Mytimerewards Arvostelua 

482
•
TrustScore 3/5 tähteä

2,9

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

This is a great company if used correctly under their terms and conditions. I’ve made a lot of money from their offer of 25% off days out. It means I get one ticket for free for a family of 4. We are... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

They offered me £20.50 cashback on a purchase if I signed up to their subscription service, which I didn't receive, and they weren't clear about how much I would pay for subscription renewal (£18.50).... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

State attenti. Vi propongono questo programma di cashback nel momento in cui acquistate un biglietto del treno dall’aeroporto per Londra. Senza nessun permesso prelevano soldi mensilmente dalla c... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Somehow this company has been taking £18 from my account since 2024. Don’t know how they managed to get my details. Struggling to cancel my payment to them. Even if they pay the money back, how... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

Yrityksen kirjoittama

My Time Rewards is a leisure savings programme that helps you do more of what you love and save money. Members can save up to 25 percent on leisure activities.


Yhteystiedot

2,9

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

482 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

Trustpilotissa on kyse ihmisistä. Tämä yritys voi käyttää lisäksi tekoälyavusteista työkaluamme, joka auttaa vastausten laatimisessa.

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,9

Kaikki arvostelut

(482)

87 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Great service

Great service

4. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

Thank you for leaving us a 5-star review. We appreciate your time and sharing your experience using My Time Rewards. Your review made our day!

Saanut 1/5 tähteä

Rejected my payment

Rejected my payment. Tried to get in touch but no response whatsoever. Why was my payment even rejected at all ? Pay me what I’m owed

Response 1 : I already emailed them and yet they didn’t reply to my email and they’re still here telling me to email them ??

25. elokuuta 2025
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

We regret your payment was rejected and you haven't received a response. We'll investigate the payment issue on your account if you could share your membership details and escalate it to the appropriate team.

You can provide your full name, email address, and membership ID through the request we sent here or via email to mary@mytimerewards.co.uk

Update: Thank you for sharing details regarding your membership. Upon checking, our team sent you an email requesting documents to validate your membership activity. Please know that as stated in the membership Terms of Service, "To enable WL to carry out investigations into the validity of any Member activity, Member may be required to provide evidence of identification and/or of Items. Such evidence may include proof of delivery address, Member's address and/or copies of all relevant purchase receipts or such other evidence as WL may reasonably request from time to time."

We highly encourage you to respond to our team's email for any questions regarding your membership to keep the conversation going.

Kind regards,
My Time Rewards

Saanut 1/5 tähteä

Would not pay my welcome bonus!

Would not pay my welcome bonus due to "unusual activity..." with my membership.

Would not explain why when I contacted them, asking for 3 forms of I.D. in order to rectify!

I would not recommend them.

26. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

Hello Edward, we're sorry to hear your Welcome Bonus was not approved. If you could provide details of your membership so we can identify and provide you with an answer, please do so through the request we sent here or via email to mary@mytimerewards.co.uk

Please know that My Time Rewards is committed on crediting all valid reward claims as long as it is in accordance with the membership Terms and Conditions.

Update: Thank you for sharing your membership details. Upon checking, our team has escalated your concern for further review.

Please know that the Terms of Service that you have agreed to upon sign up state that, "To enable WL to carry out investigations into the validity of any Member activity, Member may be required to provide evidence of identification and/or of Items. Such evidence may include proof of delivery address, Member's address and/or copies of all relevant purchase receipts or such other evidence as WL may reasonably request from time to time."

Kind regards,
Complete Savings

Saanut 4/5 tähteä

Finally found them

Finally found them, for nearly three years you have been taking two rewards monies (this one and complete savings) from my account, have cancelled with my bank, but they just keep on taking it. I’ve tried to Google them on so many occasions and not found a telephone number until recently.

I believe nearly £1000 has been taken from my account, because I apparently ordered Pizza in October 2022. I don’t eat pizza and cannot get Pizza delivery to my address.

Spoken with cancellation team tonight and will apparently get last three months of both subscriptions credited to my account, but for a longer period of time, they have to check I’ve not used the rewards package. No rewards used by me, never logged on, never used it,

28/08/2025 update, I have increased my score to two stars, customer service have confirmed that a refund will be issued for monies taken from my account, if monies are credited to my account I will increase my score accordingly. I still feel strongly that a subscription has been taken for nearly three years, not one but two subscriptions, which I have no knowledge off. I have consistently cancelled them with my bank, but as it was a debit card transaction they have been unable to do this and it needed to cancel with the provider. I found it previously difficult to trace the company and with the two emails found going to Junk folders, that's why I have previously missed them. Thankfully gmail has an "all box" folder and I traced them that way. But the account that relates to this has never been activated, never been used.

30/8 I received a full refund of just over £1000 for monies taken, on that basis I’ve increased by review to 4 stars, try to judge a company not on their mistakes but how they rectify them. I’m still struggling to find out how I even signed up in the first place, don’t like pizza and can’t get a delivery to my address. Also feel the practice of taking by a debit card rather than a DD worrying, as it’s so difficult to cancel. ASA and MSE Forum in 2024 reported that companies (Argos, Domino’s, Papa Johns and Trainline) that use this scheme on their websites received a commission and that ads were misleading. Cannot comment on the service they offer as I’ve not had an active account, but very pleased they refunded my monies.

26. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

We appreciate you bringing this to our attention. We're sorry to hear about the difficulty you experienced in contacting us.

To be a member of My Time Rewards, you must complete the sign up form and agree to the terms and conditions where it was stated that a monthly membership fee will be collected after your free trial period. As you have stated we have sent you emails regarding your membership with your monthly billing reminder. You can also easily access quick resources via our website: https://www.mytimerewards.co.uk/

For us to help with your query, please share details that will help us identify your membership through the request we sent here on Trustpilot or via email to mary@completesavings.co.uk

Kind regards,
Complete Savings Team

Saanut 5/5 tähteä

Money savings with additional bonus for…

Money savings with additional bonus for new joines

21. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

We're happy to hear that you found our new member bonus beneficial and that you are saving money. Thank you for your positive feedback.

Saanut 5/5 tähteä

Great app

Great app
Great way to get money off your shopping

21. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

We're happy to hear that you're enjoying the app and that it's a great way for you to save money while you shop. Thanks for your positive feedback!

Saanut 1/5 tähteä

Total scam

Total scam - signed up to either complete save or mytimerewards and then got no cashback on trainline tickets bought via their "affiliate links" then got billed by both companies.

11. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

Hello Jonathan,

We regret you had this experience. It sounds like you encountered issues with cashback claim.

To be a member of My Time Rewards, you must fill up the form presented to you upon completing a purchase from one of our partner retailers and agree to the Terms and Conditions.

We can see that the membership has been cancelled on 16 August 2025. Therefore, your card will no longer be charged.

Moreover, if you made another online booking with Trainline on My Time Rewards, kindly forward it to mary@mytimerewards.co.uk.

We'll investigate these concerns to ensure a smoother process in the future. Thanks for your feedback.

Saanut 5/5 tähteä

This is so very easy

This is so very easy. All I had to do was my regular shopping

25. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

We're happy to hear that your shopping experience was easy and convenient. Thank you for sharing your positive feedback with us; we appreciate it greatly!

Saanut 1/5 tähteä

At best nefarious at worst a SCAM

And here I am, another victim of this ‘we’ll help ourselves to £18 of your money and try and tell you it’s all above board’ SCAM Company. I know have not subscribed. I would like my £18 back please, along with an assurance you won’t be taking any more £18 from my account. Nefarious is an understatement.
UPDATE. I have received an email asking for further detail. I am happy to do so but when trying to submit it asks for a reference number, but there isn’t one attached to the email. Please instruct me further how to get this further information to you including the appropriate.
UPDATE 17/8/25. It would appear that the latest £18 taken by MyRewards is winging its way back to my account. I will report again once this has cleared. The indications are if you have been ‘caught short’ by this company you may well have by a company called Complete Savings too. I’ve had both these companies take £18 from my account. Complete Savings have refunded. However, I am still on my mettle ….. is there another company coming for £18 that have somehow harvested my credit card details.
Note. - on reading other reviews here it seems that Trainline are complicit in this. I for one can certainly trace it back to a transaction with them ! Stay vigilant.

12. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

Hello Laura,

We’re sorry to hear that you feel this way and would like to understand more about your experience to address your concerns.

Thank you for providing details. As requested, we have cancelled your membership. Therefore, your card will no longer be charged. We also sent you a cancel confirmation email which include the details on how you joined the programme and the resolution to your request.

If you need further assistance, you can easily contact us by sending your email to mary@mytimerewards.co.uk.

Kind Regards,
My Time Rewards

Saanut 1/5 tähteä

THIS IS A SCAM

THIS IS A SCAM! I have never subscribed to this outfit or become a member yet they have been taking £18 per month out of my account. I have no idea how they got my bank account details. I opened (and subsequently closed) an account with Complete Savings so can only assume My Time Rewards took my details from there. I can’t log on to their site to cancel the payments because I was never a member. I have emailed but of course not received a reply. I have blocked payments on my bank account and raised a Fraud action.

10. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

Hello Alexandra,

We are very sorry to hear about the unexpected charges and the difficulty you've experienced reaching us. We take your concerns seriously. We are looking into this matter and appreciate you bringing this to our attention.

To be a member of our programme, you were offered the opportunity to join the My Time Rewards programme for a monthly fee after your enrolment with Complete Savings on.

Additionally, you must fill up the form presented to you upon completing a purchase from one of our partner retailers and agree to the Terms and Conditions.

We can confirm that your membership has been cancelled effective immediately. An email confirmation will be sent to you within the next 24 hours.

We hope this clarifies your concern. If you require further assistance, kindly contact mary@mytimerewards.co.uk.

Kind regards,
My Time Rewards

Saanut 1/5 tähteä

AVOID - first check their location!

Suddenly - £18 taken on my card (unnoticed), followed by three more - total £72. Complaint - they could not find my membership number. Not surprising, I am not a member. I asked for their physical UK address to small court claim them - they are in Switzerland.
Then an 'explanation' my card must have been used by someone else, or a family member! Not so - my 'card' is only on my phone and only myself has access. They were able to refund me because the address they had did not match mine!
Hours of frustrating emails, no apology, no compensation for my time.
Now I have £36 taken from my card by Completesave.uk - apparently a related business!
AVOID AVOID AVOID
Professional scammers

12. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

Hi Patrick, thank you for leaving your review.

Please know that My Time Rewards is a genuine cashback programme that offers members the chance to save 10%+ cashback on over 1000+ retailers. The only way you can sign up is if you fill out your details manually on our sign-up page, as well as agree to our Terms and Conditions. We try to make it as clear as possible that our programme is a paid subscription and mention this multiple times on the sign-up page, that there is a monthly fee after the 30-day free trial period ends.

Unfortunately, we're unable to identify a membership using the details you provided. If you could send us an email to mary@mytimerewards.co.uk, we'll be able to help you further.

Thank you and kind regards,

My Time Rewards

Saanut 5/5 tähteä

I love Mytimerewards

I love Mytimerewards. I'm member about half a year. At the beginning, i didn't trust the website. Too good to be true. But it's amazing. Love it. Getting 10% cashback on shopping on eBay, trainpal. And 25% on day out activities plus 2for1 for any museum and spa. I saved a lot with my family so far. It's worth it for families who do activities and day trips.

3. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

Hello Marketa,

We appreciate you sharing your experience! We're happy to hear that you're enjoying the cashback and savings on activities with your family. It's great to know our rewards program is valuable for you. Thanks for your feedback!

Kind regards,
My Time Rewards

Saanut 5/5 tähteä

I am glad to be part of Time rewards.

I have always received my cashback as promised and also all purchases are tracked with little or no effort.

6. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

We're happy to hear that you've consistently received your cashback and that your purchases are tracked effortlessly. Thank you for sharing your positive experience with us!

Saanut 1/5 tähteä

scam

i have been directed to these from complete savings, which both seem to be under the same ways of working.
Absolute scam. They trick you with rewards to collect your card details, then start charging automatically monthly fees.
I tried to to claim my rewards that were within the requirements but they still decline them. Be careful!

11. kesäkuuta 2025
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

We appreciate you bringing this to our attention. We understand that your experience with claiming your rewards is not satisfactory. We are here to help you!

The only way you could have signed up as a member of My Time Rewards and given us permission to charge your account was only if you manually put your information into the signup form and agreed to the Terms & Conditions, which were made very clear on the signup page that our programme is a paid membership subscription. There is no way we can obtain your details without doing the aforementioned.

Kindly provide additional details like your membership ID and email address used to register and send these to mary@mytimerewards.co.uk. Once we receive your information, we will check your claim and provide you more information about the membership.

Saanut 5/5 tähteä

Great loyalty program

Great loyalty program, good and quick cashback. No complaints here.

16. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

Hello Aukse, thank you for your kind words!

We're thrilled to hear you're enjoying our programme and the quick cashback. We appreciate your positive feedback and are committed to providing excellent experiences for our valued customers.

Saanut 5/5 tähteä

Issues with the account sorted out now all happy with service

Hello I wanted to leave a review that I rang up and spoke to Kevin at customer service and account got reactived and rejected payments sent all good now

16. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

Hello Caitlin, thank you for sharing your positive feedback. We're happy your concern has been resolved, and we'll definitely share your feedback with the team.

Saanut 5/5 tähteä

Help saving

Its so great - reduces the cost of holidays and easier to help.plan earlier.

1. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

Hello Nakkirren, thank you for taking the time to share your 5-star review. Your positive feedback absolutely made our day!

Saanut 1/5 tähteä

Scam Artists

Didn’t sign up for this but somehow they got my wife’s card details and took money from our account under this name and also CompleteSave

Had to have the card blocked and replaced due to these scam artists, causing considerable inconvenience and annoyance

5. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

Hello Robert,

My Time Rewards is an opt-in programme where members need to enter their details in the sign-up form and agree to the Terms and Conditions. There is no way we can obtain her details without doing the aforementioned.

We take all customer concerns seriously and are committed to investigating this matter thoroughly. Please send your details in an email to mary@mytimerewaerds.co.uk so we could identify the membership and assist with your query.

Saanut 5/5 tähteä

Excellent cash back company.

Excellent cash back company.

3. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Mytimerewards-logo

Vastaus yritykseltä Mytimerewards

Hello Bilal,

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We hope you'll take advantage of the benefits that comes with your membership to help you get more savings in the future.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin