Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 4/5 tähteä

Used this casino a few times and had no problems playing or withdrawing. Ive made another attempt to withdraw and its ask for my documents to verify my account. Im currently waiting for this to be ver... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

Not bad, I like the way they change their promos every month, lots of offers. However I'd like to see some Playtech games as I love playing Age of the Gods, come on Wombat! My biggest problem with... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

You can deposit so easily but any win or withdrawal is a sin against both gambler and God. This is the most pathetic and aggressive non payment casio that I have come across. I have had in the... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Tapahtumat & Viihde

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Welcome to Wombat Casino ™ - with a huge range of slots, table and live casino games for mobiles, tablets and desktops. Try them for free and claim your £/€/$ 200 bonus.


Yhteystiedot

2,2

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

51 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 66 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

SCAM!

Deposited $40 and instead of using it, the payment just stayed “pending” and I got scammed of my money. Don’t trust these dodgy scamming websites

20. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your frustration regarding the deposit status.

Please note that a “pending” payment usually indicates that the transaction is still being processed by the payment provider and has not been completed or credited yet. This does not mean that the funds have been taken or lost.

We would very much like to look into this for you and clarify the status of your transaction. We kindly ask you to contact our Customer Support team via the live chat on our website or by email at customersupport@instantgamesupport.com, providing your account details and the transaction reference, so we can assist you directly.

We appreciate you bringing this to our attention and hope to resolve the matter promptly.

Saanut 1/5 tähteä

Stay well away

Stay well away, they will accept deposits but won't allow you to withdraw

3. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Hi Nassar,

We’re very sorry to hear about your experience. Our team would really like the chance to look into this and make things right for you.

Please reach out to our Customer Support team via the Live Chat function on our website, or alternatively, email us at customersupport@instantgamesupport.com — we’ll be happy to assist you promptly.

Thank you for bringing this to our attention.

Saanut 1/5 tähteä

You can deposit so easily but any win…

You can deposit so easily but any win or withdrawal is a sin against both gambler and God.
This is the most pathetic and aggressive non payment casio that I have come across.
I have had in the past some difficulty as a reasonably new customer achieving a withdrawal but this last two weeks has been beyond aggressive and moronic.
I think maybe that they don't have money or are just disgustingly bad losers who only want deposits and not payouts. The strategy is make you so frustrated that you gamble away the rest in resigned desperation, thus avoiding a payout. I think this is a pattern and should not be tolerated.
Gambling is fun but cheating by frustration isn't acceptable

24. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Dear Don,

Thank you for your feedback and we are sorry that you feel our services have not met with your expectations.

Please bear in mind that we are required to meet certain prerequisites which are imposed on us by our Regulatory Bodies with regards to documentation and verification.

Kind regards,

WombatCasino.com

Saanut 1/5 tähteä

Allows customers to deposit

Allows customers to deposit, then retain winnings without reason

Gambling commission informed

4. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Good afternoon,

You may file an official complaint via email to: complaints@instantgamesupport.com.

If you need any further information regarding this process, you can go to the Complaints and Disputes Section in our Terms and Conditions.

Saanut 1/5 tähteä

I was asked to send verification…

I was asked to send verification documents. Still waiting. Why should I wait all the time? You can lose your players because of this

21. marraskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Dear HellJohn,

We are working hard towards finding a reasonable solution between our commitment to providing you with a fair, open and credible experience whilst working closely with our regulator bodies to protect our customers.

These measures are implemented to protect you from online fraud with the sole purpose of protecting your account, personal information, and funds, so that we can fully certify that the methods used for depositing and withdrawing belong to the owner and are in possession of the owner.

We can only apologise for any delay that you incurred during your account verification however we have been experiencing an unexpected demand with regards to the verification of accounts. As this is not a physical verification, we must take all necessary measures to protect your own funds and details.

We were unable to locate your exact account however we are fully available 24/7 via live chat for any assistance that you may need and if you provide us with your contact information we shall surely get in touch.

Yours sincerely

Wombat Casino



Saanut 1/5 tähteä

Spent most of my day trying to add…

Spent most of my day trying to add verification documents on the website. Sent them so many it should be more than enough and this is STILL not sorted which is delaying my withdrawal further.
David on chat has been a massive joke and keeps closing the chat when asking for support.
Will be contacting the gambling commission if this is not resolved by the end of the day.

9. helmikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Dear Melissa,

We will be more than happy to assist you further if you can please provide us with your registered email address so that we can locate your account and our dedicated Customer Support Team can handle any pending issue for you.

Yours sincerely

WombatCasino.com

Saanut 2/5 tähteä

Rubbish bonuses

Really pathetic, non existant bonuses. 50 x wagering reguired, which is from back in the dark ages

5. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Dear Andy,

I am sorry that you feel our services did not meet your expectations.
The terms of all bonuses are available on our platform 24/7 to be viewed and by searching our promotions page.
It is your choice to choose whether you wish to participate in wagering any bonuses, and you can opt out of using bonus funds on our games at any time.
If you ever need assistance with this our Customer Support Team is available over live chat 24/7.

Yours sincerely

WombatCasino.com

Saanut 1/5 tähteä

Have been waiting weeks for my…

Have been waiting weeks for my withdrawal to be payed, can’t get ahold of anyone with any helpful information. The site is a scam

28. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Dear Sir/Madam,
We will gladly assist if you could provide us with your registered email address in order to locate your account, and our dedicated Customer Support team (customersupport@instantgamesupport.com) will be able to respond to your complaint.

Yours sincerely,
WombatCasino

Saanut 1/5 tähteä

Absolute disgrace!!! AVOID

Absolute disgrace of a casino, let's you add funds and then take small amounts out but when you win big it then says that you used your name on another account and your account has been suspended.
I have won over £1100 which it will not give me even though all my details were verified but when I go to withdraw its no you've breached terms and conditions which is an absolute lie.and they're excuse is that I modified my details 🤣🤣 which clearly means my married name has not been changed on my licence yet, and I even sent them my wedding certificate to prove this. Please please avoid this casino!!!

12. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Take heed and take your money elsewhere!

Please please read and believe the reviews before depositing here. They are perfectly happy for you to deposit (you could be anyone)! But when withdrawing - there is no possible way to prove your identity that’s good enough!
Nobody communicates with you and the online chat is the worst I’ve ever encountered… scripted, impersonal and not remotely helpful. I’ve contacted their security department four times and never once received a response. I then decided to make an official complaint and guess what? No response again!
This is the email I sent which outlines the lengths they have you go to to verify your account. Ample for any other casino I’ve played at but not good enough for wombat scam casino.

‘I would like to make an official complaint regarding this casino.
I made a total of two withdrawals on 09/09/2022 to the amounts of £3000 and £2011.60.
I was then asked to verify my identity via email.
Since then I have sent my passport, my driving license, a picture of me holding my passport and driving license. I’ve sent a phone bill, an internet bill, two bank statements. A screenshot of my deposit method showing both my name and email address as requested.
I hear NOTHING back from this casino, despite sending multiple emails.
Everyday I login to the site and just see a Red Cross meaning my verification has failed. It takes 24 hours to go from ‘verifying’ to ‘failed’ and nobody explains why? I just have to send more documents.
It seems to me that the casino is just stalling payment now as it’s beyond obvious that I am the person that legitimately deposited and won at this casino yet I have still not been paid a week later.
I would like this looked into and my payout to be processed at the earliest opportunity. I think I have waited long enough and the happiness of the win has been eradicated and caused undue distress.
I find it unfair that I was allowed to deposit over £2K without question but when it comes to withdrawing I’m told that all this KYC is in place to protect me. It doesn’t make sense. The only thing I haven’t provided is blood!
Can you please look into this for me as my next step is a third party mediator, before finally taking it to the UKGC for resolution. Steps that really should not be required when playing at a genuine casino.’

How this casino still has a license is unfathomable, but I will have no hesitation in taking this to the UKGC if this isn’t sorted in the next few days.

Wombat casino has responded to my review telling me to lodge an official complaint. If they had actually read my review they would see that I’ve done this twice already and I have heard nothing back.

9. syyskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Dear Daniel,

In order to assist you further, please file an official complaint via email to: complaints@instantgamesupport.com. If you need any further information regarding this process, you go to the Complaints and Disputes Section in our Terms and Conditions.

Yours sincerely

Wombat Casino

Saanut 4/5 tähteä

So far so good

Used this casino a few times and had no problems playing or withdrawing. Ive made another attempt to withdraw and its ask for my documents to verify my account. Im currently waiting for this to be verified as per their waiting times then hopefully ill be popping bck to give it 5 stars 😬🌟

3. syyskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Awful online casino

This website is a joke. Tried to withdraw a small win I made. Was asked to send verification documents which I did and 9 days after I withdrew I am still waiting. "Customer Service" said it can take up to 3 business days. It has been 7. I have never experienced such hassle anywhere else in an online casino. Steer well clear.

16. elokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Dear Tony,

Thank you for your feedback and we are sorry that you feel our services have not met with your expectations.

We are working hard towards finding a reasonable solution between our commitment to providing you with a fair, open and credible experience whilst working closely with our regulator bodies to protect our customers.

As part of our customer interaction requirements, the UK Gambling Commission requires us to know our customers extensively so we can provide you with the best possible service and to ensure that gambling is fair, transparent, free of illegal activities and protects the vulnerable. We understand that these requests may seem intrusive however we want to keep crime and money laundering out of the gambling industry, or our customers falling into financial difficulty.

Our verification measures are implemented to protect you from online fraud, safeguarding your account, personal information, and funds, and so that we can certify the methods used for depositing and withdrawing with us belong to the owner and are in possession of the owner.

As we have checked your account, we can see that you are successfully paid.

Yours sincerely

WombatCasino.com

Saanut 1/5 tähteä

Appalling customer service

Appalling customer service, allowed to.deposit and when I win I am asked to provide card information from a card I no longer own same with phone number, and also dont hsve photo id, why am I allowed to deposit but when I want my winnings my account is blocked, I want my money

7. kesäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Dear Carly,

Thank you for your feedback and we are sorry that you feel our services have not met with your expectations.

We are working hard towards finding a reasonable solution between our commitment to providing you with a fair, open and credible experience whilst working closely with our regulator bodies to protect our customers.

As part of our customer interaction requirements, the UK Gambling Commission requires us to know our customers extensively so we can provide you with the best possible service and to ensure that gambling is fair, transparent, free of illegal activities and protects the vulnerable. We understand that these requests may seem intrusive however we want to keep crime and money laundering out of the gambling industry, or our customers falling into financial difficulty.

As we use electronic age verification checks to ensure that you are of the legal age to gamble before you deposit, whereby we were able to confirm your identity, we didn’t need to inconvenience you with requests to send us your documents. However, we are legally bound to verify our customers.

Our verification measures are implemented to protect you from online fraud, safeguarding your account, personal information, and funds, and so that we can certify the methods used for depositing and withdrawing with us belong to the owner and are in possession of the owner.

These requirements are in line with our licensing verification procedures and regulations, whereby we are obligated to verify our customers. This verification is applied to all accounts within our network and as this is not a physical verification, we must take all necessary measures to protect your funds and personal details.

Yours sincerely

WombatCasino.com

Saanut 1/5 tähteä

Horrible slow website

Horrible slow website. Promotions which are a waste of space which you can never obtain because they will always have a rule why you didn't meet the wagering requirements. Their 20p roulette game is horrendous constantly gives losing spins and always next to the best staked number just to give a false impression so you gamble more. AVOID this company hoping the Gambling Commission or someone will open an investigation into them

18. maaliskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Dear John,

Thank you for your feedback and we are sorry that you feel our services have not met with your expectations.

All bonuses are subject to wagering requirements and full information, including the wagering requirement, what does / doesn’t contribute towards the wagering requirement, and the maximum conversion is provided under the said promotion and in our terms and conditions, and are available to be seen at all times.

Bonuses that are claimed are optional and can be cancelled at any time and are not imposed.

Furthermore, we do understand your frustration and kindly ask you to recognise that we do not and cannot have any influence in the manner in which the Game providers perform.

Yours sincerely

WombatCasino.com

Saanut 1/5 tähteä

I'm absolutely disgusted in this casino…

I'm absolutely disgusted in this casino there customer service agent Kathy told me she had given me free spins as a good will gesture on book of dead then went back on her word and said she made a mistake and took them off me then deleted the messages so I didn't have the proof wow that's appalling customer service I just deposited 30 pound as was promise 65 free spins aswell to be told they dnt start till new year well why have them on there then it's so wrong they should not be allowed to treat people this way

1. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Wombat Casino-logo

Vastaus yritykseltä Wombat Casino

Dear Louise,

Thank you for your feedback and we are sorry that you feel our services have not met with your expectations.

Our dedicated Customer Support team will handle your claim in accordance with the casino’s Complaints guidelines.

If you have any further queries our Customer Support Team, we will be more than happy to assist you and are available 24/7 if you need any further assistance.

Yours sincerely

WombatCasino

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin