All8bit Arvostelua 

27
•
TrustScore 2/5 tähteä

1,9

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Worked fine for a almost a year, then the SD card died & the entire thing is now just a generic android box. Customer support has ignored every inquiry. So, I can't say i'd reccommend.

Saanut 2/5 tähteä

They advertise heavily on Instagram (which ought to be a warning - Facebook/Instagram don't do squat to protect their users from fraud). I ordered the game they advertised as a gift for my son on Dec... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 2/5 tähteä

Ordered the module and 2 controllers. Only 1 controller works. followed their instructions to make a video and went through their troubleshooting list. Then they want to start all over with another vi... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Purchased this All8Bit and requested a cancelation of the order less than 1 hour after purchase. There website says you can cancel up to 12 hours after purchase. However, they still processed the orde... Näytä lisää

Yritys on vastannut


Yhteystiedot

1,9

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

27 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 6 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,9

Kaikki arvostelut

(27)

17 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 2/5 tähteä

I'm having issues with the controllers

I'm having issues with the controllers. I just received the system in the mail. Neither one of my controllers will let me go left or right and I have tried to remap it several times. There is no phone number to help me get in contact with anyone and I spent $150.00 on this. Any advice

29. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Scam they charged my debit card

Scam they charged my debit card. No tracking number no order number. I've emailed several times with no response at all. I will have to cancel with my bank. The have no problem stealing money .

7. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
All8bit-logo

Vastaus yritykseltä All8bit

Hi Michael,

We checked your order and seems like you didn't mention your email address for order so you didn't receive the tracking info. Also, because of that the emails you sent after the order might be sent to spam.

About your order, it has already been shipped and it's currently in transit.

Saanut 1/5 tähteä

No actual help, disappointed with product and person who “helped” me.

From the beginning it was great and after a few days turned awful…I bought this for two games specifically! To which I could play neither properly. Metal Gear Solid for the PlayStation started out great! Nostalgia kicked in immediately, until I tried to pick a weapon. It would just open and close the weapon selector like I was pressing the button and releasing it at a fast rate. Final fantasy tactics advanced for the Gameboy Advanced. Again started well, played for a couple of days and then it stopped saving my progress. After a few days and many wasted hours I attempted to reach out for help. All the advice they tried to give me I did prior to reaching out on multiple occasions. I the person whom I was emailing at one point was at times very condescending and super unhelpful essentially pushing it off not reading my messages properly and no response what so ever after a couple of messages back and forth. Just so disappointed.

2. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

worked for about 3 hours in total

worked for about 3 hours in total, then stopped loading, comes on and displaysthe first game stick page the nothing after that just black screen, im assuming that the SDcard has failed ??

2. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

We are not responsible for parcels that…

We are not responsible for parcels that are lost or stolen after they have been marked as delivered by the shipping carrier. Once a package is confirmed as delivered to the provided address, the responsibility for its security shifts to the recipient.

To solve this issue, you need to get a certificate from the shipping company mentioning it was stolen and we'll send you a new parcel. Or we can send you a new parcel for a fee of $60.

FYI,I've been trying to call their own carrier which is GOFO and not able to talk to a live customer. I send emails below are their response

Thank you for your email. We have carefully examined the proof of delivery taken by the courier.
If you would like, could you send us a photo of your address/house/apartment? We need to confirm if the courier delivered to the wrong spot.
We are truly sorry for the inconvenience caused. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us."

They dropped the item in front of my building not in front of my apartment door. Which means anyone can steal it.

I recommend buy a product that has Great customer service. They make it seem like they to help but do not.

31. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

They advertise heavily on Instagram…

They advertise heavily on Instagram (which ought to be a warning - Facebook/Instagram don't do squat to protect their users from fraud). I ordered the game they advertised as a gift for my son on December 9. No game, no response, no tracking number, etc. You only have 30 days to dispute their charges with your credit card company, so MAKE SURE to dispute their charges if you don't get your product.

9. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
All8bit-logo

Vastaus yritykseltä All8bit

We send order confirmation and tracking emails for every order. Maybe you mentioned incorrect email address for your order. Let us know your order number or full name so we can find your order and we'll send you your order details.

Saanut 1/5 tähteä

Made an order

The console was delivered but the games I wanted to play did not work properly or ended up being a demo version. That's not to say they don't ask work properly but the main games I bought it for had problems. Told the company I would like a refund but they said they checked for problems and they couldn't find them.

4. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
All8bit-logo

Vastaus yritykseltä All8bit

Hi Ryan, Your order shows delivered on 15th December

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin