ReiBoot looks like a useful tool for fixing iPhone system issues. The interface is easy to understand, and the repair options are clearly explained. I also appreciate the support team for responding a... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Excellent software and truly amazing customer service! ⭐⭐⭐⭐⭐ I’ve been using this software for a while and love it. Recently, I upgraded to a new computer and ran into a registration limit error. I w... Näytä lisää
親愛的 Tenorshare 支援團隊,您好: 非常感謝貴團隊這段時間以來的耐心協助與專業服務! 在我遇到問題時,貴團隊不僅積極回應我的疑問,也用心提供解決方案,最終順利協助我解決問題,讓我感到十分安心與滿意。 特別感謝技術支援人員的專業、耐心與負責任的態度,讓我深刻感受到 Tenorshare 對客戶服務的重視。 再次向貴團隊表達誠摯的謝意,也祝福 Tenorshar... Näytä lisää
So ein Müll. Ich habe auf den "Wiederherstellungsmodus betreten" button gedrückt weil ich dachte dass ich danach einfach wieder auf austreten drücken kann, der kostet aber auf einmal Geld (nicht so wi... Näytä lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Their website advertises that they offer a free trial.
Their website advertises that they offer a free download in addition to a Free Trial. My Samsung was stuck in download mode, and nothing seemed to work so I tried out their "Free Trial". The software did not work either, so I removed it and used their "Contact Us" to retrieve my payment $19.95 (even though I was still in their "Free Trial" period and at first, they denied my request and when I persisted, they offered a 30% refund. That's not how this works in the US! I have all of the communication documentation and have disputed and received my full refund. It's sad how you have to go through these lengths to force companies to provide your refund. POOR BUSINESS PRACTICES!!!
Scammers. The Software didn't work. They wouldn't refund even though it wasn't against the refund policy.
The software did nothing to solve my issue; all the repairs failed, and they refuse to refund. Here goes my conversation with their support team:
Them:
Frosty
2026-01-26 18:42:04
Dear customer,
Thanks for contacting Tenorshare support team.
Kindly note that I have canceled auto renewal for you in our system, it won't charge you again.
We respect your refund request very much. But in our refund policy, we must locate the reason so that we can know whether it is a problem with our software.
Referring to your case, could you kindly tell me more details about the issue? Could you please tell us which function of the software do you use? If there is any error or warning that popped up, please send us a screenshot, thank you in advance.
May I ask what is the issue exactly with your device and could you please tell us the device model and iOS version?
Sincerely yours,
Tenorshare support team
Me:
2026-01-26 20:01:01
Hello, The issue is that my iPhone was shut off, when I started it, it was stuck on the iPhone logo (the logo was coming on screen and fading away on loop), then the restore screen showed up (I will attach a picture for your reference). I heard about your software, so I tried it. I plugged in my iPhone and used the standard repair. After a long wait, it said that the repair failed (screenshot attached). So I resorted to the deep repair function, after a long wait, it failed too (screenshot attached). So I switched to the upgrading and downgrading functions, I tried them both, and both of them failed. Which function of the software do you use? I tried standard and deep repair, and both failed. I also tried upgrading and downgrading, but both failed as well. The device model and iOS version? My device is an iPhone 11 Pro Max, iOS version 26.2, and I used my Windows 11 laptop to use your software. Thank you.
Them:
Stacey
2026-01-27 20:25:08
Dear customer,
May I know do you want to remove the activation lock or does your iPhone has hardware problem?
Also, could you please provide us with the log files so we can analyze them?
Please check the attached attachment. Please put everything in the log folder and send them to me.
We have received your refund request. If we cannot solve the problem, we will arrange the refund.
Many thanks for your help.
Kind regards
Tenorshare support team
Me:
2026-01-27 20:40:15
Hello, thank you for your reply Stacey. No, my problem is not related to activation lock; I believe it is an issue with corrupted system files or a hardware problem. I have attached the log files. Thank you.
Them:
Stacey
2026-01-28 19:30:32
Dear customer,
The error from the log is 4013, Please Restart the computer and right-click the administrator to open the software to repair it.
We highly suggest you enter DFU mode with deep repair to try. Actually, you can switch back and forth between recovery mode and DFU mode, and then choose standard repair and deep repair to repair the system at your will. In that way, the success rate of repairing will be greatly improved.
When you repair the system in DFU mode, if the device fails to wake up then the repair will fail. After you complete the firmware verification and decompression step, if the repair progress does not occur within three minutes after the repair starts, please press the device power button to wake it up. Could you please try again with these tips?
Also, we highly suggest using the original USB cable or changing to a new cable and changing another USB connection port to repair the system as many times as you can to improve the success rate. If you are using a desktop computer, it is best to use the USB connection port on the back of the Host. If you are using a laptop, please charge the laptop while it is connected to a power source before repairing it.
Thank you so much for your patience and look forward to hearing from you again to share your experience with us.
Best regards
Tenorshare Support Team
Me:
2026-01-28 20:11:52
Hello Stacey, The program was indeed running as administrator, and yes, I was in DFU mode, and the laptop was charging. I made sure of all of these while running the repairs. Could you please go on and process my refund for ticket number 22994164? Thank you.
Them:
Frosty
2026-01-29 16:53:25
Normally, if a device has hardware problems, ReiBoot cannot repair them because our software can only fix problems caused by software, not hardware. I'm really sorry about this.
So it would be great if you could take your device to a repair shop to check if there are any hardware issues. It may help you fix your device and then you can send us the test report by the way if convenient. We generally cannot provide refunds if there is a hardware problem. If not, we will refund you immediately.
Totalne g..wno
Totalne g..wno. Wszędzie piszą że wersja darmowa, a koniec końców nie da się nic zrobić, bez rejestracji której bez zakupów nie da się zrobić. Za takie oszustwa powinni na takie firmy nakładać, kary żeby brali odpowiedzilność za to co piszą. Bo ja bym zapłacił wiedząc że ten program działa, ale jeśli na samym początku jest już problem to jak można uwierzyć że ten program zadziała. Nie polecam...
Хорошая программа для ремонта телефона
Хорошая программа для ремонта телефона
Grade a company will work with you on…
Grade a company will work with you on whatever needs it!
Total Scam to try and get card numbers
Having problems with an old iPhone 11 Pro. Found some writeups on how to fix it, but need to apparently download this "FREE" program. Except the program can't actually do anything unless you pay for it. I'm not signing up for some auto-recurring subscription to fix one ancient device.
Instead of writing FREE all over the website, maybe just be honest. I can't even see a proper pricing structure and a quick google led me to a bunch of other people claiming it's a scam so i'm running the other direction.
What's with this new trend of software companies trying to trick you into a subscription. Terrible!
Отличный продукт
этот продукт помог мне разблокировать телефон очень быстро. спасибо)
Hallo,
Hallo,
Diese App ist die größte Abzocke ich musste 22€ zahlen um meine Daten zu übertragen und am Ende hat’s nicht geklappt. Am liebsten würde ich gar kein Stern geben aber was soll’s. Ihr sollt euch schämen mit euren Bussines Leute so abzuzocken, man sollte euch verklagen.
STAY AWAY
I purchased this hoping to repair a corrupted ios install on a Apple Tablet but it didn't work so I tried to reset a Iphone 11 but no it never worked. I have tried this programme on about 45 devices as I am a mobile phone tech and it has done nothing like it says and has not worked on any device being Apple or Samsung. This app is a complete scam and does nothing. I am seeking advice on how to report and get this company investigated for fraudulent practices. Stay away and even if by some miracle it does work that's it you only get one device repair then you have to pay a fee per device after that.
la communication apres achat est…
la communication apres achat est xcellente
Reiboot, ultdata
Produto de excelente qualidade, alem do atendimento e suporte impecavel
Great customer service
Great customer service - exactly how it should be.
Thanks.
O retorno do suporte é bem rápido
O retorno do suporte é bem rápido, prestativo e eficiente! Esclarecem todas as dúvidas, prestam total suporte técnico. Estou muito satisfeito!
Beware of these scammers
I bought their subscription which is 35 dollars with the hope that it helps me solve the iPhone issue as they have shown in their advertisement. Their app works for some and doesn't work for others(didn't work for me). I requested my refund as they wrote which says refund is possible within 30 days of purchase. But they kept giving me so many excuses in order not to return my money. Excuses such as my USB cable is not original although I bought it from official apple store in Rome, Italy and then I sent them my receipt of 25 euro for this USB cable. Then they said to plug the USB into computer although I showed them that I plugged into laptop/computer, not into the keyboard. Their excuses are countless.
My suggestion: never trust this Reiboot app. Do not pay them anything because they will never refund your money if their app doesn't solve your iPhone issue. Their writing on their website that says refund is possible within 30 days is completely fake. One word: SCAMMERS
Helpful and quickly support team
The support team is very helpful and responds quickly. My iPhone wouldn't boot using the usual methods. Many thanks to the Tenorshare team.
C'est toujours un plaisir d'utiliser…
C'est toujours un plaisir d'utiliser les produits Tenorshare,le service client toujours disponible a mes questions. Vendeur recommandé
البرنامج يعد من أفضل البرامج في إصلاح…
البرنامج يعد من أفضل البرامج في إصلاح أجهزة ال iPhone وال Android لذا أشكرهم كل الشكر
Recommended software
One of the best software for repairing iPhone bugs. The support team is very quick to respond!
Tried this software but it did not fix…
Tried this software but it did not fix my iphone for various reasons, requested money back under 30 days money back and was told it only applies if there is a technical problem with their software as does the advertised 7 day free trial.
To put it mildly these people are scammers and maybe the software will work for some and not for others but they advertise things which is not true good job they are in China and not the UK or they would be in court for false advertising.
I would urge you not to buy unless you want to lose your money good job it is an insignificant amount.
Я купил подписку на эту программу ,в…
Я купил подписку на эту программу ,в итоге она никак мне не помогла ,служба поддержки не работает указано было что решают проблему и дают ответ за 2 дня, уже 3 жду и никак
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








