Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Replica Jordan 4. Decent replica, but I had these checked by a reputable source. They are not genuine. Logo, stitching, spacing of stitching, overlap of leather and spacing checked. No laces on jump m... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Billets payés mais non obtenus à cause du soit disant serveur en panne. Demande de remboursement effectuée mais toujours pas honorée. personnel mal aimable au téléphone ! J ai du recommander 2 pl... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I'm a returning customer who was scammed by other sites before that take your money and never send anything. From order to delivery these people keep you updated and have a phone to actually tal... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Amazing! I definitely keep coming back and will continue to...everyone in my family loves the site...I recommend you coming here if your look for great quality shoes at an affordable price..the wait t... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Huonekaluliike
  2. Puutarhamyymälä
  3. Sisustussuunnittelija
  4. Olohuonekalusteiden myynti

Yrityksen kirjoittama

Shop Furniture, Home-ware, Clothing, Home Security and Much More


Yhteystiedot

2,6

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

100 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Just received my shoes today

Just received my shoes today, i was told it could take longer than normal due to Covid19 but is worth the wait, i couldn't be happier!

19. toukokuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

Thanks, delays are almost gone now.

Saanut 1/5 tähteä

Oh no!!

Oh, no!! I am looking at other posts, here, and this is bad. I also ordered shoes, for $89.99!! I have called two or three times, so far, and the only man I spoke to every time refused to give me his name. When I asked about my order, they had already taken my money, he began to shout and scream at me. Please do not order from this company! I placed my order on March 3, and it has not even made it to USPS for shipping. I will try to call again, and if I cannot get it resolved this time, I am turning them into the BBB.

It was the very rude response that I received upon simply inquiring about my order that made me very unsure of my decision to use this company, and it made me wonder if I had been ripped off. This man, I will call him "Mr. Customer Service" because he refused to give me his name, began screaming at me and talked over me, despite that I was politely inquiring about my order, on the several occasions that I called. I finally did receive my order over two months later, but it would not be unbecoming for this company to work on its customer relations and perhaps setting up a training program for Mr. Customer Service to learn how to act with civility to the customers who may even use them again -- or not. My review will stay on one star, and I will not use this company again.

29. maaliskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

Your item was delivered a little late due to Covid19, you did not return the item so you must have loved it. Tracking: LS270293108CN USPS. We provided the shipping label with your name and address to PayPal and evidence that it was delivered, perhaps you just wanted free shoes. Next time you claim we did not deliver make sure to add some evidence...

You keep saying you Inquired politely, of course that is only convenient for you to say, we wish everybody would hear the conversations.

Saanut 3/5 tähteä

Long Shipping still Alright

Well I got the Jordan 11 Win Like 82 on the 24th of December and I just got a notification that my package is in New York and will me shipped to me on the 21st. The shipping is very slow, but the communication is alright. They may not be immediate but they will assure you. I hope my shoe looks well because I’ve waited quite awhile

16. tammikuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

I really love to order off this…

I really love to order off this website. It is GREATLY recommended that you order anything you want off here. It will come in the time it promises. The prices they give are TREMENDOUS. Hope you experience the same as I had. Have a great day and don't forget to leave a good response for how easy it was to order.

27. joulukuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Great Company

Great Company, Great Service 500 stars if i could, I've been buying from them for over a year for me and my kid. Seems like people only come when they are mad to leave a bad review and the other 3000 that are happy don't even bother to write a review. Typical and unfortunate. They have Phone, Text, Email, Live Chat, Facebook, Instagram, definitely no shortage of communication. They guarantee me i get what i ordered or my money back, only one time i received the wrong size, they paid to ship it back and send me new ones. Good luck with any other site doing this for you.

21. marraskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

wrong shoe sent

Ordered a pair of shoes. received wrong color. This company would not respond to emails or calls to correct issues. when I spoke to a live chat they told me I got what I got and they would not send the right color ones. customer service is the worst ever. all I wanted was my space jam 11's.

21. syyskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

We have the Chat Transcribe including a copy of your order to which we showed you, you also sent us a picture confirming you received the exact item you ordered, there is nothing wrong in admitting you ordered the wrong pair, we would still take them for an exchange but apparently you just wanted free pair in exchange for "Correcting the issue".

We delivered 100% according to ordered item.

Saanut 5/5 tähteä

i have 3 sons and i buy 3

i have 3 sons and i buy 3 - 6 pairs every 3 month from this website, the retro quality is amazing, very durable and for the price, i will never go wrong again, customer service is great, i had to return a pair for size exchange and it went very smooth. Looking forward to get some more for Christmas!

29. elokuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Extremely shoddy shoes

Ordered shoes for my grandson. They arrived shrink-wrapped from China without a box and are garbage. No support at all for the foot and made extremely cheaply.The hard white sole looks like styrofoam. Glue shows where the toe connects. The website shows great looking shoes, but the quality is really poor. The price was low, but I thought he could wear them for awhile anyway and he really wanted them. These are just a joke. I wish I had seen these poor reviews earlier

21. elokuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

This is entirely your own opinion, we have sold over 2000 pairs of the same item you ordered for $39.99 which the price matches the quality. We also have a great return policy including up to 30 days to return it, we never received a request from you. We know exactly what we sell and what you describe is entirely your sole opinion.

Saanut 1/5 tähteä

Please do not buy from this siteI…

Please do not buy from this siteI ordered 3 side tables Mid February still waiting for them,
I did receive a delivery late, on the box showed The dimensions of one coffee table not 3 side table do I refused the delivery .. I wrote a review on this site and a Samantha replied back saying it was probably was the 3 tables put in the wrong box and I shouldn’t have rejected it but to contact her straight away and she would sort it out .. I have now emailed 6 times to no avail, a man called Martin emailed said he would look into it and let me know the delivery date that was weeks ago never got back to me .
Still don’t know when I will get my tables
Avoid !!.

30. maaliskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

Sorry this was during previous ownership.

Saanut 1/5 tähteä

Shocking customer service,bought a tv…

Shocking customer service,bought a tv unit 1st March,every part was broken,contacted them and said they advised to send back broken parts which was the whole unit,have emailed them 17 times no reply,I have sent the unit back still no refund
NEVER ever buy from this company again
Been to which they are going to get them

28. maaliskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

Sorry this was during previous ownership.

Saanut 1/5 tähteä

I will never get anything from this …

I will never get anything from this Company again I ordered the TV stand it came out broke when I emailed you and some pictures of it you did not care he just kept going on about it saying if the Curriers problem you do so I think the parts out the box still marks all over the wood customer service is Pauling Do not bye off here

14. maaliskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

Sorry this was during previous ownership.

Saanut 1/5 tähteä

Still no order received bunch of w*****s

Well still no delivery of my mattress.
Still no reply to my email I sent.
So im out of pocket and no mattress.
This was for my disabled daughter so i hope your proud and happy to scam honest people who dont have much money as it is
I'm absolutely disgusted and I will now be reporting to trading standards.

There is no where to chase my order. No way to contact or email customer service.
I've order over a week a go. Had no confirmation for when it will be delivered or whether its on its way. I've searched to cancel this and get a refund but can't find anywhere to do this.
Obviously a job for trading standards

14. maaliskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

Sorry this was during previous ownership.

Saanut 1/5 tähteä

Scam of a company

Scam of a company, DO NOT BUY FROM THEM! Arrived over a week late and took nearly 4 weeks in total to arrive - well over their 5-10 business day delivery time; no communication from them as to why this happened or when it was meant to arrive, despite sending two priority emails; the mattress was not memory foam as listed, but a horrible springy, bouncy mattress that cost over £100 with a very thin foam topper on it. There is no phone number to call them and they do not respond to emails. Avoid at all cost.

Based on their responses to reviews below, they will try and pin it on me about emails and how they responded (only two times however to tell me it was processed), however since it was marked as 'shipped' and an estimated delivery date, there was zero communication about why it was late, where it was or anything. It is telling of a company that blames the buyer for delivery times and can only pick up on technicalities of email dates as their defense. So if they do that to me, you know why!

11. maaliskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

Hi Laura,

Thank you for reviewing our company, we appreciate all reviews for our services so i am grateful that you have taken the time to share your experience with us. I am sorry for the inconvenience that you have had whilst ordering from our website.

I can confirm there was a slight delay in the delivery of your order, and i have personally looked into the issue to find out why this happened. The order was completed on our end within 5 working days after your order was placed, which is the usual time for orders to be fully processed and prepared for shipping. UPS have confirmed that they had attempted to deliver your order on the 27th of February to the address that you had provided us with, but this delivery failed due to them being unable to find the correct address. If the mattress was successfully delivered to you on the initial date that the courier attempted to deliver it out to you this would have been before our estimated 10 working days deadline but unfortunately this was not the case, and we were not made aware of the issue that they had whilst attempting delivery.

The order was successfully delivered to you within 13 working days (6/3/2019), we aim to have all products delivered to customers within 10 working days but sometimes issues with couriers and other problems that we have no immediate control over can delay the process of this, and i am very sorry that this was the case for you, i completely understand your frustration.

I can see on our system that you had e-mailed us due to the delay of your order on the (8/3/2019) and we took action as soon as we were made aware that your order was not delivered as expected. We contacted UPS to track down your order and then provided you with the tracking number and details which showed that your order had been delivered 2 days previously, it had been signed for by another person at your work address and left at reception.

The mattress that you purchased from our website is memory foam, there is memory foam on the top of the mattress but as stated in the description is does have 13.5 Open Coil Bonnell springs under the foam - this prevents the mattress from being too soft, it keeps the body aligned and prevents back pain. However, i am sorry that you are unsatisfied with the product that you purchased from us, this mattress is a very popular product that most customers are very happy with.

I can confirm that we do not aim to put the blame on customers but we do try and get to the bottom of any issues or compaints that we receive and give an explanation for the reasons that issues have occured, but i can confirm that there was communication throughout the process of your order and after delivery which stated that the delivery was succesful.

I sincerely apologise, and we will work on improving our services and ensuring that the courier companys that deliver our products make us aware of issues like this in future.

Kind regards,
Samantha
City Life Direct.

Saanut 1/5 tähteä

honest opinion STEER WELL CLEAR of…

honest opinion STEER WELL CLEAR of this shambles of a company I am left sitting with a broken item that also doesn't match description as when I emailed them I was to return it back to them in Florida for a refund i am disabiled and they were wanting more to return it back to them the company never said they were in Florida when I ordered it or I would have stayed well clear they were abrupt etc all in all a Joke so AVOID AVOID AVOID Also no phone number as well to contact them

9. maaliskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

Good afternoon Donna,

Thank you for your review, and i am sorry to hear that you have had a bad experience when ordering from our company.

I can confirm that we have been made aware of the issue that you had with your item and communication has been made from our side. We do not have a contact number but are very responsive to our customers through e-mail - we find this to be a better form of communication for both us and our customers so we can provide customers with a quicker response time for any enquiries and complaints that they contact us with.

The item that you had e-mailed us regarding was seen to be in good condition and the faults that you were describing in the e-mail could not be seen on the photos that you were providing us with. We are responsible for refunding items that appear to be damaged or collecting items if the wrong one has been sent out to customers. However we do not take responsibility for return costs of items that customers wish to be returned. Although the items appeared to be in good condition we were still willing to provide you new item parts and we requested numbers for the parts that you were unhappy with in order to try and resolve the issue for you, but you were unwilling to communicate with us and provide any parts numbers for us send new ones out for you.

I apologise for any inconveniencene caused, and your order is still within the time frame for you to get back in touch with us and be provided with new parts if you decide that you would like to do this.

Kind regards,
Samantha
City Life Direct

Saanut 5/5 tähteä

Have had a great experience shopping…

Have had a great experience shopping here, would definitely recommend this to anyone x

9. maaliskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

Hi Lynda,

Thank you for taking the time to share your experience with our company, it is greatly appreciated.

Kind regards,
Samantha
City Life Direct

Saanut 2/5 tähteä

Poor agents and not enough info on when…

Poor agents and not enough info on when you will get the delivery

28. helmikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

Hi Gary,

Thank you for your review, i would like to apologise for providing you with a 2 day delivery slot, but in some occasions this cannot be avoided - we do try out best to provide a 1 day delivery time for customers.

We are working on improving our services and providing a tracking feature on our website so customers can check the process of their orders when ordering from us in the future.

Sorry for the inconvenience that was caused, and thank you for sharing your experience with us.

Kind regards,
Samantha
City Life Direct

Saanut 5/5 tähteä

Great product

28. helmikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
City Life Direct-logo

Vastaus yritykseltä City Life Direct

Hi Carol,

Thank you for taking the time to share your experience with our company, it is greatly appreciated.

Kind regards,
Samantha
City Life Direct

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin