Gave a good discount off Marwell zoo tickets when there are no other discounts available unless you have a blue light card. Also I didnt need to pick a date upfront. Thank you
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
The codes provided for cinema yesterday 1st May didn't work on the showcase website booked for Sunday 3rd May, I was unable to contact kids pass customer service til Tuesday 5th May as it closed for w... Näytä lisää
Without a doubt, this is an amazing application. The benefits you get easily make up for the price you pay. You will not be disappointed - especially when it comes to knowing where and when things... Näytä lisää
Ordered some voucher codes for the cinema which were emailed through. When I tried to then use the codes to book the tickets they weren’t recognised! Reel cinema in Borehamwood attempted to put them t... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
A discount pass designed exclusively for families. Nationwide offers including 40% off cinema (7 days a week), holidays, theme parks, restaurants and much more!
Yhteystiedot
First Floor, Charter House, WA14 1HF, Altrincham, Yhdistynyt kuningaskunta
- 01612448225
- enquiries@kidspass.co.uk
- www.kidspass.co.uk
Trustpilotissa on kyse ihmisistä. Tämä yritys voi käyttää lisäksi tekoälyavusteista työkaluamme, joka auttaa vastausten laatimisessa.
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
I did not find this saved any money as…
I did not find this saved any money as just directs you to deals that you can find anyway on the internet. Had not used it once and cancelled non day of renewal and would not refund. Really unhappy with quality and service
Gave a good discount off Marwell zoo…
Gave a good discount off Marwell zoo tickets when there are no other discounts available unless you have a blue light card. Also I didnt need to pick a date upfront. Thank you
Value for money
It has made booking trips out so much…
It has made booking trips out so much more affordable and easier
Cinema trip discount…
Give us a great discount on a cinema trip for our family of 5.
Usually good
Usually good, but not always can find discounts or discounts not working anymore.
Saattaa käyttää tekoälyn apua vastauksissaLue lisää
I bought cinema tickets with kids pass…
I bought cinema tickets with kids pass and the codes were not valid to use it on my order with reel cinema. Therefore I had to buy normal tickets.
The vouchers I have expire in 6 months. If I can’t use it next time I go to the cinema, I’ll be very upset and cancel my subscription.

Vastaus yritykseltä Kids Pass
Reel Cinema Voucher Codes Borehamwood
Ordered some voucher codes for the cinema which were emailed through. When I tried to then use the codes to book the tickets they weren’t recognised! Reel cinema in Borehamwood attempted to put them through for us but warned that they might not go through if I’ve already tried. They did put them through luckily but quite stressful having already paid out and kids expecting to go to cinema but not guaranteed if they could.

Vastaus yritykseltä Kids Pass
Really good discount
Really good discount, really easy to redeem vouchers inside the cinema. No issues
Poor Customer Setvice
I took subscription around 5 April 2026
Unfortunately didn’t really get to use this so decided to cancel on 5 May 2026. As I was cancelling it gave me the option to have an extended trial for 3 months at 0.99.
In good faith I thought okay let’s try this. Unfortunately the screen froze and I couldn’t move forward. Don’t know what happened so I closed the page.
I tried again and the same thing happened.
So I left this and thought to try in the morning.
Next day I noticed it had renewed at 3.99
So I decided to send an email to the enquiries email address found on the website.
The email came back as undelivered.
I resent this message again.
Tonight I received a reply from Chloe stating ‘ We have reviewed your account and can confirm that no cancellation was made prior to your renewal date’ the refund was refused.
This is so unfair as there were issues within their own system.
I am so disappointed. It’s only £3.99. Can’t believe a company wouldn’t trust me and basically call me a liar for a mere £3.99
I genuinely was going to trial at 0.99 but the screen froze and this is not my fault
Please beware of this company as they have poor customer service and don’t believe their customers
Really sad.

Vastaus yritykseltä Kids Pass
Odeon Tickets Not Working
Paid for five Odeon tickets for my child's birthday and the codes are not working when attempting to make the booking.
As seats were limited, I booked it via the standard ticket instead and raised the issue with the Kids Pass support team.
Given the circumstances, I was informed a refund would not be issued, although the issue isn't a fault on my side. I was told to use the tickets for a future booking, but seeing as they were bought for a birthday party, I do not intend to use them ever again.
I would not recommend using Kids Pass as it's clear they are unhelpful, especially when the issue isn't on the customer's end.
UPDATE 11/05:
After further contact, Kids Pass confirmed the tickets were only valid for “standard screenings” and excluded the event I had booked for. This restriction was not made clearly apparent at the point of purchase.
They have refused a refund, and I have now escalated the matter through my payment provider as a chargeback due to the product not being usable for the intended purpose. Would not recommend, cancelled my pass and will not use again!

Vastaus yritykseltä Kids Pass
Affordable trips to the cinema
I often take my grandson to the cinema. The kids pass makes it affordable
Made vue cinema an affordable day trip
Discount is really good.
As a first time user
As a first time user, I found it very easy to navigate the app and use the discount code for the cinema.
Easy to do and buy the tickets
Easy to do and buy the tickets. Easy for them to be used to.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







