Cosmobet Arvostelua 

372
•
TrustScore 3/5 tähteä

2,8

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Good bookmaker,competitive sport odds.Somtimes get free spins on deposit and win a few extra quids.Witdrawls pretty good usually same day,registration and verification made simple.Thanks.

Saanut 4/5 tähteä

Great so far! Good selection of games, verification was so straight forward. Just made my first withdrawal request last night will update to 5 stars when it hits :) franks22

Saanut 1/5 tähteä

Registriert , Geld einbezahlt ohne Probleme ! Habe mein Konto mit Führerschein und email verifiziert.. habe gespielt wollte ein bisschen was auszahlen wurde es mir abgelehnt? Obwohl verifiziert und ke... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Possibly the worst company I have ever used and I have used a lot, the simple fact that you can’t withdraw money until you have wagered it. They lock the funds in your account, website is awful and th... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Kasino

Yrityksen kirjoittama

Welcome to Cosmobet – your all-in-one hub for online sports betting, casino games, mini games, and crypto-powered gaming. Whether you're chasing the thrill of live football, spinning reels on top slots, or making fast, secure transactions with cryptocurrency, Cosmobet delivers a seamless high-energy experience with huge rewards. New players can take advantage of our Sports Welcome Package offering a 150% bonus on your first deposit, a 100% bonus on your second, and an 80% bonus on your third. Prefer the casino? Our Casino Welcome Package matches those same bonus levels, giving you 330% in total across your first three deposits. Want even more? Go crypto and unlock a massive 380% Crypto Bonus, including 200% on your first crypto deposit, 100% on your second, and 80% on your third, using Bitcoin, Ethereum, or other popular coins. Cosmobet’s sportsbook features thousands of daily betting markets across football, basketball, tennis, eSports, and virtuals, plus dynamic live betting and real-time odds. Boost your returns with exclusive offers like 3=4 Free Bet and Progressive Betting, where more selections mean bigger payout multipliers. In our online casino, enjoy a wide selection of slots, roulette, blackjack, live dealers, mini games, crash games, and instant win titles from top-tier providers—all optimized for mobile, high RTP, and smooth performance. Payments are lightning-fast and secure, with full support for Visa, Mastercard, Skrill, Neteller, and crypto. Withdrawals via crypto are often processed within minutes. Cosmobet prioritizes safety, fair play, and responsible gaming, with tools to help you manage your limits. Our multilingual customer support is available 24/7 via live chat and email to assist with anything you need. Why choose Cosmobet? You get stacked welcome packages, exclusive crypto rewards, flexible banking, a global sportsbook, premium casino content, mini games, and non-stop entertainment. Join thousands of players worldwide and experience next-level online gaming at Cosmobet today.


Yhteystiedot

Tiedoksesi

2,8

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

372 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 97 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,8

Kaikki arvostelut

(372)

127 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Stay away

Can't get the verification through.
They don't respond to emails. Chat takes forever to get through. Really bad customer service

30. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for sharing your experience. We're sorry to hear about the difficulties you've had with verification and reaching our support team. Verification is a standard security step and normally goes smoothly once the correct documents are provided.

Please contact our support team again and include your username, or provide your username here, and we will check the details for you and assist in completing the process. We’re here to help and will make sure this is resolved as quickly as possible.

Saanut 1/5 tähteä

I just deposited £50

I just deposited £50 ! I verified everything! And I can’t play ? Cause it says NO FUNDS!? Wtf is that ?
Scammer’s.
Absolutely lack of communication! The life chat ? Waiting there till now ! Email ? Maybe I’m gonna wait for months . I just waste £50 !

28. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about this issue. Please provide us with more information about your deposit (such as payment method and time of transaction), and we’ll check the status for you right away. Our goal is to ensure that your funds are properly credited and you can enjoy playing without interruption.

Saanut 1/5 tähteä

Saying my Account cannot be verified

Saying my Account cannot be verified, emailed to no avail. Don't have any issues with deposit but as soon as you try to withdraw encounter issues.

28. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for your review. Verification is an important security step required by regulations before processing withdrawals. In most cases, the issue is resolved once all documents meet the verification requirements. Please make sure all uploads are clear and valid — once verified, withdrawals are processed smoothly.

Saanut 1/5 tähteä

They're all owned by Santeda! Do not give them your money

They cash out on small wins but do no if you win big.

Verified customer under Santeda International B.V. (MyStake, Velobet, Cosmobet, Donbet, Rolletto).
Self-exclusion ignored, withdrawals withheld (£2,800), SAR refused.
Complaint escalated to Curaçao GCB, ICO and Monzo. Evidence available

28. lokakuuta 2025
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for your feedback.

We strongly disagree with the claims made in your review. Responsible gambling is extremely important to us, and self-exclusion requests are handled in accordance with our regulatory obligations and internal procedures. They are never ignored.

If you believe there has been a misunderstanding regarding your account or withdrawal, please contact our support team with your account details so we can review your case thoroughly and provide further clarification.

Saanut 5/5 tähteä

Cosmobet are Cosmic!

I used Cosmobet as they are non Gamstop whilst I was (unsuccessfully!)taking a break.
I have been pleasantly surprised. Obviously the casino is always the winner overall but I’ve found that I have had some pretty decent wins with Cosmobet. It really does not feel ‘rigged’ at all, as it does with many on line casinos. The range of games is good (No Pragmatic Play though!) Sports betting is good too - fast settlement. In terms of withdrawal, it tends to be in my account within 24 hours on a weekday. If it’s on a Friday - nothing happens til Monday.
My Gamstop restriction is now expired but I’m sticking with Cosmo rather than UK based casinos as I’ve found them fairer and had a far more enjoyable experience with them. And more wins! Also free bets and spins. I don’t sign up to bonuses though. Just awaiting a £1650 withdrawal to hit my account. Don’t let me down Cosmobet 😊

27. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

SCAM

SCAM! DO NOT DEPOSIT ANY FUNDS INTO THIS SITE. They apply bonus funds to you deposit which h means you forfeit the ability to make any withdrawals. I repeat. Do not use this site. You will not be able to withdraw it

25. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for your comment. Bonuses are applied only when accepted by the player and always come with clearly stated terms and wagering requirements. Withdrawals remain available once these conditions are met. We encourage all players to review bonus terms carefully before activating any offer.

Saanut 3/5 tähteä

Trying to verify my account and…

Trying to verify my account and everything I’ve uploaded for proof of address is apparently invalid. I’m from UK so don’t get sent paper bank statements. I try to upload a screen shot but unacceptable. I’ve sent letters dated within the last few days with my name and address on it. Even though it states it on my UK driving license too but invalid. I sent an email but no response. I have no option to even do a live chat. User name chloe95x
Update. I have withdrawn £7500 all in all in a week and the winnings hit my account by the next working day. Legit site and they only deduct a few pounds.

24. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for your review. As we can see, your account has already been successfully verified. We’re glad this has been resolved, and you can now enjoy all platform features.

Saanut 1/5 tähteä

Worrying T&Cs, don’t be fooled

I had deposited some funds, ended up getting some free spins. won a few quid on the spins. then played roulette with the money and got it to over a £1000. Tried to withdraw a they cancelled it and took over £800 from my account.
Disgusting from a casino. steer clear

15. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for your feedback. All gameplay, bonuses, and withdrawals are processed in accordance with our Terms and Conditions, which ensure fairness and transparency for every player. If a bonus or wagering rule is not met, adjustments may apply automatically. We appreciate your comment and always work to make our processes as clear as possible.

Saanut 1/5 tähteä

I looked at the comments and someone…

I looked at the comments and someone who gave it 5 stars wrote that it took 2 hours to withdraw money. Site representatives said in the chat section that the process takes between 24 and 48 hours, and sometimes this process may take longer...The other is to confiscate the player's own money and block his account due to the so-called bonus violation. So why do you confiscate the player's own money? If there is a bonus violation, the bonus earnings will be deleted... Fortunately, I did not deposit money into this casino and I was blacklisted.

15. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for your comment. Withdrawal processing times can vary depending on payment method and verification status, but we always strive to complete transactions as quickly as possible. Regarding bonus terms, actions are taken strictly according to our Terms and Conditions to ensure fair play and compliance for all users.

Saanut 1/5 tähteä

I had my account closed due to gambling…

I had my account closed due to gambling addiction. I then proceeded to create a new account (all the same details just changed my email address)

I deposited small amounts over £600.

I managed to win £500 and proceeded to withdraw, at this point they closed my account and refused to give me back any money saying I had 2 accounts! The first one I had CLOSED MYSELF!!

Avoid at all costs absolute scammers and are not licensed by the UK Gambling Commission.

These prey on people on GamStop ect. They are illegally operating in the United Kingdom as far as my reasearch tells me. I will be reporting them to the UKGC.

All you have to do is read the countless reviews that show how much they are scamming vulnerable people!

Don’t make the same mistake as the ones who have pointed out this is a scam site! Just avoid and save your money! These reviews don’t lie!!

Edit to your reply..

First account was deleted. Made a full new account so they wasn’t multiple accounts!..

The second account didn’t even use bonus as I don’t due to unfair wagering!

Deposited over £600 went to withdraw £500 and you closed my account. Your a scam website operating illegally in the UK

13. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for sharing your feedback. We take responsible gaming and account integrity very seriously. Creating multiple accounts after a previous account closure is against our Terms and Conditions, which apply equally to all players. Account actions in such cases are taken strictly in line with these rules.

Saanut 1/5 tähteä

Unfairly Voided Winning Bet ID 257628324 – Cosmobet Refuses to Pay Legitimate Winnings

I placed a 170 EUR bet (ID 257628324) on George Russell to win the Formula 1 Singapore Grand Prix 2025 at boosted odds of 30.00. The market was openly available for 3 days, and my bet was active for 13 hours. Just 2 hours before the race on October 5, 2025, Cosmobet voided my bet, claiming a "technical error" in the odds, and only refunded my 170 EUR stake. George Russell won the race, making my bet a clear winner (4,930 EUR winnings at odds 30.00).
Their support (Henry/Support Agent, email and chat transcript submitted elsewhere) admitted the error was theirs but refused to pay my winnings or even compensate at the "correct" odds of 10.00 (1,530 EUR winnings), which I offered as a fair compromise. Voiding a bet so late, after 13 hours of acceptance and no prior warning, is unfair and feels like a deliberate attempt to avoid payout. This is unacceptable and unprofessional.
I’ve filed complaints with the Curaçao Gaming Control Board, AskGamblers, and Casino Guru, providing all evidence (chat transcript, email). I urge others to avoid Cosmobet – they don’t honor legitimate winning bets and hide behind "technical errors." I’m pursuing this until I get my rightful winnings!

5. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for your feedback. The odds in this case were incorrectly displayed before qualification due to a technical issue. As outlined in our Terms & Conditions, when such discrepancies occur, the affected bets may be voided and the stake refunded. The ticket was not resulted, as it was canceled prior to the final outcome being known, and your full bet amount was returned. We understand this can be disappointing and are continuously working to minimize the possibility of similar technical issues in the future.

Saanut 3/5 tähteä
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for your feedback. We understand the importance of fast withdrawals and are constantly working to make our processing times quicker and more efficient. Your input is appreciated as we continue improving our services.

Saanut 3/5 tähteä

Take a lot of your money

30. syyskuuta 2025
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

We’re sorry you feel disappointed. Please note that all results are generated by certified RNG systems, ensuring fair play for every user.

Saanut 1/5 tähteä

I urge you all to never use this site

Cosmo bet have gone to the length of trying to get me removed from this site for just wanting my money returned. They are a joke and should be shut down, not me silenced for calling them out.

25. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for your feedback.

We respect every customer's right to share their genuine experience and have never sought to silence legitimate feedback. If you have an unresolved issue regarding your account or funds, please contact our support team with the relevant details so we can review your case and assist you accordingly.

Saanut 1/5 tähteä

STAY AWAY

Deposited £100, won £700. Requested withdrawal via SEPA at 6am yesterday. 11 hours later after withdrawals kept getting rejected I received an email asking me to send documents in. I sent documents in and now their KYC email stopped working and due to a technical issue they can't verify me nor accept the documents via an alternate way. Absolute joke of a site. Stay away at all costs.

20. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Cosmobet-logo

Vastaus yritykseltä Cosmobet

Thank you for sharing your feedback. As a licensed operator, sometimes we are required to complete verification checks (KYC) before processing withdrawals, and this sometimes leads to delays. Our support team will be able to assist you with submitting your documents and ensuring your withdrawal is processed once verification is complete. Please reach out to them directly so we can resolve this matter for you.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin