Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Yrityksen tiedot

  1. Ohjelmistoyritys
  2. Elektroniikkaliike
  3. Hifi-myymälä

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Pim Tensen Car HiFi Webshop. Wij leveren en monteren alle bekende merken radio's, luidsprekers, versterkers, navigatiesystemen, alarm- en voertuigvolgsystemen, carkits en multimedia producten in auto's en kampeerauto's. Ons aanbod varieert van relatief eenvoudige radio/cd-spelers tot de meest uitgebreide multimedia systemen die u kunt bedenken!


Yhteystiedot

4,2

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

15 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Mooie site en snel geleverd

Mooie site en snel geleverd. Nog even contact op genomen met een medewerker voor advies en meteen een bestelling geplaatst. Afgelopen zaterdag de nieuwe GLADEN luidsprekers in mijn Polo gemonteerd samen met wat dempingsmateriaal. Wat een verschil zeg!

3. marraskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Goede overzichtelijke website

Goede overzichtelijke website. Als je vragen hebt reageren ze snel en denken graag mee voor een goede oplossing. Ben super blij met de gekochte producten.

22. lokakuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Goed bedrijf en echte specialisten

Goed bedrijf en echte specialisten, die weten waar ze over praten. Veel keuze aan car audio producten, dat ik veel fijner vind dan die beperkte keuze bij de grote bekende elektronica winkels.

Ik ga hier zeker vaker bestellen!

4. lokakuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Top webshop!

Goede shop! Grote keuze aan producten, snelle levering en goede klantenservice! Top bedrijf!

3. lokakuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Heel slecht bedrijf.

Heel slecht bedrijf.
Ik had een bestelling gedaan voor opbouwringen van een mini cooper en een Volkswagen en een setje rockford fosgate speakers van 16cm. Maar wat er in zat leek er helemaal niet op de opbouwringen waren van een Volvo en die passen natuurlijk niet.
De speakers zaten er ook niet bij maar in de plaats kreeg ik twee setjes speakers van 13cm en ook nog is een hele rare impedantie van 6 ohm. En ze j3bben niet eens de moeite genomen om contact met mij op te nemen. Dus al met al heel slecht bedrijf BESTEL HIER NOOIT JE SPEAKERS MAAR GA NAAR EEN BEDRIJF IN DE BUURT OF EEN GOEDE WEBSHOP WANT DIT ZIJN OPLICHTERS.

7. toukokuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Slechte zaak houdt zich niet aan afspraken

Sub woofer besteld stond op website 5 dagen levertijd sub woofer bleek niet meer leverbaar, werd mij verschillende kerem toegezegd dat ze zouden terug bellen maar nooit gebeurd. Hele slechte ervaring en niet aan te raden

27. toukokuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

ééns en NOOIT meer

ondertussen wacht ik al maanden op mijn rca kabeltje a 70 euro, ik heb uiteraard diverse keren gebeld, 6 keer ofso?
het kabeltje bleek niet op voorraad, later bleek dat het niet meer gemaakt werd en er een nieuwe vervangingskabel zou komen, dit zou direct de week daarop toegestuurd worden, niet gebeurd...
Ik weer bellen, ze zouden me binnen 10 minuten terubellen.... niet terug gebeld... dit is 3 keer gebeurd en ik wordt gewoon niet teruggebeld!
ze hebben mij ondertussen ook al 3 keer beloofd dat het er volgende week of eind van de week is, ik wacht nog steeds... (3 maanden)
Ik heb ze ook gewezen op de onredelijke klantenservice, uiteraard hebben ze nog geen 1 keer gedacht aan een excuses?
alleen maar zeuren over kabeltje uit productie dit en dat en vervolgens weer valse beloftes doen! (bij mijn bestelling stond niks vermeld over dat het product niet voorradig was of dat het uit productie ging!) Het kabeltje staat ondertussen nog steeds te koop op hun site!
Ik ben nog nooit zo slecht behandelt als klant en heb naar mijn mening toch een gezonde dosis geduld/vriendelijkheid getoond, die is nu op!
Ik ben nog nooit in mijn leven zo slecht behandelt als klant en vind het dan ook bizar dat ze er niet aan denken de klant op wat voor manier dan ook tegemoet te komen.

Ik overweeg nu ernstig om aangifte te doen bij de geschillencommissie.

mvg.

Een diep teleurgestelde klant die 3 maanden zonder radio in zijn auto zit.

15. elokuuta 2012
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

TOP

Gisteren mooie setje gekocht (speakers, radio cd ipod usb speler)
voor rond de HOT-TUB.
Super geholpen en correcte uitleg.

Ga zo door fam.

Groetjes Johan en Nanja
uit Badhoevedorp

1. joulukuuta 2011
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Prima levering & service!

De door mij bestelde radio is keurig op tijd geleverd. Het bestellen van een aanvullend kabeltje (was ik zelf vergeten) was met 1 belletje geregeld. Hoewel het dus een aparte order werd van een paar euro, hoefde ik geen verzendkosten hiervoor te betalen. Dat noem ik dus service. Thxs, Reinout

9. syyskuuta 2011
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Geen levering van betaalde producten, ondanks veelvuldig contact, negeren van klant

Ik heb reeds 18 oktober 2010 (!) spullen besteld. Op 9 november kreeg ik de spullen geleverd na een paar keer er achteraan mailen. Een aantal zaken bleek niet geschikt voor mijn auto, o.a. door gebrekkige informatie op de website. Diezelfde maand (november) heb ik de spullen retour gestuurd. Ondanks de begeleidende email bleef reactie uit. Na een vervolgemail nog steeds geen reactie... toen heb ik maar gebeld en kwam er wat actie... ik ontving een email op 9 december met info dat vervangende producten geleverd zouden worden.
Sindsdien heb ik niets meer van het bedrijf vernomen ondanks een mail van mij (13-1-2011) met vraag wat de status nu is...en aangeboden dat ze geld kunnen terugstorten op rekening als ze niet kunnen leveren (rek.nr erbij gegeven)
Het is nu de vraag of ik ooit nog iets geleverd krijg voor mijn geld. (helaas heb ik alles vantevoren al betaald, nooit doen dus!!) Heel jammer, het is nu eind januari dus ik denk dat bijna 2 maanden aan levertijd genoeg moet zijn geweest voor het bedrijf om tot levering over te gaan. Dikke schadepost dus (ca. 143 euro). Nu bekijken welke actie ik kan ondernemen.

24. tammikuuta 2011
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin