Ostin Zaptec sähköautolaturin…
Ostin Zaptec sähköautolaturin asennuksineen 4.6.25 laturiin.fi verkkokaupasta. Laturi viimein tuli, mutta asennusta ei toimitettu.
Laturiin.fi sivuilla kerrotaan 2 päivän kuluessa kaupasta otettavan yhteyttä asennuksesta. Ei otettu.
Kun laturin toimituksen seurantatietoja tai yhteydenottoa ei kuulunut, laitoin reklamaation 9.6.2025 sähköpostiin toim joht Osku Kokkoselle, joka lmoittaa vastuualueekseen asennukset Etelä-Suomessa, asennuspaikkakuvineen ja sähkökeskustietoineen asiasta. Ei vastausta.
Laitoin toistamiseen reklamaation sähköpostin 18.7.25, nyt info-emailiin Ei vastausta.
Kotisivuilla on linkki neuvonta-ajan varaukseen 30 min. Linkki ei toimi.
Soitin 25.8.25 laturiin.fi kotisivujen antamaan numeroon 0503912xxx ”myyntijohtajalle” Janne Kokkonen. Numerosta vastaa ihminen, jolla ei ole laturiin oy:n kanssa mitään tekemistä.
Sitten soitin 25.8.25 reklamaation toiseen kotisuvujen numeroon +358445500799, josta vastasi Osku Kokkonen, joka myönsi, että vähän epäselvä heidän verkkokauppansa. Kuulosti olevan tiedossa oleva asia.
Hinnanalennus vastaamaan alempaa netissä olevaa tarjousta (n. 135€ ero) olisi mielestäni vaihtoehto. Kokkonen ehdotti, koska olin jo asentanut valmiiksi kaapelinkin läpivienteineen edistääkseni laturin käyttöönottoa, että he voisivat tulla asentamaan laturin ”ensi viikolla” lisäämättä hintaa. Pyysi taas uudet kuvat sähköpostiin. Tämä sisälsi tietysti ajatuksen, että 1-2 viikkoon en etene oikeuksieni edistämiseksi. Arvatenkaan mitään yhteydenottoa asennuksesta ei tullut.
Edelleen 5.9.25 heidän verkkokauppansa tarjoaa latureiden lisäksi vain mahdollisuuden ostaa erillisiä kuormanhallintalaitteita, joita ei välttämättä edes tarvita.
Nyt on 3 kk kulunut kaupasta ja mitään ei ole kuulunut asennuksen suhteen.
Asennuspaketin annetaan ymmärtää kuuluvan verkkokaupan laturin hintaan. Asennuspaketti kuvataan tarkkaan. Jokainen, joka tekee ostopäätöksen noiden sivujen perusteella, voi tulla johdetuksi harhaan.




