4fanatic Arvostelua 7

TrustScore 3.5/5 tähteä

3,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

3,7

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

7 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Toppenfina varor

Toppenfina varor till verkligt bra pris , snabb leverans , tydlig info om orderstatus , kommer handla igen , 12 stjärnor av 10 möjliga

17. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Varning! Handla ej

Fick trasiga målvaktshanskar till min son som var så ledsen, företaget svarar mig ingenstans avgående detta! extremt dåligt!! Kommer aldrig mer att handla och varna alla i vår förening för detta oseriösa företag

28. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
4fanatic-logo

Vastaus yritykseltä 4fanatic

Hej,
Tack för din beställning och ditt meddelande.
Det är tråkigt att handskarna inte levde upp till förväntningarna. Produkten hade faktiskt en mindre fabrik, men detta påverkade inte funktionaliteten eller kvaliteten.
Trots det skickade jag omedelbart ett nytt par handskar till dig, så snart jag fick information om problemet, för att lösa situationen snabbt och på ett schysst sätt.
Jag värdesätter ärlig service och god kommunikation, och försökte agera så snabbt jag kunde. Jag hoppas att den nya produkten motsvarar förväntningarna – särskilt för din son, som jag verkligen önskar all lycka på planen!

Vänliga hälsningar, 4Fanatic.se

Saanut 1/5 tähteä

Fick en klänning till ett barn som var…

Fick en klänning till ett barn som var missfärgad. Skrivit flertal mejl o fick bara svar att han skall ta det med sin leverantör. Efter det inte svarat alls hur jag ska reklamera köpet. Tydligen är företaget inte noga med sina kunder o att folk kommer prata ner detta företag o kommer aldrig handla där igen o kommer varna andra från o handla något

13. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

SCAM

SCAM
Bluffföretag lurar kunder man får inga varor och de svarar inte när man försöker nå de.
1-3 dagars leveranstid utlovas men de skickar aldrig beställningen. Polisanmälda!
Varning beställ INTE därifrån.
Vissa människor har ingen skam!

27. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
4fanatic-logo

Vastaus yritykseltä 4fanatic

Bästa kund,
Vi vill tydligt klargöra att vårt företag inte lurar någon. Vi driver vår verksamhet på ett ärligt och seriöst sätt, och vårt främsta mål är att alla kunder ska få sina beställningar i tid och vara nöjda med vårt bemötande.
Leveranstiden är normalt 1–3 arbetsdagar, vilket vi informerar om vid beställning. I vissa enstaka fall – till exempel på grund av personalens semester eller sjukdom – kan leveransen tyvärr ta 1–2 dagar längre.
Vi hanterar alla beställningar och kundkontakter med största allvar. Om det har uppstått ett problem med en specifik order, ber vi dig att kontakta oss direkt så att vi kan reda ut situationen.

Med vänliga hälsningar, 4Fanatic.se

Saanut 2/5 tähteä

Dålig kvalité på saker

Tog ett tag att få sitt paket. Och handduken som jag beställde är tunn, tror inte ens det funkar att använda efter en dusch. Besviken, kommer aldrig mer handla här igen.

23. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
4fanatic-logo

Vastaus yritykseltä 4fanatic

Bästa kund,
Tack för din feedback. Handduken du fått är tillverkad av ett annat material än de tjockare handdukarna som finns i vårt sortiment. På produktsidan beskriver vi noggrant vilka material varje modell är gjord av.
Valet av handduk beror på personliga preferenser – både tunnare, lättare och tjockare, mer absorberande handdukar finns tillgängliga i vårt sortiment. Vi uppmuntrar dig att läsa produktbeskrivningen noggrant innan köp för att välja en handduk som passar dina behov bäst.
Om du har några ytterligare frågor eller behöver hjälp med ditt val, är vi gärna tillgängliga för dig.

Med vänliga hälsningar, 4Fanatic

Saanut 1/5 tähteä

Handla absolut INTE här

Handla absolut INTE här, blufföretag!!!!! Fick trasig klocka, mejlat kundtjänst på 2 olika adresser samt fyllt i kontaktformulär, utan något svar. Mejlat flera gånger under flera veckors tid, men inget svar. Fick tillslut tillbaks pengarna, men då hade det gått nästan en månad och jag hade lämnat in klockan för batterybyte vilket inte heller hjälpte. Jag bad om ersättning för mina utlägg men det fick jag aldrig. Undvik detta företag, jag fick betala flera hundra för ingenting och noll respons från företaget.

19. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
4fanatic-logo

Vastaus yritykseltä 4fanatic

Bästa kund,
Jag vill tydligt understryka att mitt företag inte lurar kunder. Jag är ledsen att du känner så och har läst din kommentar med stor sorg.
Du borde ha fått ett mail från oss med instruktioner om hur du ska gå tillväga vid problem med din beställning. Vänligen kontrollera även din skräppostmapp, eftersom mail ibland hamnar där.
Vi finns tillgängliga och hjälper gärna till att lösa eventuella oklarheter.

Med vänliga hälsningar, 4Fanatic

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin