Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

This is scam! I feel relieved now that I see that I am ok the right by calling them thieves and scammers. Same as other customers here I have made a very expensive purchase with them and they sent m... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Pedí un mono color chocolate y ancho, y otro también ancho. En las características y Fito decían que era lino 100%. Lo que me llegó eran unas piezas de ropa, que NO eran lino, sino poliéster de muy m... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

UNA ESTAFA. Pedí un vestido de caída y color esmeralda y llegó uno de poliéster sin caída y rojo, horrible. Les escribí para devolver y me dicen que no! Con todo el morro. Seguí escribiéndoles y sin... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

NO COMPREIS EN ESTA TIENDA ONLINE. ES UNA ESTAFA, malísima calidad y precios elevados, no te permiten devolver nada, aunque diga en la misma página que si devuelven dentro de los 15 días si no estás s... Näytä lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

1,5

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

28 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

This is scam

This is scam!
I feel relieved now that I see that I am ok the right by calling them thieves and scammers. Same as other customers here I have made a very expensive purchase with them and they sent me things TOTALLY different and with the worse quality ever. After chasing them on email they say that items on discount can’t be refunded, however the website happens to be all with discount. It is all made with AI and they have a very good job misleading clients. DONT BUY And speak with the bank

22. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

¡¡¡NO COMPREN AQUI!!

¡¡¡NO COMPREN AQUI!!! ENSERIO.
Tiempos altos de espera y llega algo diferente a lo que se pide y ve en la página.
En la página dice envíos en 24 horas y tarda en llegar 20 días la compra, no se parecen en nada las fotos que ofrecen a lo que llega.
Es un fraude, no venden lo que ofrecen la calidad es pésima y el pedido tarda más de lo que ofrecen.

22. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Es un fraude

Es un fraude! No compréis! No corresponde la ropa con lo pedido. Parece un disfraz de malísima calidad. Luego no responden. Yo voy a hacer hoy mismo la denuncia por fraude

22. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

UNA ESTAFA

UNA ESTAFA. Pedí un vestido de caída y color esmeralda y llegó uno de poliéster sin caída y rojo, horrible. Les escribí para devolver y me dicen que no! Con todo el morro. Seguí escribiéndoles y sin respuesta.
NO COMPRÉIS NADA EN ESTA PÁGINA.

18. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Nada fiable

Hice el pedido de un vestido y tardó 15 días en llegar y lo que llegó no tiene nada que ver con la tela y la forma que describían en la página. Además no es nada barato y solicité la devolución y no me la aceptan. No os fieis de ellos

9. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Fraude

Pedí un mono color chocolate y ancho, y otro también ancho. En las características y Fito decían que era lino 100%. Lo que me llegó eran unas piezas de ropa, que NO eran lino, sino poliéster de muy mala calidad. Y el diseño no tenía nada que ver , ni el color. Totalmente decepcionada. He solicitado las indicaciones de la devolución, (porque es horrible ) y estoy esperando.

4. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

ESTAFA!! FRAUDE

ESTAFA!!! NO ME HAN DEJADO DEVOLVER UN MONO, NO TE CONTESTAN, SE QUEDAN CON TU DINERO, NO TIENES OPCIÓN DE DEVOLUCIÓN
FRAUDE!!! NO COMREIS!!

27. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Compré un vestido y lo que llego no era…

Compré un vestido y lo que llego no era ni por asomo lo que compré. He solicitado devolución y sigo a la espera de respuesta.
Nada recomendable comprar en esta página.
Una estafa, solicite la devolución y no la admiten, ni se os ocurra comprar.
Unos si vergüenzas y timadores

25. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

ES UNA ESTAFA

ES UNA ESTAFA. Vestido de malísima calidad y no se puede devolver. Mas encima caro! No responden a los correos...

2. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Fraude ,no comprar.…

Llevo una semana intentado realizar la devolución de la compra ,y no caso ,no contestan ,el vestido tardo 15 días en llegar ,la calidad malísima,el paquete viene de china en un plástico,una presentación desastroza ,te lo venden como tienda y para nada. Es un fraude en toda regla.

1. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

NO COMPREIS EN ESTA TIENDA ONLINE

NO COMPREIS EN ESTA TIENDA ONLINE. ES UNA ESTAFA, malísima calidad y precios elevados, no te permiten devolver nada, aunque diga en la misma página que si devuelven dentro de los 15 días si no estás satisfecha, pero cosa que no hacen, solo dicen que no pueden proceder a la devolución y se quedan tan conforme.

19. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Muy decepcionada con la compra

Muy decepcionada con la compra. Las prendas tienen una calidad muy baja y están muy mal confeccionadas. Incluso SHEIN ofrece mejor calidad. Llevo días intentando gestionar una devolución y no responden. No lo recomiendo.

26. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Estafa!!

Es una pena que no leí las opiniones sobre esta tienda antes de comprar. Es una estafa. Lo que te mandan es un trozo de tela sin calidad ninguna, viene de China. Es una estafa. No se puede devolver.

25. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin