BYMiT Arvostelua 

278
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

I really can’t commend the Profeline telescopic cat wand highly enough. With big boy bengal and Maine coon cats standard wands are far too mortal, this costs more but is better value in the long run b... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Bought a dog bowl set that was not fit for purpose (unstable in normal use). Reported the fault within days and requested a refund under the Consumer Rights Act 2015. The company refused, repeatedly... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I came across BYMiT products when ordering my cat's litter. Their products looked interesting and prices were comparable, so I decided to place an order. Receiving 20% off my first order was a bonus... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I stumbled across Bymit after a Google search for "cat cardboard scratchers". The products they offer are great, very aesthetically pleasing. I have 2x ragdolls who love their cardboard scratchers & a... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Lemmikkieläinkauppa

Yrityksen kirjoittama

Dog & Cat Lifestyle Online Premium Shop


Yhteystiedot

4,2

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

278 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 37 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,2

Kaikki arvostelut

(278)

41 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 3/5 tähteä

Sadly I have been sent the wrong size…

Sadly I have been sent the wrong size cat food items and is currently being sorted. It hasn't been the first time that I had problems with my order being wrong. I am hoping that this won't happen again . I could only give 3 stars this time . I must add though, Bymit are really good at returning the money back .

8. huhtikuuta 2024
BYMiT-logo

Vastaus yritykseltä BYMiT

Hi Jan,

Thanks for your review and we do apologise for the wrong item dispatched.

As the product is more expensive (£57.36*2) than what you’ve ordered(£41.88*2) , please feel free to keep the products or let us know whether you prefer to have an exchange option so the team can general a free return label in this case.

Thanks for your shopping with us and we look forward to hearing from you.

Best Regards
Team BYMiT

Saanut 1/5 tähteä

Vendor put wrong address on my parcel

Vendor put wrong address on my parcel, no idea where it has ended up....no reply from them to my numerous emails, no phone number available to contact them. And they did not honour the 15% promo for my first order, either.......not impressed...........spent £132 and got nothing to show for.........

11. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
BYMiT-logo

Vastaus yritykseltä BYMiT

Dear Michelle,

We are sorry to hear this.

We kindly ask you to check your inbox as well as the junk box as one of our team member had replied your concern already.

Here are some details,

According to your order, the shipping address is same as your billing address as you entered when you were checking out, our staff did not have access to modify your address in any way. If you do think the address that you entered was incorrect, we kindly ask to contact Royal Mail for further instruction as we cannot change your address after your order had dispacthed.

As for the 15% off discount code, we are afraid the welcome code isn't for all products especially not for new arrival/back in stock/sales items, which we had explained to you in initial email. We recommand to read to our shipping policy carefully before you make any purchase with us.

https://bymit.co.uk/policies/shipping-policy

Thanks for your shopping with us and we hope above information is helpful.

Saanut 5/5 tähteä

Fast delivery

Easy site to order from. Fast delivery. Good promotion which encouraged me to order more. Dog food can be expensive when you want to buy good quality. This site had an incentive buy 3 get 1 free. Great offer.

28. helmikuuta 2024
Saanut 3/5 tähteä

Good range of stock, poor execution of delivery

I buy dog food for my dog with a sensitive stomach and I haven’t been able to find any food that suits him better than the one from here - obviously this is a good thing & I’m happy that ByMit stock a wide range of suppliers that aren’t in usual pet stores.

However, I have only ever ordered 3 or 4 times in total and I have had to get in contact twice as I’ve been sent the wrong amount of food/something has gone wrong during delivery which means I haven’t ended up with the right amount of food. Unsure what is happening as once the package was returned to sender before it ever reached me & now I have received a box that was supposed to have 2 bags in but only had 1. Regardless, it is getting rather irritating having to get in contact to receive what I initially ordered.

The first time ByMit sorted it out and resent the parcel but I am still waiting for a response this time (only informed them of the issue yesterday). It’s also hard to keep track of parcels as they have previously sent out multiple parcels for one order, so I just assumed that the parcel I received was only supposed to have one bag of food in, which has delayed me getting in touch.

Overall they’re a good company but if you have a big dog like me & need to buy food in bulk, make sure you check the parcels/deliveries are right because they are often not in my experience.

31. lokakuuta 2023

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin