Saake-shop.nl Arvostelua 498

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Voor camera reserve accu's gekocht, die totaal niet functiomeerden. Ze bleven in het accuvak zitten waardoor een schroevendraaier nodig was ze te verwijderen en ze waren in paar uur leeg. Na 1 mail kw... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

Trust pilot gebruik ik niet meer. Een bedrijf wat klanten laat betalen om hele slechte recensies weg te halen en goede te promoten, daar wil ik niets mee te maken hebben en hun recensies zijn dan ook... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Geweldige ervaring! Bestel twee accu's voor mijn Nikon D90. Accu's in huis, passen slecht, hebben geen lading, miskoop dacht ik. Teruggestuurd met gedetailleerde omschrijving van de klacht. Reactie va... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

1e bestelling was zonder problemen. Order is goed en snel geleverd. Bij mijn 2e bestelling was er iets mis gegaan vanuit de bank. Zowel schriftelijk als telefonisch contact gehad met winkel. Zoals afg... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Valokuvaliike

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

www.saake-shop.nl - voor al uw camera-accu's, accu-opladers en geheugenkaarten.


Yhteystiedot

4,6

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

498 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 4/5 tähteä

Trust pilot gebruik ik niet meer

Trust pilot gebruik ik niet meer. Een bedrijf wat klanten laat betalen om hele slechte recensies weg te halen en goede te promoten, daar wil ik niets mee te maken hebben en hun recensies zijn dan ook NIETS waard.

8. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saake-shop.nl-logo

Vastaus yritykseltä Saake-shop.nl

Beste John,
Kunt u laten weten wat u bedoelt? Ik begrijp uw beschuldiging niet. Wij betalen niemand om recensies te plaatsen en ook niemand om slechte recensies weg te halen!
Met vriendelijke groet,
Team Saake-shop / Bastiaan

Saanut 5/5 tähteä

Voor camera reserve accu's gekocht

Voor camera reserve accu's gekocht, die totaal niet functiomeerden. Ze bleven in het accuvak zitten waardoor een schroevendraaier nodig was ze te verwijderen en ze waren in paar uur leeg. Na 1 mail kwam men direct in actie en heeft vervangende accu's gestuurd. Prima service.

4. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

De bestellingen worden correct…

De bestellingen worden correct afgeleverd
Vooral blij ben ik met de gehoortoestel batterijen voor een aantrekkelijke prijs . De bijgeleverde magnetische pen om batterijtjes te verplaatsen , voorkomt gepriegel en stress.
Ik kan niet meer zonder!

26. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Let op! Lege pakketten ontvangen en geen terugbetaling.

Ik bestelde een product van 50 Euro, maar ontving een lege verpakking via GLS. Ik diende een klacht in, waarna ze na een paar dagen nog een lege verpakking stuurden. Toen ik opnieuw klaagde met een foto van de bezorger, reageerden ze een week lang niet. Na meerdere keren navraag te hebben gedaan, zeiden ze dat het niet hun schuld was en dat ze een verzegelde verpakking hadden verzonden. Maar er is geen verzegeling; het is slechts plastic tape die open en dicht kan worden gedaan. Dus na een paar dagen heb ik twee lege verpakkingen en mijn geld is nog steeds niet terugbetaald. Ze beschuldigen me van liegen voor slechts 50 Euro! Ik ga hier nooit meer terug.

Let op: De pakketten waren niet verzegeld en kunnen geopend en weer gesloten worden. Of het nu de fout van de verkoper of de bezorgdienst is, de koper kan hier niet de schuld van krijgen. Ik heb bijvoorbeeld al een foto van de bezorger, gemaakt met mijn deurbelcamera, gestuurd toen het pakket in mijn brievenbus werd bezorgd, zodat u een onderzoek kunt starten bij de bezorgdienst. Wat voor aantoonbare informatie heeft u nodig? Het is niet aan de koper om dat onderzoek te doen. Wij ontvangen regelmatig honderden pakketten van verschillende webshops zonder problemen.

8. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saake-shop.nl-logo

Vastaus yritykseltä Saake-shop.nl

Geachte heer Patel,

Bedankt voor je review.

We vinden het vervelend om te lezen dat je deze ervaring zo hebt beleefd. Tegelijkertijd willen we graag een aantal zaken verduidelijken voor een compleet beeld.

Beide zendingen zijn vanuit ons magazijn zorgvuldig verpakt, gecontroleerd en gesloten verzonden. Het gaat hierbij om producten die standaard in een gesloten verpakking worden verstuurd. Daarnaast hebben wij in onze verzendprocessen geen onregelmatigheden geconstateerd.

Dat er tweemaal een volledig lege verpakking zou zijn ontvangen, terwijl beide zendingen correct en intact zijn verzonden, achten wij dan ook zeer onwaarschijnlijk. Om die reden kunnen wij op basis van de beschikbare informatie geen verantwoordelijkheid vaststellen aan onze zijde.

Uiteraard blijven we bereid om mee te kijken wanneer er aanvullende, verifieerbare informatie wordt aangeleverd.

Met vriendelijke groet,

Team Saake-shop

Saanut 5/5 tähteä

Goed advies en snelle levering.

Was op zoek naar een adapter voor Canon camera.
Via de chat informatie opgevraagd en binnen 5 minuten was er een reactie waar ik wat mee kon. Adapter besteld en binnen 3 dagen geleverd.
Heel tevreden over de service en met name de kennis.
Zeker niet mijn laatste bestelling geweest bij Saake.
Absoluut een aanrader.

26. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin