Leao, Thank you!

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin