Concept Kits Arvostelua 

79
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

My guy Ash goes above and beyond he actually contacted me when a Newcastle shearer testimonial shirt came in and even brought it to Greece for me. Class act and genuinely a great guy.

Saanut 1/5 tähteä

Don’t be fooled by the slick photos on the website. I ordered the "Pro version of a concept shirt, and the quality is shocking. The stitching on the crest is frayed, the sponsor logo feels like it’ll... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

We just picked up the Bohemian FC x Guinness and Bohemian FC x Kneecap jerseys to use as our music band attire here in Ireland called Tonnóg, and they are unreal. The quality is absolutely top notch y... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

I received wrong item, but no one from support have replied to my email. Moreover, item is defective - it has logos glued in the back of shorts, not in the front. Update after 2 weeks: Support did... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Urheiluvaateliike

Yrityksen kirjoittama

At Concept Kits, we live and breathe football culture. From retro classics that spark nostalgia, to the latest season’s jerseys, and even one-of-a-kind conceptual designs, our goal is simple: to bring fans closer to the game they love through the shirts that define it. We offer authentic retro & vintage football jerseys. The latest season kits. Exclusive conceptual & streetwear-inspired designs. Custom name-sets so your shirt is truly one of one. Global shipping & secure shopping at concept-kits.com. Trusted by collectors and football fans worldwide Limited stock drops of rare & iconic kits Excellent customer service from a team that’s as passionate about football as you are


Yhteystiedot

3,5

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

79 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 95 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,5

Kaikki arvostelut

(79)

71 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Item purchased three weeks ago and still not arrived

I received an email to say that the item was being sent (over a week after purchase) a further week and a half later and I am yet to receive item or confirmation of receiving item from Royal Mail. Would NOT buy from concept kits again

28. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

We’re sorry to hear you’re disappointed with your experience.

To clarify, your order was dispatched directly from our warehouse rather than waiting for it to arrive at our UK premises first. We do this during busy periods to help customers receive their orders sooner overall.

Although you’ve received a dispatch confirmation, this doesn’t necessarily mean Royal Mail has received or scanned the parcel yet. The item is already moving through the network, and we’re currently seeing many parcels only receive their first Royal Mail scan on the day they are delivered.

We understand it’s frustrating when tracking doesn’t update immediately, but this doesn’t mean your order hasn’t been dispatched. We appreciate your patience while it’s in transit and hope that once your jersey arrives, you’ll consider updating your review to reflect the complete experience.

Saanut 3/5 tähteä

Took a while but it’s a great top

I am extremely disappointed with my experience. I ordered an England football shirt on 10th June specifically to wear for the World Cup games. After placing my order, I was told there was a delay but that it would be with me the following week.

Every time I contact customer service, I’m given the same response—that it will be dispatched within the next 1–2 days. Weeks later, I’m still being told exactly the same thing with no progress or honest update.

I’ve now missed three England games, which is the whole reason I bought the shirt in the first place. If I’d known it would take this long, I would never have placed the order.

At this point, I’m genuinely concerned that I’ve been scammed. The lack of communication and repeated false promises have been incredibly frustrating.

I would not recommend ordering from this company based on my experience.

Update
The top finally did arrive and i really like it!

10. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Hi Jess,
We’re very sorry for the delay and completely understand your frustration, particularly as you ordered the shirt specifically for the England games.
Your order has now been dispatched with Royal Mail under tracking reference VU223933690GB. We appreciate that you were previously told several times that dispatch was imminent, and we apologise that the timescales provided were not met. We experienced an exceptionally high volume of orders alongside unexpected stock and supply delays, but we should have communicated more clearly and accurately with you.
Please be assured that this is a genuine order and it is now making its way through the Royal Mail network. We hope it reaches you very shortly and that, once received, you may consider updating your review to reflect the complete experience.

Saanut 5/5 tähteä

Customer service was excellent.

Customer service was excellent.

Ash kept me updated throughout and responded quickly to my e-mails.

There was a delay on delivery due to it’s being a busy period but Ash was really honest and open about this throughout. They made me feel they genuinely cared and tried their upmost to get the shirt to me ASAP.

The shirt I purchased got to me in time to surprise my partner in his World Cup trip!

Thank you!

Would recommend and will be back to purchase more shirts soon!

24. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Thank you so much for your lovely review!
We really appreciate your patience and understanding during such a busy period. We’re delighted that the shirt arrived in time for your partner’s World Cup trip and that you were happy with the service you received.
Your support genuinely means a lot to us as a small business, and we look forward to helping you again in the future!

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT ORDER FROM HERE

DO NOT ORDER FROM HERE! Ordered my item on 8th of June, still waiting for it now. I have emailed and Concept has stated that it son its way. However, the royal mail tracking app still has the same comment that they are waiting to receive from sender. I email each day now and Concept have no stopped responding to provide any updates. I have also asked for a refund which they have refused.

25. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

We're sorry that you're disappointed with the delivery time, but we'd like to clarify a few points.
We have not refused your refund request. As explained in our previous email correspondence, your order has already been dispatched and is currently in transit. Because of this, we're unable to cancel and refund the order while it's on its way to you. If, once it arrives, you no longer wish to keep it, you're welcome to return it to us in line with our returns policy.
Your tracking number is GV462208151GB. Whilst Royal Mail is still showing "awaiting to receive from sender", this status is normal until the parcel is scanned into their network and does not mean the parcel has not been dispatched.
We have responded to your emails and our position has remained consistent throughout. We appreciate that waiting is frustrating, particularly during the World Cup, but sending multiple emails every day unfortunately slows down our response times for other customers during what has been our busiest period ever.
Based on the latest information, we expect your order to arrive by the weekend, and we hope you'll enjoy your shirt when it does.

Saanut 5/5 tähteä

Exceeded expectations

The quality of the kit & printing exceeded expectations.
There was a delay on top of confusion with regards to shipping & all the correspondence was timely & understanding

Once my child grows out of the new jersey, we'll be ordering her next one from this company.

15. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Thank you so much for your kind review!
We’re really pleased to hear that the quality of the kit and printing exceeded your expectations. We also appreciate your patience and understanding while we worked through the shipping confusion.
It means a lot to know that you’ll be coming back for your child’s next jersey, and we look forward to helping you again in the future!

Saanut 4/5 tähteä

Bonne communication et suivi malgré des délais assez longs

Après quelques soucis de délai et de livraison , je remercie Concept kits pour le suivi du dossier. La communication a toujours été présente et les réponses rapides. Les maillots reçus sont très beaux.

15. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Bonjour,
Nous sommes sincèrement désolés pour cette situation et comprenons parfaitement votre mécontentement.
Après vérification, votre premier colis a malheureusement été perdu pendant le transport. Bien que cela reste rare, ce type d’incident peut parfois se produire indépendamment de notre volonté.
Dès que nous avons identifié le problème, nous avons expédié un nouveau maillot afin de remplacer celui qui avait été perdu. Celui-ci est désormais en cours d’acheminement.
Nous vous présentons toutes nos excuses pour le retard et les désagréments occasionnés, et nous vous remercions pour votre patience.
Concept Kits

Saanut 5/5 tähteä

Brilliant service and customer service

Brilliant service and customer service. Was waiting on an order that I needed for a certain date. Once found out they didn’t have a top I ordered in stock they sent another top of preference and delivered it right away in time for us going away. Brilliant quality on shirts to will use again.

15. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Thank you so much for your brilliant review!
We’re really pleased we were able to find an alternative shirt and get it to you in time for your trip. We always do our best to find a solution when something unexpected happens, so it’s great to hear you were happy with both the service and the quality of the shirts.
We really appreciate your support and look forward to welcoming you back again!

Saanut 5/5 tähteä

great experience

great experience! quick & helpful customer service and amazons quality

20. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Thank you for your kind review Johanna, we hope to see you order again soon!

Saanut 5/5 tähteä

Satisfied delivery of England top

I ordered an England top which is of excellent quality.
Shipped out within a few days.
Delivery service Yodel were spoken to by the company as I hadn’t received my item after a week, I was assured by concept it was on its way and had been delivered to wrong depot, few days later it was with me.
Sizing as described. Very happy.

10. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Thank you so much for your lovely review!
We’re delighted to hear that you’re happy with the quality and sizing of your England shirt. We appreciate your patience while we worked with Yodel to locate the parcel after it was sent to the wrong depot, and we’re pleased it reached you safely a few days later.
Thank you again for your understanding and support. We hope to welcome you back to Concept Kits again soon!

Saanut 2/5 tähteä

My ordered shirt was too small

My ordered shirt was too small. These sizes are small. I would go up a size. This isn’t the issue though. I returned my shirt via next day delivery 2 weeks ago and still I have not had my refund. I have emailed this company three times and up to date have not had a response let alone my money back. Very poor customer service. I’d go elsewhere next time x

25. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Hi, we’re very sorry for the delay and the frustration caused.

During a recent change of systems, sensitive customer payment data was not transferred for security and data-protection reasons. Unfortunately, this meant your refund could not be processed through the usual automated method and required manual action.

This is also our busiest period of the year due to the World Cup, which has led to unusually high levels of orders and customer enquiries. While this explains the delay in our response, we fully accept that our communication should have been better.

To clarify, we have now honoured and manually processed your refund. We sincerely apologise that you had to contact us several times and that your experience did not meet the standard we aim to provide.

Saanut 5/5 tähteä

Great experience with Ash helping me…

Great experience with Ash helping me get my custom England shirt, quality and fit is perfect, would definitely order again 👌

5. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Thank you so much for the fantastic review!
We're delighted to hear that you're happy with your custom England shirt and that the quality and fit were spot on. Ash will be especially pleased to hear your kind words!
We take great pride in helping customers create the perfect shirt, so it's brilliant to know we got it right for you.
Thank you for your support, and we look forward to helping you with your next shirt soon. Enjoy wearing it! 👌⚽
The Concept Kits Team

Saanut 5/5 tähteä

Experience with Concept kits

Couple issues with website when I first used concept kits and top hadn’t arrived so I thought a potential scam…

However I had Ash reach out to me via WhatsApp assuring me everything is good and my top is on it way and I was well happy with the top when it arrived and with the service provided. Great price great service can’t go wrong.

6. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Thank you so much for taking the time to leave this review.
We're sorry for the issues you experienced initially with the website and completely understand why you had concerns. We know that when tracking isn't updating and a website is undergoing maintenance, it can be worrying.
We're glad we were able to reassure you and keep you updated, and even happier to hear that you were pleased with the shirt when it arrived. Customer service is incredibly important to us, especially when things don't go exactly to plan.
Thank you for your patience and for giving us the opportunity to put your mind at ease. Reviews like this mean a lot to a small business, particularly during our busiest periods.
Enjoy your shirt, and we look forward to helping you find your next classic kit soon! ⚽❤️
– The Concept Kits Team

Saanut 5/5 tähteä

Personalised England retro shirt

Ordered a personalised England retro shirt on 19th May and received it yesterday 1st June.

Very happy with the quality and would definitely order again.

1. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Thank you for taking the time to leave a review!
We're delighted to hear you're happy with your personalised England retro shirt and that the quality met your expectations. We always aim to provide jerseys that fans can be proud to wear, so it's great to hear your feedback.
We really appreciate your patience during the delivery process and are thrilled that you'd order from us again. Enjoy your shirt, and we look forward to helping you find your next classic kit soon!
⚽❤️
The Concept Kits Team

Saanut 2/5 tähteä

Still not received order

Still not received order - was told new stock would be arriving. Should really indicate on website if it's a back order.

28. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Hi there, please reach out to us at hello@concept-kits.com and we shall look into this for you.

Saanut 1/5 tähteä

No correspondence and ordered shirt…

No correspondence and ordered shirt 19th May? Concerned it’s a fake website

19. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Hi,

We have searched our system thoroughly and cannot find any emails or correspondence from “K Noble” regarding this order. Had you contacted us directly, we would have happily assisted and provided an update.

Stating publicly that this is a “fake website” is a serious and damaging accusation against a legitimate business that fulfils thousands of orders. Your order was placed on 19th May and remains within our stated delivery timeframe.

We understand concerns around delivery delays, especially during busy periods, but we ask customers to contact us first before posting misleading claims publicly. We are always available to help resolve genuine issues professionally.

Saanut 4/5 tähteä

still waiting on the order it has been…

the kits arrived in a damaged package but overall printing was good and material is great and just like how i ordered. Only drawback is the delivery time.

26. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Thank you for your review and for the kind words about the printing quality and material – we're delighted to hear the kit was exactly as ordered.
We're sorry to hear the outer packaging arrived damaged. Unfortunately, once parcels leave us, they can sometimes have a rough journey through international postal networks. We're pleased to hear the contents arrived safely and met your expectations.
We also appreciate your feedback regarding delivery times. We are constantly working with our logistics partners to improve shipping speeds while still keeping our products affordable worldwide.
Thank you for your support, and we hope to see you back at Concept Kits again soon!

Saanut 1/5 tähteä

I placed my order three weeks ago

I placed my order three weeks ago - no sign of order since. I have contacted them by email and through their social media channels, no response provided and website has since gone offline. Avoid this company.

7. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

We’re sorry to hear this. We’d like to clarify a few points for transparency.
Our website is currently experiencing technical issues, which we are actively working to resolve. We have also had issues with our Instagram account being incorrectly reported, although we remain active on Facebook and TikTok.
We have not received any emails through our hello@ inbox regarding your order, which is why we requested further information so we could investigate this properly for you. We are more than happy to help resolve the issue as quickly as possible once we have your order details.
Please contact us directly with your order number and name so we can look into this immediately.

Saanut 1/5 tähteä

Shocking and very poor service

Very poor service. Purchased a size based on their published size guide, the shirt arrived as the stated size (XXL) however the label stated the size in cm which correlated to their XL size. Have requested a swap for the correct size but have no had no response. Very disappointing - STAY CLEAR OF THIS COMPANY.

Edited after receiving a reply following this response from Concept-Kits.

Yes you have replied previously, and have since I posted on Trust Pilot. My issue is that your own sizing guide states a XL is between 110-117cm. My garment has a XXL label with a size stated as 116cm, which puts it in the XL category. Clearly highlighting the wrong label has been put on the item.

It’s really not a difficult or challenging situation. Just swap the shirt for a LFL replacement in the correct size.

Unbelievable how naive a company can be in what is such a simple situation which has lead me to writing a poor review.

Ridiculous offer of £12.50 towards a new shirt.

You can do better.

19. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Hi,

We’re sorry to hear you feel this way.

We’ve reviewed your order and can confirm the item supplied is a 2XL, and the measurements correspond with the XXL sizing shown on our published size guide at the time of purchase. The garment label reflects the manufacturer’s cm measurements, which align with our sizing chart used across XL–XXL.

We also want to clarify that we did respond to your request, and we did offer account credit via email so you could choose a replacement jersey of your choice. As outlined in our policy, personalised/customised items are made to order and are not eligible for return or exchange unless faulty or incorrect.

We appreciate this is not the outcome you were hoping for, but we stand by the accuracy of the product and the information provided at the point of sale.

Have a great day.

Saanut 5/5 tähteä

Boca Juniors 81/82 shirt ordered up and…

Boca Juniors 81/82 shirt ordered up and it looks fantastic! Usually buy XL and went for XL from Concept fits like a glove.

8. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Concept Kits-logo

Vastaus yritykseltä Concept Kits

Thanks so much for the great review! We’re really pleased to hear you love the Boca Juniors 81/82 shirt and that the XL was a perfect fit. Enjoy wearing it, and thanks again for ordering from Concept!

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin