God telefonisk vejledning. Lager-status ikke ajourført på netsiden! Alligevel OK leveringstid. Varer og pakning fin.
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Bestilte mandag og onsdag kunne jeg hente pakken i de valgte pakkeshop. Super hurtigt. Det eneste minus er, at der ikke sendes en mail ud ang udsolgt varer. Så det i fakturaen, da jeg kun modtog... Näytä lisää
Har brugt skoene fra Trimsko igennem mange år, efter anbefaling fra en fodterapeut. Skoene er rigtigt rare at have på, pæne i udførslen og holder generelt godt, når blot man husker, at best... Näytä lisää
Havde nogle vandrestøvler, hvor sålen var død. Købte udskiftning af såler, sendte dem med posten og modtog dem tilbage med nye vibramsåler, fuldt funktionsdygtige. Tak for godt arbejde!
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Bestilte mandag og onsdag kunne jeg…
Bestilte mandag og onsdag kunne jeg hente pakken i de valgte pakkeshop.
Super hurtigt.
Det eneste minus er, at der ikke sendes en mail ud ang udsolgt varer. Så det i fakturaen, da jeg kun modtog 2 ud af 3 par sko.
Bestemt ikke sidste gang jeg bestiller her.
Udskiftning af såler.
Havde nogle vandrestøvler, hvor sålen var død. Købte udskiftning af såler, sendte dem med posten og modtog dem tilbage med nye vibramsåler, fuldt funktionsdygtige. Tak for godt arbejde!
Behagelige sko, men husk at vælge den rigtige sål
Har brugt skoene fra Trimsko igennem mange år, efter anbefaling fra en fodterapeut.
Skoene er rigtigt rare at have på, pæne i udførslen og holder generelt godt, når blot man husker, at bestille de rigtige såler til skoene.
PU og Skywalk sålerne har altid holdt hele skoens forventede levetid, på de sko jeg har købt hos Trimsko.
Desværre kom så Blackstone sålerne, som jeg oplevede mange problemer med, da de gik i stykker på måder, jeg aldrig har oplevet med andre sko.
Heldigvis er der nu kommet Vibram såler, som er ligeså behagelige, men ikke går i stykker - de koster en anelse mere, men er klart pengene værd
Så kan kun anbefale, at holde øje med, hvilken sål de forskellige sko leveres med.
Klarede en hård rejse
Jeg skulle på en fire måneders rejse til Sydamerika. (Argentina, Chile, Uruguay og Brasilien). Mit skonummer er 48, så jeg kan ikke bare finde nye sko, hvis de går i stykker. Jeg har i mange år købt Trim sko og bestilte et par Navy Lette Vandresko til turen.
De overgik mine forventninger: Lette, behagelige at bruge - også i tropisk varme - og selv efter fire måneder, med ture i bjergene og mange, mange kilometers gåture i storbyerne, så de stadig ud som nye.
Kan kun anbefale skoene. Meget.
Bare godt håndværk og plads til en naturlig fod. Sko som de altid burde være lavet.
Mit nye par lette Trim vandresko, gav mig tårer i øjnene af lykke over at gå, på trods af alvorlig ankelskade for et par år siden. Plads til mine tæer, plads til mine nødvendige indlæg, langt bedre gangafvikling end alle mulige "tekniske" sko jeg har forsøgt mig med. Mærkes lige fra fødder og tæer over hofter til ryg og nakke. Simpelthen godt håndværk til fødder som de virkelig ser ud. Designet er selvfølgelig som de har set ud i mange år, men jeg kan godt lide det. Ærlige lædersko.
Super god oplevelse 💪💪
Jeg kan helt klart anbefale trimsko.
Jeg sendte to par sko ned til dem, som der skulle forhøjes med halvanden centimeter. Jeg modtog dem en uge efter og det er det flotteste resultat til rigtig gode priser. Så mine bedste anbefalinger herfra.
Kundeservice er også i top. De svarer samme dag 💪
Bestilte i går fået i dag
Bestilte i går fået i dag, til en fordelagtig pris 🤩
God og hurtig service
Sendte mine slidte støvler mandag aften og i dag fredag kom de retur. Virkelig pænt arbejde og fantastisk hurtigt. Kan varmt anbefales.
Super service
Efter rigtig mange kontakter til skomagere, fandt jeg en som ville og kunne forsåle mine 'gamle' Norske næbstøvler, hvor sålerne var blevet stive og glatte.
Afleveret torsdag efter lukketid. Kom retur fredag, en uge senere. Super tilfreds.
NU venter jeg bare på sneen :-)
Absolut i topklasse :-) Kommer gerne…
Absolut i topklasse :-) Kommer gerne igen.
Helt i top
Helt i top. Super service. Kan virkelig anbefale dette firma. Stort udvalg 👍👍🤩
SUPER SERVICE hos Trimsko
Vandrestøvler blev forsålet (2019), men efter et par ture (pause pga. Covid-19) begyndte begge at løsne sig på forstykket.
Kontaktede firmaet, og de sendte straks en returlabels, og inden 4 dage er de kommet retur og repareret uden beregning.
HVIS det ikke er Super Service.
Kan varm anbefale dem til alle der skal have nye såler på vandrestøvler.
Kan klart anbefales
Kan klart anbefales. Lynhurtig håndtering/levering. Handler der gerne.
Forsåling af vandrestøvle med…
Forsåling af vandrestøvle med Vibram-sål. Super korrespondence og hjælp før bestilling. Meget nemt og hurtigt.
Super god betjening
Super god betjening, gode priser og hurtigt ekspedition. Det er ikke sidste gang jeg har handlet der👍🏻
Fantastisk service
Helt igennem god service, hurtig levering og meget fin bytteservice. Har købt 2 par sko og vil gerne bytte det ene par til en anden model. Skoen bliver byttet og beløbes forskellen sat ind på min konto. Bestemt ikke sidste gang jeg handler her, kan varmt anbefale butikken til andre 👍
Fantastisk jysk service
Fantastiske sko, super priser og fantastisk "JYSK" service mht. returnering m.m.
Bedste anbefaling fra mig. Jeg vil handle hos Trimsko igen.
Serviceminded
Hurtigt svar på mail, meget serviceminded. Det fungerer meget nemt med både afhentning og ombytning på adressen. Ikke sidste gang jeg handler her.
Skøn oplevelse at handle her
Skøn oplevelse at handle her. Alt iorden
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








