AKNZ Arvostelua 

111
•
TrustScore 2.5/5 tähteä

2,4

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Paid for next day delivery and I am still waiting for the goods seven days later. When contacted they claimed supply chain issues but if that were the case I would have expected notification instead o... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Placed an order on the 8th September 2026 for next day delivery of a set of mugs. Item did not arrive and no further correspondence other than the original correspondence of my order. I have used the... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

Still waiting on a refund for a faulty purchase. Have tried phoning them dozens of times and emailing them repeatedly. The replies I have had have all been evasive or misleading e.g. that this was a... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

Reading reviews I was quite concerned that I’d never see my delivery but happy to report that I received exactly as ordered and at an excellent price. Shipping a day or so slower than their websit... Näytä lisää

Yritys on vastannut


Yhteystiedot

2,4

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

111 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 15 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,4

Kaikki arvostelut

(111)

67 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Avoid this scamming business.

Avoid this scamming business.

Placed an order 2 weeks ago and paid for for next day delivery-followed up a week later as not received and was told 1 item was out of stock (refunded) and there was an issue with courier which delayed dispatch date- no notification of this prior to me following up!

A week later I enquired again and was given tracking (this was not automatically provided) which stated that Royal Mail are holding onto the goods as the correct amount of postage wasn't paid!!! I have now opened up a dispute via PayPal. Avoid and better to get a Costco card so you purchase foods directly!

14. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

My AC arrived on time!

My AC arrived on time and their support team were communicated professionally on email.

18. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AKNZ-logo

Vastaus yritykseltä AKNZ

Hi Shahz,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We're delighted to hear that your AC arrived on time and that you had a positive experience with our support team. Providing reliable delivery and professional customer service is always our priority. We truly appreciate your feedback and hope you enjoy your new AC!

Saanut 4/5 tähteä

Delayed delivery of Honey order

Regarding AKNZ order 5428.
I finally received my order of 2 x 1Kg jars of Egmont 355 Manuka Honey (I ordered on 19 June 2026) on 1st July 2026. I'm very pleased with the product. AKNZ were 3 to 4 days late sending it and emailed me that it was sent by DPD Next Day delivery and so I wasn't expecting any involvement by RoyalMail. But to be fair to AKNZ, although RoyalMail correctly imposed a surcharge for the parcel exceeding their threshold of 2Kg, they exacerbated the delay by an extra 8 days in resolving the issue by their poor and inadequate communication.
Royal Mail emailed me to say that the sender did not pay sufficient postage. That was a surprise because the order confirmation said delivery was to be sent by DPD.
Furthermore, Royal Mail were demanding a surcharge fee. I thought it was a scam because I was expecting DPD to deliver it. Royal Mail compounded the issue by asking for information they said was on a card that they had left for me. No such card was left by them. So I was even more concerned that the surcharge demand was a scam.
I received an email from Royal Mail on 24th June 2026 with a tracking number. I ignored it thinking the scammers were still at it. Today (29th June 2026, I re-checked the Royal Mail tracking number with the tracking number from AKNZ and they were the same. I was confused but, as I couldn't see an alternative way forward, I decided to pay the Royal Mail surcharge of £3.50 using the tracking number contained in the email in the hope of receiving the parcel on their revised earliest date of proposed delivery date of 1st July 2026. I complained about the surcharge to AKNZ who promptly paid RoyalMail, after I had already done so.

They wrote to me informing me that they had arranged to refund the £4.25 next day delivery charge as well as the £3.50 surcharge I paid Royal Mail. I confirm receipt of the refund of £7.75. They also offered me a goodwill payment of £10 after my parcel arrived. I received this when I confirmed that the honey had arrived on 1st July.
It is clear to me that they are genuinely keen to provide a good customer experience and the real culprits may be Royal Mail who exacerbated the initial 4 day despatch delay with the poor communication and failure to leave a card with the relevant information to enable me to pay the surcharge sooner and get the delivery. Furthermore, they went ahead and took payment of the surcharge of £3.50 from AKNZ AFTER I had also paid it earlier that day. That is shoddy practice by RoyalMail. They were quick to withhold delivery but weren't backward in taking a payment from the intended recipient and then also taking a duplicated payment of the surcharge from the sender a few hours later. Is that not the definition of theft after extorting a surcharge from me and then not having the processes in place to avoid taking a duplicate payment from the sender?
Furthermore, RoyalMail's local centre where they are holding my parcel is open for just 2 hours on a Monday (from 08:00 am till 10:00 am). So when I went there yesterday around midday and found it closed, I discovered their 2 hour opening window for Mondays. No wonder they are a failing business and losing business to other mail and parcel service providers. Perhaps AKNZ should consider dumping RoyalMail because they are damaging AKNZ's reputation. In protest, I shall avoid knowingly using RoyalMail on future.

19. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AKNZ-logo

Vastaus yritykseltä AKNZ

Dear Mr Khan,

Thank you for taking the time to update your review and for providing such a detailed account of your experience.

We sincerely apologise for the delay and frustration you experienced with your order. While we accept responsibility for the delay in dispatching your parcel, we completely understand how the issues with the delivery, the unexpected Royal Mail surcharge, and the lack of clear communication added to an already disappointing experience.

We're pleased we were able to refund both your express delivery charge, some
compensation and the surcharge you paid, and we're grateful that you recognised our efforts to help resolve the situation. Customer satisfaction is extremely important to us, and we did everything we could to work with Royal Mail to get your parcel released and delivered as quickly as possible.

We also appreciate your feedback regarding the courier service. We take comments like yours seriously and will use this experience as part of our ongoing review of our delivery partners to help ensure situations like this are avoided in the future.

We hope your parcel has now arrived safely and that you enjoy your Manuka honey. Once again, we're very sorry for the inconvenience caused and appreciate your patience throughout this process. We hope we'll have the opportunity to restore your confidence in AKNZ with a much smoother experience next time.

Saanut 4/5 tähteä

Placed an order paid next day allowing…

Placed an order paid next day allowing for the weekend arrived 5 working days after reading reviews was concerned it wouldn’t arrive however completely satisfied so a little slow but extremely happy with product and the price I will definitely order again but I will allow more time for delivery

19. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AKNZ-logo

Vastaus yritykseltä AKNZ

Thank you Andrew for your review. We’re delighted to hear that you were happy with the product and found it to be great value. We appreciate your feedback regarding the delivery time and will continue working to improve our service. Thank you for your patience, and we look forward to serving you again soon.

Saanut 1/5 tähteä

This is concerning Order 5365 placed on…

This is concerning Order 5365 placed on 11 June 2026. The tracking number is invalid. Is this a scam? Please refund otherwise I will report company as fraud.

11. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AKNZ-logo

Vastaus yritykseltä AKNZ

Hi MMM,

We can see that this is your second one-star review of us within a short period of time, so we would like to provide some context.
Regarding your first order, the delivery address entered at checkout was incorrect. You contacted us to request a change of address, but unfortunately the order had already been despatched and it was too late to amend the delivery details. As a result, the parcel was returned to our warehouse and a full refund was issued to you.

Following this, you left us a one-star review and then chose to place another order with us.

Since we have recently changed delivery carriers, it appears that the tracking number was being checked on the previous carrier's website. We have since emailed you the correct carrier details and tracking information, which shows that a delivery attempt was made, but no one was available to receive the parcel. The delivery has therefore been rescheduled for the following day.

Saanut 5/5 tähteä

Great product

Great product, arrived on time.

1. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AKNZ-logo

Vastaus yritykseltä AKNZ

Hi Ankit,

Thank you for your purchase with us and we are pleased that we met your expectations.

It is feedback like yours that allows us to continue to bring great products at market beating prices for all our customers.

We look forward to being able to serve you again.

Regards,

AKNZ Team

Saanut 5/5 tähteä

My order was delivered in a timely…

My order was delivered in a timely manner, price was good and the product was exactly what I wanted.

9. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AKNZ-logo

Vastaus yritykseltä AKNZ

Hi Ian,

Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that your order arrived promptly and as described.

We work hard to keep our prices as competitive as possible so our customers can get the most value from their purchases, so it's great to know this made a difference. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT ORDER ANYTHING

placed an order over two weeks ago, ive emailed twice, tried calling numerous times, sent an instagram message and ive had zero communication from them. order was £90ish pounds and they've just ripped me off.

15. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

100% avoid

Ordered a Duracell lantern on next day delivery for use on camping trip over bank holiday weekend. Not arrived, phone always engaged. No email response. Trading Standards have been notified.
100% avoid

22. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Item not delivered and supplier not responsive

Placed an order for a coffee machine which I needed delivered next day.
Created an account online.
After I placed the order I could not login my account. Phoned and emailed: phone busy tone all the time and no reply to email. Item was not delivered so I emailed asking for a refund. Refund has been processed today.

7. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Absolute scammers

Absolute scammers.

Order confirmation. No shipment. No goods. No replies to emails or phone calls. Had to do chargeback via my credit card.

19. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Really good items and Wes delivered on…

Really good items and Wes delivered on time

1. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AKNZ-logo

Vastaus yritykseltä AKNZ

Hi Shab’s

Thank you so much for your 5-star review! We really appreciate your kind words. It’s great to hear you’re happy with the items and that everything arrived on time.

Thanks again for your support, and we look forward to serving you again soon.

Best regards,AKNZ Team

Saanut 5/5 tähteä

Good Service

Order from AKNZ
No problems at all with ordering and delivery
Products arrived well packaged
Well done

2. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AKNZ-logo

Vastaus yritykseltä AKNZ

Hi Andrew,

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We’re really pleased to hear that everything went smoothly with your order and delivery, and that your items arrived safely and well packaged. That’s exactly the experience we aim to provide every customer.

Your feedback means a lot to us thanks again for choosing AKNZ, and we hope to see you back again soon!

Kind regards,
The AKNZ Team

Saanut 1/5 tähteä

Is this legit?

No contact, no delivery, no refund. Not sure this is a legit business. Taken my money but no update or response to multiple emails since ordering…

11. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

39 days and still awaiting delivery!!!!!!!!!

Ordered two items on 9/3/26.
email from DPD on 14/3/26 (?) stating they are expecting the items from AKNZ and would let me know when its out for delivery.....
Still waiting....
My advice....use Amazon or similar. More expensive but at least you will receive your order

17. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ruined dad’s 60th. Scammers.

We ordered a record player for my dads 60th and they never sent my order. I emailed repeatedly and heard nothing back. Phone number never worked. Eventually I started a dispute with the bank nearly 2 months after ordering and they gave me a refund the day after I started the dispute.
Absolute chancers, do not trust.

6. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Poor service all round. Can’t keep to delivery promise and don’t communicate with the customer.

Sold product to me as next day free delivery but it arrived 7 days late.
After acknowledging my order by email they did not contact me again until order dispatched even though I had emailed them to ask where my order was.
In the meantime I had looked up their reviews which were poor, leading me to believe I wasn’t going to receive my goods so I raised a dispute through my bank. Then, of course my goods arrived 7 days late.
If only they had communicated with me in the meantime I would not have been so concerned.
In my view, very poor service from AKNZ. I WILL NOT BE DEALING WITH THEM AGAIN

22. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Goods eventually arrived but only when payment was stopped.

Next day delivery paid for. No goods arrived from a simple order. Despite 2 emails and 3 calls, no answer or communication. Once payment was with held did Email arrive two days later with delivery details. Goods eventually collected from a drop off point this morning. Payment reinstated but only use these once. I'd avoid in future.

2. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Terrible customer service

I ordered a clothes line and received the wrong model, unable to contact the company as the phone line is continually engaged. I have had no reply from my emails.
Terrible customer service. I would advice not to use this company.

6. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin