Apricot Clothing  Arvostelua 

479
•
TrustScore 4/5 tähteä

3,9

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 4/5 tähteä

Es gibt leider ein Limit bei den Bestellungen, welches je nach Kleidungsstück mit zwei Artikeln erreicht wird. Ich habe somit zwei Bestellungen aufgeben müssen. Die bestellten Artikel sind alle genau... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Ho trovato i capi Apricot molto gradevoli sia nella stampa e nei colori dei tessuti, sia per la linea attuale e comoda. I capi che ho scelto, in misto viscosa e cotone, sono confortevoli e traspiranti... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Apricot makes lovely clothes that fit beautifully and they are always delivered quickly. Also, you can return clothing for free and I have - on many occasions - received a refund within a couple of da... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

I placed my order on 6th December and, after last update on 12/12, didn't receive any feedback. Now, 24th December and still not knowing where is my package. 1st of January 2026 and still no n... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Naistenvaateliike

Yrityksen kirjoittama

We are passionate about prints and are constantly seeking new, innovative prints that are easy to wear. Our inspirations come from all over the world. Each season we aim to satisfy our customers by offering new and exciting garments. You can shop our latest trends and largest selection online at www.apricotonline.com


Yhteystiedot

3,9

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

479 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

Trustpilotissa on kyse ihmisistä. Tämä yritys voi käyttää lisäksi tekoälyavusteista työkaluamme, joka auttaa vastausten laatimisessa.

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,9

Kaikki arvostelut

(479)

140 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Really rude staff in the BlueWater…

Really rude staff in the BlueWater location
My wife has a body issue and needs me to help her see if something is nice on her. They would not allow men to go past a line to see there wife's after they tried new clothes on. This upset my wife who cannot look in a mirror. The really sad thing is she was trying on a £80 dress that did look nice on her, but after the staff member said get out to me as im a man, my wife said nope and we went. Sadly I take it the staff think ALL men are bad? Absolutely, disgusting service.

27. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Apricot Clothing -logo

Vastaus yritykseltä Apricot Clothing

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear about the experience you and your wife had at our Bluewater store. We understand that trying on clothing can be a personal experience, and we’re sorry that the situation left you feeling upset.

Our fitting room areas have guidelines in place to protect the privacy and comfort of all customers. For this reason, access beyond certain points may be restricted, regardless of whether someone is accompanying a customer.

That said, we appreciate that the situation could have been handled with more care and understanding, and we will share your feedback with the store team so that this can be reviewed.

We hope your wife is able to find something she loves in the future, and we appreciate you bringing this to our attention.

Kind regards,
Joss

Saanut 5/5 tähteä

Robe très jolie

Robe très jolie, tombé impeccable, j’aime beaucoup. Un seul regret : qu’elle ne soit pas doublée au niveau de la jupe.

16. kesäkuuta 2026
Saanut 3/5 tähteä

Ok, but won't buy again

The dress I have ordered is nice, however it is too high price for its quality. I expected at least cotton for its price but it's viscose.
I don't think I will buy again.
Also the return policy it's a big hustle, so not worth it.

7. kesäkuuta 2026
Saanut 1/5 tähteä

I ordered a dress 4.6

I ordered a dress 4.6. 26 with a 3 day delivery time and it arrived 18.6.26
I contacted apricot for support during this time and there was no response.
I definitely won't use this online shop again.

4. kesäkuuta 2026
Apricot Clothing -logo

Vastaus yritykseltä Apricot Clothing

Hello,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience.

We understand your frustration regarding the delay in receiving your order. Unfortunately, your parcel took longer than expected to arrive, and we appreciate how disappointing this would have been, particularly when a shorter delivery timeframe was anticipated.

Regarding your enquiry, I can see that you contacted us on Friday, 19 June 2026. Our customer service team operates Monday to Friday, 9:00am–5:00pm, and we advise that responses may take up to two working days during busy periods. As your message was received on a Friday, our team responded on the next working day. I do understand your disappointment. I hope this can go some way to let you know that the team will alway do our very best to get back to you as soon as we possibly can.

While we appreciate this does not change the inconvenience caused by the delivery delay, we do apologise that your overall experience did not meet your expectations.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Kind regards,
Cas

Saanut 1/5 tähteä

Poor Return System

The delivery was fine but the online return system was rubbish. Firstly I had to create an account even though I'd ordered as a guest. Secondly I got as far as making a label to return the items but they asked for my order number again. I had to leave that screen to find my order number and when I went back in it'd registered my return but there was no where for me to create a label any more and no email link. So I'm going to have to now take the items in physically to a store miles away from where I live. Really poor compared to other companies I use. No more online ordering from them.

16. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Apricot Clothing -logo

Vastaus yritykseltä Apricot Clothing

Hi Jane,

Thank you for getting in touch with your feedback.

We're sorry to hear about the difficulties you experienced with our online returns process.

UK returns are free for registered customers. Looking into this, I can see that a member of the team responded to your email the same day with guidance on how to return your order.

If you need any further assistance, please do not hesitate to get back in touch. The team are always happy to help.

We do apologise for any inconvenience or frustration caused.

Kind regards,
Rachel

Saanut 1/5 tähteä

Bad sizing

Something has gone extremely wrong with the sizing. I brought the same style same size dress last year which is true to size and this one I recieved today is teeny in comparison. So disappointed. It's gone back

4. kesäkuuta 2026
Apricot Clothing -logo

Vastaus yritykseltä Apricot Clothing

Hi Hollie,

Thank you for your message.

We're sorry to hear that the sizing didn't meet your expectations this time. Customer feedback is really important to us and we will be sure to share your feedback with the relevant team.

Once we receive your return, a refund will be issued to your original method of payment. Depending on your card issuer or bank, the money can take up to 10 working days to appear in your account.

Kind regards,
Rachel

Saanut 1/5 tähteä

Livraison…

La livraison est trop longue et à ce jour je n'ai toujours pas reçu mon colis,et je n'ai aucune information, je suis très deçue.

3. kesäkuuta 2026
Apricot Clothing -logo

Vastaus yritykseltä Apricot Clothing

Hello,

Thank you for your message.

We're sorry to hear that you did not receive your order.

Looking into this, I can confirm that your order was unfortunately lost in transit and a member of the team has since been in touch to advise of this. A refund will be issued to your original method of payment and depending on your card issuer or bank, the money can take up to 10 working days to appear in your account.

We do apologise for the inconvenience and any disappointment caused on this occasion.

Kind regards,
Rachel

Saanut 1/5 tähteä

I placed an order a week ago but i did…

I placed an order a week ago but i did NOT receive any confirmation email or anything that proves my order existed
I have been emailing customer service and im getting no answer
I dont want the dress anymore i just want my money back

6. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Apricot Clothing -logo

Vastaus yritykseltä Apricot Clothing

Hello,

Thank you for getting in touch.

We're sorry to hear that you did not receive your order.

Looking into this, I can see that you were charged for an order however, due to a technical issue, the order was unfortunately not received by our system.

I can confirm that a member of the team has since responded to your email and a refund was issued for you on 15/6/26.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience and disappointment caused on this occasion.

Kind regards,
Rachel

Saanut 1/5 tähteä

where is the customer service?

have been emailing this company for a week to get help with returning items. no response. links to royal mail returns dont work and evri dont have drop off points near me. cannot cancel evri return and cannot get a royal mail return. CANNOT get any response from customer service except to say start a royal mail return on the website, even though i have informed them the links dont work and a label isn't created. I would like my refund please! not a great shopping experience :-(

5. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Apricot Clothing -logo

Vastaus yritykseltä Apricot Clothing

Hello,

Thank you for your message.

We're sorry to hear that you have experienced difficulty trying to create a return for your order. To help us investigate this further, we have requested some additional information from you.

If you still need assistance, we'll be happy to look into this once we receive your response.

Kind regards,
Rachel

Saanut 1/5 tähteä

I want to give my oder back with the…

I want to give my oder back with the number 03887198

And I got. No answer

The dress is to big

27. toukokuuta 2026
Apricot Clothing -logo

Vastaus yritykseltä Apricot Clothing

Hi Stephanie,

Thank you for your message.

Looking into this, I can confirm that a member of the team responded to your email the following day on 11/6/26 to advise on how to return your order.

If you need any further assistance, please do get back in touch. The team are on hand and happy to help.

Kind regards,
Rachel

Saanut 1/5 tähteä

Very dissapointed

Very dissapointed! I have not received my order even paid extra for delivery or no communication back at all! I placed an order on the 2nd. I emailed the company a few times now & still no responses. My tracking says dispatched, yet evri tracking hasnt changed from "were expecting it". Hoping someone will get back to me and sort this out! But im doubtful it will even arrive!

2. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Apricot Clothing -logo

Vastaus yritykseltä Apricot Clothing

Hi Samantha,

Thank you for getting in touch.

We're sorry to hear that you did not receive your order.

Looking into this, I can confirm that your parcel has unfortunately been deemed as lost in transit. A member of the team has now responded to your email to advise of this and that a refund will be issued to your original method of payment. Depending on your card issuer or bank, the money can take up to 10 working days to appear in your account.

Please accept our sincere apologies for the disappointment caused on this occasion.

Kind regards,
Rachel

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin