Billi Bi Arvostelua 1 355

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,4

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Kan klart anbefale denne butik og deres sko🫶 Jeg skulle have ombyttet et par sko til nogle andre og der var virkelig god og venlig service ift. at jeg pga. geografi ikke så let kunne komme til buti... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Gavebytning. I forbindelse med køb af sko til gave, viste det sig, at de var for små og skulle byttes. Da jeg ikke kunne finde den ønskede størrelse kontaktede jeg firmaet, der oplyste at nummeret... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Syntes andre skal vide Billi Bi henholder sig til købeloven ved reklamation og IKKE om produktet evt. har fejl. Jeg havde reklameret over et par sandal købt juni 2023 hvor strop knækkede som de afvist... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Det var en super oplevelse, at handle hos Billi Bi. Ordren blev omgående behandlet og allerede dagen efter, kunne jeg hente min pakke, som var pakket ind i en meget lækker indpakning, som selv den... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Kenkäkauppa

Yrityksen kirjoittama

Et stærkt brand i den skandinaviske skomodeindustri


Yhteystiedot

4,4

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

1 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 11 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

10 ud af 10😊

Kan klart anbefale denne butik og deres sko🫶
Jeg skulle have ombyttet et par sko til nogle andre og der var virkelig god og venlig service ift. at jeg pga. geografi ikke så let kunne komme til butikken, men det var intet problem at få sendt frem og tilbage.
Og skoene er bare så flotte og behagelige at gå i, ingen vabler eller remme der skar i fødderne, selv efter 13 timers brug allerførste gang, jeg havde dem på.

3. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Gavebytning.

Gavebytning.
I forbindelse med køb af sko til gave, viste det sig, at de var for små og skulle byttes. Da jeg ikke kunne finde den ønskede størrelse kontaktede jeg firmaet, der oplyste at nummeret var udsolgt.
Personen jeg talte med søgte blandt de firmaer, der forhandle deres sko indtil hun fandt et firma, der havde det ønskede nummer, og hjalp mig derefter med at bestille den ønskede varer, ved at dirigere mig gennem systemerne. En helt fantastisk service, der fortjener stor ros.
Helge Jessen

8. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Dårlig kvalitet og ringe kundeservice

Jeg er meget skuffet over min oplevelse med Billi Bi.

Jeg reklamerede over et par sko til 1.499 kr, som gik i stykker efter blot cirka én måneds brug. Skoene er kun blevet brugt indendørs på en kontorarbejdsplads og maksimalt fem gange. Der har således været tale om meget skånsom og begrænset anvendelse.

Billi Bi afviste min reklamation med den begrundelse, at skaden skyldes “uheldig anvendelse” alene på baggrund af de billeder, jeg havde fremsendt. Virksomheden tilbød ikke at få skoene tilsendt til en nærmere fysisk undersøgelse, hvilket jeg finder både useriøst og utilstrækkeligt.

Efter købeloven er en reklamation inden for to år rettidig. Når manglen viser sig inden for det første år, er det som udgangspunkt sælgeren, der skal godtgøre, at fejlen skyldes forhold hos forbrugeren og ikke en oprindelig mangel ved varen.

Det er efter min opfattelse ikke rimeligt, at et par kvalitetssko til denne pris går i stykker efter så begrænset brug, og jeg er særligt skuffet over den måde, min henvendelse er blevet håndteret på.

Jeg havde forventet en mere professionel kundeservice og en seriøs vurdering af sagen. På baggrund af denne oplevelse kan jeg desværre ikke anbefale Billi Bi.

13. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Initially gorgeous boots but horrific quality

I bought some black tall boots in November in the store - they were absolutely gorgeous and super comfortable. Unfortunately, in the 5 months since, I have realised the quality is awful. The stitching is coming apart, the inside of the boot is ripping and the sides and front of the shoe are wearing away to reveal a brown surface underneath.

I am incredibly disappointed as the boots were nearly 400 euros, so if I had known this would happen I would never have bought them. I've contacted customer service several times via email and got no response, which is awful customer service.

I wouldn't recommend wasting your money on these unless you're happy to only wear them for 6 months

23. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Dårlig reklamationspolitik

Jeg købte et par dyre støvler, som gnavede så meget, at de flækkede i hælene, og jeg ikke kunne gå i dem. Hælene flækkede, så de skarpe kanter af hælens materiale skar ind i min fod. Jeg oprettede en reklamation og fik den godkendt, men det var ikke muligt at få pengene tilbage eller få et tilgodebevis. Det var kun muligt at få tilsendt et nyt par støvler, der var identiske med de andre. Nu har jeg bare et nyt par støvler, som gnaver og gør ondt.
Af den årsag kommer jeg ikke til at købe sko her igen.

15. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Ikke gode at gå i

Jeg har ejet to par Billi Bi støvler, det ene par for nogle år siden og det andet for nylig. Et par lange og et par ankelstøvler. Brugte dem kun få gange, de gnavede på foden og sålerne var utrolig hårde at gå med. Ikke spor behagelige - de koster ellers rigeligt. Skulle have stoppet med at købe efter det første par.

30. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

1500 kr. ud af vinduet og smertefulde vabler

I oktober 2025 købte jeg et par støvler i BilliBis fysiske butik på Strøget. Jeg fik vejledning i butikken og blev forsikret om, at støvlerne passede til mine fødder samt vejledning om, hvordan jeg bedst skulle gå dem til.
Jeg fulgte anbefalingerne nøje, men endte alligevel med meget slemme vabler på begge hæle. Smerterne var så voldsomme, at jeg ikke kunne have fodtøj på i tre dage. Her tre måneder senere har jeg stadig tydelige røde mærker efter vablerne.
Jeg har efterfølgende været i dialog med BilliBi og gjort opmærksom på, at de på deres hjemmeside skriver:
“Hos Billi Bi vægter vi komfort lige så højt som kvalitet (…) du kan være sikker på, at du får et par behagelige sko, hvor komforten er i højsædet.”
BilliBis svar til dette var, at “komfort kan opleves forskelligt fra person til person”. Det har jeg forståelse for. Men når jeg sammenholder dette med den rådgivning jeg fik i butikken samt virksomhedens eget udsagn om, at komfort er i højsædet, oplever jeg et markant misforhold til det faktiske resultat – nemlig meget smertefulde vabler med langvarige gener.

Jeg er med på, at der ikke er tale om en formel reklamationssag. Men når man som kunde oplever så voldsomme gener efter et køb – på trods af professionel vejledning – havde jeg forventet en helt anden grad af ansvar og imødekommenhed.
For mig har det været en meget skuffende oplevelse, og jeg kan desværre ikke anbefale at købe sko eller støvler hos BilliBi.

22. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Bestilte et par støvler kl 15.30 lige…

Bestilte et par støvler kl 15.30 lige op til jul. Modtog de fineste støvler allerede dagen efter. Super kvalitet, flot indpakning og sko der altid bare sidder!
Jeg køber kun Billi Bi sko, det er en sikker vinder hver gang.

22. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Buy it you want the worst pain of your life

I bought the Mary Jane ballerina shoe (A7016), and my god, is it the most uncomfortable shoe ever. Super cute, but breaking them in is probably 10 times more painful than breaking in a pair of Doc Martens (iykyk). I live in New York City, and after walking just two blocks, I knew I made a mistake. By the time I made it to the subway, my heels were scraped raw and bleeding. I only walked around for about 30 minutes collectively today (tried to walk as little as possible at the office, I was in so much pain) and by the time I got home the skin of the back of my heels were completely ripped off. The back of the inside of the shoes are soaked with blood- it’s awful. DO NOT BUY THIS PAIR OF SHOES! I don’t even know if I have the courage to put them on again after this. Terrible.

9. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Très déçue…

Très déçue… les chaussures sont très belles mais la qualité est vraiment décevante. Au bout d’une semaine la semelle s’est décollée, au bout d’un mois la double de l’intérieur coté talon s’est complètement trouée.
La semelle de l’extérieur commence déjà à se détacher de la chaussure sur les côtés. Pour le prix des chaussures, c’est choquant !

12. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Flotte sandaler, men kvaliteten ikke den bedste

Jeg købte et par flade sandaler inden sommerferien, men allerede efter at have brugt få gange, så begyndte læderet at gå op øverst på toppen af begge sandaler.
Jeg sendte en mail med billeder til kundeservice, men de ville ikke gøre noget og henviste mig til en "dygtig" skomager. Nu står jeg tilbage med et par sandaler til ca. 700 kr., som jeg ikke kan bruge.

3. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Syntes andre skal vide Billi Bi…

Syntes andre skal vide Billi Bi henholder sig til købeloven ved reklamation og IKKE om produktet evt. har fejl. Jeg havde reklameret over et par sandal købt juni 2023 hvor strop knækkede som de afviste. Og de henviste til skomager. Jeg har købt Billi Bi sko/støvler/sandaler gennem mindst 20 år UDEN reklamation. Det slutter så nu.

17. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Billi Bi-logo

Vastaus yritykseltä Billi Bi

Kære Bente
Tak for din anmeldelse.

Din reklamation blev afvist da dine sko er over to år gamle, og perioden for reklamationsretten er derfor udløbet.

Ønsker dig en rigtig god dag.
Hilsen Emilie, Billi Bi.

Saanut 5/5 tähteä

Jeg købte et par biker støvler med…

Jeg købte et par biker støvler med spænder fra dem.
Jeg formår så at miste den ene spænde da jeg var uvidst om at den kunne knappes af.
Jeg var meget ulykkelig, for det var spændet jeg bla. Havde købt støvlen for.
Jeg sender så kundeservice en mail hvor jeg spørger ind til om jeg kan købe et nyt spænde jeg mere end gerne selv betaler for, men med et meget lille håb inden i, for det er jo i princippet min egen fejl.

Allerede 2 dage efter jeg har sendt min mail afsted, får jeg et svar om at jeg får 2 nye spænder gratis og de bliver sendt til min hjemme adresse.
Det mener jeg er virkelig god og dygtig kundeservice, som gør at jeg i fremtiden vil købe flere sko fra Billi bi.
Tak til Emilie fra kundeservice!

16. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Billi Bi-logo

Vastaus yritykseltä Billi Bi

Kære Liv

Tusind tak for din fine anmeldelse. Vi er glade for at kunne hjælpe dig.

Hilsen
Emilie, Billi Bi

Saanut 5/5 tähteä

Helt ekseptionelt godt

Helt ekseptionelt godt. Jeg fik skoene dagen efter de var bestilt.

22. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Billi Bi-logo

Vastaus yritykseltä Billi Bi

Kære Kathrine

Mange tak for din fine anmeldelse.
Ønsker dig en rigtig god dag.

Hilsen
Emilie, Billi Bi

Saanut 2/5 tähteä

Voldsomt slid efter kort tid

Det ærgrer mig virkelig at give en 'dårlig anmeldelse', men jeg vil lige dele min oplevelse.

For et halvt år siden købte jeg et par af de fine A5083-støvler i Frederiksberg-butikken til 1900 kroner.

Efter omkring en måned blev jeg nødt til at bringe dem ind i butikken og få dem limet, hvilket jeg fik gjort gratis - superrar service, men ærgerligt, at det var nødvendigt.

Nu, altså kun seks måneder efter købet, er indersålen fuldstændig ødelagt og hælene slidt så meget ned, at støvlerne er decideret ubehagelige at gå i. Jeg skifter mellem støvlerne og 3 andre par og har kun brugt dem på arbejde, så det er ikke ligefrem fordi, de har været med mig på vandreture.

Jeg synes, det er ærgerligt at stå med et par helt nedslidte støvler efter så kort tid - jeg troede simpelthen, at de var af en kvalitet, der gjorde, at de burde holde længere. Jeg rakte derfor ud til webshoppens kundeservice, da jeg siden købet er flyttet fra Frederiksberg til Aarhus og derfor ikke kunne henvende mig direkte i butikken. Her fik jeg kort sagt at vide, at jeg skulle henvende mig i butikken, men at de ikke vil kunne hjælpe, og at jeg skal tage skoene til en skomager.

Det gjorde mig lidt frustreret. Hvis jeg havde købt en blazer eller et par bukser til ca. 2000 kroner, og de gik op i syningen efter et halvt års almindeligt brug, kan jeg slet ikke forstille mig, at jeg ikke ville være berettiget til en form for kompensation - og jeg kan i hvert fald ikke forestille mig, at jeg ville blive bedt om at tage tøjet til en skrædder. Det har jeg i hvert fald ikke prøvet før.

Fordi det er slid, er det ikke reklamationsberettiget. Udover prisen på støvlerne skal man altså ved købet indtænke omkostningerne ved, at støvlerne skal forsåles - efter min oplevelse - hvert halve år. For mig er det en ret stor ekstra post, som jeg gerne ville have været klar over *inden* købet. Derfor skriver jeg denne anmeldelse.

Jeg vil dog gerne understrege, at jeg er stor fan af Billi Bi's designs, at støvlerne var lette og rare at gå til, og at jeg i den fysiske butik kun har oplevet god service!

10. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Fik den bedste service!

Fik den bedste service!
Havde lagt en ordre på et par sko, men der var bøvl med MobilePay, så ordren blev åbenbart lagt to gange. Blev hurtigt kontaktet af Sheena, som fik udredt, at jeg (som ventet) kun skulle have ét par 😁
Skoene var desværre for store, men jeg fik lynhurtigt pengene tilbage.

Der bliver svaret super hurtigt og venligt - højt serviceniveau! Jeg kommer helt sikkert tilbage 😊

3. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Billi Bi-logo

Vastaus yritykseltä Billi Bi

Hej Camilla. Tak for din flotte anmeldelse og de rosende ord. Det sætter vi stor pris på. Vh Camilla, Billi Bi

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin