peerby.com Arvostelua 

81
•
TrustScore 3/5 tähteä

3,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Reliable platform with a great support team. I had a difficult experience with a renter who didn't return my PS5 on time and damaged a controller. Peerby support stepped in, handled all the coordinati... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Ik heb mijn abbonement binnen de week opgezegd, en toch vragen ze me om voor een jaar te betalen. Op mijn emails daarover wordt niet geantwoord. Hier wel, misschien? Edit: Ik heb net nog een betali... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Ik vind de app Peerby.com geweldig , prachtig om via dit platform spullen in de buurt uit te lenen / huren . Het enige nadeel is , je moet wel goed lezen vwb de algemene voorwaarden. Dat heb ik schijn... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Waardeloos. Jaren mijn lidmaatschap niet gebruikt, tot maand geleden. Verhuisd naar een nieuwe buurt en mijn boormachine er maar eens opgezet. Die is vrijdag door een 'lener' meegenomen, maar direct d... Näytä lisää

Yritys on vastannut

3,0

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

81 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 63 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,0

Kaikki arvostelut

(81)

21 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Reliable platform with a great support…

Reliable platform with a great support team. I had a difficult experience with a renter who didn't return my PS5 on time and damaged a controller. Peerby support stepped in, handled all the coordination, and made sure I was fairly compensated for the repairs. They were proactive, professional, and kept me updated throughout the entire process. I'm really impressed with how they handled the case from end to end.

23. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ongevraagde betaling

Ik heb mijn abbonement binnen de week opgezegd, en toch vragen ze me om voor een jaar te betalen. Op mijn emails daarover wordt niet geantwoord. Hier wel, misschien?

Edit: Ik heb net nog een betalingsverzoek gehad van peerby. Misschien moeten jullie wat meer bezig zijn met klantenservice, en wat minder met antwoorden op reviews?

25. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi Lander, hier is Daan van Peerby. Sorry dat we je mails niet hebben beantwoord; dat had niet mogen gebeuren. Een lidmaatschap dat je binnen een week opzegt, hoort geen jaarbetaling op te leveren. Ik pak dit intern op. Als je wilt dat ik je ook per mail bereik, stuur me gerust een bericht hier of naar support@peerby.com.

Saanut 4/5 tähteä

Ik vind de app Peerby.com geweldig

Ik vind de app Peerby.com geweldig , prachtig om via dit platform spullen in de buurt uit te lenen / huren . Het enige nadeel is , je moet wel goed lezen vwb de algemene voorwaarden. Dat heb ik schijnbaar niet goed gedaan , wil wel alle postieve lof vermelden , dat ze netjes en klantvriendelijk hebben gecommuniceerd om het lidmaatschap per direct te stoppen, en het geld terug te storten . Zo kan het dus ook . Dank hiervoor ! Vriendelijke groet , Natalie

17. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Ik ben positief verrast van de…

Ik ben positief verrast van de professionele en deskundig manier hoe het probleem is behandeld door de medewerkers van Peerby.

10. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi Manuel,

Bedankt voor je mooie woorden! Fijn om te horen dat je zo positief bent over de manier waarop ons team je heeft geholpen. We doen altijd ons best om problemen zo goed en professioneel mogelijk op te lossen :)

Met vriendelijke groet,

Het Peerby Team

Saanut 1/5 tähteä

Horrible app

There were countless bugs, and I couldn’t verify my phone number for days—the button simply didn’t work. Then, with a single click, my subscription was activated without any clear agreement or confirmation. I wasn’t even aware I had subscribed until I saw money being automatically deducted from my bank account. Overall, it was a terrible experience. The only positive thing was the helpful neighbors.

28. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi Eva,

We’re really sorry to hear that this was your experience. That’s certainly not how things are meant to work, and we understand how frustrating it must have be, especially with the issues around verifying your phone number.

We would have been more than happy to help you resolve this if you had reached out to our support team. In cases like this, a quick message to support usually allows us to fix things right away or guide you through any issues step by step.

Kind regards,

The Peerby Team

Saanut 1/5 tähteä

Schandalige gang van zaken

Schandalige gang van zaken. Zonder enige toestemming is er €29,88 van mijn bankrekening afgeschreven, terwijl ik nooit een abonnement heb afgesloten en mijn account al had verwijderd. Dit riekt naar misleiding.

Nog erger: op geen enkele manier wordt er gereageerd op mijn e-mails. Blijkbaar is het onmogelijk om klanten fatsoenlijk te woord te staan. Maar betalingsherinneringen sturen kunnen ze wél, inmiddels al twee keer. Dat laat precies zien waar hun prioriteiten liggen.

Ik eis dat dit per direct wordt rechtgezet en dat mijn geld wordt teruggestort. Tot die tijd raad ik iedereen af om hier gebruik van te maken.

4. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi Angela,
Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er één e-mail van jou bij ons is binnengekomen op 8 april. Daar heeft mijn collega binnen 24 uur op gereageerd. In datzelfde contact hebben we je lidmaatschap en de betaling direct voor je gecorrigeerd.

Daarnaast wil ik benadrukken dat wij niet zonder toestemming of actie vanuit jou een lidmaatschap kunnen activeren of afschrijven. Uit ons systeem blijkt dat het lidmaatschap is gestart bij het maken van een afspraak, en dat je hier ook gebruik van hebt gemaakt (onder andere voor het lenen van een statafel).

Je proeflidmaatschap liep af op 26 maart. Een dag daarvoor (25 maart) hebben we je een herinneringsmail gestuurd, zodat je het op tijd kon stopzetten. In ons systeem zien we dat je het lidmaatschap pas op 5 april hebt stopgezet. Omdat het proeflidmaatschap niet vóór de einddatum is beëindigd, is het reguliere lidmaatschap automatisch gestart.

We proberen zo transparant mogelijk te zijn over het lidmaatschap, onder andere tijdens het afsluiten en in de bevestigingsmails die je ontvangt.

Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, laat het vooral weten, we kijken graag met je mee.

Met vriendelijke groet,
Het Peerby Team

Saanut 1/5 tähteä

Unauthorised annual charge & No response from support

: I was charged an annual fee automatically without clear notice. I only used the service once and forgot about it. I contacted their support to request a refund and cancel the membership, but they completely ignored my emails. Very poor customer service and lacks transparency. I am still waiting for my refund.

26. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi Ibrahim,

Thank you for your message. I’m sorry to hear that this has been your experience.

In our system, we only see one email from you sent on March 3rd (yesterday). My colleague responded to that message within 24 hours and offered you a full refund for the membership fee.

We also sent a renewal reminder two weeks before the membership was renewed, which included the option to cancel the renewal if you did not wish to continue the membership.

It’s possible that earlier emails may have been sent to a different email address or to a no-reply address, as we do not see any messages from you prior to March 3rd in our support inbox.

If you have not yet received the refund confirmation, please let us know and we’ll be happy to help further.

Kind regards,
Peerby Support

Saanut 4/5 tähteä

Op zich goed platform

Op zich goed platform maar met nog wel foutjes. Stond er 2 dagen op en kon al wat verhuren, echter als de huurder tussentijds wil verlengen gaat het mis. Ook als je borg vraagt moet je opletten dat moet je dan cash vragen.. want onduidelijk hoe je dat doet. Na de eerste dag wilde men verlengen ik gaf akkoord maar zij kregen geen betaal opdracht, dit hebben we dus per tikkie gedaan maar dan mist peerby inkomsten. Dus dat klopt niet helemaal.

2. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Amazing service

Amazing service. One of the best customer service i encountered. Can't recomend enough!

3. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi Idriss,

Thank you so much for the kind words and the 5-star review! We’re really happy to hear you had such a great experience. Thanks for taking the time to share this, it means a lot to us!

Kind regards,

The Peerby Team

Saanut 5/5 tähteä

Zoekgeraakt onderdeel, verzekering

Tijdens een verhuurperiode verloor de huurder een lensdop van mijn verrekijker. Contact opgenomen met Peerby, nieuwe dop besteld bij Nikon en direct de vergoeding ontvangen. Geweldige service van Peerby Community Support!!

22. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi heer Vermeulen,

Wat fijn om te horen dat ons support team je goed heeft kunnen helpen, en bedankt voor deze mooie review!

Met vriendelijke groet,

Peerby Support

Saanut 1/5 tähteä

Stolen Item Experience: I Regret Using Peerby

Peerby was a nightmare when my item got stolen. First, they ghosted my email for four days. I had to actually call them to get things moving. Then, the whole 'reimbursement' thing took almost two friggin' months after they accidentally asked me come to the police office to make report, it turns out item lower than 100eur doesnt need that pfft. The worst part, they left me hanging with zero support or replacement for those two months. They won't even cover the lost money or work time I missed because the drill was gone. Honestly, after that mess, I'm done. Definitely not renting anything there again.

23. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi Sunda Empire,

Thank you for taking the time to share your experience. We are really sorry to hear that the process felt frustrating for you and that it did not go the way you had hoped. That is never the experience we want our members to have.

We are glad, however, that we were able to reimburse you for the full value of the drill that was not returned. Our guarantee is designed to compensate the purchase value of the missing item so that you can replace it, and in our terms we clearly state that we do not reimburse lost rental income, missed work time or other additional costs. When renting through Peerby, users agree to these terms so everyone knows what to expect in the rare case something goes wrong.

We understand that the communication and timeline around your case could have been smoother, and we will use your feedback to keep improving our processes.

If you ever decide to return to Peerby in the future, we will be here to help and make sure your experience is a better one.

Kind regards,

The Peerby Team

Saanut 5/5 tähteä

Top service, zelfs bij gestolen spullen.

Oei spullen gestolen/niet teruggebracht, maar goed opgelost door Peerby. En dat heel snel - binnen enkele dagen een redelijk voorstel voor compensatie en heldere communicatie wat er moest gebeuren. Top!

2. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi P.J.

Dank je wel voor je review en wat jammer dat je spullen niet zijn teruggebracht, dat is altijd vervelend. We vinden het fijn om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen en dat de oplossing duidelijk en redelijk voor je was. Bedankt dat je dit met ons deelt.

We staan altijd voor je klaar als je ons nodig hebt!

Met vriendelijke groet,

Het Peerby Team

Saanut 5/5 tähteä

Peerby is top

Peerby is een mooi platform waarbij je spullen kan huren en verhuren. Zelf al meerdere keren gehuurd en tientalle keren verhuurd. Als er kleine schade werkt de garantie regeling ook goed, want ze reageren snel en het geld staat snel op de rekening.

2. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi Joris,

Wat leuk om te lezen, bedankt voor je mooie review!
Geweldig dat je al zo vaak met plezier hebt gehuurd en verhuurd via Peerby. Fijn ook dat de garantie voor je werkt zoals bedoeld en dat je tevreden bent over de snelheid van onze afhandeling. We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, dus dit soort feedback maakt ons echt blij.

Met vriendelijke groet,

Het Peerby Team

Saanut 1/5 tähteä

Waardeloos

Waardeloos. Jaren mijn lidmaatschap niet gebruikt, tot maand geleden. Verhuisd naar een nieuwe buurt en mijn boormachine er maar eens opgezet. Die is vrijdag door een 'lener' meegenomen, maar direct daarna werd door Peerby mijn account geblokkeerd. Gevolg: ik kan geen contact opnemen met lener om boor terug te brengen. Vier keer met klantenservice gebeld, maar niemand kan me verder helpen. Tip: zodra je een match hebt met iemand, meteen telefoonnummers uitwisselen en betalen via Tikkie. Peerby communicatie is beroerd.

10. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi Mike,

Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring zo hebt beleefd. We begrijpen goed hoe frustrerend het is als je tijdelijk geen toegang hebt tot je account, zeker als er nog een lopende afspraak is. Gelukkig heeft mijn collega je inmiddels kunnen helpen en is je account weer gedeblokkeerd.

We zijn een klein team en hebben niet de telefonische dekking van grotere bedrijven, maar we streven er wel altijd naar om binnen 24 uur te reageren — wat in dit geval ook is gebeurd. In de ochtend heb je inderdaad gebeld, en in de middag is je probleem via e-mail opgelost.

We willen wel benadrukken dat het niet de bedoeling is om contactgegevens uit te wisselen of via Tikkie te betalen. Dat is juist om de veiligheid van alle leden te beschermen; transacties buiten Peerby om vallen namelijk niet onder onze garantie.

Hopelijk kun je vanaf nu weer met een gerust gevoel blijven delen met je buren.

Groet,
Het Peerby Team

Saanut 5/5 tähteä

Super netjes afgehandeld bij schade aan…

Super netjes afgehandeld bij schade aan verhuurde tent

4. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi Ido,

Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen toen je tent schade had opgelopen tijdens een huurafspraak, bedankt voor de positieve review!

Met vriendelijke groet,

Het Peerby Team

Saanut 1/5 tähteä

Might be a good app if it actually…

Might be a good app if it actually worked. Paid for the subscription, but can't contact anyone because I have to verify my phone number, and the service to verify your phone number does not work.
Tried contacting their support but no response.
Wasted my money....

19. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
peerby.com-logo

Vastaus yritykseltä peerby.com

Hi Magnus,

Thanks for your review. I see my colleague helped you successfully with the phone number verification. It’s a pity you didn’t find an item to rent this time, especially since you’ve used Peerby successfully before. We’re always happy to discuss a membership cancellation or refund if you weren’t able to find what you needed — feel free to reach out anytime!

Kind regards,

The Peerby Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin