Har handlet flere gange med Steen. Har altid været tilfreds også med den byttepris der er blevet aftalt. Ved seneste handel fik jeg en virkelig god rådgivning, så jeg fik købt rette model.
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Har handlet flere gange med Steen. Har altid været tilfreds også med den byttepris der er blevet aftalt. Ved seneste handel fik jeg en virkelig god rådgivning, så jeg fik købt rette model.
Yritys on vastannut
Anette er bedst Nej de er sikkert allesammen gode. Men Anette servicerede min kone som skulle have en hjelm. Anette er sød og meget imødekommende. Hun fortalte med sikkerhed og professionelt om fors... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jeg handler ikke mc så tit så jeg var lidt spændt på hvordan det ville være, men allerede ved første telefon opkald mødte jeg nogle søde og venlige mennesker som kun talte pænt. Da jeg kom til MP den... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Havde længe gået med tanken om at sælge min mc privat, men der var altid noget i vejen for en salgs annonce. Men et opslag på Facebook fra MP motorcykler, gjorde udslaget. Steen blev kontaktet og inde... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Stort udvalg af nye mc fra Honda og Suzuki samt brugte mc'er fra BMW, Yamaha, Kawsaki med flere. Stort udvalg i mc og udstyr. Velrenommeret værksted.
Peder Wessels Vej 8, 5220, Odense SØ, Tanska
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Har handlet flere gange med Steen. Har altid været tilfreds også med den byttepris der er blevet aftalt.
Ved seneste handel fik jeg en virkelig god rådgivning, så jeg fik købt rette model.

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Rigtig god service til en fair pris. Havde en ny Suzuki til første service og jeg var meget tilfreds. Kan kun sende min bedste anbefalinger.

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Ikke mig selv der har købt, men kæresten.
MEN!, bliver simpelthen nødt til at give en anmeldelse efter den måde hun/vi blev modtaget til købet af hendes første MC!, vi kunne til at starte med ikke finde motorcyklen i salgsområderne, det viste sig så den var på liften og godt i gang med et service!, mekanikeren som egentlig var på arbejde og knoklede rundt tog sig stadig tid til at vise den frem på liften og svare på alle vores “dumme” spørgsmål, da han er færdig tager han den udenfor og starter den op så kæresten både kan se/høre og prøve at sidde på den!, efter det snakker vi med Steen som er sælgeren, som behandlede en som om vi hver i sær havde købt en cykel til et par hundrede tusinde!, kæresten fik reserveret cyklen til pengene var på plads og vupti så var hun den lykkelige ejer af en ny mc!, er bestemt ikke i tvivl om hvor jeg skal have min næste motorcykel fra!
5 stjerner er langt fra nok!

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Hvis du leder efter en kombination af MC og Danmarks bedste service, så smut ind forbi Steen og MP Motorcykler.
Jeg har været hos mange forskellige forhandlere i alle dele af landet og intet sted er jeg blevet taget så godt imod som her.
Pris, service og udbud af cykler spiller 100%
Utroligt venlige mennesker lige fra salg til værksted.
Tak for handlen. Vi ses!

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
God service og motorcykel stod som beskrevet. Jeg fik en yderst fair byttepris for min gamle, og her holdte Steen hvad han lovede i telefonen.
Håber selvfølgelig ikke, at der bliver noget med min nye BMW, men skulle der ske noget, så føler jeg mig i gode hænder mht. reklamationer.
Kommer helt sikkert tilbage og handler igen i fremtiden

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Jeg købte i foråret ´24 en brugt BMW 1150RT hos MP Motorcykler.
De tog min gamle MC i bytte, hvilket jeg er glad for.
BMW'en viste sig at dryppe fra bremseslangen og have et "slapt" batteri.
De skiftede begge dele for mig, uden beregning.
Jeg har med andre ord haft en god købeoplevelse hos MP Motorcykler og kan bestemt anbefale andre at handle der.

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Jeg har netop købt min første mc ved MP motorcykler i Odense og fra telefonopringning til mødet i butikken følte jeg mig godt behandlet. Særligt Steen, som jeg handlede med, er behagelig i sin fremtoning og informerer godt, så jeg følte mig godt klædt på til købet af min mc.
Jeg kan klart anbefale MP motorcykler til førstegangskøbere og jeg kommer helt sikkert igen.

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Havde længe gået med tanken om at sælge min mc privat, men der var altid noget i vejen for en salgs annonce. Men et opslag på Facebook fra MP motorcykler, gjorde udslaget. Steen blev kontaktet og inden for én uge var der solgt en mc. Det var en rigtig god oplevelse : send en masse billeder, var beskeden, kort efter kom der en købspris, også endda lidt højere end forventet😜👍 kan klare anbefale Steen og MP motorcykler

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Jeg købte en skøn BMW som jeg stadig holder rigtig meget af. Den oplevelse var rigtig god, men der stopper det desværre også. Værkstedet er en oplevelse af aftaler der ikke bliver overholdt ad flere omgange og mange søforklaringer. Priser på rep. Der ikke svarer det aftalte, og som kunde en ubehagelig tiltale form. De færreste MC ejere har ret meget lyst til at få at vide fra en mekaniker at han ikke gider (citat): skrue på mit gamle møg ( som de selv lige har solgt mig)
Jeg kunne godt skrive mere, men vil ikke. Har blot fundet et værksted hvor de godt gider sige goddag og farvel når jeg er der, og hvor jeg ikke skal opleve at dele til min BMW står i en papkasse til eftermontering efter et 7 ugers ophold som jeg var blevet lovet skulle tage en uge.
Håber at jeg var blandt de få udvalgte uheldige som aldrig kommer der mere.
PS. Jeg har fundet et værksted som godt gider skrue på mit gamle møg af en BMW 1100 som forøvrigt stadig kører som en drøm.
Mvh. Peter.
(Jeg var desværre nødt til at skrive ordet møg i min anmeldelse da man på trustpilot ikke må skrive det ord som mekanikeren omtalte min BMW med! Beklager)

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Bestilte en Schuberth hjelm på deres webside.
1) Man betaler ikke før de har skrevet til en at den ER på lager og klar.
2) Den ankom til pakkeshoppen 2 dage efter.
Sådan skal det bare være. :-)

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Køre fra. København til mp.motor. Det er turen værd.god behandling,ok priser.👍🏍️

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Er du ny i MC verdenen? Eller bare ude efter nyt grej eller en fed cykel? Så er den her butik virkelig det hele! Med et showroom fyldt med cykler i alle kategorier, det fedeste udstyr til næsten alle smage, der er simpelthen intet at komme efter, står du alligevel og er i tvivl, er personalet til rådighed med den største hjælp, med råd og hvad ikke! Helt sikkert en butik man skal rulle forbi hvis man alligevel er på Fyns land!

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Har lige købt min mc nr 2 hos mp Odense fik en fair bytte pris og en god behandling både på værkstedet og af Steen så 5 stjerner her fra.👍👍👍kan kun anbefale en handel der.

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Mega thumbs up til MP, igen.
Man bliver altid mødt med et smil og der er kaffe på kanden.
De skaffer ubesværet det man har brug for, også til ældre, sjældne og ualmindelige MC modeller.
Og nå ja, så er priserne på de reservedele lavere, end på det ellers så højt besungne internet.
7 stjerner herfra, hvis det havde været muligt 😃
Købte hjelme på tilbud. Tjekkede priserne rundt på nettet, og MP var billigst. (Oveni bør man jo støtte butikkerne i dk)
Var lidt i tvivl om str så ringede til MP - her fik jeg en super service og god rådgivning. Bestilte eflg og 2 dage efter modtog jeg hjelmene. Desværre var den ene for lille, så ringede til butikken, - igen samme super service, og ombytningen gik nemt og hurtigt.
Kan varmt anbefale MP, og ikke mindst Ninna der styrer tilbehørs afd.

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Endnu engang en fornøjelse og god oplevelse at handle med MP Motorcykler (Steen). Kan klart anbefales både i forbindelse med køb og salg.
Har kun oplevet fair behandling i begge situationer.

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Venligt personale, som var behjælpelige med diverse spørgsmål til udstyr

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Super service, venlig og positiv kommunikation fra første telefonopkald. Masser af velmenende råd og vejledning fra både sælger og mekanikere på værkstedet, i forbindelse med mit køb af en fin motorcykel, der er som beskrevet. Kan klart anbefale at slå et smut forbi og se på motorcykler og handle med dem. 👍🏻😊

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Ekstraordinær fin service af Steen fra MP Motorcykler.! Selvom de havde lukket pga. ombygning, tog han sig tid til at handle mc med mig, da jeg var nødt til at sælge min hurtigt. Han har helt sikkert også hjertet på rette sted og selvom han vidste at jeg var tvunget til at sælge, pressede han ikke prisen unødigt ned, men gav en fair pris i ren handel. Jeg vil 100% sikkert i fremtiden, besøge MP motorcykler som de første, når jeg skal handle mc.!
De har som regel et rigtig godt udvalg af både nye og brugte mc´er, så der er noget for enhver smag.

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Fantastisk sted at handle MC.
Virkelig behageligt familieforetagende.
Super hjælpsom mekaniker fra værkstedet.
Yderst rimelige priser på brugte cykler.
Fornuftig byttepris!
Alt i alt en perfekt handel.

Vastaus yritykseltä MP Motorcykler
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.