Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 4/5 tähteä

I see so much bad reviews on this casino i been using it 5 years. First ever win i had to send id and everything all good last week i won £1200 withdrawal went smoothly landed in my account next day i... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

!Complete scam! Will happily let you make deposits with fake bonus emails also, the withdrawal process is bizarre asking for photos of banks cards used etc. No other casino site has ever asked for... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

I typed in my password wrong due to my keyboard being on caps, they refuse to allow me to use temporary validated police clearence certifide document as well as a photo of me holding my id. In South A... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

AVOID AVOID AVOID!!!! Deposited a decent sum of money over a couple of days. Won over £1500 through jackpots. Upon trying to withdraw, they asked for verification documents and blocked access to... Näytä lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

Tiedoksesi

1,9

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

238 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 19 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,9

Kaikki arvostelut

(238)

38 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Well what can I say?

Well what can I say?? More fool me for ignoring the THOUSANDS of terrible reviews and signing up with this fraudulent casino.

I have been using online casinos for years so know the score with sometimes you win some and most of the time you lose some but you can generally gauge when you've hit a bad game and become a little bit too determined to reach that bonus feature you've been so long hunting for and realise you've pushed it too far and lost most of your money doing so. Generally a change of game or two and you start kicking yourself thinking why did I push so hard when on that game and blow most if not all my balance trying as you start to get features on other games,

However when it comes to these blatantly obvious criminals making it virtually impossible to even get a sniff of a bonus feature on not 1, not 2, not even 3 but maybe around 8 to 10 different games and you realise this is nothing like the other big name casinos in terms of gameplay and notice a big difference in even the low payouts not happening the scatters disappearing for minutes and minutes on end spin after spin on many different games, as a regular player you notice these small unusual differences in gameplay. YETICASINO are CLEARLY lowering their RTP at will and should you even dare to get a bonus feature and get your hopes up they shoot that down in a flash as your bonus spins reach 8,9,10 out of 10 spins on 50p/£1 spins and your still on a lowly £1.83 win thinking hang on a minute its took me over £80 and hundreds of spins to get this bonus how can the win be stupidly and unrealistically low?

I had 1 bonus after losing around £100 of my balance to try and get it with 50p spins to not get one winline on the bonus and ended with the same 75p i got when the scatters came in to trigger the bonus feature! Now I know very very rarely this can happen but after signing up to this casino just an hour earlier and multiple deposits and thousands of spins and a very low amount of bonus features triggered on numerous different games and all of them return pennies or a lowly few pounds to keep you frustratingly determined to reach the next one only for it to never arrive again before bleeding your balance dry? Hmmm Okay!

As for all the sarcastic, unprofessional, degrading replies they post to customers genuine and clearly honest and upset reviews, well it shows you exactly what type of casino they are instead of politely trying to resolve customers concerns.

With all due respect people don't be like me and think this happened to them and wont happen to me. They are a rigged casino only after your deposits losses and more deposits and should you give a review that might slow down their new signups to prey on they'll just try and belittle you.

They are part of All British Casino which in my eyes are JUST as bad when it comes to RTP after over a year and thousands in deposits I've closed down both of these shady casinos accounts.

I suggest you read the reviews before deciding whether to join.

3. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Yeticasino-logo

Vastaus yritykseltä Yeticasino

Hi Chris,

We do not control the RTP of our games. These are set by the game provider. We just host the games on our end. That being said, it is not a secret that regulated markets have lower RTP games, since bonus buys and certain betting features are not allowed. I can assure you that at land-based casinos or betting shops, the RTPs are much lower.

We don't hide this. In every game you load you can find the game's RTP% in the game settings. Some games have higher RTPs than others. And if you are playing progressive jackpot slots, then not only is the RTP lower than regular games, but you're also contributing to the jackpot pool from your money.

I'm sorry you feel this way, but if you want to complain about low RTP, then you should contact the game providers directly, that produce the games with these algorithms.

Kind regards,
Samantha

Saanut 3/5 tähteä

Im very insure of this

Im very insure of this, this isn't necessarily a review per say, more or less just a verification, I came across this website Yeticas from a YouTube ad and well...typed in a promo code and all that and honestly I got it all down and what not I just need to know whether its real or not, I seriously doubt this is real because of how easy it sometimes is to win a lot of money, again I could be wrong, ill take that, im just scared because I honestly could use this money to get my parents off my ass about paying them and I wont have to worry about whether I have 40 bucks or 90 bucks after I pay bills, tired of being broke, tired of being depressed and im done living like this and with this amount of money? I could very well go and live in japan like I wanted too since I was a kid, sorry for this long ass "review" and sorry for my language, my main question is, is this website LEGIT like get every penny you withdrawal or is half of it deducted because of taxes and stuff? Like what's the deal? Im still unsure

1. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

scam

I am so disappointed that you have lived up to the bad reviews, I was hoping they were just a few bad opinions but you gladly took 3rd party payments and then at time of withdrawal, decide that they are not good enough.
You even asked for 3rd party ID, its at that point that you should raise the issue, asking for them is a joke.
I dread to think what you might do with all of the ID docs that you have been given.

STAY WELL AWAY FROM THIS SITE

A COMPLETE SCAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Not worthy of 1 star but had no other options

There are so many sites out there so give this a miss..

30. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Yeticasino-logo

Vastaus yritykseltä Yeticasino

Hi Debbie,
Thank you for the review and thank you for not reading our terms and conditions and blindly accepting them when you registered to our site.
The reason you are upset like others here is because we caught you using someone else's money.

In the old days when you went to buy something in the store, the cashier would check the name on your card or cheque, to see if it belongs to you. Nowadays with mobile payment apps, a cashier can't tell if the payment belongs to you or someone else, especially with self checkout, where no one is there to check.

The same goes for online transactions. Payment information is masked for security reasons. So, when it's time to verify an account fully we require all the necessary statements and documentation. If you want to save yourself future issues at other gambling sites, my suggestion would be make a deposit and verify yourself fully before starting to play. And of course the main recommendation - don't use someone else's money to gamble with.

Saanut 1/5 tähteä

Complete thieves

Complete thieves - make withdrawing winnings impossible. Sent endless evidence to support verification, yet still coming up with more huddles to prevent paying out. Are happy to take deposits without verification but the moment you want to withdraw they block it. Will defo be complaining to the gambling commission. Would advise everyone to avoid this betting site.

21. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Robbers of the highest nature

Stay well away from this scam of a casino.

£711 in deposit, £120 in withdrawals over the space of a year. Zero feature wins after your first withdrawal and zero RTP% either.

They'll give you a win at the beginning, and then I can guarantee you will never win again.

8. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Robbing bastards

Robbing bastards. Withholding funds, asking for proof of bank transfers that are impossible to provide because they don't exist. Previously allowed third party deposits but now denying this. Absolutely incompetent customer service staff and I'm terrified about what they are going to do with the obscene amount of private information they have asked for.

29. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Yeticasino-logo

Vastaus yritykseltä Yeticasino

Hi Hannah,
I'm not going to disclose the details of your issue here to protect your privacy. After all this is a public forum. But I would suggest you and the 3rd party give us a call together, to our support phone number, which you can find on our site. That way they can speak to the owner of the casino account. Hopefully then it can all be sorted out for you.

Kind regards,
Samantha

Saanut 1/5 tähteä

scam

scam, bonus spins but it used my cash instead without warning, awful.

15. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ivwould give minus a thoushanf if i…

Ivwould give minus a thoushanf if i coukd disgusting conpany now gad my account banned with my money in it kegalky been trying to wothdraw dor 5 days there refusing it manager izzy then banned me for jonresaon as the will jot give me my money they was hapoy for me to deposit i won on a spirts bet. Ow refusing to let me withdraw stay away this os not a legit site i want all my personal data remobed from site bame adress anything as i believe they use it for illegal ways bow this sote is legal shame on the gambling auntirotes howbthey let these sites allowed ivr gone to palers and social media to get them to do a story on these as its illegal what there doing

17. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Hi I had £330 locked in my website…

Hi I had £330 locked in my website never got it back struggles to pay things because they simply wouldn’t return it would not recommend this site to anyone they steal and they are the rudest staff members I have come accross

24. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Yeticasino-logo

Vastaus yritykseltä Yeticasino

Hi Ben,
Firstly, I'm sorry that you are having issues but I checked and saw that an account in your name has no deposits on it. So, I'm not sure which account with funds in it, you are referring to. Is it possible you have mixed up our casino with another one?

Kind regards,
Samantha

Saanut 1/5 tähteä

Withdrawal still not processed after nearly two weeks of requesting the payment

It’s been nearly two weeks and I am still waiting for my withdrawal to be processed. I have contacted customer support a number of times and each time I am told that I just have to wait as the team are busy and they have a lot of due diligence checks to do. It is very frustrating as no one is able to help and i haven’t heard from the processing team. Kwarty

11. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Yeticasino-logo

Vastaus yritykseltä Yeticasino

Hi Kwarty, I checked with our payments team regarding your situation. From what I understand, an open banking link was sent to you multiple times and it seems you didn't succeed in completing the process. You should receive another new link today and an email from our support team with a full explanation of what docs are needed from you. Sorry for the inconvenience caused.
Kind regards,
Samantha

Saanut 1/5 tähteä

Do not use

Do not use. They will allow you to make a small withdrawal. Then as soon as you win over £100 they are jobsworths over documents. The website is hard to navigate. And just shoddy in general.

1. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Yeticasino-logo

Vastaus yritykseltä Yeticasino

Hi Alex, I'm sorry you feel this way. You withdrawals were paid out. The only reason your latest withdrawal caused some delays, is because you chose to withdraw your winnings to a different payment method than what you last deposited with. We do not allow this as per our terms and conditions.
So when this happens your withdrawal gets declined and certain documents are requested. But since all your docs have been verified for now, you shouldn't have anymore issues for the near future.

Saanut 5/5 tähteä

Great service

Great service, fast withdrawals. Always helpful if you have any problems. Good prices on football betting

27. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Awful

Awful! Deposited made a withdrawal been stuck under pending hours verification been approved yet account is restricted and withdrawal still pending being told to wait again 24-48 hours for the team to AGAIN manually approve verification when it’s been done. Bear in mind no issue depositing. They clearly don’t want to pay out !!!

21. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Thank you Yeti

I have been playing on Yeti for some time now and it is a very good experience.
The games are vast and payouts are good

4. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin