CostumesLive Arvostelua 

132
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,4

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Ho acquistato L ultimo costume di spiderman ottima qualità,cura dei particolari.,nonostante le festività natalizie ci sono voluti 17 giorni X la consegna come indicato da altre recensioni. Ho sempre a... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

Good quality costume and good customer service. Quick response with WhatsApp chat/customer service. Costume came with vest, undershirt, and pants. My son wished the turtle neck part stayed on better/t... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Attention! Supplied with a penis bulge. I can't use the product like this. I have to pay for the return myself. Disappointing. Achtung! Anzug wurde mit einer Penis-Applikation geliefert. Ich kann das... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

We've ordered a few superhero (spidey) costumes for our kids (ages from 4 to 7) here and so glad we did. The quality and fit looks perfect just like the real deal and so the kids love them. There was... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Naamiaisasut

Yrityksen kirjoittama

Thousands of vintage clothing items, including Vintage Costumes, Victorian Tea Dresses, Rococo Gowns, Gothic Bridal Dresses, and Baroque Capes, are popular in multiple countries…


Yhteystiedot

3,4

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

132 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,4

Kaikki arvostelut

(132)

0 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

We have not recieved our order from…

We have not recieved our order from this company now all tracking info has disappeared from the wife’s phone they have my money I have no product they need to do something can’t call them it’s a bad number.

31. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
CostumesLive-logo

Vastaus yritykseltä CostumesLive

Dear customer,
Happy new year! Thank you for shopping at CostumesLive. Sorry didn't reply you in time due to official holiday. You can contact us by below several ways:
https://www.costumeslive.com/help/afterconsultation.html
Email address: marketing@costumeslive.com
WhatsApp: +86 18382240296
Phone: +86-28-8672-8739
Best regards.

Saanut 1/5 tähteä

No good if you want a refund

I made a mistake ordering through this company, didn't realise until it was too late that I'd paid almost twice as much as I expected (didn't realise it was listed in USD and I was billed in AUD). I contacted the site to cancel the order within 10 minutes of payment as the site said it would refund in full if requested within 24 hours. I then had a message saying I would not receive a full refund as it had been over 24 hours and there was a bit of back and forth about why I was cancelling and how I was actually paying less because it was in USD. Please. This is when I started to accept I'd likely been scammed. Anyway...after a weekend passed I finally received a message saying I'd receive a refund and to just wait for some time for it to be processed. Fast forward to a month later, I contacted my bank to cancel and refund the money as I had not received anything. The bank refunded me within 24 hours. I then received a message from Costumeslive saying they'd processed the refund. If I had to go through my bank for the refund then just say that. Maybe this would've been a good experience if I'd not needed to cancel but this time no, I would not recommend this site. I would recommend the business not argue with and insult the intelligence of their consumers - if a refund is requested, just provide it and the consumer is likely to leave a better review and might do business with you in the future. Because of this I will never order through here again and will warn anyone I know against what seems like a shady business.

10. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
CostumesLive-logo

Vastaus yritykseltä CostumesLive

Dear customer,
We feel terribly sorry about what happened. It was our fault that didn't deal with this problem properly. We don't wanna make you angry with us. If we did, we apologize sincerely. We appreciate you buy our product and trust us, and put up your opinion about our service to make us improve. It is so sorry that makes you in a bad mood. We have already refunded you and sent you screenshot for you to check. The refund process delays recently. Sorry to make you wait. We do apologise for the inconvenience caused.
Best regards.

Saanut 5/5 tähteä

Quality and service excellent A++…

Quality and service excellent A++ customer service is outstanding helped in everyway from day one gave advice and checked regularly with stages of delivery outstanding A++ looking forward to future purchases thank you for everything

1. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

対応良いです

英語が苦手なので日本語でメールで何度か問い合わせしましたが、返信がとても早く、丁寧に対応いただけてとても安心できました。

28. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Dead pool outfit

Ordered an outfit for my son to attend a Halloween event! My son really loved his outfit, had some help from customer service too who sorted out my query promptly. Material is high quality. Thanks so much will be ordering again.

25. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Don’t buy anything

1. Shipping is too expensive
2.your item most likely isn’t going to arrive on time
3.I canceled my order and was told that my money would be refunded in 7-10 buissness days. I waited longer than that and my money wasn’t returned and I had to go through my bank to get the money back.

12. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
CostumesLive-logo

Vastaus yritykseltä CostumesLive

Dear customer, we appreciate you buy our product and trust us, and put up your opinion about our service to make us improve. For shipping fee, as it is international transport, the shipping fee will be higher than the local transport. For delivery time, on the product page shows the preparaion time and shipping time. If you are in a hurry, you need to buy in advance or choose expedited shipping. Due to the Halloween season, we can't 100% guarantee the time. For refund process, the refund will come to you in 7-10 business days normally. As now it is Halloween season, the process delays. We feel sorry about this. We replied you will deal with your refund first and the money will come to you in 1-2 days and now the refund is completed and we sent you the screenshot to check.
Best regards.

Saanut 1/5 tähteä

Costume took 4 weeks, was LATE, WRONG SIZE, and NOT AS ADVERTISED

I am still waiting for my son’s costume ordered October 4th for Halloween. It’s already October 25, and the tracking number emailed isn’t even found! based on recent reviews, I question the legitimacy of this website and company. So upsetting that people scam knowing it would disappoint so many innocent children. I’m so mad and now have to race around to get a costume for my son. So super super angry 😡 I want my money back!. All this garbage about not being able to refund once it’s been shipped… well…. I want PROOF that it was actually shipped. A valid tracking number that actually tells me where my order is… not some bogus number that leads me to some made up delivery service’s website.

UPDATE: costume arrived Oct31 at 11:30am… not in time for son to wear to school Halloween parade so he went without dressing up as anything. PLUS… I ordered from Costumeslive specifically because they offered an XL (other sellers only had Large). The costume was WAY TOO SMALL!… like a SMALL… son couldn’t even get his head through the hole in the top. So even if it came on time, it was THE WRONG SIZE. To make matters worse… the costume was nothing like its picture…. Absolutely nothing like its picture … completely different samurai costume. Awful awful awful.

I’ve sent an email to their customer service who originally responded to my complaint, asking for my money back… I’m still waiting for a reply.

3. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
CostumesLive-logo

Vastaus yritykseltä CostumesLive

Dear customer,
We are feel terribly sorry about what happened. It was our fault that didn't deal with this problem properly. We don't wanna make you angry with us. If we did, we apologize sincerely. We appreciate you buy our product and trust us, and put up your opinion about our service to make us improve. It is so sorry that makes you in a bad mood. Due to the Halloween season, the costume was out of stock before. Sorry didn't notify you in time. We have sent you email to tell you the logistics information. We can refund you shipping fee for compensation. Or you can apply for return after the package is delivered. We do apologise for the inconvenience caused.
Best regards.
Update: We have replied you on Nov 7th. For shipping fee, we'd like to refund you for compensation. For size problem, if you thought the actual size of the costume is not corresponding to the size chart, could you please tell us your kid's height information for check? For the costume is not as described, could you please send us the photos for check?

Saanut 5/5 tähteä

Lovely WhatsApp customer service

Lovely WhatsApp customer service, I was concern about my estimated arrival time and they explain to me very kindly, Delivery was much quicker than expected & all hassle free. beyond expectations about quality very nice and soft material!!

24. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I am still waiting for my kids costume…

Costume live after I emailed them they had a representative contact me numerous times to make sure my order came on time before Halloween and they got it done and handled!very happy with the customer service and the costume it's self!started off Rocky but they got it handled for me!!I'll buy again from them!

19. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
CostumesLive-logo

Vastaus yritykseltä CostumesLive

Dear customer,
Sorry didn't reply you in time as there is a time difference between us. Sorry to make you wait. After reading your messages, we called you and sent you the logistics information by email. We also contacted the courier to urge your package. Accoriding to the logistics information, the package was delivered successfully. We do apologise for the inconvenience caused.
Best regards.

Saanut 1/5 tähteä

Scam Company

I ordered a costume beginning of October around October the 11th 2022. I inquired to see if my costume will make it for halloween as the shipping said 8-10 days. The customer service agent replied with the tracking number which didn't answer my question as it did not work. I asked 3 more times and they still just sent me the tracking number. After thorough research I found the REAL tracking number and it might deliver November 7th or later. Incredibly unsatisfied and livid. Scam company. No one should be buying from here.

19. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
CostumesLive-logo

Vastaus yritykseltä CostumesLive

Hello there, due to Halloween season, we feel sorry we didn't reply you time. We feel terribly sorry about what happened. It was our fault that didn't deal with this problem properly. We don't wanna make you angry with us. I have asked our related staff for dealing with your package according to quick service. If it can't arrive before Halloween, we'd like to refund you shipping fee for compensation. If you want to return the package, after the package is delivered, you can apply for it on our website.

Saanut 1/5 tähteä

Do not recommend to purchase from this store scam

The reviews aren’t real. Neither is their instructions on their page. I purchase something than tried canceling it right away. There was no way of me doing that. When i emailed them they responded the next day i guess they’re located in china. In their website it says once purchase you have a window of 24 hours to cancel and get ur money back. After that they dont refund the money. Instead of canceling my order with the email i sent the person ask why i was canceling it when i clearly asked to please cancel because i already had purchased from someplace else where shipping was free and i would receive it in less time. Its been 2 days they haven’t gotten back to me . I had to cancel the order with my bank. Awful store do not recommend ☹️☹️☹️

13. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
CostumesLive-logo

Vastaus yritykseltä CostumesLive

Dear customer,
Thank you for shopping at CostumesLive. We are sorry that we don't reply you in time due to weekends. Now we have helped you cancel the order and the refund will come to you soon. According to our cancellation polity, "All of our products can be cancelled until they are shipped. If your order is unpaid, you can easily cancel your order by yourself. If your order has been paid, you can contact us to cancel your order. Once your order has been shipped, it can no longer be cancelled." As you contacted us within 24 hours after you ordered, the refund will be full.
We do apologise for the inconvenience caused.
Best regards.

Saanut 1/5 tähteä

Very difficult to return a purchase

Very difficult to return a purchase. These reviews on here can't be real! I call BS...

12. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
CostumesLive-logo

Vastaus yritykseltä CostumesLive

Dear customer,
We appreciate you buy our product and trust us. We are sorry to hear that you are unsatisfied with our return service. If you want to return the package, you can apply for it on our website. After we receive the application, we will tell you the return process soon. If you have any problems about return process, you can contact us at any time and we will try to help you solve the problem.
Best regards.

Saanut 5/5 tähteä

Fabulous regency style dress

Ordered for a regency themed party and the dress didn’t disappoint! Great quality fabric and cut for a ‘costume’, looked fantastic.
Delivery was much quicker than expected & all hassle free.
I was even texted to make sure that my measurements were accurate.

10. elokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Super Service schnelle Lieferung

Tolle Kostüme sieht sehr gut aus. Der Sevice war klasse. Erst hat man uns nochmals nach den Körpermassen gefragt und die Grösse des Kostüms abgestimmt. Lieferung kam sehr schnell. Kundenservice hat auch nochmals nachgefragt, ob wir zufrieden sind. Alles perfekt :o)

17. elokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin