The product looks wonderful. You can try for one month before you commit to long term. They aren't pushy. I'm excited to receive my order.
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Excellent product and great customer service. I live in a highly humid climate and I hate greasy, heavy products so I would buy them but never use them consistently. This product absorbs quickly and l... Näytä lisää
Yritys on vastannut
It took a month to receive. I have used in 3 weeks with no moisture no plumping no nothing. I have looked at ingredients which dont match what Skin Bloom advertises. 1st ingredient is Mineral Oil, 2nd... Näytä lisää
I just started using this product and at first I wasn’t sure because it’s water based and your skin absorbs it quickly. Other products leaves your skin oily. However I am not giving up and plan on c... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
At SkinBloom, we believe that self-confidence begins with healthy, radiant skin - at any age. Our mission is to help women age 50 and older enhance their natural beauty with powerful, yet gentle skin care that delivers real results. We combine science with the power of nature. Our products are carefully formulated with ingredients that support, hydrate and firm mature skin. Whether it's fine lines, sagging skin or a dull complexion - SkinBloom offers an effective and accessible solution, without invasive treatments. What makes us unique is our focus on real women. No empty promises, but honest results. We listen to our community, test extensively, and continue to innovate to develop products that do what they promise. SkinBloom is for women who want to feel good about their skin - today, tomorrow and for years to come. Choose simplicity, quality and self-love. Choose SkinBloom.
Yhteystiedot
8 The Green, STE B, 19901, Dover, Yhdysvallat
- support@yourskinbloom.com
- yourskinbloom.com
Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Replacement Received a damaged package and replaced…
Received a damaged package and replaced it in reasonable time.. love the product.. Will reorder..
Terrible Company
Terrible Copany. After I ordered the product, I found out I was allergic to one of the ingredients in their product and it was too late to cancel. I contacted the company when I received the product and told them the situation and asked for a full refund. None of the product had been opened. These are their responses, and the last one was the last straw!
Comment:
I need to return the product. I am allergic to one of
the ingredients and didn't know it. Please tell me how to return
the product and get a refund.
Thank you,
May 28, 2025, 1:57 PM (4 days ago)
to me
I'm sorry to hear about your reaction. As per our policy, we're unable to offer a full refund on opened products. However, we can offer a 10% refund, and you may keep the item—no need to return it.
Please let me know how you'd like to proceed.
Sophie from SkinBloom Cosmetic
I paid $110.00 to you, 20% is not a good will gesture! Take the 20% processing fee from what I paid (22.00) and refund me the difference ($88.00) and that is a good will gesture.
Thank you for your message, and we truly understand your frustration. We’re very sorry to hear that your experience hasn’t met expectations, and we appreciate the opportunity to make things right.
As your purchase is covered under our 60-Day Satisfaction Guarantee, refunds are subject to a 20% processing fee in accordance with our policy. Based on your payment of $110.00, this would amount to a refund of $88.00 once the return is completed and the items are received back at our warehouse.
Alternatively, to save you the hassle of returning the products, we can offer a 30% refund ($33.00) as a one-time courtesy. You may keep the products, and no return would be necessary.
Please let us know how you’d prefer to proceed—we’re here to support you every step of the way.
Warm regards,
Maria
Skinbloom Customer Experience Team
Send me the return information.
This is the last response I received, and it is totally out of line!
Support
1:41 PM (3 hours ago)
to me
I'm sorry to hear about your experience. As part of our process, we kindly ask for a photo as proof in cases of allergic reactions. Without this, we’re unable to process a refund.
Thank you for your understanding, and we’re here if you need any further assistance.
--
Sophie from SkinBloom Cosmetics
They have no RIGHT to ask for my medial information!!!!!
If I could give a - 10 I would!
Skinbloom
Skinbloom has a wonderful body oil that is beyond exceptional. I will be ordering additional products from its line.
Customer Service is also number one as I received a response very quickly and the issue was resolved.
I highly recommend this company and I know you won’t be disappointed.
I have not been using this product for…
I have not been using this product for a long time, but, so far, I like it. I like how it soaks in quickly and doesn’t feel greasy. I had to contact the company after my first order and they were responsive and obliging.
This oil is amazing
This oil is amazing. I seen the results on the first day and more so a week later I use it every day and it just worth the money. I lost 60 pounds in the loose skin on my stomach and arms and it tightened it up. I’m so happy with this product my husband notice as well
Well I ordered the 3 pack
Well I ordered the 3 pack . When I received them 2 of the bottles tops popped and lost half in each bottles so I paid for 3 and only really got 2 the package was in plastic wrapping maybe suggested a box and maybe bubble wrap
I have not received the product yet so…
I have not received the product yet so I can't comment.
Absolute worst experience ever
Absolute worst experience ever! Counterfeit product, poor customer service, extra long shipping times- over 2 times what their policy states, bottles arrived half full, boxes were crushed & no relief or compensation was offered. Very disappointing experience - will NEVER do business with this “company” again.
I love the difference I can see in my…
I love the difference I can see in my skin in just a short time! My knees look smoother and my thighs/butt also look smoother!
I like the way my skin feels after…use.
I like the way my skin feels after using this products. Have only used for 5 days but i am seeing slight improvement already.
The customer service I received speaks…
The customer service I received speaks volume about this company. They were awesome. I’ve only used this for 2 days! Excited to see how well it works.
Received counterfeit product
Received counterfeit product. Not Besque. Not Skinbloom… but rather a product from china.
Package took FOREVER to receive and when opened it’s labeled “West Month” MAGIC LUXURY BODY OIL. It gave me a rash! Itched and burned my skin with the very first use. Also there is no “ amazing scent” as described. More of a “tacky” feeling than a smooth body oil. When I tried contacting company through the “contact information “ provided by PayPal, the payment method I used, it came back as “contact information does not exist “
BEST MAGIC OIL FOR CREPEY SKIN
I have been using the MAGIC BODY OIL for approximately 3-4 months. I definitely am seeing the creepiness slowly dissipating!! The oil goes on and feels so silky on my skin. This product I will be using for the rest of my life as it’s doing what it’s supposed to. Making my skin smooth and thrilled so far with the results.
I received my product and two of the…
I received my product and two of the three are leaking in package not happy!!
I didn’t like the oil at all
I didn’t like the oil at all. It’s a small bottle and did nothing. I waited 3 weeks to get it . Very disappointed
I just got my order in the mail
I just got my order in the mail, totally damaged and oil leaking out evertwhere. Absolutely disapointing and very unhappy w/ this experience!!
My first but not last order
My order came promptly and I’ve just used it a few days and I already see a difference. Smells great too!
When I received this in today’s mail it…
When I received this in today’s mail it had leaked and I only got 3/4 of a bottle

Vastaus yritykseltä Skinbloom Cosmetics
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







