Scott’s Jewellers Arvostelua 

174
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

I have ordered from Scott’s Jewellers 3 times now, each item was amazing quality that’s why I’ve been back. I would recommend this website as they respond quickly and are always happy to help. The par... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Entered the competition hoping I might win something nice for my husband — I never expected it to turn into such a special surprise. Winning a men’s curb chain from Scott’s Jewellers honestly made m... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

“” Thank you For So Much For;- Outstanding, GREAT, Polite, Friendly ;- 2 Brilliant Women Female Members Would Do Anything To Help When Purchased ROLEX WATCH From Female Staff At Scott’s Jeweller’s... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Received my granddaughter's bracelet today she absolutely loved it The quality is amazing The price was amazing The whole thing from ordering to delivery was brilliant will definitely be recomm... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Koruliike

Yrityksen kirjoittama

At Scott’s Jewellers (formerly Scott’s Jewellery), we specialise in Premium Gold Filled Jewellery, including chains, bracelets, pendants, earrings and rings. Our collection is designed to offer luxury quality, exceptional value and styles for everyday wear. Our jewellery is crafted for everyday wear, with a durable, tarnish-resistant finish designed to last. Shop online with fast UK & worldwide delivery, or visit our Scott’s Jewellers store in the Cleveland Centre, Middlesbrough (opening October 2026). Don’t forget to follow our Facebook page and community group for our free jewellery giveaways and exclusive offers.


Yhteystiedot

4,6

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

174 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 71 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,6

Kaikki arvostelut

(174)

115 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

I would highly recommend Scott's…

I would highly recommend Scott's jewellers, I ordered the wrong size earrings for my daughter (my fault) after sending an email telling them about my predicament they sent me a speedy email back and sorted it for me in quick time, will definitely be using them again. 5*
I was also very happy with the quality of the goods I purchased.

8. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Bought my son the belcher chain and…

Bought my son the belcher chain and bracelet set last christmas and i kid u not it still looks exactly the same as it did when i purchased it.. No tarnish no color change nothing and hes wore it ALOT !! Would highly recommend scotts and am already eyeing up my next purchase 🎄❤️

7. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Terrible at communicating and just…

Due to being flagged constantly by said persons I’ve had to reword my initial comment.

I placed an order on the 26th and was told delivery would be within 3–5 working days. After waiting the full 5 days with no update, I contacted customer support. Only then was I informed that the item hadn’t even been shipped because it was not in stock

I was given multiple contradictory explanations First, I was told my order missed the “cut-off time” (irrelevant, because you still had 3–5 days to dispatch). Then I was told the company was “very busy.” Later, I was informed the item was actually waiting to arrive in bulk from overseas.

On Tuesday I was told it would arrive mid-next week. The following day I was told it would arrive by the weekend.

None of these statements aligned with each other, and the item was never dispatched at any point. I have screenshots of the entire conversation.

Communication was very poor — messages were only answered after I mentioned requesting a chargeback. My refund was then suddenly processed very quickly.

If items are not in stock and are being sourced in bulk from abroad, customers should be informed before payment is taken. Running a sale to generate orders and only then placing a bulk order causes long delays and misleads customers about delivery times.

I have reported the matter to Trading Standards.
If this review is removed, I will repost it, as everything stated here is accurate and supported by screenshots.

26. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Scott’s Jewellers-logo

Vastaus yritykseltä Scott’s Jewellers

Hi there,

We’re disappointed to see this review, especially as many of the claims aren’t accurate.

Your order was placed on the 26th, and you were updated on the 5th working day, which is still within the delivery window. You were informed your item would arrive by Saturday, so suggesting you were “lied to” is simply not fair.

Comments about our jewellery being “cheap” or “tat” are also unfounded, as you never actually received or saw the product. We work with long-term manufacturing partners and the quality of our items is reflected in our positive reviews.

Regarding communication, we reply to all customers—but when a chargeback threat is made, we are required to respond immediately, which is why that message was prioritised.

You asked for a refund and it was processed straight away, even though your order was still on schedule.

We take genuine feedback seriously, but this review doesn’t reflect what happened. If you would like to discuss anything further, we’re always happy to help.

— Scott’s Jewellers

Saanut 5/5 tähteä

Purchased my first order from then with…

Purchased my first order from then with unfortunately arrived empty as the parcel was not sealed. So I messaged them and straight away they send out a replacement for the next day. Very helpful online live chat for any problems and I will deffo be using them again in the future

3. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Chain review

Ordered a chain it took longer to come than expected but it is well worth the wait the people at the Jewlery shop kept me in the loop as to why it took longer than expected and that was because they had to physically make the chain but I am very very happy with my product. And the customer services are brilliant thank u Scott’s jewellers

12. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Looks great on

Good quality looks amazing on
Looks expensive can't tell from solid gold for a fraction of the price would definitely recomend

2. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Scam Competition

I won a competition in November 2024 and, despite many attempts to contact them, never received the prize. Avoid at all costs.

21. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Scott’s Jewellers-logo

Vastaus yritykseltä Scott’s Jewellers

Hi Carole,

We’re glad we were able to speak with you directly and get everything sorted. Your competition prize has since been delivered, and we’re pleased to hear you received it.

We understand you tried to amend your review to reflect the updated situation but were unable to do so. For anyone reading, please note that this issue has been fully resolved.

If you ever need anything else, we’re always here to help.

— Scott’s Jewellers

Saanut 1/5 tähteä

Very unhappy, items sent out do not match the advertised photos.

The bracelet I received looks nothing like the photo advertised on the website. Gemstone colours are completely different, which look nothing like the item shown. It won’t allow me to add my comparison picture from the website to what I received or I could show you all. Not a great seller at all. Cheaply made.

29. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Scott’s Jewellers-logo

Vastaus yritykseltä Scott’s Jewellers

Hi there,

We’re sorry you received the wrong colour — that was a genuine picking error on our side, and as soon as you let us know, we offered an exchange to get the correct item sent out immediately.

You chose to return the bracelet for a refund instead, which we processed as soon as it arrived back with us.

For clarity, the item shown on our website is accurate, and you did not receive a different or “cheaply made” product — you simply received the wrong colour variation, which we were more than happy to correct.

We always aim to put things right quickly, and we’re glad this was resolved for you.

— Scott’s Jewellers

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin