ByteTag Arvostelua 

130
•
TrustScore 2.5/5 tähteä

2,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Two months later. No intention of fixing the very simple technicals problems. I think maybe two people work there to sell tags and answer emails pretending they 'are working on it'. How hard is it... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Customer service does not exist. I adopted a pet Dec 2025 and as part of the adoption process, I could enroll with ByteTag. I signed up for a life time membership, created an account and thought I was... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I have tried dozens of pet tags and bytetag is by far the best. Waterproof, chew resistant, GPS location when scanned, and a lifetime warranty. With an easily updatable profile, it offers so much peac... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Our girl was diagnosed with Addison’s disease a year ago. So we were looking for something to put all of her necessary medical information on. Came across ByteTags and absolutely love them! Super easy... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

Tietoja yrityksestä ByteTag

Yrityksen kirjoittama

ByteTag is pioneering the next generation of pet identification, and they're the #1 best selling QR code pet tag. Since launching in September of 2021, they are now protecting over 250,000 pets across the world!

So, what makes ByteTag such an obvious choice for pet parents? Well, with ByteTag, you can
  • Display unlimited contact information (phone numbers and addresses)
  • Receive a text message, email, and push notification when your ByteTag is scanned
  • Receive your pet's current GPS coordinates at the push of a button
  • Display your pet's behavior, health, and vet information.
  • Toggle privacy mode to hide all of your personal information when your pet is not lost

When compared to traditional engraved tags, it's not hard to see why pet parents are obsessed with their ByteTags!

On top of all the amazing features ByteTag offers, they are also committed to customer satisfaction. Each ByteTag is covered under a lifetime warranty, so if your ByteTag breaks, you can get a free replacement -- no questions asked!

Yhteystiedot

2,3

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

130 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,3

Kaikki arvostelut

(130)

6 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Terrible customer service, false advertising, and product that doesn't work

By far the WORST dog tag and terrible customer service. To start with, they advised these as tracking, which is a lie. They do NOT track your pet, when scanned someone can choose to share the location they are at right then.

Second, the silicone tag, doesn't even come with a way to attach it to a collar. When I asked customer service, they say you have to provide your own means for attaching it.

The print quality is horrible, light and hard to read, and doesn't seem like it will last long at all!

Decided to still try it, but try as I might to set this up, the app keeps freezing and kicking me out. No amount of restarting, refreshing, reinstalling, etc is helping. The website link on the tag just gives an error. This is completely useless! So frustrating and customer service is a joke and won't let me return this either. Their Return policy is a lie as well! Incredibly frustrating.

Will NEVER buy from this company again!

2. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
ByteTag-logo

Vastaus yritykseltä ByteTag

Hi Kristin,

We're very sorry that you've had all these issues! Allow me to breakdown your message, so that we can find the best solution :)

1. "The print quality is horrible, light and hard to read, and doesn't seem like it will last long at all!"

It definitely sounds like you received a faulty ByteTag, so we're incredibly sorry about that. We check the quality of each ByteTag before we ship them, but occasionally some slip through the cracks and accidentally get sent out. In this case, we always ship out a free replacement for the customer.

2. "The app keeps freezing and kicking me out"

This is quite concerning for us. If you can, please respond to this message with your preferred contact method so that we can reach out and investigate further. For other readers who may be alarmed by this message, please allow me to explain our app...

ByteTag pet parents can access their pet's information in three different ways: (1) our web app (https://www.bytetag.co), (2) the iOS app, or (3) the Android app.

The web app and iOS app have had 0 issues with freezing. Our android app is also in a great state, however, we've noticed that some older Android phones can freeze on the app. This is being worked on by our engineering team, and will be resolved soon. Fortunately, if you have an older android phone that is freezing, you can access our web app anytime. The web app has 100% of the functionality that the Android and iOS apps have!

3. "[ByteTag] won't let me return this either"

We allow returns as long as:
- The ByteTag is undamaged
- The ByteTag has not been activated

Also, as I stated earlier, if the ByteTag breaks, we offer a free replacement -- no questions asked. However, since you're having issues with the mobile app, we can refund your order in this case. I'm very sorry that the customer service agent you were messaging did not recognize that technical issues warrant a refund.

NEXT STEPS:
Please respond to us via TrustPilot, and we'll issue you a full refund for your order. We'd also love to communicate further about the issues you're experiencing with the ByteTag app so that we can improve our product.

Thank you so much for the honest feedback -- we genuinely mean it. This helps us improve as a company :)

Saanut 1/5 tähteä

Never received my order

I ordered my ByteTags on the Black Friday sale. Almost a month later and still no sign of my order. I received no email for shipping update or tracking information. No response from them either. I had to open a case with PayPal to get my money back.

20. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
ByteTag-logo

Vastaus yritykseltä ByteTag

Hi Robyn!

I'm so sorry to hear that you never received your order! I don't have access to your order information, but it sounds like it was definitely lost in transit. Since it was lost in transit and since you ordered over 30 days ago, we will gladly refund and reship your order for you :)

Please respond to this message with your order number, and we'll get that refund and reshipment processed ASAP.

Again, we're incredibly sorry for the inconvenience! It's very frustrating for us too when the post office loses packages.

Saanut 5/5 tähteä

Super excited about this pet tag

Super excited about this pet tag! Very pleased with purchase and experience. I can highly recommend! I think it's a great idea for any pet you have, dog or cat, to have such a secure tag and gives peace of mind.

25. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

ByteTag family now

I orders one for my big dog so I could see the size of it before getting some for my smaller dog. Now all 4 dogs have ByteTag’s. The shipping was really fast and with the sale going on and the discount code I received after the first purchase I got all 4 for $37. I love that it gives all the pets information right away. Makes me feel better knowing that if the dogs were to get out they would be well taken care of till I can get them back home

7. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Love this ByteTag

Love this ByteTag! Easy to order, came in a very reasonable time. It was very easy to set up. Now I have peace of mind if my puppy gets away. Just knowing all they have to do is scan her ByteTag to contact us!

8. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Responsible owners should use ByteTags!!

I am so glad I discovered this tag! I am a dog trainer and advocate, and this tag is a great way to keep all of your dog's essential information up to date and on them at all times. If your dog goes outside or has access to the outside for any reason, it is vital to have a form of identification, pertinent medical info, and your contact number in case they get lost.

My husband works night shift and I work very long hours during the day, so our dog ends up spending much of the day outside (yard is fenced, her dog house is heated/cooled). She is not one to wander off, but I'm glad to know if she does, she'll have this tag with her!

The tag does make a bit of clinging noise like other tags do, so if you’re not a fan of that then they do have a silicone option available.

Also I have not had an issue so I cannot speak for their direct customer service contact, but I did reach out with some questions on Facebook, and they responded pretty quickly!

25. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Peace of Mind

I got the ByteTag because my puppy has yet to be microchipped and I wanted to make sure we could be reunited if we were separated. The app setup was easy and intuitive. We tested it out and the notifications worked perfectly. The product is very lightweight, but that's a plus for the dog. Recommended to all my doggy parents.

2. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Not to be trusted

Placed an ordered over a month ago and it’s has still not been dispatched. Have chased a couple of times and received promises that it would be sent in a few days but nothing. Have asked for a refund but no response. I would look for an alternative.

8. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
ByteTag-logo

Vastaus yritykseltä ByteTag

Hi Aileen,

I'm seeing that your order was fully refunded on December 9th. We're incredibly sorry that you had a bad experience with us.

Saanut 1/5 tähteä

Total scammers

Total scammers, disgusting customer service, bottom of the barrel trash bag losers.

I placed an order that they didn't ship (even though their site says 1-2 days) and it's been a week and a half. I decided against the order since they were taking too long, AND I read the terrible reviews all over social media. I checked their website and it says they accept returns up to 30 days after the item is delivered, and up to 60 days for an exchange. My order hasn't even SHIPPED yet, so I emailed them and asked them to cancel my order. Some loser comes back and says holiday sale tags are final sale as depcited on their website... So I go back yet AGAIN to the site to see where it says that, and it says NOTHING about that. I start to process an order to see if maybe it shows up in my cart saying sale items are final sale, and again... NOTHING. When I emailed them the screenshot showing them their OWN return policy, they go radio silent. SUCH TRASH. You will meet your demise and be out of business faster than you will ever even think to imagine... Because while you may get the sales NOW, word will spread faster on how much of a scumbag "company" you are, and you'll go from ahead of the game, to begging for scraps from loan shark investors to try and keep you afloat. TRASH.

Also, to anyone out there, please read social media reviews, and the review on their paid for ads on social media. Drowned out by people who JUST got their order and are happy with it, are complaints from people who were initially happy but are upset with either customer service, the product itself or their "warranty". So many people are complaining that the tag worked for a month, and then stopped. Complained that it broke and were told they'd get a replacement and never did, and so much more.

23. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
ByteTag-logo

Vastaus yritykseltä ByteTag

Hi Melissa,

First off, I'd like to thank you for your honest feedback here. This is a lot to take in, and we're incredibly sad that you had such a poor experience with us. I see that your order was fully refunded on December 6th.

I want to give a full breakdown of exactly what happened. This is not an attempt to excuse the poor experience you had with us, but we just want to be fully transparent:

In September, we started working with a new fulfillment company called ShipBob. The primary motivator for working with ShipBob was so that we could begin shipping ByteTags internationally (woohoo!). However, once Black Friday started, we quickly realized that ShipBob's system had some flaws.

Before I get into the flaws, allow me to explain a high level overview of the shipping process for e-commerce companies like ByteTag. First, an order is placed by the customer. Then, we print the shipping label for that order. Finally, we package the order, stick the shipping label to the package, and ship it.

Our previous fulfillment software would prioritize orders by date. So, if customer A ordered on November 9th and customer B ordered on November 10th, customer A would have their order shipped first. Unfortunately, this is not how ShipBob's system works.

ShipBob prioritizes orders by how common the items in the order are. So, for ByteTag, if a large percentage of customers order a Black ByteTag and a Pink ByteTag, those orders would be grouped together and printed first because they're very common orders (this is because it makes the packaging speed much quicker). The problem is, if someone ordered a lot of ByteTags, this type of order is not common, so it would get pushed back in the queue. This is far from ideal, and this is -- unfortunately -- what happened to your order.

It makes us very sad when we see some of the issues customers experienced because of this process, as we were working nearly 24/7 during the holidays to try and offset the problem. However, the only solution to the problem was hiring more people and getting more ShipBob systems -- which took time.

Fortunately, as of today, we have the right number of systems, and the right number of people to stay on top of the higher demand in orders that the holiday season brought. At this point, I'm sure that it is too little too late, but we hope that this clarifies the issues you were experiencing.

We're a relatively young company (founded in September 2021), so there will be some speed bumps in the road, but we always make it right for the customer and refund/replace when necessary.

Saanut 1/5 tähteä

Breached GDPR

Breached GDPR. I abandoned my cart and afterwards started receiving marketing emails about the Black Firday sale even though I did NOT opt in to these (the "Email me with news and offers" check box is unchecked by default anyway).

I might have resumed my order but since you have breached my trust and abused my personal data, I will buy tags from a different supplier.

24. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Love It!

Looking for a tag for my girl. Found these and liked the concept. Once purchased I found it simple to set up, straightforward, and no hidden costs!

16. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

We LOVE our new Byte tag

We LOVE our new Byte tag! The profile was easy to set up, allows you to enter multiple phone numbers, and has a privacy feature that allows your personal information to remain private until you alert that your pet is missing. Love the fact that its compatible with any smartphone and that there's no monthly fee!! You will be able to go anywhere with reassurance with byte tag

13. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Not happy …

I bought this for my cat so I could find him if he runs out the door. turns out there isn’t GPS unless someone finds your cat and scans this collar. I tried to return it within two weeks of purchasing and they refused to refund or return it.

11. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Great dog tag!

Great dog tag!! I am super pleased with my purchase! I have a Great Dane and a Shitzu Pomeranian Mix and they both love their new charms for their collars! I love that you can add a bit about your dogs on the profile. It really gives me hope I’ll always find my dog if they ever get lost! Super cute too!

28. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Appears to be legit!

Haven't had this long enough to use in an emergency, but it appears to be quality, easy to use & does indeed provide some sort of tracking (which I like cuz I have a runner). It looks nice too. When scanned an email is sent to owner so you are aware that pet has been found - great feature that I tested & it works! :)

23. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

We love our Bytetag

We love our Bytetag! As a dog trainer who always has their dog with them it gives me a piece of mind knowing if he ever ran away or was lost I know his tag is on him with all my info! Truly incredible

7. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

I love this tag

I love this tag. It is practical and it was very easy to activate. My son and I both downloaded the app on our phones and it worked. I thought our cat was going to remove it because she can stand her collar, but it has been great so far.
The pricing it's fair and the quality so far is very good. Two paws up!

14. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin